- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Generel veřejného osvětlení ve městě Bílovci
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11934
Název zakázky: Generel veřejného osvětlení ve městě Bílovci
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 12. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Město Bílovec
Sídlo zadavatele: Slezské náměstí 1, 743 01 Bílovec
- Jméno: Mgr. Pavel Mrva, starosta
- Telefon: +420556414203
- E-mail: pavel.mrva@bilovec.cz
IČ zadavatele: 00297755
DIČ zadavatele: CZ00297755
- Jméno: Roman Hlaváč
- Telefon: +420545120289
- E-mail: roman.hlavac@rts.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 1. 2018 11:00
Místo pro podání nabídek: RTS, a.s., Lazaretní 4038/13, 615 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Dokument „Generel veřejného osvětlení ve městě Bílovci“ (dále jen „generel veřejného osvětlení“) se stane jedním ze strategických dokumentů města Bílovce. Bude součástí plánování udržitelného rozvoje města, a proto musí být zpracován v souladu s dalšími záměry města a respektovat aktuálně platné celostátní i nadnárodní legislativní akty. Stávající záměry/aktivity/investiční akce města jsou zahrnuty v aktuálním Programu rozvoje města Bílovce, který je zveřejněn na internetových stránkách města:
http://www.bilovec.cz/vismo/zobraz_dok.asp?id_org=442&id_ktg=1048&archiv=0.
Časový horizont, pro který bude dokument zpracován, bude min. 10 let.
Podrobné požadavky zadavatele na předmět plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v návrhu smlouvy o dílo a jeho příloze č. 1 smlouvy o dílo – Specifikace předmětu plnění.
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Lhůta pro dokončení a předání díla: nejpozději do 210 kalendářních dnů ode dne podpisu smlouvy.
Místo dodání / převzetí plnění: Bílovec
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídky bude posuzována a hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny, s vahou hodnotícího kritéria 100%.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- viz Výzva a její přílohy
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva a její přílohy
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva a její přílohy
Požadavek na písemnou formu nabídky: •viz Výzva a její přílohy
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: •viz Výzva a její přílohy
Požadavek na jednu nabídku: •viz Výzva a její přílohy
Vysvětlení zadávacích podmínek: •viz Výzva a její přílohy
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva a její přílohy
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (5. 12. 2017 12:36)
- Přílohy výzvy.zip (5. 12. 2017 12:36)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č.1.pdf (11. 12. 2017 14:30)
- Výzva k podání nabídek (revize ze dne 2.1.2018).pdf (2. 1. 2018 14:24)
- Příloha výzvy č. 2 - Formulář pro uvedení seznamu významných služeb (revize ze dne 2.1.2018).doc (2. 1. 2018 14:24)
- Příloha výzvy č. 3 - Formulář pro uvedení seznamu techniků a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci (revize ze dne 2.1.2018).doc (2. 1. 2018 14:24)
- Příloha výzvy č. 5 - Obchodní podmínky formou návrhu smlouvy (revize ze dne 2.1.2018).docx (2. 1. 2018 14:24)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2.pdf (2. 1. 2018 14:30)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3.pdf (8. 1. 2018 12:35)
- Rozhodnuti o vyberu.pdf (7. 2. 2018 14:14)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 314600.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ELTODO OSVĚTLENÍ, s.r.o.Novodvorská 1010/14, 142 01 Praha 4IČ: 25751018,zastoupení:Ing. Vítězslav Chmelík, jednatel,Hariclia Mona Sandescu, jednatel,
Datum podpisu smlouvy: 19. 3. 2018
Datum ukončení: 19. 3. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.