Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

GIFF – vzdělávání zaměstnanců

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11113

Název zakázky: GIFF – vzdělávání zaměstnanců

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 4. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: GIFF a.s.

Sídlo zadavatele: Slévárenská 272, Frýdlant nad Ostravicí 739 11

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Miroslav Ďorď
  • Telefon: +420604222215
  • E-mail: miroslav.dord@giff.cz

IČ zadavatele: 25843371

DIČ zadavatele: CZ25843371

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Tomáš Farný
  • Telefon: +420604222216
  • E-mail: tomas.farny@giff.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 5. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
GIFF a.s., Slévárenská 272, Frýdlant nad Ostravicí 739 11

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění externího školení formou prezenčních vzdělávacích kurzů k projektu GIFF – podnikové vzdělávání zaměstnanců.

Cílem je podpora zaměstnanosti a adaptability pracovní síly vedoucí ke zvýšení odbornostní úrovně znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků a soulad kvalifikační úrovně pracovní síly s požadavky trhu práce.

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 850000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Květen 2017 - Září 2018. Začátek školení je stanoven na měsíc květen 2017, oficiální začátek školení se však bude odvíjet od podpisu smlouvy s vítězným dodavatelem na základě řádně ukončeného výběrového řízení. Harmonogram školení bude průběžně aktualizován s ohledem na potřeby cílové skupiny a možností dodavatele. Školit se bude průběžně během celé doby realizace projektu. Přesné termíny jednotlivých kurzů budou upřesněny vždy nejpozději 10 kalendářních dní před daným kurzem.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění jednotlivých vzdělávacích aktivit bude Frýdlant nad Ostravicí

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH (85 %)
  • Kvalita nabízených služeb (15 %)

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Účastník může po zadavateli žádat vysvětlení zadávacích podmínek zakázky a dovysvětleni nejasných bodů výzvy. Žádost s dotazem musí být zadavateli doručena písemnou formou nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace mohou být doručeny elektronicky e-mailem na adresu kontaktní osoby. Zadavatel odešle vysvětlení nejpozději do 2 pracovních dní od doručení dotazu a zároveň ho vyvěsí a zveřejní na portálu www.esfcr.cz. Zadavatel může dodatečné informace poskytnout i bez předchozí žádosti. S ohledem na transparentnost výběrového řízení a rovnost nebudeme odpovídat na telefonické dotazy.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5 s účinností od 1. 10. 2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PRISCO s.r.o., Jaroslava Seiferta 1158/26, Polanka nad Odrou, 725 25, IČ 286 41 949

    Datum podpisu smlouvy: 2. 6. 2017

Datum ukončení: 2. 6. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 27. 4. 2017
 
Aktualizováno: 8. 6. 2017