Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Hlídání a nezbytná péče o osoby s postižením v rámci projektu "Podporujeme hrdinství, které není vidět"

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10795

Název zakázky: Hlídání a nezbytná péče o osoby s postižením v rámci projektu "Podporujeme hrdinství, které není vidět"

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 8. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj

Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Miroslav Novák, hejtman kraje, kontakty viz Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky

IČ zadavatele: 70890692

DIČ zadavatele: CZ70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Marta Ulmanová, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení veřejných zakázek
  • Telefon: 595 622 299
  • E-mail: marta.ulmanova@msk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 8. 2016 12:00

Místo pro podání nabídek:
Krajský úřad Moravskoslezského kraje, 28. října 117, 702 18 Ostrava

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 888159,50 bez DPH

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Nebyla doručena žádná nabídka.

Datum ukončení: 7. 9. 2016

Registrační číslo projektu

CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0001811

Název projektu

 Podporujeme hrdinství, které není vidět

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu: je realizace služeb, prostřednictvím kterých bude zajištěno hlídání a nezbytná péče o osoby s postižením, jejichž pečovatelé se budou účastnit aktivit projektu „Podporujeme hrdinství, které není vidět“, reg. č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0001811 (dále jen „projekt“) spolufinancovaného Evropskou unií prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost (dále jen „OPZ“). Konkrétně se jedná o aktivity Platformy setkávání a Podpora svépomocných skupin (tzv. balíček).

Podrbný popis předmětu veřejné zakázky je uveden v příloze č. 1 Obchodních podmínek – Rozsah a specifikace služeb.

         Veřejná zakázka je rozdělena na 5 částí:

Pro část 1 – Bohumín, Orlová, Karviná

Pro část 2 – Opava, Krnov a Bruntál

Pro část 3 – Frýdek-Místek, Třinec a Paskov

Pro část 4 – Nový Jičín, Kopřivnice a Starý Jičín

Pro část 5 – Ostrava, Havířov

Bližší specifikace je uvedena v obchodních podmínkách v příloze č. 1: Rozsah a specifikace služeb.

Tato veřejná zakázka je realizována v rámci projektu "Podporujeme hrdinství, které není vidět“, reg. č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0001811, spolufinancovaného z Operačního programu Zaměstnanost.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

dle obchodních podmínek čl. V 

Místo dodání / převzetí plnění

dle obchodních podmínek čl. V 

Hodnotící kritéria

  1. Základní hodnotící kritérium: nejnižší celková nabídková cena pro jednotlivé části veřejné zakázky (každá část veřejné zakázky bude hodnocena samostatně).
  2. Hodnocena bude celková výše nabídkové ceny uvedená uchazečem v návrhu smlouvy dané části veřejné zakázky, a to:
  • v případě plátce DPH cena za dílo bez DPH dle čl. IV. Cena za dílo, odst. 1 návrhu smlouvy (varianta A-pro plátce DPH),
  • v případě neplátce DPH cena za dílo celkem dle čl. IV. Cena za dílo, odst. 1 návrhu smlouvy (varianta B-pro neplátce DPH).

Výsledné pořadí hodnocených nabídek bude určeno seřazením nabídek od nejnižší nabídkové ceny bez DPH po nejvyšší dle jednotlivých částí veřejné zakázky.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

  1. Uchazeč předloží prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (např. prostou kopii živnostenského listu) a rovněž prostou kopii aktuálního výpisu z obchodního rejstříku (nesmí být starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky), pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, je-li v ní zapsán. Nevztahuje-li se oprávnění k podnikání na celý rozsah zakázky, musí prokázat oprávnění k podnikání i subdodavatelé.
  2. Uchazeč, který není zapsán do obchodního rejstříku, doloží prostou kopii oprávnění k podnikání či jiného dokumentu, z něhož bude zřejmé, že je oprávněn jednat za smluvní stranu (např. zřizovací listina, stanovy, doklad o přidělení IČ apod.). Nevyplývá-li toto oprávnění přímo z výše uvedených dokladů, doloží doklady, ze kterých toto oprávnění bude zřejmé (např. plná moc, jmenovací dekret, podpisový řád, organizační řád, stanovy apod.).
  3. Uchazeč předloží dle § 53 odst. 1 zákona splnění základních kvalifikačních předpokladů formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel požadované základní kvalifikační předpoklady splňuje. Vzor čestného prohlášení je součástí zadávacích podmínek – čestné prohlášení nesmí být starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky.
  4. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem výše je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopii výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů, dále jen „zákon“) nebo prostou kopii certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona).
  5. Uchazeč ve své nabídce dále doloží seznam min. 3 služeb (zkušeností) s délkou min. tři roky s přímou péčí o osoby s tělesným, mentálním a kombinovaným postižením včetně lidí s autismem.
  • název objednatele,
  • předmět významné služby a její rozsah,
  • doba realizace významné služby,
  • kontaktní osoba objednatele, u které bude možné realizaci významné služby ověřit,

přičemž přílohou tohoto seznamu musí být:

  1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byla služba poskytnuta veřejnému zadavateli, nebo
  2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byla služba poskytnuta jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo
  3. čestné prohlášení dodavatele, pokud byla služba poskytnuta jiné osobě než veřejnému zadavateli a není-li současně objektivně možné osvědčení podle bodu 2. od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně; v takovém případě musí být součástí nabídky objektivní důvod vedoucí k odmítnutí poskytnutí osvědčení.
  4. Uchazeč ve své nabídce doloží čestné prohlášení, kterým prokáže splnění podmínek pro výkon činnosti pracovníka v sociálních službách dle zákona č. 106/2008 Sb. Odbornou způsobilostí pracovníka v sociálních službách je základní vzdělání nebo střední vzdělání a absolvování akreditovaného kvalifikačního kurzu (kurz „Pracovník v sociálních službách“), absolvování akreditovaného kvalifikačního kurzu se nevyžaduje u fyzických osob, které získaly podle zvláštního právního předpisu, způsobilost k výkonu zdravotnického povolání v oboru ošetřovatel, u fyzických osob, které získaly odbornou způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka podle, a u fyzických osob, které získaly střední vzdělání v oboru vzdělání stanoveném prováděcím právním předpisem

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Uchazeč předloží písemný návrh smlouvy respektující požadavky uvedené v obchodních podmínkách podepsaný osobou oprávněnou podepisovat za uchazeče, a to stanoveným způsobem.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná, uvedena v české měně, a to v členění uvedeném v obchodních podmínkách v čl. IV. odst. 1. Tato cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací předmětu plnění této veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám veřejné zakázky. Písemná žádost (e-mail) musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Platební podmínky jsou podrobně popsány v Obchodních podmínkách.

Bližší informace viz Výzva k podání nabídky.

Kompletní dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele: https://nen.nipez.cz/profil/MSK 

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 10. 8. 2016
 
Aktualizováno: 7. 9. 2016