- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Hlídání a nezbytná péče o osoby s postižením v rámci projektu "Podporujeme hrdinství, které není vidět"
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10795
Název zakázky: Hlídání a nezbytná péče o osoby s postižením v rámci projektu "Podporujeme hrdinství, které není vidět"
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 8. 2016
Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj
Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava
- Jméno: Miroslav Novák, hejtman kraje, kontakty viz Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky
IČ zadavatele: 70890692
DIČ zadavatele: CZ70890692
- Jméno: Ing. Marta Ulmanová, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení veřejných zakázek
- Telefon: 595 622 299
- E-mail: marta.ulmanova@msk.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 8. 2016 12:00
Místo pro podání nabídek: Krajský úřad Moravskoslezského kraje, 28. října 117, 702 18 Ostrava
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 888159,50 bez DPH
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek (sken).pdf (10. 8. 2016 12:39)
- Zadávací dokumentace.zip (10. 8. 2016 12:39)
- Rozhodnutí o zrušení.pdf (7. 9. 2016 14:23)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Nebyla doručena žádná nabídka.
Datum ukončení: 7. 9. 2016
Registrační číslo projektu |
CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0001811 |
Název projektu |
Podporujeme hrdinství, které není vidět |
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu: je realizace služeb, prostřednictvím kterých bude zajištěno hlídání a nezbytná péče o osoby s postižením, jejichž pečovatelé se budou účastnit aktivit projektu „Podporujeme hrdinství, které není vidět“, reg. č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0001811 (dále jen „projekt“) spolufinancovaného Evropskou unií prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost (dále jen „OPZ“). Konkrétně se jedná o aktivity Platformy setkávání a Podpora svépomocných skupin (tzv. balíček). Podrbný popis předmětu veřejné zakázky je uveden v příloze č. 1 Obchodních podmínek – Rozsah a specifikace služeb. Veřejná zakázka je rozdělena na 5 částí: Pro část 1 – Bohumín, Orlová, Karviná Pro část 2 – Opava, Krnov a BruntálPro část 3 – Frýdek-Místek, Třinec a Paskov Pro část 4 – Nový Jičín, Kopřivnice a Starý Jičín Pro část 5 – Ostrava, Havířov Bližší specifikace je uvedena v obchodních podmínkách v příloze č. 1: Rozsah a specifikace služeb. Tato veřejná zakázka je realizována v rámci projektu "Podporujeme hrdinství, které není vidět“, reg. č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0001811, spolufinancovaného z Operačního programu Zaměstnanost. |
|
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
|
dle obchodních podmínek čl. V |
|
Místo dodání / převzetí plnění |
dle obchodních podmínek čl. V |
Hodnotící kritéria |
|
Výsledné pořadí hodnocených nabídek bude určeno seřazením nabídek od nejnižší nabídkové ceny bez DPH po nejvyšší dle jednotlivých částí veřejné zakázky. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
přičemž přílohou tohoto seznamu musí být:
|
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Uchazeč předloží písemný návrh smlouvy respektující požadavky uvedené v obchodních podmínkách podepsaný osobou oprávněnou podepisovat za uchazeče, a to stanoveným způsobem. Nabídka bude zpracována v českém jazyce. |
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná, uvedena v české měně, a to v členění uvedeném v obchodních podmínkách v čl. IV. odst. 1. Tato cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací předmětu plnění této veřejné zakázky. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Informace o poskytování dodatečných informací |
|
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám veřejné zakázky. Písemná žádost (e-mail) musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Platební podmínky jsou podrobně popsány v Obchodních podmínkách. Bližší informace viz Výzva k podání nabídky. Kompletní dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele: https://nen.nipez.cz/profil/MSK |
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.