Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Hodnocení snímků z non-mydriatických fundus kamer

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12458

Název zakázky: Hodnocení snímků z non-mydriatických fundus kamer

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 8. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Ústav zdravotnických informací a statistiky České republiky

Sídlo zadavatele: Palackého nám. 4, P. O. BOX 60, Praha 2 - Nové Město,

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: doc., RNDr. Ladislav Dušek, Ph.D.
  • Telefon: +420224972712
  • E-mail: Ladislav.Dusek@uzis.cz

IČ zadavatele: 00023833

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Richard Galuška
  • Telefon: +420224972112
  • E-mail: pravnivz@uzis.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 9. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Elektronicky podaná nabídka prostřednictvím elektronického nástroje – profilu zadavatele na adrese https://www.tendermarket.cz/Z00000550.profil.cz

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je poskytování zdravotních služeb v oboru oftalmologie na území České republiky prostřednictvím centrálního hodnocení snímků sítnice u pacientů s diabetem pořízených non-mydriatickou fundus kamerou lékaři dispenzární péče o pacienty s diabetem.

CPV kód - 85121281-6 Oftalmologické služby

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1322314,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení plnění: Ihned po uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky.

Místo dodání / převzetí plnění:
Zadavatel nestanoví konkrétní místo plnění veřejné zakázky. Účastník je oprávněn provádět hodnocení a popis snímků sítnice v rámci svého sídla či na jiném místě. Účastník je však povinen:

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti - nejnižší nabídkové ceny.

Hodnotící kritéria:                                                                                          váha

nabídková cena za popis snímků sítnice 1 pacienta v Kč bez DPH                      100 %

Zadavatel stanoví pořadí nabídek od nabídky s nejnižší nabídkovou cenou po nabídku s nejvyšší nabídkovou cenou. Jako nejvýhodnější bude vyhodnocena nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu.

Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná.

Nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady účastníka na veškeré služby a dodávky (včetně odeslání snímku sítnice) nezbytné pro řádné a včasné splnění předmětu části VZ, a to včetně všech nákladů souvisejících při zohlednění veškerých rizik a vlivů, o kterých lze v průběhu plnění předmětu části VZ uvažovat. Nabídková cena musí být stanovena i s přihlédnutím k vývoji cen v daném oboru včetně vývoje kurzu české měny k zahraničním měnám až do doby splnění předmětu VZ.

Pro hodnocení nabídkové ceny je rozhodující její výše bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že účastník zadávacího řízení nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
  • Kopie dokladu o specializované způsobilosti lékařů realizačního týmu.
  • Složení realizačního týmu: minimálně 3 členný tým retinálních specialistů se specializovanou způsobilostí v oboru oftalmologie a zkušenosti s péčí o diabetické pacienty a hodnocením diabetické retinopatie (doba praxe u vedoucího lékaře je požadovaná min. 7 let a doba praxe dvou dalších lékařů, kteří musí být vzájemně zastupitelní, je požadována min. 5 let u každého). Tuto povinnost splní účastník předložením čestného prohlášení.
  • kopie certifikátu, že účastník má zavedený systém sledování kvality poskytované zdravotní péče
  • čestné prohlášení o kapacitě účastníka vyhodnotit snímky sítnice alespoň u 16 pacientů denně se závěrem do 2 pracovních dnů od obdržení snímku, hodnocení celkem 4 snímků, 2 barevných a 2 red free
  • čestné prohlášení účastníka, že jeho pracovní stanoviště, které bude využíváno pro čtení snímků, je vybaveno monitorem s vysokým rozlišením, min. FullHD, resp. 1920×1080 pixelů

Čestná prohlášení musí být podepsána osobou oprávněnou jednat za účastníka zadávacího řízení.

 

Všechny doklady postačí předložit v prosté kopii. Originály nebo ověřené kopie požadovaných dokladů předloží vítězný účastník na základě oprávnění zadavatele nejpozději před podpisem smlouvy.

Zadavatel bude akceptovat doklady z jiných členských států (zejména členských států EU či EHP) prokazující rovnocennou kvalifikaci, jejíž splnění v rámci výběrového řízení požaduje. Zadavatel zároveň neomezuje účast v soutěži těm dodavatelům, kteří mají sídlo nebo místo podnikání v jiném členském státě EU. Zadavatel nicméně upozorňuje na povinnost předložit veškeré doklady v českém jazyce, tedy v případě cizojazyčných dokladů a/nebo podkladů v úředně ověřeném překladu.

Lhůta pro prokázání kvalifikace

Účastník prokazuje splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek, doklady k prokázání splnění kvalifikace musí být součástí nabídky. Zadavatel je oprávněn žádat objasnění kvalifikace či předložení dalších informací a dokladů k prokázání splnění kvalifikace.

Neprokázání kvalifikace

Pokud účastník ve své nabídce neprokáže splnění kvalifikace stanoveným způsobem, nebude jeho nabídka dále posuzována a hodnocena

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Součástí nabídky bude účastníkem podepsaný návrh smlouvy (podle vzoru uvedeného v příloze této Výzvy). Návrh smlouvy podepíše osoba oprávněná jednat za účastníka.

Realizační tým musí tvořit přímo pracovníci účastníka zadávacího řízení nebo musí být
do nabídky doložen doklad o smluvním vztahu člena týmu a účastníka zadávacího řízení.

Nabídková cena bude sestavena podle pokynů zadavatele (viz způsob zpracování nabídkové ceny).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník ve své nabídce stanoví nabídkovou cenu celou částkou za celý předmět plnění veřejné zakázky.

Nabídková cena bude uvedena na Krycím listu nabídky, který tvoří Přílohu č. 2 této Výzvy – Krycí list a bude rozepsána v příloze č. 3 - formulář stanovení nabídkové ceny

Nabídková cena musí být v nabídce účastníka uvedena jako celková cena předmětu plnění veřejné zakázky v Kč bez DPH, i vč. DPH. Výše DPH musí být vyčíslena zvlášť.

Nabídková cena musí být uvedena v českých korunách. V nabídkové ceně musí být obsaženy veškeré práce a činnosti potřebné pro řádné splnění veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky se podávají písemně, a to v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje.Elektronicky podaná nabídka: Účastník podává nabídku v elektronické podobě výhradně prostřednictvím elektronického nástroje – profilu zadavatele na adrese https://www.tendermarket.cz/Z00000550.profil. Nabídka musí být elektronicky podepsána. Listinnou podobu podání nabídek zadavatel neumožňuje.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Dodavatel může podat pouze jednu nabídku a pouze na celý předmět veřejné zakázky, pokud podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími dodavateli, vyloučí zadavatel všechny tyto nabídky. Zadavatel nepřipouští varianty nabídky, nepřipouští ani podání nabídek na dílčí plnění.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Účastník je oprávněn požadovat od zadavatele vysvětlení k zadávacím podmínkám.Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být zadavateli doručena elektronicky přes výše uvedený profil zadavatele, a to nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Na základě žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace doručené ve stanovené lhůtě zadavatel poskytne účastníku vysvětlení k zadávacím podmínkám, a to nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Vysvětlení k zadávacím podmínkám, včetně přesného znění žádosti zadavatel uveřejní na webových stránkách https://www.esfcr.cz a profilu zadavatele. Pokud bude zadavatel poskytovat některému z účastníků i upřesňující či doplňující informace k veřejné zakázce, poskytne tytéž informace rovněž všem zadavateli známým účastníkům a uveřejní je na webových stránkách https://www.esfcr.cz a na profilu zadavatele.Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu zadávacích podmínek i z vlastního podnětu. Změnu zadávacích podmínek zadavatel oznámí všem zadavateli známým účastníkům a uveřejní na webových stránkách https://www.esfcr.cz a profilu zadavatele. V případě takové změny podmínek výběrového řízení, která může rozšířit okruh možných dodavatelů, zadavatel prodlouží lhůtu pro podání nabídek tak, aby od okamžiku změny činila alespoň minimální délku původní lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Nabídky musí být doručeny zadavateli v požadované lhůtě. Později doručené nabídky nebudou zařazeny do hodnocení nabídek.
  • Nabídky ani jednotlivé součásti nabídek dodavatelů či vyloučených dodavatelů nebudou vráceny.
  • V případě podání nabídek více účastníků se shodnou nabídkovou cenou a při splnění všech zadávacích podmínek stanovených zadavatelem, bude vybrána nabídka účastníka, který podal nabídku jako první v pořadí.
  • Při nesplnění podmínek tohoto zadávacího řízení si zadavatel vyhrazuje právo nabídku dodavatele nezahrnout do hodnocení nabídek.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo všechny předložené nabídky odmítnout.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo kdykoliv zadávací řízení zrušit, a to z jakéhokoli důvodu nebo i bez uvedení důvodu.
  • Dodavatelé nemají právo na náhradu nákladů spojených s účasti ve výběrovém řízení.
  • Dodavatelé nesou veškeré náklady spojené s vypracováním a podáním nabídky. Zadavatel v žádném případě neponese za takové náklady zodpovědnost, bez ohledu na průběh a výsledek výběrového řízení.
  • Dodavateli podáním nabídky nevznikají žádná práva na uzavření smlouvy na předmět nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit, popř. vyjasnit informace deklarované dodavatelé v nabídkách.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (v aktuálním znění), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1200000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Fakultní nemocnice Královské Vinohrady, Šrobárova 1150/50, 10000 Praha 10

    Datum podpisu smlouvy: 29. 11. 2018

Datum ukončení: 29. 11. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 16. 8. 2018
 
Aktualizováno: 31. 3. 2021