Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Implementace CAF

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11750

Název zakázky: Implementace CAF

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 10. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Město Moravská Třebová

Sídlo zadavatele: nám. T. G. Masaryka 29, 571 01 Moravská Třebová

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. Miloš Izák
  • Telefon: +420602171460
  • E-mail: starosta@mtrebova.cz

IČ zadavatele: 00277037

DIČ zadavatele: CZ00277037

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Andrej Kašický
  • Telefon: +420733389497
  • E-mail: akasicky@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 31. 10. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Podatelna městského úřadu na ul. Olomoucké 2, 571 01 Moravská Třebová

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zavedení systému trvalého zlepšování kvality úřadu s využitím metody CAF v rozsahu inovace systému řízení úřadu tak, aby naplňoval požadavky systému řízení kvality CAF, posouzení kvality systému řízení úřadu procesem sebehodnocení CAF a nastartování procesu trvalého zlepšování kvality. Součástí předmětu veřejné zakázky je i poskytnutí licence k SW, prostřednictvím kterého bude možné realizovat sebehodnocení v rámci modelu CAF a podmínkou je integrace se SW ATTIS, který zadavatel využívá.

Podrobná specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č. 2 této výzvy.

Rozsah a další podmínky provedení zakázky, resp. povinnosti účastníka zadávacího řízení (dále také „účastník ZŘ“, resp. „účastník“) jsou dále uvedeny v této výzvě, zejména pak v návrhu Smlouvy.

Veškeré podmínky pro provedení zakázky uvedené ve výzvě jsou, není-li uvedeno jinak, absolutními podmínkami a účastník je povinen je bez výhrad akceptovat při zpracování své nabídky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 706000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
360 dnů od data nabytí účinnosti smlouvy

Místo dodání / převzetí plnění:
sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle základního hodnotícího kritéria, kterým je nejnižší nabídková cena včetně DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Předpokladem hodnocení nabídky účastníka zadávacího řízení je splnění stanovených podmínek pro účast, tedy mj. také požadavků na kvalifikaci.

Splněním kvalifikace se rozumí:

- prokázání základní způsobilosti dle ustanovení § 74 ZZVZ,

- prokázání profesní způsobilosti dle ustanovení § 77 ZZVZ a
- prokázání kritérií technické kvalifikace dle ustanovení § 79 odst. 2 ZZVZ.

Základní způsobilost splní účastník zadávacího řízení:

a) který nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží; jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí výše uvedené podmínky splňovat jak tato právnická osoba, tak každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a také osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.

Podává-li nabídku či žádost o účast pobočka závodu zahraniční právnické osoby, musí výše uvedené podmínky splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu, podává-li nabídku či žádost o účast pobočka závodu české právnické osoby, musí výše uvedené podmínky splňovat vedle výše uvedených osob rovněž vedoucí pobočky.

b) který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c) který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d) který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e) který není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

V rámci nabídky účastníci prokazují splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením podepsaného čestného prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů dle vzoru uvedeného v příloze č. 3 výzvy.

Vítězný účastník prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti předložením originálu nebo úředně ověřené kopie čestného prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů dle vzoru uvedeného v příloze č. 3 výzvy.

Za bezdlužnost účastníka zadávacího řízení dle výše uvedených písm. b), c), d) a e) je podle ZZVZ považován i stav, kdy má účastník se správcem daně nebo s příslušnou OSSZ na jakoukoli dlužnou částku dohodnut splátkový kalendář.

Je-li účastníkem zadávacího řízení právnická osoba, musí základní kvalifikační předpoklady podle § 74 odst. 1 písm. a) splňovat jak tato právnická osoba, tak statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu a je-li statutárním orgánem účastníka zadávacího řízení či členem statutárního orgánu účastníka zadávacího řízení právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby.

Zadavatel doporučuje účastníkům zadávacího řízení, aby k prokázání základní způsobilosti použili vzor čestného prohlášení, který je přílohou č. 3 této výzvy.

 

Splnění profesní způsobilosti podle § 77 prokáže účastník, který předloží prostou kopii:

- výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán,

- dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

V rámci nabídky účastníci prokazují profesní kvalifikační předpoklady předložením podepsaného čestného prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů dle vzoru uvedeného v příloze č. 3 výzvy.

Vítězný účastník před podpisem smlouvy o poskytování služeb předloží uvedené doklady v originále či úředně ověřené kopii, tj. výpisu z obchodního rejstříku a dokladu o oprávnění k podnikání.

 

Technické kvalifikační předpoklady

Splnění technické kvalifikace ve smyslu § 79 odst. 2 písm. b) zákona prokáže účastník, který předloží seznam minimálně tří (3) významných služeb obdobných ve vztahu k předmětné zakázce, které realizoval v posledních třech letech (rozhodující je datum ukončení realizace zakázky). Obdobnou službou se pro tento účel považuje zakázka, jejímž předmětem byly služby v oblasti implementace modelu CAF a řízení kvality. Hodnota každé z doložených významných služeb bude činit minimálně 300.000 Kč (bez DPH).

Účastník může k prokázání splnění této technické kvalifikace použít služby, které poskytl společně s jinými dodavateli nebo jako poddodavatel, a to v rozsahu, v jakém se na plnění zakázky podílel. Účastník může doložit služby, které byly realizovány buď účastníkem, nebo členy realizačního týmu účastníka.

Seznam bude obsahovat nejméně tyto údaje:

- název zakázky,
- místo plnění,
- označení subjektu, pro který byla zakázka realizována (identifikace objednatele),
- identifikace kontaktní osoby včetně kontaktních údajů (jméno a příjmení, telefon, e-mail),
- období, ve kterém byla zakázka realizována,
- finanční objem zakázky v Kč (bez DPH),
- stručný popis poskytnuté služby, s uvedením jejího rozsahu,
- čestné prohlášení účastníka, že poskytnuté poradenské služby, byly realizovány řádně a odborně.

Pro účely zpracování seznamu významných služeb účastníci použijí vzor, který je součástí přílohy č. 3 výzvy.

Účastník předloží ve smyslu § 79 odst. 2 písm. c) zákona seznam členů realizačního týmu bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance účastníka nebo osoby v jiném vztahu k účastníkovi.

Zadavatel požaduje následující minimální složení realizačního týmu:

- vedoucí realizačního týmu,
- 1. člen realizačního týmu,
- 2. člen realizačního týmu.

Realizační tým bude mít minimálně 3 členy, z nichž jeden člen bude v postavení vedoucího realizačního týmu, který bude odpovědný za řádné plnění veřejné zakázky a za komunikaci se zadavatelem.

Zadavatel stanovuje následující požadavky na realizační tým:

Vedoucí realizačního týmu: ukončené vysokoškolské vzdělání, zkušenosti s realizací alespoň 3 projektů zaměřených na implementaci modelu CAF za posledních 5 let.

Projekty zaměřené na implementaci modelu CAF představují projekty, ve kterých vedoucí realizačního týmu působil minimálně ve dvou projektech v rámci týmu jako vedoucí implementačního týmu pro implementaci modelu CAF 2013, tj. psaní sebehodnotící zprávy, interní posouzení sebehodnotící zprávy a tvorbu akčního plán. Pokud vedoucí realizačního týmu doloží tři takové projekty, nemusí již dokládat další projekty vyjmenované v následujícím odstavci.

Třetím projektem zaměřeným na implementaci modelu CAF může být projekt, ve kterém vedoucí realizačního týmu působil jako:

- člen nebo vedoucí implementačního týmu nasazení SW podpory modelu CAF nebo,

- vedoucí implementačního týmu pro ECU - Externí zpětná vazba modelu CAF, tj. psaní zprávy a externí posouzení zprávy a akční plán nebo,
- vedoucí týmu externích hodnotitelů pro posouzení sebehodnotící zprávy modelu CAF 2013 nebo,
- vedoucí týmu externích hodnotitelů pro posouzení zprávy pro externí zpětnou vazbu modelu CAF (ECU).

1. člen realizačního týmu: ukončené vysokoškolské vzdělání, zkušenosti s realizací alespoň 3 projektů zaměřených na implementaci modelu CAF za posledních 5 let.

Projekty zaměřené na implementaci modelu CAF představují projekty, ve kterých 1. člen realizačního týmu působil minimálně ve dvou projektech v rámci týmu jako člen nebo vedoucí týmu pro implementaci modelu CAF 2013, tj. psaní sebehodnotící zprávy a interní posouzení sebehodnotící zprávy a akční plán. Pokud 1. člen realizačního týmu doloží tři takové projekty, nemusí již dokládat další projekty vyjmenované v následujícím odstavci.

Třetím projektem zaměřeným na implementaci modelu CAF může být projekt, ve kterém 1. člen realizačního týmu působil jako:

- člen nebo vedoucí implementačního týmu nasazení SW podpory modelu CAF,

- člen nebo vedoucí implementačního týmu pro ECU - Externí zpětná vazba modelu CAF, tj. psaní zprávy a externí posouzení zprávy a akční plán,
- člen nebo vedoucí týmu externích hodnotitelů pro posouzení sebehodnotící zprávy modelu CAF 2013,
- člen nebo vedoucí týmu externích hodnotitelů pro posouzení zprávy pro externí zpětnou vazbu modelu CAF (ECU).

 

2. člen realizačního týmu: ukončené vysokoškolské vzdělání, zkušenosti s realizací alespoň 3 projektů zaměřených na implementaci modelu CAF za posledních 5 let.

Projekty zaměřené na implementaci modelu CAF představují projekty, ve kterých 2. člen realizačního týmu působil minimálně ve dvou projektech v rámci týmu jako člen nebo vedoucí implementačního týmu nasazení SW podpory modelu CAF. Pokud 2. člen realizačního týmu doloží tři takové projekty, nemusí již dokládat další projekty vyjmenované v následujícím odstavci.

Třetím projektem zaměřeným na implementaci modelu CAF může být projekt, ve kterém 2. člen realizačního týmu působil jako:

- člen nebo vedoucí implementačního týmu pro implementaci modelu CAF 2013, tj. psaní sebehodnotící zprávy, interní posouzení sebehodnotící zprávy a tvorbu akčního plán,

- člen nebo vedoucí implementačního týmu pro ECU - Externí zpětná vazba modelu CAF, tj. psaní zprávy a externí posouzení zprávy a akční plán,
- člen nebo vedoucí týmu externích hodnotitelů pro posouzení sebehodnotící zprávy modelu CAF 2013,
- člen nebo vedoucí týmu externích hodnotitelů pro posouzení zprávy pro externí zpětnou vazbu modelu CAF (ECU).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel požaduje, aby účastník podal svoji nabídku v listinné podobě (dle § 107 odst. 2 ZZVZ). Účastník nabídku podá uzavřenou do obálky, zabezpečené proti rozlepení.

V nabídce musí být uvedeny identifikační údaje účastníka zadávacího řízení. Nabídka bude zpracována formou popisu plnění předmětu zakázky a doplněním chybějících údajů v závazném návrhu smlouvy o poskytování služeb, který je přílohou č. 5 této výzvy. Účastník není oprávněn provádět jakékoli úpravy ve výše uvedeném návrhu smlouvy s výjimkou doplnění chybějících a červeně označených údajů v závazném návrhu smlouvy.

Součástí nabídky musí být výše uvedený návrh smlouvy o poskytování služeb (vyplněný a podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem účastníka zadávacího řízení).

Způsob řazení jednotlivých obligatorně požadovaných částí nabídky bude v tomto pořadí:

- krycí list nabídky (vzor viz příloha č. 1),

- čestné prohlášení o splnění základní, profesní, ekonomické a finanční a technické kvalifikace způsobilosti (vzor viz příloha č. 3),
- čestné prohlášení účastníka o akceptaci zadávacích podmínek (vzor viz příloha č. 4),
- účastníkem podepsaný závazný návrh Smlouvy o poskytování služeb včetně příloh (závazný návrh viz příloha č. 5),
- seznam poddodavatelů, s jejichž pomocí bude dodavatel plnit předmět veřejné zakázky (vzor viz příloha č. 6).

Nabídka bude předložena v písemné formě, v českém jazyce. Nabídka bude zajištěna proti neoprávněné manipulaci a všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Nabídka bude předložena v jednom originále a jedné kopii.  Zároveň bude nabídka obsahovat CD, nebo flash disk, na kterém bude úplný obsah nabídky zaznamenán v elektronické verzi v některém běžně používaném formátu (*.jpeg, *.tif, *.gif, *.png, *.doc, *.pdf, *.xls atd.).

Účastník je povinen do své nabídky uvést, že se v plném rozsahu seznámil s výzvou (včetně příloh), že si před podáním nabídky vyjasnil veškerá sporná ustanovení nebo technické nejasnosti a že s podmínkami zadání a s výzvou souhlasí a respektuje je (součást vzoru v příloze č. 4).

Zadavatel je povinen ve smyslu § 48 odst. 9 ZZVZ vyloučit vybraného účastníka z účasti v zadávacím řízení, pokud zjistí, že jsou naplněny důvody pro vyloučení podle § 48 odst. 7 ZZVZ, to znamená, že vybraný účastník, který je akciovou společností nebo má právní formu obdobnou akciové společnosti nemá vydány výlučně zaknihované akcie.

Vybraný účastník je povinen v souladu s ustanovením § 104 odst. 2 ZZVZ před podpisem smlouvy předložit:

- identifikační údaje všech osob, které jsou jeho skutečným majitelem podle ZZVZ o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu,

- doklady, z nichž vyplývá vztah všech osob podle písmene a) k účastníkovi; těmito doklady jsou zejména

- výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence,

- seznam akcionářů,
- rozhodnutí statutárního orgánu o vyplacení podílu na zisku,
- společenská smlouva, zakladatelská listina nebo stanovy.

 

Nepředložení výše uvedených informací a dokladů k prokázání skutečného majitele je důvodem k vyloučení vybraného účastníka z další účasti v zadávacím řízení.

Účastník zadávacího řízení může podat v zadávacím řízení jen jednu nabídku (§ 107 odst. 3 ZZVZ).

Účastník, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci (§ 107 odst. 4 ZZVZ).

Zadavatel vyloučí účastníka zadávacího řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými účastníky, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník zadávacího řízení v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci (§ 107 odst. 5 ZZVZ).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Zadavatel požaduje pro účely zadávacího řízení zpracování nabídkové ceny jako celkové ceny za kompletní realizace veřejné zakázky. Nabídková cena musí vycházet ze zadavatelem určeného předmětu plnění veřejné zakázky a musí obsahovat veškeré náklady spojené s plněním předmětu veřejné zakázky.

Účastník stanoví nabídkovou cenu tak, že do přílohy č. 1 „Krycí list nabídky“ uvede samostatně nabídkovou cenu pro veřejnou zakázku. Nabídková cena bude uvedena v české měně, a to ve formátu cena v Kč bez daně z přidané hodnoty (DPH), DPH a cena v Kč včetně DPH. Pro účely hodnocení bude použita nabídková cena včetně DPH.

Celkovou nabídkovou cenu uvede účastník jak v návrhu smlouvy o poskytování služeb (příloha č. 5 této výzvy), tak v cenové nabídce na krycím listu (příloha č. 1 této výzvy). Cena bude uvedena v Kč, a to v členění: cena bez DPH, DPH a cena včetně DPH.

Uvedená cena bude cenou za celý předmět plnění veřejné zakázky v souladu se zadávacími podmínkami.

Nabídková cena bude stanovena jako cena „nejvýše přípustná“ a musí v ní být zahrnuty veškeré náklady účastníka, spojené s realizací předmětu veřejné zakázky.

Nabídka, jejíž nabídková cena by překročila předpokládanou hodnotu veřejné zakázky, je nabídkou nepřijatelnou, která bude z dalšího průběhu zadávacího řízení vyřazena a účastník zadávacího řízení bude vyloučen.

Při nesouladu uvedení údajů celkové nabídkové ceny nebo dalších uvedených údajů na Krycím listu s údaji uvedenými v různých částech nabídky se pro posouzení a hodnocení nabídky použijí údaje uvedené v prioritě následně uvedeného pořadí:

- údaje uvedené v návrhu smlouvy o poskytování služeb (příloha č. 5),

- údaje uvedené na krycím listu nabídky (příloha č. 1).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „NEOTVÍRAT – VEŘEJNÁ ZAKÁZKA Implementace CAF“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Jako absolutní podmínku si zadavatel vyhrazuje, aby účastníci ZŘ akceptovali přiložený návrh Smlouvy. Obchodní podmínky předmětné Zakázky, vč. platebních, resp. objektivních podmínek, za nichž je možné zvýšit nabídkovou cenu, jsou uvedeny v návrhu smlouvy. Závazný návrh smlouvy o poskytování služeb tvoří Přílohu č. 5 této výzvy. Smlouva bude uzavřena s vítězným účastníkem. Tato výzvy a kompletní nabídka vítězného účastníka bude přílohou smlouvy.

Účastník je povinen přiložit jedno vyhotovení podepsané vzorové smlouvy o poskytování služeb s doplněnou výší nabídkové ceny a vyplněnými údaji týkajícími se zájemce k originálu své nabídky tak, aby Smlouva o poskytování služeb tvořila nedílnou součást nabídky (listy musí být tedy pevně spojeny).

Účastník není oprávněn činit v návrhu smlouvy změny či doplnění s výjimkou údajů, které jsou výslovně vyhrazeny pro doplnění ze strany účastníka. Není rovněž oprávněn přikládat žádné přílohy k návrhu smlouvy, které tato výzvy výslovně nepředpokládá. Účastník je oprávněn doplnit do vzoru Smlouvy pouze údaje, které jsou ve vzoru smlouvy označeny červeným textem jako nedoplněné [DOPLNÍ ÚČASTNÍK]. Návrh Smlouvy bude datován a podepsán osobou oprávněnou jednat jménem účastníka, případně bude doložena ověřená plná moc osoby zmocněné k jednání jménem účastníka.

Návrh smlouvy musí být ze strany účastníka podepsán statutárním orgánem nebo osobou oprávněnou zastupovat účastníka; v takovém případě doloží dodavatel toto oprávnění (plnou moc) v originálu či v úředně ověřené kopii v nabídce. Předložení nepodepsaného návrhu smlouvy není předložením řádného návrhu požadované smlouvy.

Obchodní podmínky vymezují budoucí rámec smluvního vztahu. Nabídka účastníka musí respektovat stanovené obchodní podmínky a v žádné části nesmí obsahovat ustanovení, které by bylo v rozporu s obchodními podmínkami a které by znevýhodňovalo zadavatele. V opačném případě se má za to, že nabídka nesplňuje zadávací podmínky a účastník zadávacího řízení bude vyloučen dle § 48 odst. 2 písm. a) ZZVZ.

Konkrétní požadavky na předmět plnění jsou uvedeny v příloze č. 2 této výzvy. Termín plnění je specifikován v návrhu smlouvy o poskytování služeb a v této výzvě.

Zadavatel si ve smyslu § 100 ZZVZ vyhrazuje možnost změny závazku ze smlouvy a připouští navýšení nabídkové ceny v průběhu trvání smlouvy v případě zvýšení zákonem stanovené sazby daně z přidané hodnoty podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty; v takovém případě bude zvýšena cena o příslušné navýšení sazby DPH ode dne účinnosti nové zákonné úpravy DPH. Cenu lze zvýšit pouze formou písemného dodatku ke smlouvě, uzavřené mezi zadavatelem a účastníkem a způsobem, který bude v souladu se zákonem, a to zejména s ustanoveními § 222 zákona.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6 na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 575000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ATTN Consulting s.r.o., Hanušova 100/10, 779 00 Olomouc, IČO 25894978

    Datum podpisu smlouvy: 22. 12. 2017

Datum ukončení: 22. 12. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 19. 10. 2017
 
Aktualizováno: 8. 1. 2018