Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Informační a komunikační strategie

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12758

Název zakázky: Informační a komunikační strategie

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 6. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Chomutov

Sídlo zadavatele: Zborovská 4602, PSČ 430 28 Chomutov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Lukáš Pöselt
  • Telefon: +420474637292
  • E-mail: l.poselt@chomutov-mesto.cz

IČ zadavatele: 00261891

DIČ zadavatele: CZ00261891

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Lukáš Pöselt
  • Telefon: +420474637292
  • E-mail: l.poselt@chomutov-mesto.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 7. 2019 10:00

Místo pro podání nabídek:
Zborovská 4602, PSČ 430 28 Chomutov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Cílem je vytvořit Informační a komunikační strategii (IKS) statutárního města Chomutov. V rámci Informační a komunikační strategie bude vytvořen jeden strategický dokument, který bude zahrnovat koncepční rozvoj informačních systémů, rozvoj optické sítě a rozvoj kamerového systému města Chomutova. Tento dokument bude respektovat potřeby města a nejnovější trendy. Vytvořením tohoto strategického dokumentu město získá prostředek, díky němuž lze připravit projekty, které budou sledovat strategii rozvoje města, a pomohu k efektivnímu využití technologií napříč zřizovanými organizacemi. Smyslem dokumentu je efektivně sdílet dostupné technologie a připravit město na trend SmartCity. V případě kamerového systému dojde k zvýšení bezpečnosti ve městě.

 

Objednatel upřesňuje, že část provedení díla vztahující se na statutární město Chomutov (dále jen SMCH) bude hrazena z dotace a část díla vztahující se na příspěvkové organizace SMCH bude hradit objednatel z vlastních zdrojů.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 705000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
6 týdnů od podpisu smlouvy

Místo dodání / převzetí plnění:
Zborovská 4602, PSČ 430 28 Chomutov

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena
  • Hodnotícím kritériem, pro veřejnou zakázku, je ekonomická výhodnost nabídky, která bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny. Nabídka účastníka zadávacího řízení, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou bez DPH, bude vyhodnocena jako nabídka vítězná.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Splnění základní způsobilosti bude prokázáno doložením čestného prohlášení, kterým účastník zadávacího řízení prohlašuje, že

    nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země jeho sídla; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží. Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku dle předchozího odstavce splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu dodavatele. Je-li členem statutárního orgánu právnická osoba, musí podmínku dle předchozího odstavce splňovat

    tato právnická osoba,
    každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a
    osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.

    Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu

    zahraniční právnické osoby, musí podmínku podle prvního odstavce splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu,
    české právnické osoby, musí podmínku podle prvního odstavce splňovat osoby uvedené v druhém odstavci a vedoucí pobočky závodu;

    nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek;
    nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění;
    nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanost;
    není v likvidaci[1], proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku[2], vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu[3] nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

     

    Splnění profesní způsobilosti bude prokázáno doložením:

    ve vztahu k České republice výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,
    dokladu o oprávnění k podnikání (výpis z živnostenského rejstříku) pokrývající v plném rozsahu předmět této veřejné zakázky.

     

    Splnění technické kvalifikace dodavatel prokáže doložením:

    Seznamu významných služeb

    Dodavatel musel v posledních 3 letech realizovat:

    alespoň jednu (1) významnou zakázku spočívající ve vytvoření strategického dokumentu v oblasti informačních a komunikačních systémů, přičemž:

    finanční rozsah této významné zakázky činil min. 300 000 Kč bez DPH,

    alespoň jednu (1) významnou zakázku spočívající v provedení analýzy souladu dané organizace (zadavatele zakázky) s požadavky zákona, vyhlášky či nařízení a navržení opatření na zajištění souladu dané organizace se stanovenými požadavky včetně plánu jejich implementace, přičemž:

    finanční rozsah této významné zakázky činil min. 300 000 Kč bez DPH,

    Dodavatel k prokázání tohoto kritéria kvalifikace předloží seznam významných služeb ve formě čestného prohlášení.

    Ze seznamu významných služeb musí jednoznačně vyplývat, že účastník zadávacího řízení splňuje dané kritérium technické kvalifikace (viz výše).

    V seznamu významných služeb musí být uveden také název objednatele a kontaktní osoby objednatele významné služby pro možnost ověření reference (e-mail, telefonní číslo).

    Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit skutečnosti deklarované v seznamu významných služeb.

    Seznamu osob, který se bude podílet na plnění zakázky – realizační tým

    Zadavatel požaduje doložení jmenného seznamu nejméně tříčlenného týmu. Členové týmu musí splňovat minimálně tyto požadavky:

     

    A)   Projektový manažer:

    praxe v oblasti procesních analýz ve státní správě nebo samosprávě v délce min. 5 let
    profesní zkušenost s vedením alespoň 2 projektů spočívajících v oblasti tvorby dopadových analýz (BIA ve státní správě nebo samosprávě), vyhodnocení souladu organizací s relevantními regulatorními požadavky, návrhu a modelování procesů, a to na pozici hlavního projektového manažera nebo obdobné pozici, která měla odpovědnost po stránce realizační projekt řídit a vést,
    ukončené vysokoškolské vzdělání – uchazeč doloží kopii dokladu prokazujícího tuto skutečnost (kopii vysokoškolského diplomu),
    platnou certifikaci v oblasti projektového řízení nebo technickou certifikaci v oblasti informačních technologií, např. Certifikaci PMI, IPMA, Prince 2, CompTIA Project+ nebo jiné ekvivalentní – uchazeč doloží kopii dokladu prokazujícího tuto skutečnost (kopii certifikátu).

    B)   Specialista architekt řešení:

    minimálně 3 roky praxe oblasti analýzy současného stavu ICT prostředí a návrhu variant budoucího rozvoje ICT a tvorby business case nebo technických konzultací pro zabezpečení IT infrastruktury na pozici architekta řešení či obdobné;
    profesní zkušenost s minimálně 2 projekty s obdobným předmětem plnění jako je předmět této veřejné zakázky;
    ukončené vysokoškolské vzdělání – jako přílohu seznamu uchazeč doloží kopii dokladu prokazujícího tuto skutečnost (kopii vysokoškolského diplomu);

     C) ISMS analytik:

    minimálně 5 let praxe v oblasti poskytování služeb zabezpečení informačních technologií,
    profesní zkušenost na pozici bezpečnostního analytika po dobu nejméně 5 let v oblasti analýzy informačních aktiv a analýzy rizik a dopadů do ICT prostředí,
    ukončené vysokoškolské vzdělání – uchazeč doloží kopii dokladu prokazujícího tuto skutečnost (kopii vysokoškolského diplomu),
    platnou certifikaci auditora bezpečnostních informačních technologií, např.: Information Security Management System Lead Auditor (ISO/IEC 27001) a Information Technology Service Management Auditor (ISO/IEC 20000) – jako přílohu seznamu uchazeč doloží kopii dokladu prokazujícího tuto skutečnost (kopii certifikátu).

     

    K prokázání kvalifikačních předpokladů

    Za účelem prokázání splnění kvalifikace předkládají dodavatelé v nabídkách ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ (viz příloha č. 3 této Výzvy) nebo jednotné evropské osvědčení pro veřejné zakázky. Zadavatel si může před podpisem smlouvy vyžádat předložení kopií dokladů o kvalifikaci dle bodů 3.2 až 3.3 této Výzvy, jakožto i dokumenty
    a doklady jiných osob dle § 83 odst. 1 zákona[4], a to od dodavatele vybraného na základě hodnocení provedeného dle čl. 4. této Výzvy. Výše zmíněná výzva k předložení kopií dokladů k prokázání splnění kvalifikace, jakožto i samotné doklady zaslané dotčeným dodavatelem, budou zasílány elektronicky kontaktní osobě dodavatele uvedené v návrhu smlouvy. Neexistují-li doklady k prokázání splnění kvalifikace v elektronické podobě anebo nelze-li využít možnosti převedení dokladů do elektronické podoby prostřednictvím autorizované konverze, je vybraný dodavatel povinen předložit požadované dokumenty v přiměřené lhůtě a na místo, které pro tento účel určí zadavatel ve výzvě podle tohoto odstavce.
    Využije-li zadavatel práva uvedeného v čl. 3.4.1. této Výzvy, tj. vyžádá si předložení kopií dokladů o kvalifikaci dle čl. 3.2 a 3.3 této Výzvy, jakožto i dokumenty a doklady jiných osob dle § 83 odst. 1 zákona, vybraný dodavatel je povinen poskytnout zadavateli řádnou součinnost potřebnou k uzavření smlouvy tak, aby byla smlouva uzavřena ve lhůtě do 15 kalendářních dnů od prokazatelného obdržení výše zmíněné výzvy k předložení kopií dokumentů a dokladů požadovaných v Příloze č. 3 této Výzvy. Odmítne-li vybraný dodavatel uzavřít se zadavatelem smlouvu nebo neposkytne-li řádnou součinnost, aby mohla být smlouva ve lhůtě uvedené v předchozí větě uzavřena, může uzavřít zadavatel smlouvu s účastníkem zadávacího řízení, který se umístil jako druhý v pořadí na základě hodnocení provedeného dle čl. 4. této Výzvy. Odmítne-li účastník zadávacího řízení druhý v pořadí uzavřít se zadavatelem smlouvu nebo neposkytne-li řádnou součinnost k jejímu uzavření, může uzavřít zadavatel smlouvu s účastníkem zadávacího řízení, který se umístil jako třetí v pořadí. Účastník druhý či třetí v pořadí, se kterým má být uzavřena smlouva, je povinen poskytnout zadavateli součinnost potřebnou k uzavření smlouvy ve lhůtě 15 kalendářních dnů ode dne doručení výzvy k předložení kopií dokumentů a dokladů požadovaných v Příloze č. 3, této Výzvy.
    Doklady prokazující profesní způsobilost podle bodu 3.2 písm. a) této výzvy musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.
    Společná ustanovení ke kvalifikaci uvedená v §§ 81 až 85, §§ 87 a 88 zákona, jakožto
    i ustanovení § 45 odst. 3 zákona a § 77 odst. 3 zákona, se použijí analogicky.
    Doklady dle bodu 3.1 a 3.2 této Výzvy lze nahradit výpisem ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění základní způsobilosti a profesní způsobilosti pokrývají požadavky zadavatele na prokázání splnění základní a profesní způsobilosti.
    Zadavatel má právo požadovat objasnění nebo doplnění kvalifikace.
    Účastník zadávacího řízení není oprávněn prostřednictvím poddodavatele prokázat splnění kritéria profesní způsobilosti podle čl. 3.2., písm. a) této Výzvy.

     

     

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel může podat pouze 1 nabídku

Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.

Nabídka nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Obsahové náležitosti nabídky v pořadí:

Krycí list nabídky – viz Příloha č.7 této Výzvy;
Doklady k prokázání kvalifikace - viz Příloha č. 3 a č. 5 této Výzvy;
Seznam poddodavatelů – viz Příloha č. 4 této Výzvy;
Podepsaný návrh smlouvy – viz Příloha č. 2 této Výzvy;
Další dokumenty

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena musí být v nabídce uvedena jako celková cena (hodnota) předmětu zakázky v Kč bez DPH, i s DPH. Výše DPH musí být vyčíslena zvlášť.
Dodavatel ve své nabídce stanoví nabídkovou cenu celou částkou za celý předmět plnění zakázky. Nabídkovou cenu dodavatel doplní do návrhu smlouvy.
Cena uvedená v nabídce bude považována za celkovou a nepřekročitelnou. V závazném návrhu smlouvy o dílo bude cena stanovena jako nejvýše přípustná.
Nabídková cena bude uvedena v českých korunách.
V nabídkové ceně budou obsaženy veškeré práce a činnosti potřebné pro řádné a včasné splnění předmětu veřejné zakázky dle požadavků zadavatele.
Celková nabídková cena za realizaci veřejné zakázky bude předmětem posouzení z hlediska mimořádně nízké nabídkové ceny.
Nabídková cena musí být platná po celou dobu realizace veřejné zakázky.
Objektivní podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkových cen: Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny sazeb DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky je možno podávat doporučeně poštou nebo osobně do podatelny magistrátu města Chomutova.Adresa: Magistrát města Chomutova Odbor informačních technologií Zborovská 4602 430 28 ChomutovDoručení nabídky musí být v řádně uzavřené obálce se zřetelným nápisem:NEOTVÍRAT: „Informační a komunikační strategie“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel musí nabídku zpracovat na kompletní zajištění předmětu plnění veřejné zakázky.
Varianty nabídky se nepřipouští.
Poddodavatelé:

Dodavatel je ve své nabídce povinen specifikovat případné poddodavatele, případně v nabídce formou čestného prohlášení uvede, že poddodavatele využívat nebude. Pokud se účastník zadávacího řízení rozhodne využít poddodavatele/poddodavatelů, musí specifikovat tu část či části zakázky, které má v úmyslu tímto způsobem zajistit.  Dodavatel, který podal nabídku v tomto zadávacím řízení, nesmí být současně poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci, jinak bude zadavatelem vyloučen z účasti v zadávacím řízení. Dodavatel, který nepodal nabídku v tomto zadávacím řízení, může být poddodavatelem více dodavatelů v tomto zadávacím řízení.

Zadavatel poskytuje vzor prohlášení k poddodavatelskému systému jako Přílohu č. 4 této Výzvy – Seznam poddodavatelů (vzor).

Společná účast dodavatelů

V případě společné účasti dodavatelů prokazuje základní způsobilost a profesní způsobilost analogicky podle § 77 odst. 1 každý dodavatel samostatně. Zadavatel dále v případě společné účasti dodavatelů požaduje, aby doložili, jaké bude rozdělení odpovědnosti za plnění veřejné zakázky.

Zadavatel dále požaduje, aby odpovědnost nesli všichni dodavatelé podávající společnou nabídku společně a nerozdílně.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 17. 6. 2019
 
Aktualizováno: 18. 9. 2019