- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Informační a komunikační strategie
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12758
Název zakázky: Informační a komunikační strategie
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 6. 2019
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Chomutov
Sídlo zadavatele: Zborovská 4602, PSČ 430 28 Chomutov
- Jméno: Ing. Lukáš Pöselt
- Telefon: +420474637292
- E-mail: l.poselt@chomutov-mesto.cz
IČ zadavatele: 00261891
DIČ zadavatele: CZ00261891
- Jméno: Ing. Lukáš Pöselt
- Telefon: +420474637292
- E-mail: l.poselt@chomutov-mesto.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 7. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: Zborovská 4602, PSČ 430 28 Chomutov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Cílem je vytvořit Informační a komunikační strategii (IKS) statutárního města Chomutov. V rámci Informační a komunikační strategie bude vytvořen jeden strategický dokument, který bude zahrnovat koncepční rozvoj informačních systémů, rozvoj optické sítě a rozvoj kamerového systému města Chomutova. Tento dokument bude respektovat potřeby města a nejnovější trendy. Vytvořením tohoto strategického dokumentu město získá prostředek, díky němuž lze připravit projekty, které budou sledovat strategii rozvoje města, a pomohu k efektivnímu využití technologií napříč zřizovanými organizacemi. Smyslem dokumentu je efektivně sdílet dostupné technologie a připravit město na trend SmartCity. V případě kamerového systému dojde k zvýšení bezpečnosti ve městě.
Objednatel upřesňuje, že část provedení díla vztahující se na statutární město Chomutov (dále jen SMCH) bude hrazena z dotace a část díla vztahující se na příspěvkové organizace SMCH bude hradit objednatel z vlastních zdrojů.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 705000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 6 týdnů od podpisu smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: Zborovská 4602, PSČ 430 28 Chomutov
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
- Hodnotícím kritériem, pro veřejnou zakázku, je ekonomická výhodnost nabídky, která bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny. Nabídka účastníka zadávacího řízení, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou bez DPH, bude vyhodnocena jako nabídka vítězná.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Splnění základní způsobilosti bude prokázáno doložením čestného prohlášení, kterým účastník zadávacího řízení prohlašuje, že
nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země jeho sídla; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží. Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku dle předchozího odstavce splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu dodavatele. Je-li členem statutárního orgánu právnická osoba, musí podmínku dle předchozího odstavce splňovat
tato právnická osoba,
každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a
osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu
zahraniční právnické osoby, musí podmínku podle prvního odstavce splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu,
české právnické osoby, musí podmínku podle prvního odstavce splňovat osoby uvedené v druhém odstavci a vedoucí pobočky závodu;nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek;
nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění;
nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanost;
není v likvidaci[1], proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku[2], vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu[3] nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.Splnění profesní způsobilosti bude prokázáno doložením:
ve vztahu k České republice výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,
dokladu o oprávnění k podnikání (výpis z živnostenského rejstříku) pokrývající v plném rozsahu předmět této veřejné zakázky.Splnění technické kvalifikace dodavatel prokáže doložením:
Seznamu významných služeb
Dodavatel musel v posledních 3 letech realizovat:
alespoň jednu (1) významnou zakázku spočívající ve vytvoření strategického dokumentu v oblasti informačních a komunikačních systémů, přičemž:
finanční rozsah této významné zakázky činil min. 300 000 Kč bez DPH,
alespoň jednu (1) významnou zakázku spočívající v provedení analýzy souladu dané organizace (zadavatele zakázky) s požadavky zákona, vyhlášky či nařízení a navržení opatření na zajištění souladu dané organizace se stanovenými požadavky včetně plánu jejich implementace, přičemž:
finanční rozsah této významné zakázky činil min. 300 000 Kč bez DPH,
Dodavatel k prokázání tohoto kritéria kvalifikace předloží seznam významných služeb ve formě čestného prohlášení.
Ze seznamu významných služeb musí jednoznačně vyplývat, že účastník zadávacího řízení splňuje dané kritérium technické kvalifikace (viz výše).
V seznamu významných služeb musí být uveden také název objednatele a kontaktní osoby objednatele významné služby pro možnost ověření reference (e-mail, telefonní číslo).
Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit skutečnosti deklarované v seznamu významných služeb.
Seznamu osob, který se bude podílet na plnění zakázky – realizační tým
Zadavatel požaduje doložení jmenného seznamu nejméně tříčlenného týmu. Členové týmu musí splňovat minimálně tyto požadavky:
A) Projektový manažer:
praxe v oblasti procesních analýz ve státní správě nebo samosprávě v délce min. 5 let
profesní zkušenost s vedením alespoň 2 projektů spočívajících v oblasti tvorby dopadových analýz (BIA ve státní správě nebo samosprávě), vyhodnocení souladu organizací s relevantními regulatorními požadavky, návrhu a modelování procesů, a to na pozici hlavního projektového manažera nebo obdobné pozici, která měla odpovědnost po stránce realizační projekt řídit a vést,
ukončené vysokoškolské vzdělání – uchazeč doloží kopii dokladu prokazujícího tuto skutečnost (kopii vysokoškolského diplomu),
platnou certifikaci v oblasti projektového řízení nebo technickou certifikaci v oblasti informačních technologií, např. Certifikaci PMI, IPMA, Prince 2, CompTIA Project+ nebo jiné ekvivalentní – uchazeč doloží kopii dokladu prokazujícího tuto skutečnost (kopii certifikátu).B) Specialista architekt řešení:
minimálně 3 roky praxe oblasti analýzy současného stavu ICT prostředí a návrhu variant budoucího rozvoje ICT a tvorby business case nebo technických konzultací pro zabezpečení IT infrastruktury na pozici architekta řešení či obdobné;
profesní zkušenost s minimálně 2 projekty s obdobným předmětem plnění jako je předmět této veřejné zakázky;
ukončené vysokoškolské vzdělání – jako přílohu seznamu uchazeč doloží kopii dokladu prokazujícího tuto skutečnost (kopii vysokoškolského diplomu);C) ISMS analytik:
minimálně 5 let praxe v oblasti poskytování služeb zabezpečení informačních technologií,
profesní zkušenost na pozici bezpečnostního analytika po dobu nejméně 5 let v oblasti analýzy informačních aktiv a analýzy rizik a dopadů do ICT prostředí,
ukončené vysokoškolské vzdělání – uchazeč doloží kopii dokladu prokazujícího tuto skutečnost (kopii vysokoškolského diplomu),
platnou certifikaci auditora bezpečnostních informačních technologií, např.: Information Security Management System Lead Auditor (ISO/IEC 27001) a Information Technology Service Management Auditor (ISO/IEC 20000) – jako přílohu seznamu uchazeč doloží kopii dokladu prokazujícího tuto skutečnost (kopii certifikátu).K prokázání kvalifikačních předpokladů
Za účelem prokázání splnění kvalifikace předkládají dodavatelé v nabídkách ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ (viz příloha č. 3 této Výzvy) nebo jednotné evropské osvědčení pro veřejné zakázky. Zadavatel si může před podpisem smlouvy vyžádat předložení kopií dokladů o kvalifikaci dle bodů 3.2 až 3.3 této Výzvy, jakožto i dokumenty
a doklady jiných osob dle § 83 odst. 1 zákona[4], a to od dodavatele vybraného na základě hodnocení provedeného dle čl. 4. této Výzvy. Výše zmíněná výzva k předložení kopií dokladů k prokázání splnění kvalifikace, jakožto i samotné doklady zaslané dotčeným dodavatelem, budou zasílány elektronicky kontaktní osobě dodavatele uvedené v návrhu smlouvy. Neexistují-li doklady k prokázání splnění kvalifikace v elektronické podobě anebo nelze-li využít možnosti převedení dokladů do elektronické podoby prostřednictvím autorizované konverze, je vybraný dodavatel povinen předložit požadované dokumenty v přiměřené lhůtě a na místo, které pro tento účel určí zadavatel ve výzvě podle tohoto odstavce.
Využije-li zadavatel práva uvedeného v čl. 3.4.1. této Výzvy, tj. vyžádá si předložení kopií dokladů o kvalifikaci dle čl. 3.2 a 3.3 této Výzvy, jakožto i dokumenty a doklady jiných osob dle § 83 odst. 1 zákona, vybraný dodavatel je povinen poskytnout zadavateli řádnou součinnost potřebnou k uzavření smlouvy tak, aby byla smlouva uzavřena ve lhůtě do 15 kalendářních dnů od prokazatelného obdržení výše zmíněné výzvy k předložení kopií dokumentů a dokladů požadovaných v Příloze č. 3 této Výzvy. Odmítne-li vybraný dodavatel uzavřít se zadavatelem smlouvu nebo neposkytne-li řádnou součinnost, aby mohla být smlouva ve lhůtě uvedené v předchozí větě uzavřena, může uzavřít zadavatel smlouvu s účastníkem zadávacího řízení, který se umístil jako druhý v pořadí na základě hodnocení provedeného dle čl. 4. této Výzvy. Odmítne-li účastník zadávacího řízení druhý v pořadí uzavřít se zadavatelem smlouvu nebo neposkytne-li řádnou součinnost k jejímu uzavření, může uzavřít zadavatel smlouvu s účastníkem zadávacího řízení, který se umístil jako třetí v pořadí. Účastník druhý či třetí v pořadí, se kterým má být uzavřena smlouva, je povinen poskytnout zadavateli součinnost potřebnou k uzavření smlouvy ve lhůtě 15 kalendářních dnů ode dne doručení výzvy k předložení kopií dokumentů a dokladů požadovaných v Příloze č. 3, této Výzvy.
Doklady prokazující profesní způsobilost podle bodu 3.2 písm. a) této výzvy musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.
Společná ustanovení ke kvalifikaci uvedená v §§ 81 až 85, §§ 87 a 88 zákona, jakožto
i ustanovení § 45 odst. 3 zákona a § 77 odst. 3 zákona, se použijí analogicky.
Doklady dle bodu 3.1 a 3.2 této Výzvy lze nahradit výpisem ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění základní způsobilosti a profesní způsobilosti pokrývají požadavky zadavatele na prokázání splnění základní a profesní způsobilosti.
Zadavatel má právo požadovat objasnění nebo doplnění kvalifikace.
Účastník zadávacího řízení není oprávněn prostřednictvím poddodavatele prokázat splnění kritéria profesní způsobilosti podle čl. 3.2., písm. a) této Výzvy.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatel může podat pouze 1 nabídku
Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.
Nabídka nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
Obsahové náležitosti nabídky v pořadí:
Krycí list nabídky – viz Příloha č.7 této Výzvy;
Doklady k prokázání kvalifikace - viz Příloha č. 3 a č. 5 této Výzvy;
Seznam poddodavatelů – viz Příloha č. 4 této Výzvy;
Podepsaný návrh smlouvy – viz Příloha č. 2 této Výzvy;
Další dokumenty
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena musí být v nabídce uvedena jako celková cena (hodnota) předmětu zakázky v Kč bez DPH, i s DPH. Výše DPH musí být vyčíslena zvlášť.
Dodavatel ve své nabídce stanoví nabídkovou cenu celou částkou za celý předmět plnění zakázky. Nabídkovou cenu dodavatel doplní do návrhu smlouvy.
Cena uvedená v nabídce bude považována za celkovou a nepřekročitelnou. V závazném návrhu smlouvy o dílo bude cena stanovena jako nejvýše přípustná.
Nabídková cena bude uvedena v českých korunách.
V nabídkové ceně budou obsaženy veškeré práce a činnosti potřebné pro řádné a včasné splnění předmětu veřejné zakázky dle požadavků zadavatele.
Celková nabídková cena za realizaci veřejné zakázky bude předmětem posouzení z hlediska mimořádně nízké nabídkové ceny.
Nabídková cena musí být platná po celou dobu realizace veřejné zakázky.
Objektivní podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkových cen: Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny sazeb DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky je možno podávat doporučeně poštou nebo osobně do podatelny magistrátu města Chomutova.Adresa: Magistrát města Chomutova Odbor informačních technologií Zborovská 4602 430 28 ChomutovDoručení nabídky musí být v řádně uzavřené obálce se zřetelným nápisem:NEOTVÍRAT: „Informační a komunikační strategie“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatel musí nabídku zpracovat na kompletní zajištění předmětu plnění veřejné zakázky.
Varianty nabídky se nepřipouští.
Poddodavatelé:
Dodavatel je ve své nabídce povinen specifikovat případné poddodavatele, případně v nabídce formou čestného prohlášení uvede, že poddodavatele využívat nebude. Pokud se účastník zadávacího řízení rozhodne využít poddodavatele/poddodavatelů, musí specifikovat tu část či části zakázky, které má v úmyslu tímto způsobem zajistit. Dodavatel, který podal nabídku v tomto zadávacím řízení, nesmí být současně poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci, jinak bude zadavatelem vyloučen z účasti v zadávacím řízení. Dodavatel, který nepodal nabídku v tomto zadávacím řízení, může být poddodavatelem více dodavatelů v tomto zadávacím řízení.
Zadavatel poskytuje vzor prohlášení k poddodavatelskému systému jako Přílohu č. 4 této Výzvy – Seznam poddodavatelů (vzor).
Společná účast dodavatelů
V případě společné účasti dodavatelů prokazuje základní způsobilost a profesní způsobilost analogicky podle § 77 odst. 1 každý dodavatel samostatně. Zadavatel dále v případě společné účasti dodavatelů požaduje, aby doložili, jaké bude rozdělení odpovědnosti za plnění veřejné zakázky.
Zadavatel dále požaduje, aby odpovědnost nesli všichni dodavatelé podávající společnou nabídku společně a nerozdílně.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Informační a komunikační strategie.pdf (14. 6. 2019 13:26)
- P1_Detailní specifikace.docx (14. 6. 2019 13:26)
- P2_SoD.doc (14. 6. 2019 13:26)
- P3_Prohlaseni o splneni základních způsobilosti.doc (14. 6. 2019 13:26)
- P4_Přehled poddodavatelů.doc (14. 6. 2019 13:26)
- P5_Prohlaseni o splneni technické kvalifikace.doc (14. 6. 2019 13:26)
- P6_Seznam organizací.doc (14. 6. 2019 13:26)
- P7_Krycí list_20190409.docx (14. 6. 2019 13:26)
- Oznámení o výběru dodavatele.IKS.pdf (18. 9. 2019 10:38)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.