- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Informační technologie pro výkonné pracovníky a jejich výstupy nezbytné pro provoz a vedení společnosti
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12400
Název zakázky: Informační technologie pro výkonné pracovníky a jejich výstupy nezbytné pro provoz a vedení společnosti
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 7. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: FEIFER – kovovýroba, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Holubova 858, 534 01 Holice
- Jméno: Ing. Pavel Feifer, dipl. ek.
- Telefon: +420602624360
- E-mail: feiferp@feifer.cz
IČ zadavatele: 49812742
DIČ zadavatele: CZ49812742
- Jméno: Jitka Feiferová, dipl. ek.
- Telefon: +420723303490
- E-mail: feiferova.jitka@feifer.cz
Lhůta pro podání nabídek: 31. 7. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: Holubova 858, 534 01 Holice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Jedná se o školení IT zaměřené na pokročilé funkce programů MS Excel, MS Word, MS Outlook (zkratky a nástroje ke zjednodušení operací, funkcí, nastavení, kontingenční tabulky, grafy a jejich pokročilé nástroje, podmíněné formátování, tvorba formulářů a propojení s dalšími počítačovými programy, nástroje k provedení efektivní analýzy dat a další pokročilá specifika programů) k vytváření a odesílání reportů, provozních dokumentů a analýz.
Účastníci budou rozděleni do 2 skupin:
1. skupina: 5 osob, 66 hodin výuky, 22 školících dní (3 hod po 60 min. 1x týdně)
2. skupina: 5 osob, 66 hodin výuky, 22 školících dní (3 hod po 60 min. 1x týdně)
Cílem vzdělávací aktivity je, aby všichni pracovníci používající výše zmíněné programy byli seznámeni se jejich pokročilými funkcemi a možnostmi a mohli tak v těchto programech bez problémů samostatně a efektivně pracovat a plnit tak svoje pracovní úkoly v kratším čase a vyšší kvalitě.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 170000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaná doba realizace je od září 2018 do února 2019. Školení bude zahájeno bezprostředně po podepsání smlouvy s vybraným dodavatelem. Jednotlivé termíny školení mohou být upraveny dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti, kdy kritériem hodnocení bude cena. Nejvhodnější nabídkou bude ta, která nabídne nejnižší nabídkovou cenu.
Způsob hodnocení:
Nabídková cena v Kč bez DPH bude stanovena jako cena celková. Výsledné pořadí bude určeno seřazením nabídek od nejnižší nabídkové ceny bez DPH po nejvyšší.Nabídková cena v Kč bez DPH bude stanovena jako cena celková. Výsledné pořadí bude určeno seřazením nabídek od nejnižší nabídkové ceny bez DPH po nejvyšší.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - vše v ověřených kopiích
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Požadujeme od uchazeče písemný návrh smlouvy jako součást nabídky.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- IT.pdf (13. 7. 2018 11:24)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.