- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
IS KARAT pro výrobu ve společnosti STAALBOEK s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11610
Název zakázky: IS KARAT pro výrobu ve společnosti STAALBOEK s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 9. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: STAALBOEK s.r.o.
Sídlo zadavatele: Plandry 3, 588 41 Vyskytná nad Jihlavou
- Jméno: Petr Kudláček
- Telefon: +420567322029
- E-mail: kudlacek@seznam.cz
IČ zadavatele: 25504223
DIČ zadavatele: CZ25504223
- Jméno: Ing. Zdeněk Král
- Telefon: +420724525626
- E-mail: kral@staalboek.cz
Lhůta pro podání nabídek: 25. 9. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: STAALBOEK s.r.o., Plandry 3, 588 41 Vyskytná nad Jihlavou
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zadavatel vyhlašuje zakázku na vzdělávací aktivity v oblasti optimalizace výrobních procesů a nových firemních úprav modulů výroby ve vnitropodnikovém IS Karat, v následujících oblastech:
Vnitropodnikový IS KARAT - aplikační školení:
počet školících dní celkem 29, 1 školící den = 8 hodin, 1 vyučovací hodina = 60minut
Základní ovládání pro dělnické profese, 4 školící dny, 8 účastníků/školící den
Základní ovládání pro výrobu, 1 školící den/10 účastníků
Základní ovládání pro logistiku, 1 školící den/10 účastníků
CRM, 1 školící den/8 účastníků
Workflow, 1 školící den/8 účastníků
Sklady a odbyt , 1 školící den/10 účastníků
Výroba I. pro dělnické profese, 8 školící dní, 1 školící den/8 účastníků
Výroba II. pro mistry, 2 školící dny, 1 školící den/10 účastníků
Výroba III. technologie , 1 školící den/7účastníků
Terminálové odvádění výroby pro dělnické profese, 4 školící dny, 1 školící den/8 účastníků
Terminálové odvádění výroby pro mistry, 1 školící den/10 účastníků
Firemní úpravy modulu výroba I., 2 školící dny, 1 školící den/10 účastníků
Firemní úpravy modulu výroba II., 2 školící dny, 1 školící den/10 účastníků
Výrobní dokumentace v IS KARAT:
počet školících dní 12, 1 školící den = 8 hodin, 1 vyučovací hodina = 60minut
Technologické postupy – výroba, 2 školící dny, 1školící den/10 účastníků
Technologické postupy - technologie, prodej, 2 školící dny, 1 školící den/10 účastníků
Evidence materiálu zákazníka - technologie, prodej, 1 školící den/10 účastníků
Evidence materiálu zákazníka – logistika, 2 školící dny, 1 školící den/10 účastníků
Příjemky, rezervace, výdejky – logistka, 2 školící dny, 1 školící den/12 účastníků
Skladové terminály – logistika, 1 školící den/11 účastníků
Reporting I., 1 školící den/6 účastníků
Reporting II., 1 školící den/10 účastníků
Firemní úpravy IS KARAT pro výrobu:
počet školících dní 13, 1 školící den = 8 hodin, 1 vyučovací hodina = 60minut
Seznámení s novým systémem, ovládání, zadávání dat – výroba, 2 školící dny, 1školící den/10účastníků
Seznámení s novým systémem, ovládání, zadávání dat – technologie, 2 školící dny, 1školící den/6 účastníků
Výstupy, exporty do MS Office - výroba, 1 školící den/10 účastníků
Výstupy, exporty do MS Office - technologie, prodej, 1 školící den/10 účastníků
Změny v odvádění práce - výrobní terminály I. - dělníci, 4 školící dny/, 1 školící den/8 ůčastníků
Změny v odvádění práce - výrobní terminály II. - mistři, 1 školící den/10 účastníků
Výstupy odvádění práce, exporty dat - výroba, 1 školící den/10 účastníků
Výstupy odvádění práce, exporty dat – technologie, 1 školící den/6 účastníků
Firemní úpravy IS KARAT pro logistiku:
počet školících dní 2, 1 školící den = 8 hodin, 1 vyučovací hodina = 60minut
Seznámení s novým systémem, ovládání, zadávání dat, výstup, 2 školící dny, 1 školící den/8 účastníků
Firemní úpravy IS KARAT pro management:
počet školících dní 2, počet účastníků 6, 1 vyučovací hodina = 60minut
Seznámení s novým systémem, obecná pravidla, ovládání, výstupy, 2 školící dny, 1 školící den/6 účastníků
Výrobní procesy IS KARAT:
počet školících dní 17, 1 školící den = 8 hodin, 1 vyučovací hodina = 60minut
Výrobní procesy pro pracovníky výroby, 4 školící dny, 1 školící den/8 účastníků
Výrobní procesy pro mistry výroby, 2 školící dny, 1 školící den/9 účastníků
Výrobní procesy pro technology výroby, 4 školící dny, 1 školící den/6 účastníků
Výrobní procesy pro logistiku výroby, 4 školící dny, 1 školící den/10 účastníků
počet školících dní 4, 1 školící den = 4 hodiny, 1 vyučovací hodina = 60minut
Výrobní procesy pro management výroby, 4 školící dny , 1 školící den/8 účastníků
IS KARAT pro IT:
počet školících dní 7, 1 školící den = 6 hodin, 1 vyučovací hodina = 60minut
Správa a otevřenost, 7 školící dní/1 účastník
Účetní, ekonomické a právní kurzy:
počet školících dní 1, 1 školící den = 8 hodin, 1 vyučovací hodina = 60minut
Reklamace a související právní úprava, 1 školíc den/1 účastník
Dodavatel je povinnen zajistit k realizaci vzdělávacích aktivit následující:
Dokumentaci ke vzdělávacímu kurzu (název a typ kurzu, forma vzdělávání, název dodavatele, osnova kurzu, časový rozsah kurzu, výukový materiál ke kurzu, výčet výukových materiálů pomůcek, seznam doporučené studijní literatury, způsob absolvování kurzu, osvědčení o absolvování kurzu, prezenční listiny )
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1967706,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.10.2017 – 30.6.2019
Místo dodání / převzetí plnění: STAALBOEK s.r.o., Plandry 3, 588 41 Vyskytná nad Jihlavou
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH = váha kritéria 100%
Uchazeč je povinnen nabídnout celkovou cenu za vzdělávací aktivity v českých koruných bez DPH. Zadavatel bude tuto cenu hodnotit podle následujícího vzorce:
Nejnižší nabídková cena v Kč / hodnocená nabídková cena v Kč x váha kritéria x 100
Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady související s realizací vzdělávací aktivity dle specifikací uvedených v této Výzvě k podání nabídek. Hodnocení nabídek proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OP Zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Doklad o oprávnění k podnikání - prostá kopie (např. výpis ze živnostenského nebo obchodního rejstříku)
Čestné prohlášení (základní kvalifikace) o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti – originál.
Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů.
Výše uvedené dokumenty nesmí být starší 30tí dnů.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Součástí nabídky bude dodavatelem podepsaný Návrh smlouvy na realizaci vzdělávacích aktivit k VR Staalboek s.r.o. (originál), který je přílohou této Výzvy k podnání nabídky. Návrh smlouvy bude bude podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem dodavatele, popř. osobou jednající na základě plné moci za dodavatele. V tomto případě bude doložen i originál plné moci.
Vzdělávací aktivitu nesmí dodavatel poskytovat dodavatelským způsobem.
V nabídce předloží uchazeč seznam lektorů s doložením jejich kvalifikace, která jim umožňuje výše uvedené vzdělávací aktivity školit.
V nabídce předloží uchazeč položkový rozpočet jednotlivých vzdělávacích aktivit dle Popisu předmětu zakázky této Výzvy k podání nabídek.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude uvedena ve členění:
Celková cena bez DPH
DPH
Celková cena včetně DPH
Požadavek na písemnou formu nabídky: Dodavatelé mohou nabídky předkládat buď v listinné formě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče, nebo elektronicky, přičemž jsou povinni použít elektronický nástroj, který zamezí zpřístupnění obsahu nabídky před termínem otevírání nabídek. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele).V případě, kdy je nabídka zaslána v elektronické podobě, musí být opatřena elektronickým podpisem.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného v této Výzvě k podání nabídek, a dále zadavatel nepřipouští subdodávky.
Obchodní a platební podmíky jsou obsaženy v Návrhu smlouvy, který je přílohou této Výzvy k podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek (verze 3) IS KARAT pro výrobu ve společnosti STAALBOEK s.r.o..pdf-1 (8. 9. 2017 17:18)
- Příloha č.1 Návrh smlouvy na realizaci vzdělávacích aktivit k VR Staalboek sro.doc-1 (8. 9. 2017 17:18)
- Příloha č.2 Čestné prohlášení - základní kvalifikační předpoklady.doc-1 (8. 9. 2017 17:18)
- Odpověď na dotaz č.1.pdf (15. 9. 2017 14:13)
- Oznámení o výsledku hodnocení.pdf (26. 9. 2017 20:10)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (21. 11. 2017 11:01)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1637800.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): KARAT Solution s.r.o., Hruškové Dvory 49, 586 01 Jihlava, IČO: 28293479, Milan Kopal – jednatel
Datum podpisu smlouvy: 16. 11. 2017
Datum ukončení: 16. 11. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.