Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

IS KARAT pro výrobu ve společnosti STAALBOEK s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11610

Název zakázky: IS KARAT pro výrobu ve společnosti STAALBOEK s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 9. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: STAALBOEK s.r.o.

Sídlo zadavatele: Plandry 3, 588 41 Vyskytná nad Jihlavou

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Petr Kudláček
  • Telefon: +420567322029
  • E-mail: kudlacek@seznam.cz

IČ zadavatele: 25504223

DIČ zadavatele: CZ25504223

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Zdeněk Král
  • Telefon: +420724525626
  • E-mail: kral@staalboek.cz

Lhůta pro podání nabídek: 25. 9. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
STAALBOEK s.r.o., Plandry 3, 588 41 Vyskytná nad Jihlavou

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zadavatel vyhlašuje zakázku na vzdělávací aktivity v oblasti optimalizace výrobních procesů a nových firemních úprav modulů výroby ve vnitropodnikovém IS Karat, v následujících oblastech:

Vnitropodnikový IS KARAT - aplikační školení:

počet školících dní celkem 29, 1 školící den = 8 hodin, 1 vyučovací hodina = 60minut

Základní ovládání pro dělnické profese, 4 školící dny, 8 účastníků/školící den

Základní ovládání pro výrobu, 1 školící den/10 účastníků

Základní ovládání pro logistiku, 1 školící den/10 účastníků

CRM, 1 školící den/8 účastníků

Workflow, 1 školící den/8 účastníků

Sklady a odbyt , 1 školící den/10 účastníků

Výroba I. pro dělnické profese, 8 školící dní, 1 školící den/8 účastníků

Výroba II. pro mistry, 2 školící dny, 1 školící den/10 účastníků

Výroba III. technologie , 1 školící den/7účastníků

Terminálové odvádění výroby pro dělnické profese, 4 školící dny, 1 školící den/8 účastníků

Terminálové odvádění výroby pro mistry, 1 školící den/10 účastníků

Firemní úpravy modulu výroba I., 2 školící dny, 1 školící den/10 účastníků

Firemní úpravy modulu výroba II., 2 školící dny, 1 školící den/10 účastníků

 

Výrobní dokumentace v IS KARAT:

počet školících dní 12, 1 školící den = 8 hodin, 1 vyučovací hodina = 60minut

Technologické postupy – výroba, 2 školící dny, 1školící den/10 účastníků

Technologické postupy - technologie, prodej, 2 školící dny, 1 školící den/10 účastníků

Evidence materiálu zákazníka - technologie, prodej, 1 školící den/10 účastníků

Evidence materiálu zákazníka – logistika, 2 školící dny, 1 školící den/10 účastníků

Příjemky, rezervace, výdejky – logistka, 2 školící dny, 1 školící den/12 účastníků

Skladové terminály – logistika, 1 školící den/11 účastníků

Reporting I., 1 školící den/6 účastníků

Reporting II., 1 školící den/10 účastníků


 

Firemní úpravy IS KARAT pro výrobu:

počet školících dní 13, 1 školící den = 8 hodin, 1 vyučovací hodina = 60minut

Seznámení s novým systémem, ovládání, zadávání dat – výroba, 2 školící dny, 1školící den/10účastníků

Seznámení s novým systémem, ovládání, zadávání dat – technologie, 2 školící dny, 1školící den/6 účastníků

Výstupy, exporty do MS Office - výroba, 1 školící den/10 účastníků

Výstupy, exporty do MS Office - technologie, prodej, 1 školící den/10 účastníků

Změny v odvádění práce - výrobní terminály I. - dělníci, 4 školící dny/, 1 školící den/8 ůčastníků

Změny v odvádění práce - výrobní terminály II. - mistři, 1 školící den/10 účastníků

Výstupy odvádění práce, exporty dat - výroba, 1 školící den/10 účastníků

Výstupy odvádění práce, exporty dat – technologie, 1 školící den/6 účastníků


 

Firemní úpravy IS KARAT pro logistiku:

počet školících dní 2, 1 školící den = 8 hodin, 1 vyučovací hodina = 60minut

Seznámení s novým systémem, ovládání, zadávání dat, výstup, 2 školící dny, 1 školící den/8 účastníků


 

Firemní úpravy IS KARAT pro management:

počet školících dní 2, počet účastníků 6, 1 vyučovací hodina = 60minut

Seznámení s novým systémem, obecná pravidla, ovládání, výstupy, 2 školící dny, 1 školící den/6 účastníků


 

Výrobní procesy IS KARAT:

počet školících dní 17, 1 školící den = 8 hodin, 1 vyučovací hodina = 60minut

Výrobní procesy pro pracovníky výroby, 4 školící dny, 1 školící den/8 účastníků

Výrobní procesy pro mistry výroby, 2 školící dny, 1 školící den/9 účastníků

Výrobní procesy pro technology výroby, 4 školící dny, 1 školící den/6 účastníků

Výrobní procesy pro logistiku výroby, 4 školící dny, 1 školící den/10 účastníků


počet školících dní 4, 1 školící den = 4 hodiny, 1 vyučovací hodina = 60minut

Výrobní procesy pro management výroby, 4 školící dny , 1 školící den/8 účastníků


 

IS KARAT pro IT:

počet školících dní 7, 1 školící den = 6 hodin, 1 vyučovací hodina = 60minut

Správa a otevřenost, 7 školící dní/1 účastník

Účetní, ekonomické a právní kurzy:

počet školících dní 1, 1 školící den = 8 hodin, 1 vyučovací hodina = 60minut

Reklamace a související právní úprava, 1 školíc den/1 účastník


 

Dodavatel je povinnen zajistit k realizaci vzdělávacích aktivit následující:

Dokumentaci ke vzdělávacímu kurzu (název a typ kurzu, forma vzdělávání, název dodavatele, osnova kurzu, časový rozsah kurzu, výukový materiál ke kurzu, výčet výukových materiálů pomůcek, seznam doporučené studijní literatury, způsob absolvování kurzu, osvědčení o absolvování kurzu, prezenční listiny )

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1967706,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1.10.2017 – 30.6.2019

Místo dodání / převzetí plnění:
STAALBOEK s.r.o., Plandry 3, 588 41 Vyskytná nad Jihlavou

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH = váha kritéria 100%

    Uchazeč je povinnen nabídnout celkovou cenu za vzdělávací aktivity v českých koruných bez DPH. Zadavatel bude tuto cenu hodnotit podle následujícího vzorce:

    Nejnižší nabídková cena v Kč / hodnocená nabídková cena v Kč x váha kritéria x 100

    Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady související s realizací vzdělávací aktivity dle specifikací uvedených v této Výzvě k podání nabídek. Hodnocení nabídek proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OP Zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek.

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Doklad o oprávnění k podnikání - prostá kopie (např. výpis ze živnostenského nebo obchodního rejstříku)

  • Čestné prohlášení (základní kvalifikace) o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti – originál.
     

    Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů.

     

    Výše uvedené dokumenty nesmí být starší 30tí dnů.


     

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Součástí nabídky bude dodavatelem podepsaný Návrh smlouvy na realizaci vzdělávacích aktivit k VR Staalboek s.r.o. (originál), který je přílohou této Výzvy k podnání nabídky. Návrh smlouvy bude bude podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem dodavatele, popř. osobou jednající na základě plné moci za dodavatele. V tomto případě bude doložen i originál plné moci.

Vzdělávací aktivitu nesmí dodavatel poskytovat dodavatelským způsobem.

V nabídce předloží uchazeč seznam lektorů s doložením jejich kvalifikace, která jim umožňuje výše uvedené vzdělávací aktivity školit.

V nabídce předloží uchazeč položkový rozpočet jednotlivých vzdělávacích aktivit dle Popisu předmětu zakázky této Výzvy k podání nabídek.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude uvedena ve členění:

Celková cena bez DPH

DPH

Celková cena včetně DPH

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Dodavatelé mohou nabídky předkládat buď v listinné formě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče, nebo elektronicky, přičemž jsou povinni použít elektronický nástroj, který zamezí zpřístupnění obsahu nabídky před termínem otevírání nabídek. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele).V případě, kdy je nabídka zaslána v elektronické podobě, musí být opatřena elektronickým podpisem.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného v této Výzvě k podání nabídek, a dále zadavatel nepřipouští subdodávky.

Obchodní a platební podmíky jsou obsaženy v Návrhu smlouvy, který je přílohou této Výzvy k podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1637800.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): KARAT Solution s.r.o., Hruškové Dvory 49, 586 01 Jihlava, IČO: 28293479, Milan Kopal – jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 16. 11. 2017

Datum ukončení: 16. 11. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 11. 9. 2017
 
Aktualizováno: 21. 11. 2017