- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
IT kurzy pro zaměstnance
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11380
Název zakázky: IT kurzy pro zaměstnance
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 7. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: MARLENKA international s.r.o.
Sídlo zadavatele: Valcířská 434, 738 01 Frýdek - Místek
- Jméno: Gevorg Avetisjan
- Telefon: +420595177444
- E-mail: marlenka@marlenka.cz
IČ zadavatele: 25900706
DIČ zadavatele: CZ25900706
- Jméno: Ing. Kateřina Dudová
- Telefon: +420777707366
- E-mail: mail@compassmc.cz
Lhůta pro podání nabídek: 1. 8. 2017 09:30
Místo pro podání nabídek: Compass Management Consulting, s.r.o., Hlavní 68, 739 11 Frýdlant nad Ostravicí
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
viz. výzva k podání nabídek
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1169450,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz. výzva pro podání nabídek
Místo dodání / převzetí plnění: viz. výzva pro podání nabídek
Pravidla pro hodnocení nabídek:
viz. výzva k podání nabídek
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz. výzva k podání nabídek
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz. výzva k podání nabídek
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz. výzva k podání nabídek
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz. výzva k podání nabídek
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz. výzva k podání nabídek
Požadavek na jednu nabídku: viz. výzva k podání nabídek
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz. výzva k podání nabídek
Další požadavky na zpracování nabídky:
viz. výzva k podání nabídek
Zadávací řízení se řídí: viz. výzva k podání nabídek
Soubory ke stažení:
- podepsaná výzva k podání nabídek.pdf-1 (19. 7. 2017 14:10)
- Příloha č. 1 A) - Čestné prohlášení k základní způsobilosti pro část A).docx (19. 7. 2017 14:10)
- Příloha č. 1 B) - Čestné prohlášení k základní způsobilosti pro část B).docx (19. 7. 2017 14:10)
- Příloha č. 1 C) - Čestné prohlášení k základní způsobilosti pro část C).docx (19. 7. 2017 14:10)
- Příloha č. 1 D) - Čestné prohlášení k základní způsobilosti pro část E).docx (19. 7. 2017 14:10)
- Příloha č. 1 E) - Čestné prohlášení k základní způsobilosti pro část F).docx (19. 7. 2017 14:10)
- Příloha č. 2 A) - Krycí list nabídky pro část A).docx (19. 7. 2017 14:10)
- Příloha č. 2 B) - Krycí list nabídky pro část B).docx (19. 7. 2017 14:10)
- Příloha č. 2 C) - Krycí list nabídky pro část C).docx (19. 7. 2017 14:10)
- Příloha č. 2 D) - Krycí list nabídky pro část D).docx (19. 7. 2017 14:10)
- Příloha č. 2 E) - Krycí list nabídky pro část E).docx (19. 7. 2017 14:10)
- Příloha č. 3A) - Smlouva s dodavatelem pro část A).doc (19. 7. 2017 14:10)
- Příloha č. 3B) - Smlouva s dodavatelem pro část B).doc (19. 7. 2017 14:10)
- Příloha č. 3C) - Smlouva s dodavatelem pro část C).doc (19. 7. 2017 14:10)
- Příloha č. 3D) - Smlouva s dodavatelem pro část D).doc (19. 7. 2017 14:10)
- Příloha č. 3E) - Smlouva s dodavatelem pro část E).doc (19. 7. 2017 14:10)
- příloha č. 4 A) - Seznam referenčních zakázek pro část A).xlsx-1 (19. 7. 2017 14:10)
- příloha č. 4 B) - Seznam referenčních zakázek pro část B).xlsx-1 (19. 7. 2017 14:10)
- příloha č. 4 C) - Seznam referenčních zakázek pro část C).xlsx-1 (19. 7. 2017 14:10)
- Vysvětlení zadávacích podmínek část B, C.pdf (26. 7. 2017 14:11)
- Oznam. o výsledku VŘ část A.doc (3. 8. 2017 12:05)
- Oznam. o výsledku VŘ část B.doc (3. 8. 2017 12:06)
- Oznam. o výsledku VŘ část C.doc (3. 8. 2017 12:06)
- Oznam. o výsledku VŘ část D.doc (3. 8. 2017 12:06)
- Oznam. o výsledku VŘ část E.doc (3. 8. 2017 12:06)
- Oznámení o zrušení částí VŘ POE Educo.pdf (26. 9. 2017 11:34)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1060900.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): TINT s.r.o.Riegrova 832738 01 Frýdek - MístekIČ: 63323966
Datum podpisu smlouvy: 8. 8. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): POE EDUCO, spol. s r.o.Divadelní 946/9741 01 Nový JičínIČ: 64089398
Datum podpisu smlouvy: 8. 8. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): POE EDUCO, spol. s r.o.Divadelní 946/9741 01 Nový JičínIČ: 64089398
Datum podpisu smlouvy: 8. 8. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Control spol. s r.o.Dukelská 559742 42 Šenov u Nového JičínaIČ: 61945081
Datum podpisu smlouvy: 4. 8. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): KVADOS, a.s.Pivovarská 4/10702 00 Ostrava - Mariánské HoryIČ: 25826654
Datum podpisu smlouvy: 8. 8. 2017
Datum ukončení: 8. 8. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.