- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Jazykové vzdělávání zaměstnanců AERO Vodochody AEROSPACE a.s. II
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10912
Název zakázky: Jazykové vzdělávání zaměstnanců AERO Vodochody AEROSPACE a.s. II
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 12. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: AERO Vodochody AEROSPACE a.s.
Sídlo zadavatele: U Letiště 374, Odolena Voda, Dolínek, PSČ: 25070
- Jméno: Ing. Michal Flídr, tel. 731 135 042, email: michal.flidr@aero.cz
IČ zadavatele: 24194204
- Jméno: Zdeňka Nováková
- Telefon: 734 518 042
- E-mail: zdenka.novakova@aero.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 1. 2017 08:00
Místo pro podání nabídek: AERO Vodochody AEROSPACE a.s.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 550000,00 bez DPH
Soubory ke stažení:
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Předmětem zakázky je jazykové vzdělávání zaměstnanců společnosti v anglickém, francouzském a ruském jazyce se zaměřením na aviatiku, avioniku. Anglický jazyk: Skupinové vzdělávání v AJ Studenti budou rozděleni do 20 skupin podle úrovně jazyka (A2, B1, B2, rozdělení dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky). Jednotlivé skupiny čítají 3-8 účastníků. 1 lekce týdně/1skupina. Lekce trvá 90minut. Minimální počet lekcí na jednu skupinu je 18. Minimální celkový počet lekcí je 360.
Francouzský jazyk: Skupinové vzdělávání ve FJ, počet účastníku 4 Studenti budou vyučování v 1 skupině. Minimální počet lekcí je 21 Výuka bude zaměřena na leteckou francouzštinu v obchodní a servisní oblasti se soustředěním na zákazníky Alžírska a Tunisu. 1 lekce týdně/1skupina. Lekce trvá 90minut
Ruský jazyk: Skupinové vzdělávání v RJ, počet účastníků 21 Studenti budou rozděleni do 3 skupin podle úrovně jazyka. Jednotlivé skupiny čítají 4-8 účastníků. Výuka bude zaměřena na technickou a obchodní ruštinu v oblasti letectví. 1 lekce týdně/1skupina. Lekce trvá 90minut. Minimální počet lekcí na jednu skupinu je 21. Minimální celkový počet lekcí je 63. Výuka bude probíhat v prostorách společnosti v AERO Vodochody AEROSPACE a.s. ve školicím středisku. Prostory jsou k dispozici zdarma. Je požadavek na technické vybavení vítězným dodavatelem. Kurz bude ukončen závěrečným pohovorem a vydáním certifikátu o absolvování. Pro bezproblémovou realizaci výuky dále požadujeme koordinátora jazykové výuky, který bude zajišťovat hladký průběh kurzů a fyzicky bude přítomen v AERO Vodochody AEROSPACE a.s. Výuka bude probíhat dle harmonogramu vytvořeného na základě dohody s vybraným dodavatelem v pracovní dny od 8:00 do 16:00. Bližší specifikace je uvedena v Zadávací dokumentaci. |
|
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Předpokládané zahájení 2/2017 Předpokládané ukončení 6/2017 |
Místo dodání / převzetí plnění |
AERO Vodochody AEROSPACE a.s., U Letiště 374, Odolena Voda, Dolínek, PSČ: 250 70 |
Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii |
|
Hodnocení bude prováděno bodovací metodou v souladu s uvedenými dílčími kritérii hodnocení. Pro hodnocení nabídek bude použita bodovací stupnice v rozsahu 0 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria. Bodové hodnoty přiřazené v rámci jednotlivých kritérií budou násobeny příslušnou váhou. Bližší specifikace je uvedena v Zadávací dokumentaci |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a profesních kvalifikačních předpokladů nesmějí být starší 90 dnů. Profesní kvalifikační předpoklady mohou být doloženy prostou kopií. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.
Doložení jména koordinátora |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Povinné součásti nabídky: 1. Krycí list nabídky, kde je uvedena identifikace uchazeče – název obchodní firmy, či jméno a příjmení, sídlo, IČ, DIČ, jméno osoby oprávněné jednat jménem uchazeče, jméno kontaktní osoby - telefon a kontaktní e-mail 2. Doklady prokázání kvalifikace uchazeče dle této Zadávací dokumentace 4. Doložení profesních životopisů lektorů a koordinátora 6. Vzorek doplňkových materiálů, kterým uchazeč prokáže orientaci v letecké terminologii. 7. Akceptace podmínek vymezených Zadávací dokumentací |
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Nabídková cena bude uvedena v Kč a bude rozčleněna na cenu bez DPH, s DPH a samotné DPH. Součástí členění bude vyčíslení celkové ceny u každého požadovaného jazykového kurzu a vyčíslení ceny za lekci (90 min.) Celková nabídková cena bude předložena k minimálnímu počtu lekcí u každé skupiny jednotlivých jazykových kurzů, tj. u anglického jazyka je minimální počet lekcí 18 na 1 skupinu za období plnění, u ruského jazyka činí min. počet lekcí 21 u 1 skupiny a u francouzského jazyka je minimální počet lekcí stanoven na 21 za dobu plnění. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Doručení zadavatel požaduje předložit jeden originál nabídky v písemné podobě v uzavřené obálce, opatřené na uzavření razítkem, popř. podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou, a označené zřetelně názvem zakázky „Jazykové vzdělávání zaměstnanců AERO Vodochody AEROSPACE a.s. II - NEOTEVÍRAT“ Na obálce musí být uveden název a adresa uchazeče a bude určena do ruky kontaktní osoby uvedené v této Zadávací dokumentaci. Součástí nabídky bude i elektronická verze ve formě zápisu na přenosném médiu CD nebo DVD. Nabídka i doklady prokazující splnění kvalifikace musí být svázány tak, aby se zabránilo odebrání nebo přidání jednotlivých stránek. Nabídka musí být podepsána uchazečem či osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Vysvětlení zadávacích podmínek |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti a budou zveřejněny na portálu www.esfcr.cz. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Další podmínky plnění zakázky:
|
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 5, ze dne 1. 10. 2016) na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.