Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Jazykové vzdělávání zaměstnanců AERO Vodochody AEROSPACE a.s. II

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10912

Název zakázky: Jazykové vzdělávání zaměstnanců AERO Vodochody AEROSPACE a.s. II

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 12. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: AERO Vodochody AEROSPACE a.s.

Sídlo zadavatele: U Letiště 374, Odolena Voda, Dolínek, PSČ: 25070

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Michal Flídr, tel. 731 135 042, email: michal.flidr@aero.cz

IČ zadavatele: 24194204

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Zdeňka Nováková
  • Telefon: 734 518 042
  • E-mail: zdenka.novakova@aero.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 1. 2017 08:00

Místo pro podání nabídek:
AERO Vodochody AEROSPACE a.s.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 550000,00 bez DPH

Soubory ke stažení:

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem zakázky je jazykové vzdělávání zaměstnanců společnosti v anglickém, francouzském a ruském jazyce se zaměřením na aviatiku, avioniku.

Anglický jazyk:

Skupinové vzdělávání v AJ

Studenti budou rozděleni do 20 skupin podle úrovně jazyka (A2, B1, B2, rozdělení dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky).  Jednotlivé skupiny čítají 3-8 účastníků.

1 lekce týdně/1skupina. Lekce trvá 90minut. Minimální počet lekcí na jednu skupinu je 18. Minimální celkový počet lekcí je 360.

 

Francouzský jazyk:

Skupinové vzdělávání ve FJ, počet účastníku 4

Studenti budou vyučování v 1 skupině. Minimální počet lekcí je 21

Výuka bude zaměřena na leteckou francouzštinu v obchodní a servisní oblasti se soustředěním na zákazníky Alžírska a Tunisu.

1 lekce týdně/1skupina. Lekce trvá 90minut

 

Ruský jazyk:

Skupinové vzdělávání v RJ, počet účastníků 21

Studenti budou rozděleni do 3 skupin podle úrovně jazyka. Jednotlivé skupiny čítají 4-8 účastníků.

Výuka bude zaměřena na technickou a obchodní ruštinu v oblasti letectví.

1 lekce týdně/1skupina. Lekce trvá 90minut. Minimální počet lekcí na jednu skupinu je 21. Minimální celkový počet lekcí je 63.

Výuka bude probíhat v prostorách společnosti v AERO Vodochody AEROSPACE a.s. ve školicím středisku. Prostory jsou k dispozici zdarma. Je požadavek na technické vybavení vítězným dodavatelem.

Kurz bude ukončen závěrečným pohovorem a vydáním certifikátu o absolvování.

Pro bezproblémovou realizaci výuky dále požadujeme koordinátora jazykové výuky, který bude zajišťovat hladký průběh kurzů a fyzicky bude přítomen v AERO Vodochody AEROSPACE a.s.

Výuka bude probíhat dle harmonogramu vytvořeného na základě dohody s vybraným dodavatelem v pracovní dny od 8:00 do 16:00.

Bližší specifikace je uvedena v Zadávací dokumentaci.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Předpokládané zahájení 2/2017

Předpokládané ukončení 6/2017

Místo dodání / převzetí plnění

AERO Vodochody AEROSPACE a.s., U Letiště 374, Odolena Voda, Dolínek, PSČ: 250 70

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

  • Celková nabídková cena 40%
  • Organizační zajištění zakázky 30%
  • Metody vzdělávání 30%

Hodnocení bude prováděno bodovací metodou v souladu s uvedenými dílčími kritérii hodnocení. Pro hodnocení nabídek bude použita bodovací stupnice v rozsahu 0 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria. Bodové hodnoty přiřazené v rámci jednotlivých kritérií budou násobeny příslušnou váhou.

Bližší specifikace je uvedena v Zadávací dokumentaci

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

  • Čestné prohlášení uchazeče, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
  • Kopii dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis z živnostenského rejstříku)

Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a profesních kvalifikačních předpokladů nesmějí být starší 90 dnů. Profesní kvalifikační předpoklady mohou být doloženy prostou kopií. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.

  • Platná akreditace MŠMT na realizaci požadované vzdělávací aktivity
  • Doložení minimálně 3 ukončených zakázek jako referenci o realizaci zakázek s obdobným plněním a cenou (doložení formou čestného prohlášení nebo referenčního listu, vždy s uvedením kontaktní osoby a emailovým a telefonním kontaktem pro ověření reference)
  • Doložení seznamu lektorů prostřednictvím, kterých bude vzdělávání zajištěno. Požadavky na kvalifikaci lektorů – praxe min. 3 roky u lektora anglického jazyka, u lektorů ruského a francouzského jazyka min. 5let ve výuce technické avioniky, aviatiky a technického jazyka, vysokoškolské vzdělání nebo 3letý studijní pobyt v zahraničí, prokazatelná zkušenost s požadovaným obsahem a formou vzdělávání (skupinové kurzy). Jazykové znalosti lektora anglického jazyka budou minimálně na referenční úrovni C1 (tedy C1, C2) Společného evropského referenčního rámce pro jazyky, a který absolvoval příslušnou jazykovou zkoušku odpovídající této úrovni. Doloženo profesními životopisy lektorů.

Doložení jména koordinátora

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Povinné součásti nabídky:

1. Krycí list nabídky, kde je uvedena identifikace uchazeče – název obchodní firmy, či jméno a příjmení, sídlo, IČ, DIČ, jméno osoby oprávněné jednat jménem uchazeče, jméno kontaktní osoby - telefon a kontaktní e-mail

2. Doklady prokázání kvalifikace uchazeče dle této Zadávací dokumentace
3. Kompletní specifikace nabízené realizace zakázky vzdělávání - návrh obsahu a struktury výuky, návrh metod forem výuky, návrh použitelných materiálů a učebních pomůcek, popis metod ověřování a vyhodnocování výsledků vzdělávání a poskytnutí zpětné vazby

4. Doložení profesních životopisů lektorů a koordinátora
5. Cenová kalkulace – uvedení ceny zakázky bez DPH, DPH a ceny s DPH

6. Vzorek doplňkových materiálů, kterým uchazeč prokáže orientaci v letecké terminologii.

7. Akceptace podmínek vymezených Zadávací dokumentací

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Nabídková cena bude uvedena v Kč a bude rozčleněna na cenu bez DPH, s DPH a samotné DPH. Součástí členění bude vyčíslení celkové ceny u každého požadovaného jazykového kurzu a vyčíslení ceny za lekci (90 min.)

Celková nabídková cena bude předložena k minimálnímu počtu lekcí u každé skupiny jednotlivých jazykových kurzů, tj. u anglického jazyka je minimální počet lekcí 18 na 1 skupinu za období plnění, u ruského jazyka činí min. počet lekcí 21 u 1 skupiny a u francouzského jazyka je minimální počet lekcí stanoven na 21 za dobu plnění.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Doručení zadavatel požaduje předložit jeden originál nabídky v písemné podobě v uzavřené obálce, opatřené na uzavření razítkem, popř. podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou, a označené zřetelně názvem zakázky „Jazykové vzdělávání zaměstnanců AERO Vodochody AEROSPACE a.s. II - NEOTEVÍRAT“ Na obálce musí být uveden název a adresa uchazeče a bude určena do ruky kontaktní osoby uvedené v této Zadávací dokumentaci. Součástí nabídky bude i elektronická verze ve formě zápisu na přenosném médiu CD nebo DVD. Nabídka i doklady prokazující splnění kvalifikace musí být svázány tak, aby se zabránilo odebrání nebo přidání jednotlivých stránek.

Nabídka musí být podepsána uchazečem či osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti a budou zveřejněny na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky

  • Nabídka bude zpracována v českém jazyce
  • Platební podmínky: Dílčí faktury budou vystaveny vždy po uplynutí kalendářního měsíce podle počtu skutečně odučených hodin. Faktura musí splňovat všechny náležitosti daňového dokladu. Splatnost faktur je 30 dní ode dne doručení faktury objednateli.
  • Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
  • Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě. Nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
  • Zadavatel nepřipouští variantní řešení
  • Uchazeč nesmí vzdělávací aktivity realizovat prostřednictvím subdodavatele.

Další podmínky plnění zakázky:

  • Povinnost vést prezenční listiny účastníků školení a evidenční listy vyučujících dle vzoru poskytnuté zadavatelem (jedná se zejména o prvky povinné publicity), denní vykazování absencí.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 5, ze dne 1. 10. 2016) na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 
 

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 12. 2016
 
Aktualizováno: 20. 12. 2016