Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Komparativní analýza zahraničních modelů zajištění kvality adiktologických služeb a výběr prvků využitelných v prostředí ČR

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11446

Název zakázky: Komparativní analýza zahraničních modelů zajištění kvality adiktologických služeb a výběr prvků využitelných v prostředí ČR

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 8. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad vlády České republiky

Sídlo zadavatele: nábřeží Edvarda Beneše 128/4, 118 01 Praha 1 – Malá Strana

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Jindřich Vobořil, ředitel Odboru protidrogové politiky
  • Telefon: +420296153281
  • E-mail: voboril.jindrich@vlada.cz

IČ zadavatele: 00006599

DIČ zadavatele: CZ00006599

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Darina Sedlářová, DiS.
  • Telefon: +420224002111
  • E-mail: verejnezakazky@vlada.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 8. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky se podávají v elektronické podobě prostřednictvím profilu zadavatele na adrese https://zakazky.vlada.cz a musí být podepsány elektronickým podpisem. Listinné podání nabídky není přípustné.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této veřejné zakázky je zpracování podrobné srovnávací analýzy situace v oblasti zajištění a podpory kvality adiktologických služeb v 5 vybraných zemích kulturně a politicky podobných České republice (Velká Británie, Německo, Nizozemí, Rakousko, Polsko). Analýza bude zaměřena na komparaci zahraničních modelů hodnocení a ověřování kvality s odpovídajícími prvky systémů, které hodnotí kvalitu adiktologických služeb v ČR. Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky včetně požadavků na jeho realizaci je uvedena v příloze C této výzvy (vzor smlouvy).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 413223,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba předání finální verze do 200 dnů od účinnosti smlouvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny dle jejich ekonomické výhodnosti. Zadavatel bude hodnotit ekonomickou výhodnost jen na základě kritéria hodnocení nejnižší nabídková cena. Jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou ve výši včetně DPH. V případě rovnosti nabídkových cen na prvním místě v pořadí bude nejvýhodnější nabídka vybrána losem.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

viz zadávací dokumentace ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

viz zadávací dokumentace ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

viz zadávací dokumentace ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Požadavek na jednu nabídku:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Vysvětlení zadávacích podmínek:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 390000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): BDO Advisory s.r.o., Karolinská 661/4, 186 00 Praha 8, Karlín, IČ: 27244784, zastoupená: Ing. Radovan Hauk, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 12. 12. 2017

Datum ukončení: 12. 12. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 3. 8. 2017
 
Aktualizováno: 12. 1. 2018