Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Komplexní vzdělávání pro rozvoj potenciálu firmy JplusZ

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11711

Název zakázky: Komplexní vzdělávání pro rozvoj potenciálu firmy JplusZ

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 10. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: J plus Z s. r.o.

Sídlo zadavatele: Blanenská 1578, 664 34 Kuřim

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jaroslav Jeřábek
  • E-mail: jerabek@jplusz.cz

IČ zadavatele: 26886162

DIČ zadavatele: CZ26886162

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr.Martina Holotňáková
  • Telefon: +420733539698
  • E-mail: akholotnakova@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 20. 10. 2017 13:00

Místo pro podání nabídek:
Blanenská 1578, 664 34 Kuřim.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je výběr dodavatele, který bude v době trvání projektu zajišťovat realizaci vzdělávacích aktivit (navržených na základě podrobné analýzy vzdělávacích potřeb zadavatele) dle následující bližší specifikace:

1)Soft skills

2)Obecné IT

3)Jazyky

 

1.Soft skills (12 osob á 128 hodin)

Kurz Obchodní a firemní komunikace

Cílem školení je zvýšit úroveň komunikačních znalostí a dovedností zaměstnanců  a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávané pracovní činnosti. Kurz má být zaměřen na obchodní komunikaci se zákazníky, obch. partnery, včetně principů komunikace s tzv. problémovými zákazníky a vyjednávání s dodavateli. Specifickou složkou kurzu je připravení a nastavení systémů a principů komunikace s klienty v e-shopu. Zároveň nastavení a významné rozšíření klientely nakupující přes e-shop včetně všech potřebných odborných systémových kroků pro technické a odborné zajištění tohoto nárůstu.Časový rozsah je 80 hodin na osobu.

 

Kurz Týmová spolupráce 

Cílem školení je zvýšit úroveň komunikačních znalostí a dovedností zaměstnanců v týmu a týmové spolupráce a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávané pracovní činnosti. Kurz má být zaměřen na komunikaci v týmu a týmovou spolupráci, včetně principů komunikace v konfliktech a v krizových situacích. Specifickou složkou kurzu je odborná týmová komunikace při zajišťění poptávek a zakázek ve firemním e-shopu. Časový rozsah je 48 hodin na osobu.

 

 

2.Obecné IT (9 osob á 56 hodin)

Kurz školení EXCELL – 5 osob

Cílem školení je zvýšit úroveň znalostí a dovedností zaměstnanců  v MS Office EXCEL a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávané pracovní činnosti. Cílem je také prohloubit odbornou úroveň znalostí MS Office osvojení si specifik a pokročilých nástrojů pro potřeby naší firmy.

 

Kurz školení WinFass – 4 osoby

Cílem školení je zvýšit úroveň znalostí a dovedností zaměstnanců v softwaru WinFass a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávané pracovní činnosti. Zvýšit odbornost a úroveň kvality ovládání tohoto komplexního informačního a ekonomického systému.
 

3.Technici (21 osob á 208 hodin)

Kurz angličtiny mírně pokročilí – 8 osob

Cílem školení je zvýšit úroveň pokročilých znalostí a dovedností zaměstnanců v anglickém jazyce a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávané pracovní činnosti. Kurz by měl být zaměřen na odbornou a obchodní komunikaci jak verbální, tak psanou. Také by měl být zaměřen na zvýšení specifické slovní zásoby, odborných výrazů z oboru a upevnění všech potřebných gramatických jevů. Součástí kurzu by měla být i telefonická odborná komunikace.

 

Kurz angličtiny pokročilí – 8 osob

Cílem školení je zvýšit úroveň základních znalostí a dovedností zaměstnanců v anglickém jazyce a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávané pracovní činnosti. Kurz by měl být zaměřen na základní gramatiku, slovní zásobu, schopnost vyjádřit se a poté plynule komunikovat. Důležitou součástí je i osvojení psané komunikace s klienty, obsažení všech potřebných odborných výrazů a telefonická komunikace.

 

Kurz němčiny – 5 osob

Cílem školení je zvýšit úroveň znalostí a dovedností zaměstnanců v německém jazyce a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávané pracovní činnosti. Kurz by měl být zaměřen na komunikaci a obchodní komunikaci jak verbální, tak psanou. Také by měl být zaměřen na zvýšení slovní zásoby, odborných výrazů z oboru a upevnění všech potřebných gramatických jevů.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1830000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
10/2017 – 7/2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Blanenská 1578, 664 34 Kuřim.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cenaNabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti, přičemž základním hodnoticím kritériem je nejnižší nabídková cena bez DPH. 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;

    Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku);

    Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Dokumenty nesmí být starší 30 dnů.

    Dále uchazeč předloží:

    Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Toto čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat za zadavatele.

    Uchazeč předloží čestné prohlášení, že v uplynulých 3 letech realizoval minimálně 12 zakázek obdobného charakteru, včetně seznamu těchto významných služeb, který bude obsahovat:

     - název a popis služby;

    - cenu služby (její finanční objem) bez DPH a vč. DPH;

    - dobu realizace služby (měsíc a rok);

    - uvedení objednatele včetně telefonu a e-mailu na kontaktní osobu objednatele.

    Účastník splní tento kvalifikační předpoklad, pokud prokáže, že v posledních 3 letech realizoval alespoň

    3 významné služby, jejíž předmětem bylo zajištění školení v oblasti měkkých dovedností, jazykových školení a IT znalostí v hodnotě min. 1.000.000,- Kč vč. DPH pro jednoho objednatele za každou jednotlivou službu a zároveň
    3 významné služby, jejíž předmětem bylo zajištění školení v oblasti měkkých dovedností, jazykových školení a IT znalostí v hodnotě min. 600.000,- Kč vč. DPH pro jednoho objednatele za každou jednotlivou službu a zároveň
    4 významné služby, jejíž předmětem bylo zajištění školení v oblasti IT znalostí, konkr. Oblast školení EXCELL v hodnotě min. 200.000,- Kč vč. DPH pro jednoho objednatele za každou jednotlivou službu a zároveň
    1 významnou službu, jejíž předmětem bylo zajištění jazykových školení pro objednatele s předmětem podnikání v oblasti autodopravy a která trvala po dobu min. 1 roku a zároveň
    1 významnou službu, jejíž předmětem bylo zajištění školení WinFass v oblasti autodopravy pro jednoho objednatele.

     

    Uchazeč dále předloží seznam realizačního týmu (technická kvalifikace) – lektorů, kteří se budou podílet na jednotlivých školeních.

    Zadavatel požaduje předložení min. 3 členy realizačního týmu, kteří budou splňovat níže uvedené požadavky. Dodavatel musí předložit pro každou pozici označenou jako lektor
    č. 1 – 3 vždy alespoň jednu osobu. Ze strany dodavatele je možné doložit jednu osobu lektora i pro několik pozicí, pokud kumulativně pro tito pozice splňuje požadavky zadavatele uvedené níže.

     

    Požadavky na jednotlivé členy týmu:

    lektor č. 1

    praxe v oblasti školení alespoň 3 roky,
    podílení se na min. 3 službách pro 3 různé odběratele, jejichž předmětem byla realizace školení/vzdělávání dospělých v oblasti IT a to v posledních 3 letech.

    lektor č. 2

    min. magisterské nebo inženýrské vysokoškolské vzdělání,

    praxe v oblasti školení alespoň 3 roky,

    praxe v oblasti školení/vzdělávání dospělých alespoň 3 roky,
    podílení se na min. 3 službách pro 3 různé odběratele, jejichž předmětem byla realizace školení/vzdělávání dospělých v oblasti měkkých dovedností, a to v posledních 3 letech.

    lektor č. 3

    praxe v oblasti školení/vzdělávání dospělých alespoň 5 let,
    podílení se na min. 1 službě pro 1 odběratele, jejíž předmětem byla realizace školení/vzdělávání dospělých v oblasti odborných jazykových znalostí po dobu jednoho roku, a to v posledních 3 letech.

     

    V seznamu členů realizačního týmu budou uvedeny alespoň následující informace:

    jméno a příjmení, titul;
    uvedení, zda se jedná o lektora splňujícího požadavky zadavatele včetně uvedení čísla lektora (lektor č. 1 – 3);
    názvy kurzů, které může daná osoba vzhledem ke své odbornosti vyučovat.

     

    Přílohu seznamu realizačního týmu budou tvořit profesní životopisy členů realizačního týmu. Profesní životopis bude zpracován v níže uvedeném minimálním rozsahu a členění, a z informací v něm uvedených musí být patrné splnění požadavků zadavatele:

    jméno a příjmení, titul;
    nejvyšší dosažené vzdělání;
    přehled profesní praxe a délky jejího trvání;
    specifikace služeb, na kterých se podílel (název objednatele, popis služby, jméno a příjmení kontaktní osoby a telefonní číslo, doba realizace)
    informace o dalším průběžném vzdělávání;

     

    U všech členů realizačního týmu bude dále předložen:

    kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce;

Součástí nabídky bude uchazečem podepsaný návrh smlouvy, který je přílohou této Výzvy k podání nabídek. Návrh smlouvy bude podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče a doložení tohoto oprávnění bude součástí nabídky; nabídka kurzů s podrobným popisem, doklady k prokázání kvalifikace, krycí list nabídky a další nepovinné přílohy.

Zadavatel nebude poskytovat zálohy;

Uchazeč předloží seznam školitelů spolu s čestným prohlášením, že školitelé mají vzdělání a praktické zkušenosti, které jim umožňují školit a profesní životopis.

 

Každý účastník může podat pouze 1 nabídku. Účastník, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomto výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci.

Nabídku může podat účastník společně s jinými účastníky (společná nabídka více účastníků). Pokud účastník podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími účastníky, nebo podá nabídku a současně je poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomto výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci, zadavatel všechny nabídky podané takovým účastníkem samostatně či společně s jinými účastníky vyřadí.

Účastníci musí uvést, jaké části veřejné zakázky mají v úmyslu zadat jednomu či více poddodavatelům. Součástí nabídky tedy musí být i seznam poddodavatelů, kteří budou plnit tyto části veřejné zakázky.

Nabídka bude předložena v jednom vyhotovení v písemné formě, v českém nebo slovenském jazyce a současně v kopii také na CD/DVD nosiči. Všechny strany nabídky (včetně dokladů a dokumentů prokazujících splnění kvalifikačních předpokladů) budou očíslovány vzestupnou nepřerušenou číselnou řadou. Uvedené požadavky na formální podobu nabídky mají pouze doporučující charakter a jejich nedodržení ze strany účastníka není důvodem pro vyřazení takové nabídky a vyloučení dotčeného účastníka z další účasti v zadávacím řízení.

Nabídka musí být podepsána oprávněnou osobou. Pokud nebude nabídka podepsána statutárním zástupcem účastníka, musí být přiložena plná moc osoby oprávněné nabídku podepsat v originále nebo ověřené kopii. 

Součástí nabídky musí být čestné prohlášení o vázanosti nabídkou a pravdivosti údajů obsažených v nabídce. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídkovou cenu v nabídce uchazeč uvede následujícím způsobem:

celková nabídková cena bez DPH,
částka DPH,
celková cena včetně DPH.

Nabídková cena bude zahrnovat náklady na:

Přípravu a realizaci výuky
Zajištění studijních materiálů
Výstupy a zpětnou vazbu zadavatele (prezenční listiny, hodnotící dotazníky)
Náklady na lektora (mzda, stravné, dopravné do místa výuky)
Další náklady nezbytné pro zajištění výuky osob

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě, ve dvou výtiscích, v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní osoba a adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsána uchazečem či osobou oprávněnou uchazeče zastupovat. Nabídka bude zabezpečena proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy nabídky. Listy nabídky budou očíslovány.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Obchodní a platební podmínky jsou obsaženy v návrhu smlouvy, která je přílohou této Výzvy k podání nabídek; Součástí smlouvy je i předmět plnění nabízený uchazečem, který musí být součástí smlouvy resp. nabídky.
Nabídka bude podána ve dvou listinných výtiscích;

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek;

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1404800.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Vzdělávací společnost FLOTILA s.r.o., Koráb 131, 666 01 Tišnov, IČ: 277 18 883MgA. Pavel Neckář, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 31. 10. 2017

Datum ukončení: 31. 10. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 6. 10. 2017
 
Aktualizováno: 14. 11. 2017