Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Komunitní plán sociálních služeb ORP Bílina

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12750

Název zakázky: Komunitní plán sociálních služeb ORP Bílina

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 4. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: město Bílina

Sídlo zadavatele: Břežánská 50/4, 418 31 Bílina

IČ zadavatele: 00266230

DIČ zadavatele: CZ00266230

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Lenka Hosnedlová
  • Telefon: +420417810862
  • E-mail: hosnedlova@bilina.cz

Lhůta pro podání nabídek: 15. 5. 2019 15:45

Místo pro podání nabídek:
město Bílina, Břežánská 50/4, 418 31 Bílina

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zpracování Komunitního plánu sociálních služeb ORP Bílina 2020 – 2022 (dále komunitní plán). Tento plán je souhrnem zjištěných potřeb občanů na daném území v oblasti sociálních a navazujících služeb a programů. Zároveň definuje priority a cíle, jichž by mělo být dosaženo do konce roku 2022.

Hlavním cílem komunitního plánu je především zachování a případný další rozvoj stávající sítě sociálních a navazujících služeb a programů pro jednotlivé cílové skupiny a její financování. Tento dokument v sobě zahrnuje nejen požadavky zadavatele, ale také požadavky a odborné názory poskytovatelů sociálních a souvisejících služeb, názory a zpětné vazby uživatelů těchto služeb a základní data o spektru nabízených služeb.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 600000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.10.2019

Místo dodání / převzetí plnění:
ORP Bílina

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Základním a jediným hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídek. Hodnocení bude prováděno dle následujících kritérií: nejnižší nabídkové ceny v Kč, váha 100, přičemž hodnocena bude cena včetně DPH

     

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • základní způsobilost

  • profesní způsobilost

  • technická kvalifikace

    Více informací je uvedeno v části 8 výzvy.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Struktura podané nabídky:

a) Krycí list nabídky - příloha č. 1 výzvy

b) Doklady prokazující splnění základní způsobilosti, profesní způsobilosti a technické kvalifikace - příloha č. 3, 4 a 5 výzvy

c) Obchodní a platební podmínky (Návrh smlouvy) - příloha č. 2 výzvy

d) Seznam poddodavatelů - příloha č. 6 výzvy

e) Nabídka v elektronické podobě - datový nosič (CD), na kterém bude (i) kompletní originální nabídka v elektronické podobě, tj. naskenovaná např. ve formátu *.pdf, v jednom či více souborech a (ii) doplněná smlouva o dílo ve formátu *.doc.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Překročení nabídkové ceny včetně DPH je možné pouze v souvislosti se změnami sazeb DPH a ve struktuře uvedené ve smlouvě o dílo (viz zadávací dokumentace).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Žádost o dodatečné informace k zadávacím podmínkám je možné doručit nejpozději 4 pracovní dny před koncem lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): BDO Advisory s.r.o., Karolinská 661/4, 186 00 Praha 8, IČ 27244784

    Datum podpisu smlouvy: 31. 7. 2019

Datum ukončení: 31. 7. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 26. 4. 2019
 
Aktualizováno: 8. 8. 2019