- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Komunitní plán sociálních služeb ORP Bílina
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12750
Název zakázky: Komunitní plán sociálních služeb ORP Bílina
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 4. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_058/0007420 Tvorba strategických dokumentů města Bílina příjemce: Město Bílina
Název/obchodní firma zadavatele: město Bílina
Sídlo zadavatele: Břežánská 50/4, 418 31 Bílina
IČ zadavatele: 00266230
DIČ zadavatele: CZ00266230
- Jméno: Lenka Hosnedlová
- Telefon: +420417810862
- E-mail: hosnedlova@bilina.cz
Lhůta pro podání nabídek: 15. 5. 2019 15:45
Místo pro podání nabídek: město Bílina, Břežánská 50/4, 418 31 Bílina
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování Komunitního plánu sociálních služeb ORP Bílina 2020 – 2022 (dále komunitní plán). Tento plán je souhrnem zjištěných potřeb občanů na daném území v oblasti sociálních a navazujících služeb a programů. Zároveň definuje priority a cíle, jichž by mělo být dosaženo do konce roku 2022.
Hlavním cílem komunitního plánu je především zachování a případný další rozvoj stávající sítě sociálních a navazujících služeb a programů pro jednotlivé cílové skupiny a její financování. Tento dokument v sobě zahrnuje nejen požadavky zadavatele, ale také požadavky a odborné názory poskytovatelů sociálních a souvisejících služeb, názory a zpětné vazby uživatelů těchto služeb a základní data o spektru nabízených služeb.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 600000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.10.2019
Místo dodání / převzetí plnění: ORP Bílina
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním a jediným hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídek. Hodnocení bude prováděno dle následujících kritérií: nejnižší nabídkové ceny v Kč, váha 100, přičemž hodnocena bude cena včetně DPH
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
základní způsobilost
profesní způsobilost
technická kvalifikace
Více informací je uvedeno v části 8 výzvy.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Struktura podané nabídky:
a) Krycí list nabídky - příloha č. 1 výzvy
b) Doklady prokazující splnění základní způsobilosti, profesní způsobilosti a technické kvalifikace - příloha č. 3, 4 a 5 výzvy
c) Obchodní a platební podmínky (Návrh smlouvy) - příloha č. 2 výzvy
d) Seznam poddodavatelů - příloha č. 6 výzvy
e) Nabídka v elektronické podobě - datový nosič (CD), na kterém bude (i) kompletní originální nabídka v elektronické podobě, tj. naskenovaná např. ve formátu *.pdf, v jednom či více souborech a (ii) doplněná smlouva o dílo ve formátu *.doc.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Překročení nabídkové ceny včetně DPH je možné pouze v souvislosti se změnami sazeb DPH a ve struktuře uvedené ve smlouvě o dílo (viz zadávací dokumentace).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Žádost o dodatečné informace k zadávacím podmínkám je možné doručit nejpozději 4 pracovní dny před koncem lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek_KPSS.pdf (24. 4. 2019 16:02)
- Příloha č. 1 Výzvy - Krycí list.docx (24. 4. 2019 16:02)
- Příloha č. 2 Výzvy - Zázvazný vzor textu smlouvy o dílo.docx (24. 4. 2019 16:03)
- Příloha č. 3 Výzvy - Vzor čestného prohlášení k základní způsobilost.docx (24. 4. 2019 16:03)
- Příloha č. 4 Výzvy - Seznam významných služeb.docx (24. 4. 2019 16:03)
- Příloha č. 5 Výzvy - Osvědčení o odbornosti týmu.docx (24. 4. 2019 16:03)
- Příloha č. 6 Výzvy - Vzor seznamu poddodavatelů.docx (24. 4. 2019 16:03)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (1. 7. 2019 13:16)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (8. 8. 2019 16:04)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): BDO Advisory s.r.o., Karolinská 661/4, 186 00 Praha 8, IČ 27244784
Datum podpisu smlouvy: 31. 7. 2019
Datum ukončení: 31. 7. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.