Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Koncepce bydlení – pilotní ověření ve městě Ostrava - zajištění evaluace a vedení fokusní skupiny

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10886

Název zakázky: Koncepce bydlení – pilotní ověření ve městě Ostrava - zajištění evaluace a vedení fokusní skupiny

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 11. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Ostrava

Sídlo zadavatele: Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Eva Seborská, tel.: +420 599 442 466, e-mail: eseborska@ostrava.cz

IČ zadavatele: 00845451

DIČ zadavatele: CZ00845451

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Petra Macháčková
  • Telefon: +420 599 442 398
  • E-mail: pmachackova@ostrava.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 12. 2016 09:00

Místo pro podání nabídek:
Magistrát města Ostravy, odbor veřejných zakázek a kapitálových účastí, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava. Nabídku lze podat prostřednictvím poštovních služeb nebo osobně na výše uvedené adrese, kancelář č. 225a, 2. poschodí, tel. 599 443 256, v pracovních dnech: pondělí až čtvrtek od 8:00 hod. do 11:30 hod. a od 13:00 hod. do 15:30 hod., pátek od 8:00 hod. do 11:30 hod.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1220661,16 bez DPH

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz níže nebo výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz níže nebo výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na jednu nabídku:
viz níže nebo výzva k podání nabídek ke stažení

Vysvětlení zadávacích podmínek:
viz níže nebo výzva k podání nabídek ke stažení

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): SocioFactor s.r.o., sídlo: Daliborova 631/22, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava, IČ: 28586336, osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Daniel Topinka, Ph.D., jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 30. 1. 2017

Datum ukončení: 30. 1. 2017

Registrační číslo projektu

CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_026/0003526

Název projektu

Koncepce bydlení a její pilotní ověření ve městě Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem veřejné zakázky je v rámci projektu „Koncepce bydlení a její pilotní ověření ve městě Ostrava“, reg. č. CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_026/0003526, který je spolufinancován z Operačního programu Zaměstnanost, zajištění evaluace a vedení fokusní skupiny.

Cílem evaluace je zjistit, zda byl na úrovni města systém sociálního bydlení koncepčně a metodicky nastaven tak, aby byl realistický, efektivní a naplňoval z hlediska jeho cílové skupiny i realizátorů stanovené cíle.

Písemným výstupem v rámci prováděné evaluace bude:

  • evaluační plán
  • průběžná evaluační zpráva
  • závěrečná evaluační zpráva

Součástí plnění prováděné evaluace je také průběžná prezentace dosavadních výsledků evaluačního procesu, a dále prezentace konečné verze průběžné evaluační zprávy a konečné verze závěrečné evaluační zprávy zadavateli.

Cílem vedení fokusní skupiny je vytvoření 1 fokusní skupiny a její vedení, jakožto nástroje zapojení cílové skupiny do přípravy koncepce sociálního bydlení města Ostravy. Fokusní skupina bude složena z komunikačních partnerů, kteří jsou příslušníky cílové skupiny, jde tedy o osoby v bytové nouzi (např. ze sociálně vyloučených lokalit, ubytoven, azylových domů).

Písemným výstupem v rámci vedení fokusní skupiny bude závěrečná zpráva.

Součástí plnění vedení fokusní skupiny je také prezentace závěrečné zprávy z vedení fokusní skupiny zadavateli.

Podrobná specifikace plnění předmětu veřejné zakázky je uvedena v příloze č. 1 této výzvy – Návrh smlouvy.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

1. Evaluace bude probíhat v období  1.2.2017 - 15.9.2019.

Termíny pro průběžnou prezentaci dosavadních výsledků evaluačního procesu, a dále termíny pro předání a prezentaci konečné verze průběžné evaluační zprávy a konečné verze závěrečné evaluační zprávy jsou blíže specifikovány v příloze č. 1 této výzvy – Návrh smlouvy.

2.Vedení fokusní skupiny bude probíhat v období: od nabytí účinnosti smlouvy do 30.9.2017. (pozn. předpoklad uzavření smlouvy je 15.1.2017)

Termín pro předání a prezentaci závěrečné zprávy z vedení fokusní skupiny je blíže specifikován v příloze č. 1 této výzvy – Návrh smlouvy.

Místo dodání / převzetí plnění

  • místem plnění území města Ostravy
  • místem pro předání písemných výstupů a konání prezentací je Magistrát města Ostravy, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava, odbor sociálních věcí a zdravotnictví

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

Hodnocení nabídek k veřejné zakázce bude probíhat podle ekonomické výhodnosti nabídky na základě:

- nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality

 

Kritérium

Váha kritéria v %

Nabídková cena bez DPH

50

Návrh evaluačního plánu

50

 

Způsob hodnocení v rámci jednotlivých hodnotících kritérií:

 

1.  Nabídková cena bez DPH – váha 50%

Hodnocena bude výše nabídkové ceny bez DPH stanovená dodavatelem za celé plnění veřejné zakázky. V rámci tohoto hodnotícího kritéria získají hodnocené nabídky bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky (nejnižší nabídková cena) k nabídce hodnocené; výsledná hodnota bude dále vynásobena příslušnou váhou tohoto kritéria (0,5)

              

              nejnižší nabídková cena

100 x --------------------------------------- x 0,5

           hodnocená nabídková cena

           

2.  Návrh evaluačního plánu – váha 50%

V rámci tohoto hodnotícího kritéria bude hodnocen předložený návrh evaluačního plánu (zpracovaný v souladu s přílohou č. 6 této výzvy k podání nabídky), a to dle následujících subkritérií:

  • Konzistence, odbornost a srozumitelnost návrhu evaluačního plánu – max. 35 bodů
  • Adekvátnost a rozsah navrhovaných datových zdrojů – max. 25 bodů
  • Adekvátnost navrhovaných evaluačních metod a technik – max. 25 bodů
  • Návrh řízení zakázky – max. 15 bodů

 

     Hodnocené aspekty v rámci jednotlivých subkritérií:

Subkriérium

Hodnocené aspekty

Konzistence, odbornost a srozumitelnost návrhu evaluačního plánu

Bude hodnocena míra odbornosti a srozumitelnosti předloženého návrhu evaluačního plánu, jeho propracovanost a logická provázanost, zda je možno na základě zpracovaného návrhu získat věrohodná zjištění a zda byly dodrženy rámcové evaluační otázky a zda jejich rozpracování odpovídá potřebám daného evaluačního záměru.

Adekvátnost a rozsah navrhovaných datových zdrojů

Bude hodnocena míra přiměřenosti navrhovaných datových zdrojů ke zpracovávání jednotlivých evaluačních otázek a do jaké míry zvolené datové zdroje měří skutečné efekty evaluovaného projektu.

Adekvátnost navrhovaných evaluačních metod a technik

Bude hodnocena míra přiměřenosti navrhovaných evaluačních metod a technik ke zpracovávání jednotlivých evaluačních otázek a do jaké míry jsou vhodně zvoleny k měření skutečných efektů evaluovaného projektu.

Návrh řízení zakázky

Bude hodnocen způsob řízení činností v týmu evaluátorů, nastavený způsob komunikace se zadavatelem a ostatními zapojenými subjekty a popis způsobu dosažení stanoveného cíle evaluace v potřebné kvalitě a stanoveném rámcovém časovém harmonogramu.

 

 

Pro hodnocení v rámci každého subkritéria bude použita bodová stupnice zohledňující váhu daného subkritéria, a to následovně:

 

Subkritérium - Konzistence, odbornost a srozumitelnost návrhu evaluačního plánu

       Bodová stupnice: 1-35 bodů

Nabídky v tomto subkritériu mohou obdržet od 1 – 35 bodů, přičemž nejvhodnější nabídka obdrží 35 bodů a každé následující nabídce bude přiřazeno takové bodové hodnocení, které vyjadřuje míru splnění konkrétního subkritéria ve vztahu k nabídce nejvhodnější. Nejvýhodněji bude hodnocena nabídka dodavatele, který předloží návrh evaluačního plánu, který bude zpracován na vysoké profesionální úrovni, velmi detailně, jednoznačně a prokazatelně vykáže porozumění s hlavní problematikou předmětu této veřejné zakázky.

 

Subkritérium - Adekvátnost a rozsah navrhovaných datových zdrojů

                            Bodová stupnice: 1-25 bodů

Nabídky v tomto subkritériu mohou obdržet od 1 – 25 bodů, přičemž nejvhodnější nabídka obdrží 25 bodů a každé následující nabídce bude přiřazeno takové bodové hodnocení, které vyjadřuje míru splnění konkrétního subkritéria ve vztahu k nabídce nejvhodnější. Nejvýhodněji bude hodnocena nabídka dodavatele, který svým výčtem datových zdrojů navrhl jejich dostatečnou a optimální škálu, jejichž využitím budou odborně a relevantně zodpovězeny stanovené evaluační otázky.

 

Subkritérium - Adekvátnost navrhovaných evaluačních metod a technik

                            Bodová stupnice: 1-25

Nabídky v tomto subkritériu mohou obdržet od 1 – 25 bodů, přičemž nejvhodnější nabídka obdrží 25 bodů a každé následující nabídce bude přiřazeno takové bodové hodnocení, které vyjadřuje míru splnění konkrétního subkritéria ve vztahu k nabídce nejvhodnější. Nejvýhodněji bude hodnocena nabídka dodavatele, který navrhl evaluační metody a techniky s vyšší přidanou hodnotou, které jednoznačně cílí k tématu a zaměření předmětné evaluace.

 

SubkritériumNávrh řízení zakázky

                            Bodová stupnice: 1-15

Nabídky v tomto subkritériu mohou obdržet od 1 – 15 bodů, přičemž nejvhodnější nabídka obdrží 15 bodů a každé následující nabídce bude přiřazeno takové bodové hodnocení, které vyjadřuje míru splnění konkrétního subkritéria ve vztahu k nabídce nejvhodnější. Nejvýhodněji bude hodnocena nabídka dodavatele, který předloží velmi detailně propracovaný návrh řízení zakázky, a jehož navržený způsob řízení činností v týmu jednoznačně prokáže profesionalitu a prokazatelně povede k dosažení stanoveného cíle evaluace.

 

Jednotlivé nabídky budou hodnoceny dle jednotlivých subkritérií a budou obodovány v rozsahu bodové stupnice pro každé jednotlivé subkritérium, a to na základě vzájemného porovnání nabídek Po sečtení bodů získaných v rámci jednotlivých subkritérií bude nabídce s nejvyšším takto dosaženým počtem bodů přiřazena bodová hodnota ve výši 100 bodů a každé další následující nabídce bude přiřazena hodnota, která vznikne násobkem 100 a poměru získaných bodů hodnocené nabídky k počtu bodů nejvhodnější nabídky (nabídky s nejvyšším počtem bodů).

 

                      hodnocená celková hodnota

        100 x   ---------------------------------------------

               nejvyšší celková hodnota

 

Takto získané bodové ohodnocení se následně propočte váhou příslušného kritéria (x 0,5), čímž se získá výsledná bodová hodnota přidělená jednotlivým nabídkám v tomto dílčím kritériu.  

 

Celkové hodnocení nabídek

Na základě součtu výsledných bodových hodnot přidělených nabídkám v jednotlivých dílčích kritériích bude stanoveno pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek, a to tak, že jako nejúspěšnější bude stanovena nabídka, která dosáhne nejvyšší celkové hodnoty.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který:

  1. Prokáže základní způsobilost doložením:

čestného prohlášení, z něhož musí být zřejmé, že dodavatel splňuje příslušnou základní způsobilost v rozsahu přílohy č. 4 této výzvy k podání nabídek. Čestné prohlášení bude podepsáno dodavatelem či osobou oprávněnou jednat za dodavatele.

  1. Prokáže profesní způsobilost doložením:
    1. dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky (např. výpis ze živnostenského rejstříku);
    2. aktuálního výpisu z obchodního rejstříku, je-li dodavatel do tohoto rejstříku zapsán.
  2. Prokáže technickou kvalifikaci doložením:

a) seznamu významných služeb obdobného rozsahu a charakteru jako je předmět této veřejné zakázky realizovaných dodavatelem v posledních 5 letech s uvedením ceny, doby jejich poskytnutí a kontaktních údajů (vč. telefonního kontaktu) na objednatele. Z doloženého seznamu musí jednoznačně vyplývat, že dodavatel ve stanoveném období realizoval:

- min. 2 služby týkající se provádění evaluace, z nichž každá byla v hodnotě nejméně 150.000 Kč bez DPH a alespoň 1 v oblasti sociálních služeb.

Dodavatel použije přílohu č. 5 této výzvy k podání nabídek.

b) popisu realizačního týmu včetně jmenného seznamu osob, které se budou podílet na plnění veřejné zakázky. Kvalifikační předpoklad splní ten dodavatel, který předloží realizační tým tvořený min. dvěma osobami, a to zvlášť pro dílčí plnění – Evaluace (evaluační tým) a zvlášť pro dílčí plnění – Vedení fokusní skupiny (tým facilitátorů), splňující tyto požadavky zadavatele na vzdělání a odbornou kvalifikaci:

Evaluační tým:

Vedoucí týmu – vysokoškolské vzdělání, praxe min. 3 roky v oblasti provádění evaluací, zkušenost s vedením minimálně 1 evaluace v sociální oblasti;

Člen týmu – vysokoškolské vzdělání, praxe min. 2 roky v oblasti provádění evaluací

Tým facilitátorů:

Vedoucí týmu – vysokoškolské vzdělání, praxe min. 2 roky v oblasti facilitace;

Člen týmu – vysokoškolské vzdělání, praxe min. 1 rok v oblasti facilitace

Minimálně jeden z členů tohoto týmu bude mít praxi alespoň v jednom z těchto témat – vyloučení z bydlení, sociální bydlení, sociální služby a sociální práce, reintegrace apod.

Přílohou popisu jednotlivých realizačních týmů budou strukturované profesní životopisy (dle přílohy č. 7 této výzvy k podání nabídek) a doklady o nejvyšším dosaženém vzdělání jednotlivých členů týmů.

V případě prokazování části kvalifikace prostřednictvím jiných osob, požaduje zadavatel předložení písemného závazku jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele.

Pokud podává nabídku více dodavatelů společně, musí každý z nich doložit doklady podle výše uvedených bodů 1 a 2 písm. b) samostatně. Splnění kvalifikace dle ostatních bodů musí prokázat všichni dodavatelé společně.

Doklady prokazující splnění kvalifikace budou doloženy v prostých kopiích.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídka bude předložena písemně v jednom originále a jedné kopii v listinné podobě, v českém jazyce.

Dodavatel použije pořadí dokumentů uvedené v následujících bodech:

  1. Krycí list nabídky. Pro sestavení Krycího listu nabídky dodavatel použije přílohu č. 2 této výzvy k podání nabídek.
  2. Obsah nabídky. Nabídka bude opatřena obsahem s uvedením čísel stránek u jednotlivých oddílů (kapitol) a zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy.
  3. Doklady, jimiž dodavatel splňuje kvalifikaci – dle Základních požadavků na prokázání kvalifikace dodavatele uvedených v této výzvě k podání nabídek.
  4. Písemný návrh smlouvy, zpracovaný v souladu s Návrhem smlouvy, jež tvoří přílohu č. 1 této výzvy k podání nabídek. Tento návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou podepisovat, a to stanoveným, způsobem. Oprávnění k podpisu včetně jeho způsobu dokládá dodavatel příslušným oprávněním (např. výpisem z obchodního rejstříku, plnou mocí). Smlouva nepodléhá režimu obchodního tajemství podle ust. § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
  5. Návrh evaluačního plánu bude, pro účely hodnocení dle Pravidel pro hodnocení nabídek uvedených v této výzvě k podání nabídek, zpracován v listinné podobě v rozsahu stanovených požadavků uvedených v příloze č. 6 této výzvy k podání nabídek.
  6. Prohlášení uchazeče o seznámení se s odkazy ve smlouvě – příloha č. 3 této výzvy k podání nabídek. Prohlášení bude doloženo v originále s podpisem oprávněné osoby, a to stanoveným způsobem. Oprávnění k podpisu včetně jeho způsobu dokládá dodavatel příslušným oprávněním (např. výpisem z obchodního rejstříku, plnou mocí).
  7. Ostatní.
  8. CD nosič, který bude obsahovat textové (zejména návrh smlouvy) a tabulkové části nabídky ve formátech kompatibilních s programy MS Word, MS Excel. CD – ROM bude vložen do uzavíratelné obálky, která bude přilepena na zadní straně nabídky (zevnitř).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Dodavatel stanoví nabídkovou cenu bez DPH za celé plnění veřejné zakázky, tj. za plnění za zajištění evaluace včetně zajištění vedení fokusní skupiny.

Nabídková cena bez DPH v Kč bude cenou nejvýše přípustnou.

Nabídková cena bude uvedena v české měně, zpracována v členění dle Návrhu smlouvy – příloha č. 1 této výzvy k podání nabídek a bude uvedena na Krycím listu nabídky – příloha č. 2 této výzvy k podání nabídky.

Nabídková cena za plnění veřejné zakázky zahrnující veškeré náklady nutné k realizaci veřejné zakázky nepřekročí částku 1.220.661,16 Kč bez DPH (v jednotlivých částech plnění nepřekročí částky: zajištění evalauce – 1.107.438,02 Kč bez DPH; vedení fokusní skupiny – 113.223,14 Kč bez DPH) 

Tyto ceny jsou cenami maximálními a není možné je při zpracování nabídkové ceny překročit.

Pokud by dodavatel nabídl některou z cen vyšší než je cena určena pro tuto veřejnou zakázku (i v jejich jednotlivých částech plnění), bude tento dodavatel vyloučen.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce opatřené kontaktní adresou dodavatele a bude označena: Veřejná zakázka – „Koncepce bydlení – pilotní ověření ve městě Ostrava – zajištění evaluace a vedení fokusní skupiny“ – neotvírat!.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) této veřejné zakázky. Písemná žádost (e-mail) musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozí věty. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.

Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz .

Další požadavky na zpracování nabídky

  • Podrobnosti platebních podmínek jsou uvedeny v příloze č. 1 této výzvy k podání nabídek – Návrh smlouvy.
  • Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny, s výjimkou změny ceny v závislosti na případné změně výše DPH.
  • Dodavatelé, kteří podávají nabídku společně, předloží smlouvu, ve které je obsažen závazek, že všichni tito dodavatelé budou vůči veřejnému zadavateli a třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahů vzniklých v souvislosti s veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky i po dobu trvání jiných závazků vyplývajících z veřejné zakázky.
  • Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
  • Zadavatel vyloučí dodavatele, jehož nabídka nebude splňovat zadávací podmínky.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo veřejnou zakázku zrušit, a to v souladu s kap. 20.10 Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5) – dostupné na www.esfcr.cz .
  • V případě mimořádně nízké nabídkové ceny je na základě výzvy zadavatele dodavatel povinen provést písemný rozklad cenové nabídky a výši své nabídkové ceny vysvětlit.

 

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 21. 11. 2016
 
Aktualizováno: 3. 2. 2017