Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Konzultace a vzdělávání v oblasti transformace sociálních služeb

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12933

Název zakázky: Konzultace a vzdělávání v oblasti transformace sociálních služeb

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 8. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: Paprsek, příspěvková organizace

Sídlo zadavatele: K Čihadlu 679, Velké Opatovice 679 63

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Marie Wetterová
  • Telefon: +420516478444
  • E-mail: reditel@paprsek.eu

IČ zadavatele: 00838420

DIČ zadavatele: CZ00838420

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jana Dokoupilová
  • Telefon: +420702218575
  • E-mail: ekonom@paprsek.eu

Lhůta pro podání nabídek: 9. 9. 2019 12:00

Místo pro podání nabídek:
K Čihadlu 679, Velké Opatovice 679 63

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace konzultací a vzdělávání za účelem podpory transformace sociálních
služeb poskytovaných Zadavatelem. Zakázka je realizována v rámci projektu „Podpora transformace
Paprsek Velké Opatovice“, reg. č.: který Zadavatel realizuje. Zakázka je rozdělena na dvě části
Část 1. – Konzultační služby
Část 2. – Akreditované a neakreditované vzdělávání.
Bližší požadavky na formát a obsah, resp. na předmět plnění zakázky jsou uvedeny ve vzoru
smlouvy, jež je Přílohou č. 1 resp. 4 Výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1050000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
15.6.2022

Místo dodání / převzetí plnění:
adresa zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti v níže uvedených kritériích:
Kritérium hodnocení Váha
Nabídková cena bez DPH 100 %
Způsob hodnocení:
Předmětem hodnocení bude celková výše nabídkové ceny a to v Kč bez DPH. Hodnocená nabídka
získá bodovou hodnotu podle vzorce:
100 x
nejvýhodnější nabídka, tj. nejnižší cena
cena hodnocené nabídky
, kde hodnocenou cenou je celková cena hodnocené nabídky v Kč bez DPH a nejnižší cenou je
nejnižší celková cena v Kč bez DPH.
Veškeré matematické operace budou zaokrouhlovány na 2 desetinná místa.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • ZÁKLADNÍ ZPŮSOBILOST
    Požadavky na splnění základní způsobilosti jsou pro obě části plnění shodné. Splnění základní
    způsobilosti prokáže účastník zadávacího řízení doložením čestného prohlášení (vzor – viz
    Nabídkový formulář - Příloha č. 2 resp. 3 Výzvy), kterým účastník zadávacího řízení prohlašuje, že
    a) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně
    odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona nebo obdobný trestný čin podle
    právního řádu země jeho sídla; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží. Je-li dodavatelem
    právnická osoba, musí podmínku dle předchozího odstavce splňovat tato právnická osoba
    a zároveň každý člen statutárního orgánu dodavatele. Je-li členem statutárního orgánu
    právnická osoba, musí podmínku dle předchozího odstavce splňovat
    Strana: 3 z 10
    a. tato právnická osoba,
    b. každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a
    c. osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.
    Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu
    a. zahraniční právnické osoby, musí podmínku podle prvního odstavce splňovat
    tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu,
    b. české právnické osoby, musí podmínku podle prvního odstavce splňovat osoby
    uvedené v druhém odstavci a vedoucí pobočky závodu;
    b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový
    nedoplatek;
    c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo
    na penále na veřejné zdravotní pojištění;
    d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném
    nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanost;
    e) není v likvidaci2, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku3, vůči němuž nebyla
    nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu4 nebo v obdobné situaci podle
    právního řádu země sídla dodavatele.
    PROFESNÍ ZPŮSOBILOST
    Požadavky na splnění profesní způsobilosti jsou pro obě části plnění shodné. Splnění profesní
    způsobilosti prokáže účastník zadávacího řízení způsobem dle ust. čl. 3. 4. této Výzvy, tj.
    předložením čestného prohlášení (vzor - viz Nabídkový formulář - Příloha č. 2 resp. 3 Výzvy). Na
    základě výzvy zadavatele k předložení kopií dokladů o kvalifikaci dle čl. 3. 4. této Výzvy
    účastník prokáže splnění profesní způsobilosti doložením výpisu z obchodního rejstříku nebo
    jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
    TECHNICKÁ KVALIFIKACE
    Část 1. – Konzultační služby
    Splnění technické kvalifikace prokáže účastník zadávacího řízení způsobem dle ust. čl. 3. 4. této
    Výzvy, tj. předložením čestného prohlášení (vzor – Nabídkový formulář - viz Příloha č. 2 resp. 3
    této Výzvy), jehož obsahem bude:
    a) seznam významných služeb, poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech před
    zveřejněním této Výzvy. Dodavatel splňuje toto kritérium technické kvalifikace, pokud
    v uvedeném období poskytoval alespoň 3 významné služby, jejichž předmět byl obdobný
    předmětu této zakázky.
  • Předmětem významné služby „obdobné předmětu této zakázky“ se rozumí realizace konzultací,
    auditů nebo hodnocení kvality zacílených na proces transformace sociální služby s minimálním
    finančním objemem 200 000 Kč bez DPH za jednu službu.
    Seznam významných služeb musí obsahovat min. údaje požadované ve vzorovém Nabídkovém
    formuláři, který tvoří Přílohu č. 2 resp. 3 této Výzvy.
    Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit skutečnosti deklarované v seznamu významných služeb.
    b) seznam osob, které se budou podílet na plnění zakázky – dále jen „realizační tým
    Realizační tým tvoří minimálně 3 osoby, přičemž členové týmu musí splňovat alespoň tyto
    požadavky:
    Pro každého konzultanta (člena realizačního týmu) stanovuje zadavatel následující podmínky:
     Vysokoškolské vzdělání v rámci studijního programu v oblasti sociologie, sociální práce,
    práva nebo sociální pedagogika
     Praktické zkušenosti s transformací pobytových služeb sociální péče, tzn., že se podílel
    na procesu transformace v pozici člena transformačního týmu, odborného konzultanta
    nebo na obdobné pozici. Zadavatel požaduje doložení minimálně 3 těchto zkušeností
    získaných v posledních 3 letech u 3 různých poskytovatelů sociálních služeb.
     Praktické zkušenosti s realizací konzultační podpory v oblasti sociálních služeb v
    rozsahu minimálně 50 hodin v posledních 3 letech (nemusí být provedeno u jedné
    organizace).
    Seznam osob, které se budou podílet na plnění zakázky musí obsahovat min. údaje požadované ve
    vzorovém Nabídkovém formuláři, který tvoří Přílohu č. 2 resp. 3 této Výzvy. Přílohou seznamu budou
    prosté kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání všech členů realizačního týmu. Zadavatel si
    vyhrazuje právo ověřit skutečnosti deklarované v seznamu osob.
    Zadavatel požaduje, aby byl předmět plnění plněn osobami, kterými dodavatel prokazoval splnění
    kvalifikace a jejichž praxe a zkušenosti byly současně předmětem hodnocení. Pokud v průběhu
    plnění Smlouvy dojde ke změně některého člena realizačního týmu, musí být v souladu se Smlouvou
    nahrazen pouze takovou osobou, která splňuje minimálně takové parametry kvality (tj. praxi a
    zkušenosti), kterými disponovala ta osoba, která byla hodnocena a následně nahrazena.
    Část 2. – Akreditované a neakreditované vzdělávání.
    Splnění technické kvalifikace prokáže účastník zadávacího řízení způsobem dle ust. čl. 3. 4. této
    Výzvy, tj. předložením čestného prohlášení (vzor – Nabídkový formulář - viz Příloha č. 2 resp. 3
    této Výzvy), jehož obsahem bude:
    a) seznam významných služeb, poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech před
    zveřejněním této Výzvy. Dodavatel splňuje toto kritérium technické kvalifikace, pokud
    v uvedeném období poskytoval alespoň 3 významné služby, jejichž předmět byl obdobný
    předmětu této zakázky.
    Předmětem významné služby „obdobné předmětu této zakázky“ se rozumí realizace
    vzdělávacích aktivit zacílených na proces transformace sociální služby s minimálním
  • finančním objemem 150 000 Kč bez DPH za jednu službu.
    Seznam významných služeb musí obsahovat min. údaje požadované ve vzorovém Nabídkovém
    formuláři, který tvoří Přílohu č. 2 resp. 3 této Výzvy.
    Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit skutečnosti deklarované v seznamu významných služeb.
    b) Seznam akreditovaných kurzů, které má účastník aktuálně akreditovány podle zákona
    108/2006 Sb. resp. zákona č. 500/2004 Sb., jejichž prostřednictvím bude možné proškolit
    minimálně 10 témat ze seznamu aktuálně identifikovaných témat (viz seznam níže) a to
    v rozsahu minimálně 10 výukových dní. Nemusí se jednat o 10 jednodenních kurzů.
    Účastník tak musí doložit obsah akreditovaných kurzů, aby bylo možné vyhodnotit, zda jeho
    zaměření pokrývá požadovaná témata.
    Seznam témat pro akreditované kurzy:
     Standardy kvality sociálních službách
     Vyhodnocování potřeb dospělých uživatelů sociální služby
     Kritéria sociálního začleňování.
     Orientace v systému sociální ochrany, principy, zásady a cíle v oblasti sociálních služeb.
     Kvalita sociálních služeb, provázanost standardů kvality
     Sociální práce, užívané metody a přístupy v sociální práci.
     Etické zásady v sociální práci, dilemata v sociální práci.
     Práce s rizikem při výkonu sociální práce.
     Práva, právní odpovědnost a přiměřené riziko uživatele sociálních služeb při přechodu
    do běžného života
     Individuální plánování: základ začlenění uživatele do běžného života
     Úvod do augmentativní a alternativní komunikace
     Úvod do poruch autistického spektra /PAS/ a metody strukturovaného učení
     metody práce při začlenění člověka s tělesným postižením do běžného života
    Seznam akreditovaných kurzů musí obsahovat min. údaje požadované ve vzorovém Nabídkovém
    formuláři, který tvoří Přílohu č. 2 resp. 3 této Výzvy. Přílohou seznamu budou prosté kopie
    akreditací.
    PROKÁZÁNÍ KVALIFKAČNÍCH PŘEDPOKLADŮ
    3.4.1 Za účelem prokázání splnění kvalifikace (tj. základní a profesní způsobilosti a technické
    kvalifikace) předkládají dodavatelé v nabídkách ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ ÚČASTNÍKA,
    jehož vzor je součástí přílohy č. 2 resp. 3 této Výzvy, případně jednotné evropské
    osvědčení pro veřejné zakázky podle § 87 zákona a rovněž doklady o nejvyšším dosaženém
    vzdělání všech členů realizačního týmu.
    3.4.2 Zadavatel si může v průběhu zadávacího řízení vyžádat předložení kopií dokladů
    o kvalifikaci dle bodu 3. 2. této Výzvy, jakožto i dokumenty a doklady jiných osob
    dle § 83 odst. 1 zákona.
    3.4.3 Společná ustanovení ke kvalifikaci uvedená v §§ 81 až 85, §§ 87 a 88 zákona, jakožto
  • i ustanovení § 45 odst. 3 zákona a § 77 odst. 3 zákona, se použijí analogicky.
    3.4.4 Doklady dle bodu 3.1 a 3.2 této Výzvy lze nahradit výpisem ze Seznamu kvalifikovaných
    dodavatelů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění základní způsobilosti
    a profesní způsobilosti pokrývají požadavky zadavatele na prokázání splnění základní
    a profesní způsobilosti.
    3.4.5 Zadavatel má právo požadovat objasnění nebo doplnění kvalifikace, a to i opakovaně.
    3.4.6 Účastník zadávacího řízení není oprávněn prostřednictvím poddodavatele prokázat splnění
    kritéria základní ani profesní způsobilosti podle čl. 3. 2. této Výzvy.
    NEPROKÁZÁNÍ KVALIFIKAVCE
    Pokud účastník zadávacího řízení ve své nabídce, ani na základě výzvy k předložení kopií dokladů
    k prokázání splnění kvalifikace dle bodu 3. 4. této Výzvy, neprokáže splnění kvalifikace stanoveným
    způsobem, zadavatel může takového účastníka zadávacího řízení vyloučit z účasti v zadávacím
    řízení. V případě, že zadavatel vyloučí účastníka zadávacího řízení, jenž se na základě hodnocení
    umístil v pořadí na prvním místě, může zadavatel stejný postup opakovat s dalšími účastníky
    zadávacího řízení v pořadí dle hodnocení provedeného dle čl. 4. této Výzvy.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
 Dodavatel může podat pouze 1 nabídku na každou část zakázky.
 Nabídka musí být zpracována v českém, případně slovenském jazyce.
 Nabídka nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
 Pokud uchazeč předkládá nabídky na obě části zakázky, musí každou nabídku doručit
v samostatné obálce.
 Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele
(statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se
způsobem zastupování dodavatele).
 Obsahové náležitosti nabídky:
 Nabídkový formulář – vzor viz Příloha č. 2 resp. 3 a doklady prokazující technickou
kvalifikaci viz bod 3.3 Výzvy.
 Položkový rozpočet - vzor viz Příloha č. 5 resp. 6

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník zadávacího řízení stanoví nabídkovou cenu celou
částkou za celý předmět plnění v rámci části zakázky, pro
kterou podává nabídku. Pokud Účastník podává nabídku na
obě části, musí pro každou část uvést nabídkovou cenu
samostatně. V nabídkové ceně musí být obsaženy veškeré
práce a činnosti potřebné pro řádné splnění veřejné zakázky.
Nabídkovou cenu dodavatel uvede do Nabídkového
formuláře, který je přílohou č. 2 resp. 3 této Výzvy a to
v korunách českých ve formátu nabídková cena bez DPH,
i vč. DPH. Výše DPH musí být vyčíslena zvlášť. V případě, že
účastník zadávacího řízení není plátcem DPH, uvede tuto
skutečnost.
Cena bude též uvedena v položkovém rozpočtu, který je
přílohou č. 5 resp. 6, a který se stane přílohou smlouvy.
Celková nabídková cena za realizaci veřejné zakázky bude
předmětem posouzení z hlediska mimořádně nízké nabídkové
ceny.
Nabídková cena musí být platná po celou dobu realizace
veřejné zakázky.
Nabídkovou cenu je možno překročit v případě, že během
realizace předmětu veřejné zakázky dojde ke zvýšení sazby
daně z přidané hodnoty, která se uplatňuje na předmět veřejné
zakázky ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. V takovém
případě je dodavatel oprávněn účtovat sazbu DPH ve výši
podle právních předpisů účinných v době vzniku zdanitelného
plnění.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídku je nutné doručit ve stanovené lhůtě v listinné podoběna adresu kontaktního místa zadavatelePaprsek, příspěvková organizaceK Čihadlu 679, Velké Opatovice 679 63Nabídku lze podat prostřednictvím pošty, kurýrem či osobněv pracovních dnech Po – Pá v době od 9.00 – 14.00 hod. (vposlední den do 12:00 hod). Rozhodné je datum doručenínabídky na stanovenou adresu. Zadavatel neuznává zdrženízaviněné poštou či jiným doručovatelem.Nabídka musí být doručena v řádně uzavřené obálce označenénázvem zakázky a nápisem „Neotvírat“. Na obálce musí býttéž uvedena adresa účastníkaOtevírání nabídek se uskuteční ihned po uplynutí lhůty propodání nabídek v sídle zadavatele,tj. na adrese K Čihadlu 679, Velké Opatovice 679 63.Otevírání nabídek neveřejné, tzn., proběhne bez přítomnostizástupců účastníků.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být Zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dnipřed skončením lhůty pro podání nabídek, a to písmeně na adresu zadavatel, do datové schránky,nebo na email kontaktní osoby uvedené na úvodní stránce výzvy.Vysvětlení zadavatele vč. přesného znění žádosti (bez identifikace tazatele) bude zveřejněno naportálu www.esfcr.cz a to nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne doručení požadavku účastníka.Na stejném portálu budou dodavatelé vyrozuměni také o výsledku resp. zrušení výběrového řízení.Výzvu lze měnit nebo doplnit rovněž z vlastního podnětu zadavatele. Zadávací podmínky obsaženéve Výzvě může zadavatel změnit nebo doplnit před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Změnu Výzvy je zadavatel povinen oznámit způsobem, jakým Výzvu oznámil, a zároveň s ohledemna povahu změny nebo doplnění adekvátně prodloužit lhůtu pro podání nabídek (je-li to relevantní).

Další požadavky na zpracování nabídky:

ZÁVAZNÉ OBCHODNÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
 Obchodní a platební podmínky jsou vymezeny v závazném návrhu smlouvy, který tvoří
přílohu č. 1 resp. 4 této Výzvy.
 Dodavatel je povinen ve formě čestného prohlášení do nabídky uvést, že souhlasí bez
výhrady s návrhem smlouvy. Dodavatel nemusí smlouvu přikládat do nabídky.
 Vzor čestného prohlášení se souhlasem návrhu smlouvy je součástí Nabídkového
formuláře, který tvoří přílohou č. 2 resp. 3 této Výzvy.
POŽADAVKY SOUVISEJÍCÍ S PUBLICITOU
Výstupy plnění musí být v souladu s požadavky na publicitu projektu OPZ – Obecná část pravidel
pro žadatele a příjemce (verze 10) v rámci Operačního programu Zaměstnanost (zejména kapitola č.
19) uveřejněných na www.esfcr.cz.
OSTATNÍ POŽADAVKY
Účastník zadávacího řízení může podat nabídku jen na jednu část předmětu zakázky.VPokud podá
nabídku na obě části, musí nabídka na každou část obsahovat veškeré požadované
náležitosti (tzn. přílohy a prohlášení musí být přiloženy k oběma nabídkám)
Poddodavatelé: Účastník zadávacího řízení je ve své nabídce povinen specifikovat případné
poddodavatele, případně v nabídce formou čestného prohlášení uvede, že poddodavatele využívat
nebude. Pokud se účastník zadávacího řízení rozhodne využít poddodavatele/poddodavatelů, musí
specifikovat tu část či části zakázky, které má v úmyslu tímto způsobem zajistit. Dodavatel, který
podal nabídku v tomto zadávacím řízení, nesmí být současně poddodavatelem, jehož
prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci, jinak bude
zadavatelem vyloučen z účasti v zadávacím řízení. Dodavatel, který nepodal nabídku v tomto
zadávacím řízení, může být poddodavatelem více dodavatelů v tomto zadávacím řízení. Změna v
osobě poddodavatele je podmíněna souhlasem zadavatele. Vzor prohlášení k poddodavatelskému
systému je součástí Nabídkového formuláře.
Společná účast dodavatelů: V případě společné účasti dodavatelů prokazuje základní způsobilost

a profesní způsobilost analogicky podle § 77 odst. 1 každý dodavatel samostatně. Zadavatel dále
v případě společné účasti dodavatelů požaduje, aby doložili, jaké bude rozdělení odpovědnosti za
plnění zakázky. Zadavatel požaduje, aby odpovědnost nesli všichni dodavatelé podávající
společnou nabídku společně a nerozdílně (analogicky
s § 103 odst. 1 písm. f) ZZVZ). Dodavatel za účelem ověření této skutečnosti doloží
v nabídce písemný závazek všech těchto dodavatelů.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
 Zadavatel nebude vracet nabídky ani jejich části účastníkům zadávacího řízení.
 Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit skutečnosti deklarované v nabídkách v průběhu
zadávacího řízení.
 Všechny náklady a výdaje spojené s vypracováním a předložením nabídky nese účastník
zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení nemá nárok na náhradu nákladů a výdajů
spojených s účastí v zadávacím řízení.
 Ustanovení § 46 zákona se použije analogicky.
 Při nesplnění zadávacích podmínek si zadavatel vyhrazuje právo nabídku účastníka
zadávacího řízení vyřadit a nezahrnout ji do hodnocení nabídek.
 Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení kdykoli do okamžiku uzavření smlouvy.
Pokud zadavatel uplatní právo na zrušení zadávacího řízení, nevzniká účastníkům
zadávacího řízení vůči zadavateli jakýkoliv nárok. Případné zrušení zadávacího řízení oznámí
zadavatel všem účastníkům zadávacího řízení a zrušení odůvodní.
 Zadavatel konstatuje, že hodnocení nabídek může být provedeno před posouzením splnění
veškerých zadávacích podmínek stanovených touto Výzvou. Posouzení splnění zadávacích
podmínek stanovených touto Výzvou bude provedeno vždy u vybraného dodavatele.
 Dodavatelé budou vyrozumíváni o výsledku, resp. zrušení výběrového řízení, a o příp.
vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz
 Výzva k podání nabídek včetně příloh je zveřejněna na profilu zadavatele
https://zakazky.krajbezkorupce.cz/.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: neodeslání dokumentace VŘ ke kontrole na MPSV - bude vyhlášeno opakovaně po odeslání dokumentace v souladu s pravidly pro zadávání zakázek OPZ

Datum ukončení: 22. 8. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 21. 8. 2019
 
Aktualizováno: 26. 8. 2019