- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Kurz komplexní krizové intervence
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10950
Název zakázky: Kurz komplexní krizové intervence
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 1. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Charita Olomouc
Sídlo zadavatele: Wurmova 588/5, 779 00 Olomouc
- Jméno: Ludmila Gottwaldová, DiS., ředitelka
IČ zadavatele: 44936427
DIČ zadavatele: CZ44936427
- Jméno: Mgr. Eva Trávníková
- Telefon: +420723605339
- E-mail: zakazkaoppik@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 2. 2017 13:30
Místo pro podání nabídek: Charita Olomouc, Wurmova 588/5, 779 00 Olomouc
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem tohoto výběrového řízení je kompletní zajištění realizace kurzu komplexní krizové intervence v rámci vzdělávacího programu akreditovaného v souladu s ustanovením § 117a a následujícími zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, v českém, případně slovenském jazyce (dále také „Kurz“) pro účely odborného vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách. Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 298700,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Místo dodání / převzetí plnění: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na jednu nabídku: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Tato Výzva je zveřejněna na portále www.esfcr.cz a dále na http://www.olomouc.charita.cz/ke-stazeni/.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.zip (31. 1. 2017 14:23)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1.pdf (6. 2. 2017 13:01)
- Rozhodnutí o zrušení výběrového řízení.pdf (22. 2. 2017 15:26)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Viz Rozhodnutí o zrušení ke stažení.
Datum ukončení: 22. 2. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.