Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Kurzy anglického jazyka pro zaměstnance společnosti Českomoravský cement, a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10871

Název zakázky: Kurzy anglického jazyka pro zaměstnance společnosti Českomoravský cement, a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 11. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Českomoravský cement, a.s.

Sídlo zadavatele: Mokrá 359, 664 04 Mokrá-Horákov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Ondřej Mihula – vedoucí nákupu služeb, tel: 544 122 546, 724 485 849, E-mail: ondrej.mihula@cmcem.cz

IČ zadavatele: 26209578

DIČ zadavatele: CZ26209578

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Ondřej Mihula – vedoucí nákupu služeb
  • Telefon: 544 122 546, 724 485 849
  • E-mail: ondrej.mihula@cmcem.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 11. 2016 14:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídku je možné podat osobně (na podatelnu) nebo prostřednictvím poštovní či zásilkové služby na kontaktní adresu zadavatele: Českomoravský cement, a.s., Poštovní oddělení, Mokrá 359, 664 04 Mokrá-Horákov. Nabídku je nutné v uvedeném termínu zadavateli doručit, nestačí tedy pouhé podání nabídky k přepravě.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 488980,00 bez DPH

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: Technopark CZ s.r.o., Hudcova 532/78b, Medlánky, 612 00 Brno, IČ: 49433776, Ing. Stanislav Ryšánek

Datum ukončení: 28. 11. 2016

Z důvodu opravy chyby v návrhu smlouvy (viz Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1) byla posunuta lhůta pro podávání nabídek z 18. 11. 2016 na 21. 11. 2016 do 14:00.

Soubory ke stažení:

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem zakázky je výuka anglického jazyka, a to formou skupinové i individuální výuky. Specifikace rozsahu výuky je následující:

1.)Skupinová výuka:

a.Kurz se předpokládá v délce 23 týdnů v termínu od 1.1.2017 do 30.6.2017

b.Intenzita kurzu bude v průměru 2 vyučovací hodiny týdně (vyučovací hodina = 45 min.)

c.Minimální rozsah vyučovacích hodin = 46 (z toho 4 vyučovací hodiny závěrečné ověření znalostí)

d.Počet účastníků kurzu – 45 zaměstnanců společnosti

e.Účastníci budou rozděleni do 9 skupinek po 5 lidech. Termíny výuky jednotlivých skupinek jsou uvedeny v harmonogramu vzdělávací aktivity (příloha výzvy)

f.Zakončení kurzu závěrečným ověřením znalostí v předpokládaném rozsahu 4 vyučovacích hodin.

g.Zaměření výuky - kurz odborné a konverzační angličtiny ve skupinách po 5 lidech.

h.Výuka bude probíhat v prostorách společnosti – Mokrá 359, 664 04 Mokrá-Horákov

i.Skupiny jsou složeny ze zaměstnanců pracujících na pozicích v řízení výroby stavebních hmot, údržby, nákupu, prodeje, lidských zdrojů a administrativy.

2.)Individuální výuka:

a.Kurz se předpokládá v délce 23 týdnů v termínu od 1.1.2017 do 30.6.2017

b.Intenzita kurzu bude v průměru 2 vyučovací hodiny týdně (vyučovací hodina = 45 min.)

c.Minimální rozsah vyučovacích hodin = 46 (z toho 4 vyučovací hodiny na závěrečné ověření znalostí)

d.Počet účastníků kurzu – 20 zaměstnanců společnosti

e.Účastníci budou rozděleni do 10 dvojic. Termíny výuky jednotlivých dvojic je uveden v harmonogramu vzdělávací aktivity (příloha výzvy)

f.Zakončení kurzu závěrečným ověřením znalostí

g.Zaměření výuky - intenzivní kurz odborné a konverzační angličtiny pro dvojici zaměstnanců převážně s rodilým mluvčím podle preference skupiny (podmínka zajištění rodilých mluvčích je uvedena dále v základních požadavcích)

h.Výuka bude probíhat v prostorách společnosti – Mokrá 359, 664 04 Mokrá-Horákov

i.Účastníci jsou zaměstnanci pracující na vedoucích pozicích a vybraní specialisté s častým kontaktem na anglicky komunikující kolegy

 

Záměrem vzdělávací aktivity je prohloubení stávajících znalostí s důrazem na komunikační dovednosti.

 

Dodavatel (vzdělávací zařízení) nesmí vzdělávací aktivitu realizovat prostřednictvím subdodavatele. Za subdodávku se nepovažuje zajištění závěrečného ověření znalostí. Za subdodávku se však považuje zajištění výuky či její části lektorem školícím na základě živnostenského listu. V takovém případě je nezbytné, aby dodavatel uzavřel s lektorem DPP či DPČ. V případě pohybu lektora ve výrobních prostorách společnosti je třeba respektovat pravidla BOZP, se kterými bude lektor seznámen před zahájením výuky.

 

Vzdělávací aktivity jsou podpořeny prostřednictvím projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II -  CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Na základě předchozích zkušeností zadavatele a provedeného průzkumu trhu byla předpokládaná hodnota zakázky stanovena v této maximální výši:

  • Skupinová výuka anglického jazyka dle popisu předmětu plnění = 227.700,- Kč bez DPH
  • Individuální výuka anglického jazyka dle popisu předmětu plnění = 261.280,- Kč bez DPH

Cena zakázky celkem = 488.980,- Kč bez DPH

 

V ceně je započtena i doprava lektora do místa výuky a zpět.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

1.1.2017 – 30.6.2017

Místo dodání / převzetí plnění

Mokrá 359, 664 04 Mokrá-Horákov – zasedací a školící místnosti

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

Nabídky jsou hodnoceny pomocí těchto třech hodnotících kritérií:

  1. nabídková cena (váha 40 %)
  2. kvalifikace a zkušenosti lektorů (váha 30 %)
  3. metoda a obsah výuky (váha 30 %)

Nabídková cena:

  • bude uvedena v CZK bez DPH
  • bude členěna dle jednotlivých vzdělávacích aktivit (skupinová výuka x individuální výuka) podle vzoru v kapitole „předpokládaná hodnota zakázky“
  • v nabídkové ceně je započtena doprava lektora do místa výuky a zpět
  • nabídková cena pro individuální výuku je kalkulována na lektora – rodilého mluvčího 
  • uchazeč doplní celkovou nabídkovou cenu v požadovaném členění i v návrzích smluv o realizaci vzdělávacích aktivit (příloha výzvy k podání nabídky)

Kvalifikace a zkušenosti lektorů:

  • Bude hodnocena zejména délka praxe (od 10 let výše bude maximum bodů), povaha lektorem v minulosti vzdělávaných osob (lépe hodnocena bude nabídka, kde lektoři mají zkušenosti s výukou ve výrobních společnostech zaměřených na stavební hmoty) a dosažené vzdělání (lépe hodnocena bude nabídka, kde lektoři absolvovali středoškolské či vysokoškolské vzdělání v anglicky mluvící zemi, dále budou hodnoceny i lektory dosažené certifikáty).

 

Metoda a obsah výuky:

  • V případě tohoto kritéria se bude hodnotit zejména:
    • návrh obsahu a zaměření vzdělávacího programu ve vztahu k ekonomické činnosti zadavatele (lépe hodnocena bude nabídka, kde bude výuka tematicky zaměřena na trh se stavebními hmotami včetně činností k tomu potřebných)  
    • použité výukové metody (lépe bude hodnocena nabídka s metodou výuky podporující především zlepšení komunikační úrovně na úkor gramatické správnosti)
    • kvalita ukázek vzdělávání (např. videonahrávka) a vzdělávacích materiálů, které doloží uchazeč jako součást nabídky.
    • Další možnosti samostatného vzdělávání účastníků (např. on-line prostředí).

 

Metoda hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny v bodovací stupnici 1 až 100 bodů tak podle níže uvedených zásad:

·   Kvantitativní kritérium nabídková cena bude hodnoceno tak, že nejnižší nabídková cena obdrží 100 bodů. Další nabídky budou hodnoceny podle vzorce: 100 x (cena nejvýhodnější nabídky) / (cena hodnocené nabídky) x váha vyjádřená v %

·   Kvalitativní kritérium, u nějž nelze vyjádřit výslednou hodnotu číselně (tedy kritéria č. 2 a 3), se budou hodnotit tak, že hodnotící komise sestaví pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné a přiřadí nejvhodnější nabídce 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí nižší bodové hodnocení, a to podle míry splnění kritéria ve vztahu k nejvýhodnější nabídce.

 

Vyhodnocení nabídek:

Otevření obálek, posouzení úplnosti a hodnocení nabídek provede výběrová komise zadavatele, která bude mít 5 členů. Alespoň jeden z členů bude mít odbornou kvalifikaci nebo odborné zkušenosti odpovídající povaze předmětu zakázky. Členové hodnotící komise budou vzhledem k nabídkám nestranní, což potvrdí písemným čestným prohlášením.

 

Vyhodnocení bude provedeno nejpozději ve lhůtě do 25. listopadu 2016.

 

Nabídky, které nebudou zpracovány v souladu s výzvou k podání nabídky, budou vyřazeny z dalšího hodnocení. Nabídka, která bude doručena po uplynutí lhůty pro podání nabídek, se neotvírá a nehodnotí. 

Informaci o výsledku výběru sdělí zadavatel všem uchazečům, jejichž včas podaná nabídka nebyla

vyřazena při posuzování úplnosti, a to minimálně uveřejněním na portálu www.esfcr.cz ve lhůtě do 10 pracovních dní. Uchazeči, jejichž nabídka byla vyřazena při posuzování úplnosti nebo byla doručena pozdě, budou o vyřazení či nehodnocení nabídky informováni ve lhůtě do 5 pracovních dní, a to uveřejněním na portále www.esfcr.cz.

 

Tato zakázka je rozdělena na více částí, podle jednotlivých vzdělávacích aktivit. Proto nabídka může být zpracována a podána jak pro všechny vzdělávací aktivity, tak jen pro některou/některé z nich.  

 

Zadavatel upozorňuje, že nabídky na jednotlivé vzdělávací aktivity (skupinová výuka a individuální výuka) budou posuzovány samostatně.

 

Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Doložení  odborné kvalifikace lektorů:
    • V případě skupinové výuky anglického jazyka je nutno doložit minimální úroveň C1 dle Společného evropského referenčního rámce od všech lektorů v dané vzdělávací aktivitě. Dokládá se certifikátem, popř. obdobným dokladem.
    • V případě individuální výuky anglického jazyka je požadováno, aby výuka byla realizována převážně rodilým mluvčím. V případě, že menší část výuky nebude realizována rodilým mluvčím, požaduje zadavatel lektora s minimální úrovní C2. Splnění požadavku je třeba relevantně doložit (např. čestným prohlášením u rodilého mluvčího nebo certifikátem u nerodilého mluvčího).
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
  • Seznam referencí k příslušné vzdělávací aktivitě za předešlé 2 roky.

 

Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

  • Dodavatel je oprávněn předložit nabídku na obě vzdělávací aktivity, případně pouze na jednu z nich.
  • Není podmínkou zadavatele, aby obě vzdělávací aktivity byly realizovány stejným dodavatelem.
  • Návrhy smluv jsou součástí zadávacích podmínek. Návrhy smluv musí být podepsány dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

·        Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách v členění dle jednotlivých vzdělávacích aktivit bez DPH, částka DPH, s DPH, která bude uvedena také v návrhu smlouvy.

·        Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná, kterou není možné překročit nebo změnit.

  • Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady dodavatele nutné k realizaci předmětu veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky („Kurzy anglického jazyka pro zaměstnance společnosti Českomoravský cement, a.s.“) a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

V případě, že smlouva bude podepsána zmocněnou osobou, bude součástí nabídky i příslušná plná moc (stačí kopie).

Součástí nabídky bude dodavatelem podepsaný návrh smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity příslušející ke vzdělávací aktivitě, k níž dodavatel činí nabídku. Pokud dodavatel předkládá nabídku na obě vzdělávací aktivity, je povinen jako součást nabídky předložit návrhy smluv o realizaci vzdělávacích aktivit k oběma těmto vzdělávacím aktivitám.

Návrhy smluv o realizaci vzdělávacích aktivit jsou přílohou této výzvy k podání nabídky.

Uchazeč spolu s nabídkou doloží podepsané smlouvy vždy ve 3 vyhoveních za každou vzdělávací aktivitu!

Do návrhu smlouvy ve výzvě uchazeč doplní všechny potřebné údaje.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel následně odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dodavatele a dotaz společně s vysvětlením zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky

  • podmínky stanovené v této výzvě jsou závazné pro nabídky pro obě vzdělávací aktivity, není-li uvedeno jinak.
  • Dodavatel je povinen v rámci výuky a ve studijních materiálech provádět publicitu dle aktuálního Manuálu pro publicitu OPZ 2014-2020.
  • Zadavatel má právo průběžné kontroly způsobu plnění zakázky.
  • Výše smluvní pokuty v případě porušení povinností dodavatele se bude řídit podmínkami stanovenými ve smlouvě o realizaci vzdělávací aktivity.
  • Povinnost dodavatele archivovat účetní doklady dle podmínek uvedených ve smlouvě o realizaci vzdělávací aktivity.
  • Nabídka musí být jednoznačná a nesmí o ní panovat žádné pochybnosti. Za početní nesrovnalosti a vzájemně si odporující údaje je zodpovědný uchazeč. Nabídky s výraznými početními chybami zpochybňujícími nabídku nebo s odporujícími si údaji mohou být z řízení vyřazeny.
  • Vybraný uchazeč bude povinen archivovat veškeré účetní doklady související s realizací zakázky 10 let od ukončení projektu, přičemž tato lhůta začíná běžet 1. ledna následujícího kalendářního roku poté, kdy byla příjemci vyplacena závěrečná platba, příp. kdy příjemce poukázal přeplatek dotace stanovený na základě schváleného vyúčtování výdajů v závěrečné žádosti o platbu zpět poskytovateli.
  • Uchazeč je povinen spolu se svou nabídkou předložit návrh smlouvy respektující ustanovení Výzvy k podání nabídek a této zadávací dokumentace.
  • Vybraný uchazeč bude respektovat časový harmonogram zadavatele dle specifikace v rámci projektu a plně se přizpůsobí jeho potřebám. Detaily časového harmonogramu poskytne úspěšnému uchazeči kontaktní osoba zadavatele.
  • U všech kurzů musí každý účastník obdržet doklad (certifikát) o úspěšném absolvování kurzu. U kurzů bude poskytována zpětná vazba lektora k docházce a aktivitě jednotlivců a informace, případně návrhy na zlepšení k jednotlivým účastníkům daného kurzu.
  • Veškeré náklady a rizika, které vzniknou Dodavateli ve spojení s výběrovým řízením, jsou k tíži Dodavatele.
  • Dodavatel (vzdělávací zařízení) nesmí vzdělávací aktivitu realizovat prostřednictvím subdodavatele. Za subdodávku se nepovažuje zajištění závěrečné zkoušky. Za subdodávku se však považuje zajištění výuky či její části lektorem školícím na základě živnostenského listu. V takovém případě je nezbytné, aby dodavatel uzavřel s lektorem DPP či DPČ.
  • Dodavatel se seznámí s aktuálními Pravidly Operačního programu Zaměstnanost (dostupnými na www.esfcr.cz) a zavazuje se plnit veškeré povinnosti pro něj vyplývající.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 3. 11. 2016
 
Aktualizováno: 29. 11. 2016