- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Kurzy anglického jazyka pro zaměstnance společnosti Českomoravský cement, a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10871
Název zakázky: Kurzy anglického jazyka pro zaměstnance společnosti Českomoravský cement, a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 11. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Českomoravský cement, a.s.
Sídlo zadavatele: Mokrá 359, 664 04 Mokrá-Horákov
- Jméno: Ing. Ondřej Mihula – vedoucí nákupu služeb, tel: 544 122 546, 724 485 849, E-mail: ondrej.mihula@cmcem.cz
IČ zadavatele: 26209578
DIČ zadavatele: CZ26209578
- Jméno: Ing. Ondřej Mihula – vedoucí nákupu služeb
- Telefon: 544 122 546, 724 485 849
- E-mail: ondrej.mihula@cmcem.cz
Lhůta pro podání nabídek: 21. 11. 2016 14:00
Místo pro podání nabídek: Nabídku je možné podat osobně (na podatelnu) nebo prostřednictvím poštovní či zásilkové služby na kontaktní adresu zadavatele: Českomoravský cement, a.s., Poštovní oddělení, Mokrá 359, 664 04 Mokrá-Horákov. Nabídku je nutné v uvedeném termínu zadavateli doručit, nestačí tedy pouhé podání nabídky k přepravě.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 488980,00 bez DPH
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: Technopark CZ s.r.o., Hudcova 532/78b, Medlánky, 612 00 Brno, IČ: 49433776, Ing. Stanislav Ryšánek
Datum ukončení: 28. 11. 2016
Z důvodu opravy chyby v návrhu smlouvy (viz Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1) byla posunuta lhůta pro podávání nabídek z 18. 11. 2016 na 21. 11. 2016 do 14:00.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh
- Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1
- Příloha č. 1 - Smlouva o realizaci vzdělávací aktivity (oprava k 9. 11. 2016)
- Oznámení o výsledku hodnocení/výběru
- Rozhodnutí o vyloučení 1
- Rozhodnutí o vyloučení 2
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Předmětem zakázky je výuka anglického jazyka, a to formou skupinové i individuální výuky. Specifikace rozsahu výuky je následující: 1.)Skupinová výuka: a.Kurz se předpokládá v délce 23 týdnů v termínu od 1.1.2017 do 30.6.2017 b.Intenzita kurzu bude v průměru 2 vyučovací hodiny týdně (vyučovací hodina = 45 min.) c.Minimální rozsah vyučovacích hodin = 46 (z toho 4 vyučovací hodiny závěrečné ověření znalostí) d.Počet účastníků kurzu – 45 zaměstnanců společnosti e.Účastníci budou rozděleni do 9 skupinek po 5 lidech. Termíny výuky jednotlivých skupinek jsou uvedeny v harmonogramu vzdělávací aktivity (příloha výzvy) f.Zakončení kurzu závěrečným ověřením znalostí v předpokládaném rozsahu 4 vyučovacích hodin. g.Zaměření výuky - kurz odborné a konverzační angličtiny ve skupinách po 5 lidech. h.Výuka bude probíhat v prostorách společnosti – Mokrá 359, 664 04 Mokrá-Horákov i.Skupiny jsou složeny ze zaměstnanců pracujících na pozicích v řízení výroby stavebních hmot, údržby, nákupu, prodeje, lidských zdrojů a administrativy. 2.)Individuální výuka: a.Kurz se předpokládá v délce 23 týdnů v termínu od 1.1.2017 do 30.6.2017 b.Intenzita kurzu bude v průměru 2 vyučovací hodiny týdně (vyučovací hodina = 45 min.) c.Minimální rozsah vyučovacích hodin = 46 (z toho 4 vyučovací hodiny na závěrečné ověření znalostí) d.Počet účastníků kurzu – 20 zaměstnanců společnosti e.Účastníci budou rozděleni do 10 dvojic. Termíny výuky jednotlivých dvojic je uveden v harmonogramu vzdělávací aktivity (příloha výzvy) f.Zakončení kurzu závěrečným ověřením znalostí g.Zaměření výuky - intenzivní kurz odborné a konverzační angličtiny pro dvojici zaměstnanců převážně s rodilým mluvčím podle preference skupiny (podmínka zajištění rodilých mluvčích je uvedena dále v základních požadavcích) h.Výuka bude probíhat v prostorách společnosti – Mokrá 359, 664 04 Mokrá-Horákov i.Účastníci jsou zaměstnanci pracující na vedoucích pozicích a vybraní specialisté s častým kontaktem na anglicky komunikující kolegy
Záměrem vzdělávací aktivity je prohloubení stávajících znalostí s důrazem na komunikační dovednosti.
Dodavatel (vzdělávací zařízení) nesmí vzdělávací aktivitu realizovat prostřednictvím subdodavatele. Za subdodávku se nepovažuje zajištění závěrečného ověření znalostí. Za subdodávku se však považuje zajištění výuky či její části lektorem školícím na základě živnostenského listu. V takovém případě je nezbytné, aby dodavatel uzavřel s lektorem DPP či DPČ. V případě pohybu lektora ve výrobních prostorách společnosti je třeba respektovat pravidla BOZP, se kterými bude lektor seznámen před zahájením výuky.
Vzdělávací aktivity jsou podpořeny prostřednictvím projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II - CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053. |
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Na základě předchozích zkušeností zadavatele a provedeného průzkumu trhu byla předpokládaná hodnota zakázky stanovena v této maximální výši:
Cena zakázky celkem = 488.980,- Kč bez DPH
V ceně je započtena i doprava lektora do místa výuky a zpět. |
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
1.1.2017 – 30.6.2017 |
Místo dodání / převzetí plnění |
Mokrá 359, 664 04 Mokrá-Horákov – zasedací a školící místnosti |
Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii |
|
Nabídky jsou hodnoceny pomocí těchto třech hodnotících kritérií:
Nabídková cena:
Kvalifikace a zkušenosti lektorů:
Metoda a obsah výuky:
Metoda hodnocení nabídek: Nabídky budou hodnoceny v bodovací stupnici 1 až 100 bodů tak podle níže uvedených zásad: · Kvantitativní kritérium nabídková cena bude hodnoceno tak, že nejnižší nabídková cena obdrží 100 bodů. Další nabídky budou hodnoceny podle vzorce: 100 x (cena nejvýhodnější nabídky) / (cena hodnocené nabídky) x váha vyjádřená v % · Kvalitativní kritérium, u nějž nelze vyjádřit výslednou hodnotu číselně (tedy kritéria č. 2 a 3), se budou hodnotit tak, že hodnotící komise sestaví pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné a přiřadí nejvhodnější nabídce 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí nižší bodové hodnocení, a to podle míry splnění kritéria ve vztahu k nejvýhodnější nabídce.
Vyhodnocení nabídek: Otevření obálek, posouzení úplnosti a hodnocení nabídek provede výběrová komise zadavatele, která bude mít 5 členů. Alespoň jeden z členů bude mít odbornou kvalifikaci nebo odborné zkušenosti odpovídající povaze předmětu zakázky. Členové hodnotící komise budou vzhledem k nabídkám nestranní, což potvrdí písemným čestným prohlášením.
Vyhodnocení bude provedeno nejpozději ve lhůtě do 25. listopadu 2016.
Nabídky, které nebudou zpracovány v souladu s výzvou k podání nabídky, budou vyřazeny z dalšího hodnocení. Nabídka, která bude doručena po uplynutí lhůty pro podání nabídek, se neotvírá a nehodnotí. Informaci o výsledku výběru sdělí zadavatel všem uchazečům, jejichž včas podaná nabídka nebyla vyřazena při posuzování úplnosti, a to minimálně uveřejněním na portálu www.esfcr.cz ve lhůtě do 10 pracovních dní. Uchazeči, jejichž nabídka byla vyřazena při posuzování úplnosti nebo byla doručena pozdě, budou o vyřazení či nehodnocení nabídky informováni ve lhůtě do 5 pracovních dní, a to uveřejněním na portále www.esfcr.cz.
Tato zakázka je rozdělena na více částí, podle jednotlivých vzdělávacích aktivit. Proto nabídka může být zpracována a podána jak pro všechny vzdělávací aktivity, tak jen pro některou/některé z nich.
Zadavatel upozorňuje, že nabídky na jednotlivé vzdělávací aktivity (skupinová výuka a individuální výuka) budou posuzovány samostatně.
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií. |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
|
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
· Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách v členění dle jednotlivých vzdělávacích aktivit bez DPH, částka DPH, s DPH, která bude uvedena také v návrhu smlouvy. · Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná, kterou není možné překročit nebo změnit.
|
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky („Kurzy anglického jazyka pro zaměstnance společnosti Českomoravský cement, a.s.“) a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. V případě, že smlouva bude podepsána zmocněnou osobou, bude součástí nabídky i příslušná plná moc (stačí kopie). Součástí nabídky bude dodavatelem podepsaný návrh smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity příslušející ke vzdělávací aktivitě, k níž dodavatel činí nabídku. Pokud dodavatel předkládá nabídku na obě vzdělávací aktivity, je povinen jako součást nabídky předložit návrhy smluv o realizaci vzdělávacích aktivit k oběma těmto vzdělávacím aktivitám. Návrhy smluv o realizaci vzdělávacích aktivit jsou přílohou této výzvy k podání nabídky. Uchazeč spolu s nabídkou doloží podepsané smlouvy vždy ve 3 vyhoveních za každou vzdělávací aktivitu! Do návrhu smlouvy ve výzvě uchazeč doplní všechny potřebné údaje. |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Vysvětlení zadávacích podmínek |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel následně odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dodavatele a dotaz společně s vysvětlením zveřejní na portálu www.esfcr.cz. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
|
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.