Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Manažerský rozvojový program pro společnost TIETO Czech s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11827

Název zakázky: Manažerský rozvojový program pro společnost TIETO Czech s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Tieto, s.r.o.

Sídlo zadavatele: 28. října 3346/91, 702 00 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Miroslav Müller
  • Telefon: +420602527156
  • E-mail: miroslav.muller@tieto.com

IČ zadavatele: 64608051

DIČ zadavatele: CZ64608051

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jana Ženčová
  • Telefon: +420720967575
  • E-mail: jana.zencova@tieto.com

Lhůta pro podání nabídek: 30. 11. 2017 11:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele: Tieto Czech s.r.o. 28. října 3346/91 702 00 Ostrava – Moravská Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Cílem projektu je podpora zaměstnanosti a adaptability pracovní síly vedoucí ke zvýšení odbornostní úrovně znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků, a také soulad kvalifikační úrovně pracovní síly s požadavky trhu práce.

Tohoto cíle bude dosaženo za pomoci vzdělávacích kurzů pro řídící pracovníky společnosti, které jsou předmětem tohoto výběrové řízení. Předmětem zakázky je zajištění školení v oblasti měkkých manažerských dovedností, příprava a realizace vzdělávacích kurzů, příprava souvisejících dokumentů, zpracování studijních materiálů a dalších zadavatelem požadovaných výstupů.

Předmětem zakázky je proškolení 60 manažerů společnosti na různých úrovních řízení. Všichni manažeři projdou stejným vzdělávacím programem v rozsahu 40 hodin (1 vyučovací hodina = 60 minut).

Celkový rozsah projektu: 30 školicích dní v následující struktuře:

Rok 2017:

-Hodnocení zaměstnanců - 3 skupiny manažerů (skupina = 10 osob) x 2 dny = 6 dní

-Vedení a koučink zaměstnanců (zadání úkolu) - 3 skupiny manažerů (skupina = 10 osob) x 1 den = 3 dny

-Komunikace v obtížných situacích (sdělení těžkého rozhodnutí) - 3 skupiny manažerů (skupina = 10 osob) x 1 den = 3 dny

-Efektivní vedení porad  - 3 skupiny manažerů (skupina = 10 osob) x 1 den = 3 dny

Rok 2018:

-Hodnocení zaměstnanců - 3 skupiny manažerů (skupina = 10 osob) x 2 dny = 6 dní

-Vedení a koučink zaměstnanců (zadání úkolu) - 3 skupiny manažerů (skupina = 10 osob) x 1 den = 3 dny

-Komunikace v obtížných situacích (sdělení těžkého rozhodnutí) - 3 skupiny manažerů (skupina = 10 osob) x 1 den = 3 dny

-Efektivní vedení porad  - 3 skupiny manažerů (skupina = 10 osob) x 1 den = 3 dny

Požadované organizační zajištění zakázky:

a)Komunikace se zadavatelem při přípravě přesného obsahu školení, které bude připraveno na míru cílové skupině.

b)Komunikace se zadavatelem ohledně harmonogramu školení, přesných termínů, či jejich změn.

c)Realizace vzdělávání zkušeným lektorem s dostatečnou kvalifikací dle požadavků zadavatele.

d)Vypracování a dodání studijních materiálů na všechna školení a pro všechny účastníky, zpracování seznamu doporučené literatury pro samostudium.

e)Zpracování obsahové náplně a struktury pro všechny kurzy.

f)Popis a definování vhodných metod a forem vzdělávání.

Zajištění prezenčních listin a osvědčení o absolvování na všechna školení dle vzorů, které jsou na stránkách www.esfcr.cz.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 800000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1. 1. 2018 – 31. 1. 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele: Tieto Czech s.r.o. 28. října 3346/91 702 00 Ostrava – Moravská Ostrava

Pravidla pro hodnocení nabídek:

1. Nabídková cena bez DPH (40 %) - číselné kritérium.

Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

Pro hodnocení kritéria nabídková cena bude použit vzorec:

100 x nejvýhodnější nabídka (nejnižší cena) / cena hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech

2. Kvalita nabízených služeb (50%) - nečíselné kritérium.

Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 10 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky.

Konkrétně musí tento dokument obsahovat sylaby jednotlivých kurzů a jejich zajištění lektorským týmem (CV a reference).

Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

a) metodiky výuky,

b) efektivity výukových metod,

c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby;

d) systematičnost nabízených služeb;

e) efektivní způsob realizace zakázky.

Lépe bude hodnocen dodavatel, který navrhne efektivnější náplň kurzu, navrhne prokazatelné způsoby ověření získaných znalostí a bude lépe reagovat na potřeby aktuální cílové skupiny.

Dále bude lépe hodnocen dodavatel, který zajistí efektivnější proces zahrnující způsob organizace zakázky včetně akceptace plnění a komunikace se zadavatelem a účastníky vzdělávání.

Toto kritérium bude hodnoceno na základě bodové stupnice od 1 do 100. Nejvýhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatní body budou přiřazeny dle odpovídajícího porovnání s nejvýhodnější nabídkou v daném kritériu. Udělené body pak budou zváženy podle následujícího vzorce:

Počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech

3. Reference dodavatele (10%) – číselné kritérium

Nad rámec povinných významných služeb, kterými dodavatel prokazuje splnění technické kvalifikace (viz kapitola základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele), může dodavatel rozšířit seznam významných služeb o další obdobné reference. V rámci tohoto kritéria budou hodnoceny další obdobné služby (vzdělávání manažerů, rozvoj manažerů) pro organizace s minimálním počtem 300 zaměstnanců za poslední 4 roky před zahájením výběrového řízení v minimální hodnotě 200.000,- Kč. Za každou takovou službu nad rámec povinných 3 služeb obdrží dodavatel 1 bod. Maximální bodový zisk je v tomto kritériu 10 (tedy 10 obdobných služeb).

Udělené body pak budou zváženy podle následujícího vzorce:

Počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech

Získané body ze všech dílčích hodnotících kritérií budou sečteny a vítěznou nabídkou se stane ta, která obdrží nejvyšší počet bodů.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

1) Základní způsobilost

Základní způsobilost splňuje uchazeč:

Který doloží čestné prohlášení o tom, že nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejném zdravotním pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.

2) Profesní způsobilost

Profesní způsobilost splňuje uchazeč:

Který předloží výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, nebo výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.

Který předloží doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis z živnostenského rejstříku).

K prokázání profesní způsobilosti je dostačující předložit prostou kopii výše uvedených dokumentů.

3) Technická způsobilost

Technickou způsobilost splňuje uchazeč:

Který předloží seznam minimálně tří (3) významných služeb realizovaných uchazečem v za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení. Významnou službou se rozumí vzdělávání manažerů či řídících pracovníků pro organizace s min. počtem 300 zaměstnanců. Každá z těchto významných služeb musí být v minimálním finančním rozsahu 400.000,- Kč bez DPH. Tento seznam bude obsahovat identifikaci objednatele, název služby, termín poskytnutí, částku bez DPH, kontaktní osobu a telefon objednatele. Předložený seznam bude podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele.

Který předloží seznam lektorů, kteří budou vyčleněny pro účely zakázky a kteří mají minimálně 8-letou praxi v oboru vzdělávání vedoucích pracovníků. Toto bude prokázáno předložením profesního životopisu každého lektora. Uchazeč nebude bez písemného souhlasu zadavatele oprávněn pro účely školení využít jiné lektory, než budou vyčleněny pro účely zakázky. Předložený seznam bude podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Nabídka bude řádně čitelná bez škrtů a přepisů.

Nabídka bude plně respektovat podmínky stanované ve výzvě k podání nabídek.

Uchazeč, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje způsobilost.

Zadavatel požaduje, aby nabídka byla předložena v této struktuře:

1) Krycí list nabídky dle přílohy č. 1 této výzvy s identifikačními údaji uchazeče s uvedením nabídkové ceny

2) Doklady o prokázání kvalifikace: základní, profesní a technická způsobilost.

3) Popis předmětu celé zakázky, který bude obsahovat přesný popis vzdělávacích kurzů, jejich zajištění a další služby.

4) Návrh smlouvy na realizaci zakázky, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat za dodavatele. Návrh smlouvy bude respektovat podmínky definované touto výzvou.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celková nabídková cena bude uvedena v české měně v členění: celková nabídková cena bez DPH, samostatně DPH a celková nabídková cena s DPH.

Celková nabídková cena v této skladbě bude uvedena na krycím listu nabídky, viz příloha č. 1.

Celková nabídková cena bude pevná po celou dobu realizace předmětu plnění veřejné zakázky a zahrnuje veškeré náklady uchazeče související s realizací zakázky a zajištěním dalších dokladů, předpisů apod., které zhotovitel použije pro úspěšný průběh plnění předmětu veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební podmínky: Úhrada bude prováděna na měsíční bázi podle počtu již realizovaných školících dnů, faktury budou vystavovány s 30ti denní splatností.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk.
Zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 originálním vyhotovení.

Není přípustné variantní řešení nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 16. 11. 2017
 
Aktualizováno: 2. 1. 2018