- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Mechanik – Elektronik aplikačních a sealing robotů APT/UBS
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10778
Název zakázky: Mechanik – Elektronik aplikačních a sealing robotů APT/UBS
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 7. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Siemens, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Siemensova 1, Praha 13 – Stodůlky, 155 00
- Jméno: Ing. Eduard Palíšek, PhD.,MBA; jednatel, tel.: 233 031 021, e-mail: eduard.palisek@siemens.com; Dipl.-Kfm. Michael Axmann; jednatel, tel.: 233 031 021, e-mail: michael.axmann@siemens.com
IČ zadavatele: 00268577
DIČ zadavatele: CZ00268577
- Jméno: Ing. Markéta Samešová
- Telefon: 702 194 836
- E-mail: marketa.samesova@siemens.com
Lhůta pro podání nabídek: 3. 8. 2016 09:00
Místo pro podání nabídek: Siemensova 1, Praha 13 – Stodůlky, 155 00
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1500000,00 bez DPH
Soubory ke stažení:
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.doc (17. 8. 2016 10:42)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (17. 8. 2016 10:42)
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek (sken)
- Příloha č. 1 - ověřená plná moc POVEZ II
- Příloha č. 2 - závazná objednávka
- Dodatečná informace č. 1
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Zajištění vzdělávací aktivity – odborného školení: Mechanik – Elektronik aplikačních a sealing robotů APT/UBS od výrobce Dürr Systems GmbH. Školení je požadováno pro společnost Siemens, s.r.o, lokalitu Kvasiny, a to i včetně testu a závěrečné praktické zkoušky. Zakázka bude mít jednoho dodavatele.
Účastníci výuky: Školení je požadováno pro 18 zaměstnanců zadavatele na pozici robotik, specialista robotů a robotických stanic pro utěsnění svárů karosérií Sealing UBS a aplikačních stanic APT.
Délka a četnost výuky - Školení bude probíhat ve třech skupinách po 6 pracovnících. Každá skupina absolvuje týdenní teoreticko-praktickou výuku včetně závěrečného přezkoušení a testu (v rozsahu 2 hod.) Výuka bude v rozsahu 7 vyučovacích hodin denně, tj. celkem 35 vyučovacích hodin za týden pro jednu skupinu. (1 vyučovací hodina = 60 min.) Celkem 3 skupiny po 35 výukových hodinách, tj. celkem 105 výukových hodin.
Termín plnění předmětu zakázky: 1. skupina září 2016, 2. skupina říjen 2016, 3. skupina listopad 2016
Požadovaný obsah vzdělávací aktivy: 1.den -ÚVOD: "robotické stanice utěsnění svárů „Sealing-UBS“ a aplikační lakovací robotické stanice „APT - úvod do údržby zařízení TPM (totálně produktivní údržba), CEZ (celková efektivita zařízení) - komplexní ukazatel efektivity stroje, prioritizace ztrát na zařízeních, stanovení cílů, autonomní údržba zařízení, analýza funkčních závislosti stroje/linky - řízení dílenských aktivit, úvod do prezentace, moderace a týmové práce, praktický trénink v provozních podmínkách a zadání praktického úkolu) 2.den - Mechanika lakovacích a těsnících robotů, aplikační komponenty - základní informace a popis mechanického provedení a funkce Sealing robotů a aplikačních robotů - konstrukce a funkce, čištění a údržba aplikačních komponent, testování a preventivní údržba (EcoBell,EcoGun2, EcoMCC, EcoPump, ECOMACC, EcoBell Cleaner atd.) - alarmové statistiky a analýzy poruch, protiopatření - faktory ovlivňující výsledky lakování - zásady pro demontáž nebo výměnu částí, přetlaková Ex ochrana, ruční proplachování a ovládání ventilů, údržbu, práce a opravy - struktura a funkčnost aplikátorů 3D EcoGun - výměna a řízení pohonů robotů - mechanické provedení a funkce Sealing roboter 3.den – Automatizace lakovacích a těsnících robotů, aplikační komponenty - funkce a struktura řídicí jednotky robota a EcoRPC EcoRC2 (hardware, rozhraní, operační systémy, síťové připojení) - adresářová struktura na paměťovém médiu řídicí jednotky robota, základní konfigurační soubory a výrobní údaje - struktury Profinet / struktury Profibus, zálohování a obnovení dat, back-up service robota - postup při výměně ovládání robota, příprava a konfigurace, obnovení aktuálních výrobních dat - konstrukce a funkce, Sercos komunikace, konfigurace, načítání a ukládání parametrů pohonu EcoDrive,diagnostika, řešení problémů - elektropneumatické regulační smyčky pro proudění vzduchu, tlaku vzduchu a rychlosti turbiny - struktura a funkce procesního regulátoru s rozhraním - struktura a funkce regulačních smyček (proporcionální ventily, řídicí jednotky a senzory) - konfigurace a údržba, včetně použití speciálního nářadí - ventily, snímače a I/O moduly v robotu - konfigurace a aktualizace softwaru - praktické příklady: postupy při poruchách - kabel poškozený, odpojený, funkce vysokonapěťového nabíjení a řízeného lakování, High Voltage System G100 / G500, nastavení prahu vypnutí - ruční ovládací pult - teach pendant (PHG) - přehled jednotlivých nabídek a uživatelské stránky pro úkoly údržby - řídicí signály - restart sestav 4.den - Údržbový personál, praktické cvičení lakovacích a těsnících robotů - praktická část kurzu se bude konat na vzorových robotech dodavatele a bude podrobně seznamovat s následujícím: jednotlivé části robota, převodovky, hnací hřídele robotických os, motory a další komponenty, demontování a repasování jednotlivých částí robota a zpětné namontování na robota. Dále masterování jednotlivých os robota, kalibrace nástrojů, programové úpravy a optimalizace pro možné zvýšení efektivity výrobních procesů. 5.den - Shrnutí, závěrečný test a praktická zkouška v rozsahu 2 hod., předání/nepředání osvědčení o absolvování kurzu Výstupem vzdělávací aktivity bude osvědčení o absolvování kurzu (popř. zdůvodnění, proč zaměstnanec osvědčení neobdržel). Kurz bude probíhat v prostorách dodavatele. |
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Předpokládaná hodnota zakázky je 1 500 000 Kč. Zadavatel současně stanovuje předpokládanou hodnotu jako maximální z hlediska nabídkové ceny. |
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
1. skupina září 2016 2. skupina říjen 2016 3. skupina listopad 2016 |
Místo dodání / převzetí plnění |
Siemensova 1, Praha 13 – Stodůlky, 155 00 |
Hodnotící kritéria |
|
Nabídky, které budou předloženy ve lhůtě pro podání nabídek, budou úplné a v souladu s touto výzvou, budou hodnoceny dle níže uvedeného kritéria:
Nabídková cena bez DPH s váhou 100% - číselné kritérium Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na s DPH a bez DPH nebo v EUR. Hodnocena bude tedy celková nabídková cena, tj. nabídková cena za realizaci všech tří kurzů bez DPH.
Vítěznou nabídkou bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH za všechny tři kurzy v CZK nebo v EUR.
|
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
1) Doklad o oprávnění k podnikání např. výpis ze živnostenského rejstříku(prostá kopie) V případě zahraničního uchazeče bude zadavatel akceptovat doklad prokazující rovnocennou kvalifikaci, jako např. výše uvedený výpis z živnostenského rejstříku apod.
2) Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
|
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na s DPH a bez DPH nebo v EUR.
|
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě, přičemž zadavatel doporučuje podání nabídky ve dvou vyhotoveních (1x originál a 1x kopie) a 1x v elektronické formě, v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotvírat“ , na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele a být v českém nebo slovenském jazyce. |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Informace o poskytování dodatečných informací |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky a případné následné spolupráce |
|
1) Platební podmínky Platba za poskytnuté služby bude realizovaná bezhotovostním převodem na základě faktur vystavených dodavatelem po proškolení každé skupiny tj. na základě 3 faktur. Faktura bude uhrazena do 60 dní od doručení zadavateli. Přílohou každé faktury musí být řádně vyplněná prezenční listina (evidence docházky) a ostatní dokumenty sloužící k řádné administraci projektu financovaného z ESF a to zejména závěrečný protokol a evidence výuky. Faktury musí obsahovat všechny náležitosti řádného daňového dokladu dle § 12 zákona č. 588/1992 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. V případě, že faktura nebude mít odpovídající náležitosti, je zadavatel oprávněn zaslat ji ve lhůtě splatnosti zpět dodavateli k doplnění či úpravě, aniž se dostane do prodlení se splatností – lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného zaslání náležitě doplněného či opraveného dokladu.
2) Publicita Faktura vystavená vzdělávacím zařízením bude opatřena textem: Vzdělávací aktivita byla spolufinancována z prostředků POVEZ II, reg.č.: CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 z OPZ a stejně tak osvědčení o absolvování kurzu. Dodavatel vzdělávací aktivity je povinen zajistit označení školicí místnosti v souladu s pravidly OPZ. (Podklad sloužící k výše uvedenému označení školicí místnosti dodavatel vzdělávací aktivity obdrží od zadavatele před zahájením vzdělávací aktivity. Dodavatel pouze zajistí vyvěšení příslušného dokumentu/podkladu.)
3) Písemně potvrzená objednávka Objednatel zašle vítěznému dodavateli objednávku v písemné formě, kterou dodavatel písemně potvrdí viz. příloha č. 2.
Spolu s podpisem výše uvedené objednávky bude zadavatel VŘ také požadovat předložit doklad o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity (výuční list, maturitní vysvědčení, diplom popř. jiné) včetně dokumentů, které prokazují jejich odbornost v dané oblasti.
|
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.