- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Měkké a manažerské dovednosti
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11180
Název zakázky: Měkké a manažerské dovednosti
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 5. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_060/0005935 Firemní vzdělávání příjemce: "Centrum rozvoje o.s."
Název/obchodní firma zadavatele: Centrum rozvoje z.s.
Sídlo zadavatele: Spádová 782/5, Chrlice, 643 00 Brno
- Jméno: Ing. Ivan Juroška
- Telefon: +420733666774
- E-mail: juroska@volny.cz
IČ zadavatele: 22690638
- Jméno: Ing. Ivan Juroška
- Telefon: +420733666774
- E-mail: juroska@volny.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 6. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Spádová 782/5, Chrlice, 643 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace firemního vzdělávání formou kurzů pro zaměstnance v měkkých a manažerských dovednostech. Více viz Výzva k podání nabídek.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 756000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Plnění bude probíhat od 15. 6. 2017 do 31. 1. 2019 dle schváleného harmonogramu projektu, se kterým bude vybraný dodavatel seznámen.
Místo dodání / převzetí plnění: Místo realizace kurzu je Česká republika. Vybraný dodavatel bude informován o místě konání kurzu minimálně 60 (slovy: šedesát) kalendářních dnů před zahájením kurzu. Zadavatel si vyhrazuje právo, po dohodě s vybraným dodavatelem odsouhlasit místo realizace kurzu i v době kratší.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena (váha 80 %)
- Storno podmínky (váha 20 %)
- Více viz Výzva k podání nabídek
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz Výzva k podání nabídek.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Formular nabidky.docx (24. 5. 2017 14:51)
- Vyzva.docx (24. 5. 2017 14:51)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (29. 6. 2017 10:02)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.