Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Měkké a manažerské dovednosti

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11180

Název zakázky: Měkké a manažerské dovednosti

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 5. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Centrum rozvoje z.s.

Sídlo zadavatele: Spádová 782/5, Chrlice, 643 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Ivan Juroška
  • Telefon: +420733666774
  • E-mail: juroska@volny.cz

IČ zadavatele: 22690638

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Ivan Juroška
  • Telefon: +420733666774
  • E-mail: juroska@volny.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 6. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Spádová 782/5, Chrlice, 643 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace firemního vzdělávání formou kurzů pro zaměstnance v měkkých a manažerských dovednostech. Více viz Výzva k podání nabídek. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 756000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Plnění bude probíhat od 15. 6. 2017 do 31. 1. 2019 dle schváleného harmonogramu projektu, se kterým bude vybraný dodavatel seznámen.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo realizace kurzu je Česká republika. Vybraný dodavatel bude informován o místě konání kurzu minimálně 60 (slovy: šedesát) kalendářních dnů před zahájením kurzu. Zadavatel si vyhrazuje právo, po dohodě s vybraným dodavatelem odsouhlasit místo realizace kurzu i v době kratší.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena (váha 80 %)
  • Storno podmínky (váha 20 %)
  • Více viz Výzva k podání nabídek

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz Výzva k podání nabídek. 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz Výzva k podání nabídek. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek. 

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 24. 5. 2017
 
Aktualizováno: 29. 6. 2017