Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

MEP - Výcvik na vícemotorové zařízení a CPL (A)

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12404

Název zakázky: MEP - Výcvik na vícemotorové zařízení a CPL (A)

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 7. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: ELMONTEX a.s.

Sídlo zadavatele: Vratimovská 335/69, Kunčičky, 718 00 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Miroslav Kašík
  • Telefon: +420596237123
  • E-mail: elmontex@elmontex.cz

IČ zadavatele: 47155086

DIČ zadavatele: CZ47155086

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Martin Lubojacký
  • Telefon: +420605297797
  • E-mail: martin.lubojacky@elmontex.cz

Lhůta pro podání nabídek: 6. 8. 2018 14:00

Místo pro podání nabídek:
ELMONTEX a.s., Gen. Fajtla 373, 742 51 Mošnov, K rukám Martina Lubojackého

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je příprava a realizace výcviku MEP – Výcvik na vícemotorovém zařízení a CPL (A), tedy výcviku pilota s kvalifikací pro vícemotorové letouny, včetně závěrečné zkoušky a získání licence obchodního pilota.

Poznámka: 
VH = vyučovací hodina 45 minut
H = 60 minut
NSK – Národní soustava kvalifikace

Název vzdělávacího programu: MEP – Výcvik na vícemotorové zařízení a CPL (A) 

Rozsah a specifikace:

  • Celkový počet výukových hodin: min. 72 hodin
  • Výuka celkem min. 72  ( 69 hodin + 3 hodiny zkouška)
  • teorie min. 38 VH (1 VH = 45 minut)
  • praxe min. 31 VH (1 H = 60 minut)
  • Závěrečná zkouška min. 3 H (1 H = 60 minut)

Výstup vzdělávací aktivity:  
Získání kvalifikace pro létání na vícemotorových letounech – průkazu způsobilosti obchodního pilota pro zaměstnance
Získání licence CPL (A) pro zaměstnance

Cílová skupina: 

  • Počet účastníků školení: 1 osoba
  • Pracovní zařazení: Vedoucí pozemního úseku a pilot letounu

Místo realizace:

V místě a na letišti vybraného dodavatele (v místě a na letišti, kde bude mít dodavatel k dispozici vhodné letadlo pro daný kurz).

Předpokládaný termín realizace:

9/ 2018 – 10/ 2018

Obsah vzdělávací aktivity: 

  • Teorie: Provoz vícemotorového letadla, diferenciální tah, řešení abnormálních a nouzových postupů
  • Praxe: Letová praxe na letounu Cessna T303

Podmínkou plnění zakázky je provedení praktické části vzdělávací aktivity a závěrečné zkoušky na letadle Cessna T303. Školitel musí mít oprávnění školitele školit piloty v požadovaném rozsahu vydané Úřadem pro civilní letectví ČR, a to jak v době podání nabídky, tak i po celou dobu její realizace. Další podmínkou je uvedení letounu Cessna T303 v provozní specifikaci oprávnění školitele vydaném Úřadem pro civilní letectví.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 165000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Září - říjen 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
V místě a na letišti vybraného dodavatelem. Letiště s dostupným specifikovaným letounem.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena jediné hodnotící kritérium
  • Bude vybrána nabídka s nejnižší cenou, která splní všechny požadavky dle dokumentace nabídky této Výzvy. Rozhoduje cena bez DPH (u dodavatelů – plátců DPH), resp. cena s DPH (u dodavatelů – neplátců DPH).
  • Cena je uvedena jako cena za kompletní plnění, tedy za vzdělávací aktivitu pro 1 účastníka v rozsahu min. 72 VH celkem.
  • Nabídková cena bude obsahovat: Všechny náklady uchazeče na provedení vzdělávací aktivity v plném rozsahu v místě plnění zakázky, vč. cestovného, nákladů na ubytování lektorů, přípravy podkladů pro realizaci vzdělávací aktivity, zajištění povinné publicity dané projektem, přípravy a dodání výukových materiálů, realizaci závěrečné zkoušky autorizovanou osobou a vydání osvědčení a pilotního průkazu – licence účastníkovi. Cena obsahuje rovněž pronájem letounu vč. všech letištních poplatků.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Kopie výpisu z Obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán
  • Kopie dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis z živnostenského rejstříku)
  • Kopie registrace Úřadu pro civilní letectví o oprávnění provádění školit piloty v daném rozsahu a pro daný typ letounu platná v době podání, nabídky a v době trvání zakázky, tedy platná minimálně do 31. 10. 2018
  • Doložení alespoň 2 referencí – realizace zakázky obdobného charakteru (výcvik na vícemotorové létání, získání CPL) s minimálním objemem 100.000 Kč bez DPH a s termínem realizace v posledních 5 letech ode dne podání nabídky
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

  • Nabídka musí být zhotovena v jazyce českém a dodána zadavateli zakázky písemně ve dvou vyhotoveních
  • Každé vyhotovení nabídky musí mít číslované listy a musí být provázáno tak, aby byla znemožněna nekontrolovaná manipulace s nabídkou
  • Součástí nabídky musí být i návrh Smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem s uvedením platebních podmínek: Platba na základě vystavené faktury, splatnost minimálně 21 dnů.
  • Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Cena je uvedena jako cena za kompletní plnění, tedy vzdělávací aktivitu pro 1 účastníka v rozsahu min. 72 hodin celkem.

Nabídková cena obsahuje všechny náklady uchazeče na provedení vzdělávací aktivity v plném rozsahu v místě plnění zakázky, včetně pronájmu letounu, letištních poplatků a dalších nákladů spojených s provozem letounu během kurzu. Cena obsahuje i další náklady školitele -  cestovné, nákladů na ubytování, přípravy vzdělávací aktivity, přípravy výukových materiálů, realizaci závěrečné zkoušky autorizovanou osobou a vydání licence obchodního pilota.

Cena bude uvedena jako konečná v členění cena bez DPH / cena vč. DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 162125.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 26965674

    Datum podpisu smlouvy: 15. 8. 2018

Datum ukončení: 15. 8. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 20. 7. 2018
 
Aktualizováno: 16. 8. 2018