- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
MEP - Výcvik na vícemotorové zařízení a CPL (A)
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12404
Název zakázky: MEP - Výcvik na vícemotorové zařízení a CPL (A)
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 7. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: ELMONTEX a.s.
Sídlo zadavatele: Vratimovská 335/69, Kunčičky, 718 00 Ostrava
- Jméno: Miroslav Kašík
- Telefon: +420596237123
- E-mail: elmontex@elmontex.cz
IČ zadavatele: 47155086
DIČ zadavatele: CZ47155086
- Jméno: Martin Lubojacký
- Telefon: +420605297797
- E-mail: martin.lubojacky@elmontex.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 8. 2018 14:00
Místo pro podání nabídek: ELMONTEX a.s., Gen. Fajtla 373, 742 51 Mošnov, K rukám Martina Lubojackého
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je příprava a realizace výcviku MEP – Výcvik na vícemotorovém zařízení a CPL (A), tedy výcviku pilota s kvalifikací pro vícemotorové letouny, včetně závěrečné zkoušky a získání licence obchodního pilota.
Poznámka:
VH = vyučovací hodina 45 minut
H = 60 minut
NSK – Národní soustava kvalifikace
Název vzdělávacího programu: MEP – Výcvik na vícemotorové zařízení a CPL (A)
Rozsah a specifikace:
- Celkový počet výukových hodin: min. 72 hodin
- Výuka celkem min. 72 ( 69 hodin + 3 hodiny zkouška)
- teorie min. 38 VH (1 VH = 45 minut)
- praxe min. 31 VH (1 H = 60 minut)
- Závěrečná zkouška min. 3 H (1 H = 60 minut)
Výstup vzdělávací aktivity:
Získání kvalifikace pro létání na vícemotorových letounech – průkazu způsobilosti obchodního pilota pro zaměstnance
Získání licence CPL (A) pro zaměstnance
Cílová skupina:
- Počet účastníků školení: 1 osoba
- Pracovní zařazení: Vedoucí pozemního úseku a pilot letounu
Místo realizace:
V místě a na letišti vybraného dodavatele (v místě a na letišti, kde bude mít dodavatel k dispozici vhodné letadlo pro daný kurz).
Předpokládaný termín realizace:
9/ 2018 – 10/ 2018
Obsah vzdělávací aktivity:
- Teorie: Provoz vícemotorového letadla, diferenciální tah, řešení abnormálních a nouzových postupů
- Praxe: Letová praxe na letounu Cessna T303
Podmínkou plnění zakázky je provedení praktické části vzdělávací aktivity a závěrečné zkoušky na letadle Cessna T303. Školitel musí mít oprávnění školitele školit piloty v požadovaném rozsahu vydané Úřadem pro civilní letectví ČR, a to jak v době podání nabídky, tak i po celou dobu její realizace. Další podmínkou je uvedení letounu Cessna T303 v provozní specifikaci oprávnění školitele vydaném Úřadem pro civilní letectví.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 165000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Září - říjen 2018
Místo dodání / převzetí plnění: V místě a na letišti vybraného dodavatelem. Letiště s dostupným specifikovaným letounem.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena jediné hodnotící kritérium
- Bude vybrána nabídka s nejnižší cenou, která splní všechny požadavky dle dokumentace nabídky této Výzvy. Rozhoduje cena bez DPH (u dodavatelů – plátců DPH), resp. cena s DPH (u dodavatelů – neplátců DPH).
- Cena je uvedena jako cena za kompletní plnění, tedy za vzdělávací aktivitu pro 1 účastníka v rozsahu min. 72 VH celkem.
Nabídková cena bude obsahovat: Všechny náklady uchazeče na provedení vzdělávací aktivity v plném rozsahu v místě plnění zakázky, vč. cestovného, nákladů na ubytování lektorů, přípravy podkladů pro realizaci vzdělávací aktivity, zajištění povinné publicity dané projektem, přípravy a dodání výukových materiálů, realizaci závěrečné zkoušky autorizovanou osobou a vydání osvědčení a pilotního průkazu – licence účastníkovi. Cena obsahuje rovněž pronájem letounu vč. všech letištních poplatků.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Kopie výpisu z Obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán
- Kopie dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis z živnostenského rejstříku)
- Kopie registrace Úřadu pro civilní letectví o oprávnění provádění školit piloty v daném rozsahu a pro daný typ letounu platná v době podání, nabídky a v době trvání zakázky, tedy platná minimálně do 31. 10. 2018
- Doložení alespoň 2 referencí – realizace zakázky obdobného charakteru (výcvik na vícemotorové létání, získání CPL) s minimálním objemem 100.000 Kč bez DPH a s termínem realizace v posledních 5 letech ode dne podání nabídky
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- Nabídka musí být zhotovena v jazyce českém a dodána zadavateli zakázky písemně ve dvou vyhotoveních
- Každé vyhotovení nabídky musí mít číslované listy a musí být provázáno tak, aby byla znemožněna nekontrolovaná manipulace s nabídkou
- Součástí nabídky musí být i návrh Smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem s uvedením platebních podmínek: Platba na základě vystavené faktury, splatnost minimálně 21 dnů.
- Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Cena je uvedena jako cena za kompletní plnění, tedy vzdělávací aktivitu pro 1 účastníka v rozsahu min. 72 hodin celkem.
Nabídková cena obsahuje všechny náklady uchazeče na provedení vzdělávací aktivity v plném rozsahu v místě plnění zakázky, včetně pronájmu letounu, letištních poplatků a dalších nákladů spojených s provozem letounu během kurzu. Cena obsahuje i další náklady školitele - cestovné, nákladů na ubytování, přípravy vzdělávací aktivity, přípravy výukových materiálů, realizaci závěrečné zkoušky autorizovanou osobou a vydání licence obchodního pilota.
Cena bude uvedena jako konečná v členění cena bez DPH / cena vč. DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- ELMONTEX ZD VR MEP CPL Vicemotorove letani final.pdf (18. 7. 2018 20:44)
- ELMONTEX MEP_CPL_A Výsledek výzvy k podání nabídek_oznámení o výsledku hodnocení_výběru new.pdf (16. 8. 2018 16:36)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 162125.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 26965674
Datum podpisu smlouvy: 15. 8. 2018
Datum ukončení: 15. 8. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.