- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Město Staré Město – mapový portál
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13871
Název zakázky: Město Staré Město – mapový portál
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 8. 2021
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016709 Implementace prvků eGovernmentu pro Městský úřad Staré Město příjemce: Město Staré Město
Název/obchodní firma zadavatele: Město Staré Město
Sídlo zadavatele: nám. Hrdinů 100, 686 03 Staré Město
- Jméno: Ing. Kamil Psotka
- Telefon: +420515538820
- E-mail: budis@sport-tex.cz
IČ zadavatele: 00567884
- Jméno: Mgr. Martin Budiš
- Telefon: +420515538820
- E-mail: budis@sport-tex.cz
Lhůta pro podání nabídek: 24. 8. 2021 11:00
Místo pro podání nabídek: Město Staré Město, se sídlem: nám. Hrdinů 100, 686 03 Staré Město
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je dodání licencí základního geografického informačního systému města Staré Město. Součástí plnění předmětu veřejné zakázky je zajištění podpory po dobu 5 let.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 211062,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 90 kalendářních dnů od nabytí účinnosti smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky je město Staré Město, náměstí Hrdinů 100.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické výhodnosti nabídek na základě nejnižší nabídkové ceny. Předmětem hodnocení bude celková výše nabídkové ceny veřejné zakázky v Kč bez DPH stanovená účastníkem. Zadavatel, příp. jím ustanovená komise podle výše nabídkové ceny určí pořadí nabídek. Jako nejvýhodnější nabídka bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. Hodnotícím kritériem je celková nabídková cena bez DPH. Jako nejvýhodnější nabídka bude hodnocena nabídka s celkovou nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. V případě rovnosti cen rozhodne losabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje prokázání:
základní způsobilosti podle § 74,
profesní způsobilosti podle § 77,
technická kvalifikace podle § 79.Způsob prokázání kvalifikace je podrobně uveden v zadávací dokumentaci.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídky se podávají v uzavřené obálce opatřené na uzavřeních razítkem či podpisem účastníka zadávacího řízení, je-li fyzickou osobou, či statutárního orgánu účastníka zadávacího řízení, je-li právnickou osobou, označené NEOTVÍRAT – KONCEPCE KOMUNIKACE MĚSTSKÉHO ÚŘADU STARÉ MĚSTO S VEŘEJNOSTÍ, na které musí být uvedena adresa, na niž je možné dle § 110 odst. 1 zákona. K nabídce, která bude zadavateli doručena po uplynutí lhůty pro podání nabídek, se nepřihlíží. O tom, že nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek, vyrozumí zadavatel dodavatele, který nabídku podal, do 5 pracovních dnů od identifikace této skutečnosti zveřejněním oznámení na portálu www.esfcr.cz. Účastník zadávacího řízení může podat pouze jednu nabídku.
Další podmínky a požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník zadávacího řízení stanoví nabídkovou cenu za provedení zakázky v souladu s podmínkami zadavatele, a to absolutní částkou v CZK. Účastník zadávacího řízení provede ocenění podle zadávací dokumentace a technické specifikace.
Celková nabídková cena je stanovena jako nejvýše přípustná. Celkovou nabídkovou cenu, jakož i jednotlivé nabídkové ceny, uvede účastník zadávacího řízení v české měně se zaokrouhlením na celé Kč v členění na cenu bez DPH, samostatnou výši DPH a cenu včetně DPH.
Další podmínky a požadavky na zpracování nabídkové ceny jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat - Město Staré Město – mapový portál“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Další podmínky a požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Priloha c.3_Licenční smlouva.docx (6. 8. 2021 15:32)
- Příloha č. 1 - Technické secifikace .pdf (6. 8. 2021 15:32)
- Příloha č. 2 Kryci list nabidky .docx (6. 8. 2021 15:32)
- Příloha č. 4 - Seznam poddodavatelů.docx (6. 8. 2021 15:32)
- Příloha č. 5 - ČP základní způsobilost.docx (6. 8. 2021 15:33)
- Výzva k podání nabídek_GIS.pdf (6. 8. 2021 15:33)
- Zadávací dokumentace_GIS.pdf (6. 8. 2021 15:33)
- Vysvětlení zadávací dokumentace.pdf (19. 8. 2021 15:01)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zadavatel dne 09.08.2021 zveřejnil na svém profilu zadavatel https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00567884 zveřejnil výzvu k podání nabídek a prokázání kvalifikace. Součástí zadávacích podmínek byly i technické specifikace.V průběhu posuzování a hodnocení nabídek bylo zjištěno, že zadavatel poskytl uchazečům technické specifikace, které neodpovídají zásadám § 6 zákona, neboť jako podklad pro podání nabídek neposkytl údaje, požadavky a technické podmínky vymezujících předmět veřejné zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky. V technické specifikaci se mimo jiné uvádí: „Systém bude provozován na serveru objednatele nebo na virtuálním serveru ve správě dodavatele s open source operačním systémem CentOS 8 nebo CentOS Stream,“ přičemž úmyslem zadavatele bylo provozovat systém na virtuálním serveru ve správě dodavatele s tím, že by operační systém v budoucnu umožňoval případný provoz i na serveru zadavatele.“Technická specifikace tedy umožňuje různé výklady a tyto výklady mohou mít vliv na na stanovení nabídkových cen veřejné zakázky.Protože se jedná o takovou skutečnost, kterou nelze odstranit a v důsledku úprav technických podmínek by mohlo dojít ke změně předmětu plnění, nelze toto pochybení ze strany zadavatele řádným žádným způsobem v rámci této veřejné zakázky odstranit. Z tohoto důvodu lze konstatovat, že zadavatel nedodržel ustanovení vztahující se k požadavkům na zpracování zadávacích podmínek a ustanovení § 6 zákona. Ke shora uvedenému lze odkázat na rozhodovací praxi ÚOHS, kdy např. v rozhodnutí č. j. S507,508,518/2010 bylo judikováno: „V souvislosti s argumenty výše uvedenými Úřad dále uvádí, že problematika řádného vypracování zadávací dokumentace byla řešena např. v rozsudku Krajského soudu v Brně č.j. 62 Ca 33/2007-175 ze dne 20. 3. 2008. I když se v předmětném rozsudku „nejednoznačnost“ zadávací dokumentace týkala zejména stanovení dílčích kritérií hodnocení, lze závěry z tohoto rozsudku obecně aplikovat na kteroukoliv část zadávací dokumentace i na „zadávací podmínky“, neboť tyto tvoří jeden celek. Ze zmiňovaného rozsudku zejména vyplývá, že „zadávací dokumentace pak musí uchazečům sloužit coby dostatečně konkrétní, jasný, jednoznačný a srozumitelný zdroj informací o tom, jak mají zpracovat své nabídky“. Z dalšího závěru pak vyplývá, že „nemůže obstát taková zadávací dokumentace, z níž zadavatelovy požadavky na zpracování nabídky a následně kritéria pro jejich hodnocení nevyplývají jasně, přesně, srozumitelně a jednoznačně, tj. která v těchto ohledech objektivně připouští rozdílný výklad.“ Dále pak ÚOHS konstatuje: „Z výše uvedeného plyne závěr, že nepřesnosti v zadávací dokumentaci nemohou jít k tíži uchazeče, neboť stanovit zadávací podmínky natolik přesně a jednoznačně, aby neumožňovaly různý výklad, je povinností zadavatele.“Shora uvedené vyplývá z konstantní rozhodovací činnosti ÚOHS, další relevantní rozhodnutí, na něž ÚOHS sám odkazuje: S140/09-8365/2009/510/KČe, S200/2010/VZ-10944/2010/510/KČe, S276/2009/VZ-14846/2009/510/Hod.Z uvedeného vyplývá, není možné po zadavateli požadovat, aby pokračoval ve stávajícím výběrovém řízení. Na základě výše uvedeného zadavatel rozhodl o zrušení tohoto zadávacího řízení tak, jak je uvedeno výše.
Datum ukončení: 5. 10. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.