Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Metodické školení Helios: ekonomika, účetnictví, správa a specializovaný modul RSV – řízení stavební výroby

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10989

Název zakázky: Metodické školení Helios: ekonomika, účetnictví, správa a specializovaný modul RSV – řízení stavební výroby

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 3. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: BLOCK a.s.

Sídlo zadavatele: Praha 9, Stulíková 1392, PSČ 198 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Kučera, generální ředitel
  • Telefon: +420571670229
  • E-mail: petr.kucera@blockcrs.cz

IČ zadavatele: 18055168

DIČ zadavatele: CZ18055168

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Pavel Jančálek
  • Telefon: +420604509287
  • E-mail: jancalek@blockcrs.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 3. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
BLOCK a.s., Valašské Meziříčí, U Kasáren 727, PSČ 757 01

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění systematického vzdělávání cíleně vybrané skupiny zaměstnanců/potenciálních zaměstnanců zadavatele, v oblasti odborného zvládnutí informačního systému Helios implementovaného u zadavatele a jeho jednotlivých modulů.

Předmětem zakázky je:

1. Poskytnutí zaměstnancům zadavatele dále uvedené vzdělávací aktivity.

2. Popis vzdělávacích aktivit, počet hodin vzdělávací aktivity, maximální jednotková cena pro jednoho účastníka a počet účastníků jsou uvedeny v příloze č. 1 této výzvy.

3. Ověření získaných znalostí zúčastněných zaměstnanců zadavatele.

4. Zpracování dokumentace plnění zakázky v rozsahu:

  a) evidence docházky školených zaměstnanců

  b) dokumentace průběhu vzdělávací aktivity

  c) vyhodnocení vzdělávací aktivity    

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 260000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
03/2017 – 12/ 2017

Místo dodání / převzetí plnění:
BLOCK a.s., Valašské Meziříčí, U Kasáren 727, PSČ 757 01

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH za plnění veřejné zakázky 

Jediným hodnotícím kritériem je celková výše nabídkové ceny za plnění veřejné zakázky v Kč bez DPH, a to tak, že pro hodnocení nabídkové ceny je nejvhodnější nabídkou ta, která nabídne nejnižší cenu. Nabídky seřazeny podle výše nabídkové ceny v Kč bez DPH. 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní kvalifikační předpoklady:

1. Kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán.

2. Kopie dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis z živnostenského rejstříku).

3. Čestné prohlášení dodavatele o tom, že nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.

4. Čestné prohlášení o bezúhonnosti dodavatele (v případě dodavatele fyzické osoby nebo právnické osoby) a všech členů statutárního orgánu dodavatele (v případě dodavatele právnické osoby).

Namísto předložení uvedených dokumentů je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o zadávání veřejných zakázek) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona o zadávání veřejných zakázek).

 

Další požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele – technické kvalifikační předpoklady:

1. dodavatelem podepsaný seznam významných služeb obsahující nejméně 3 služby obdobného charakteru. Každá s předmětem plnění minimálně 175 000 Kč bez DPH poskytnutých dodavatelem za posledních pět (5) let; seznam významných služeb musí obsahovat specifikaci objednatele s uvedením kontaktní osoby objednatele, specifikaci poskytnuté služby, cenu plnění a dobu poskytnutí služby. Službou obdobného charakteru se rozumí „Implementace ekonomického firemního systému, jejichž součástí je metodické školení pro uživatele“. Alespoň jedna služba však musí být „Implementace ekonomického firemního systému Helios, jejichž součástí je metodické školení pro uživatele“.

2. dodavatelem podepsaný popis týmu dodavatele, který se bude podílet na plnění veřejné zakázky, který se musí skládat minimálně ze 3 osob, aby byla zajištěna dostatečná personální kapacita pro plnění veřejné zakázky, z toho:

- nejméně 1 z členů týmu má minimálně 5 let praxe v oblasti školení a implementace systému Helios.

Součástí popisu týmu bude též profesní životopis členů týmu. 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

- nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů

- strany nabídky a příloh budou číslovány

- nabídka uchazeče musí splňovat podmínky uvedené v této výzvě k podání nabídek

- zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny v průběhu realizace po celou dobu trvání smlouvy

- zadavatel stanoví počet účastníků vzdělávací aktivity jako maximální

- zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s uchazečem, jehož nabídková cena překročí stanovenou předpokládanou hodnotu veřejné zakázky v korunách českých bez DPH

- platba za plnění veřejné zakázky bude poskytnuta po skončení celé vzdělávací aktivity

 

Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla předložena v následující struktuře:

- dokumenty prokazující splnění kvalifikace dodavatele

- prohlášení uchazeče o vázanosti touto výzvou k podání nabídek

- součástí nabídky bude krycí list nabídky, který bude obsahovat celkovou nabídkovou cenu v Kč bez DPH za celé plnění veřejné zakázky; pro sestavení krycího listu uchazeč použije přílohu č. 3 této výzvy

- návrh smlouvy o dodávce služeb, jejíž vzor tvoří přílohu č. 2 této výzvy, v němž uchazeč doplní chybějící údaje, a to identifikační údaje uchazeče a údaje o ceně v článku IV odstavec 1. smlouvy; návrh smlouvy musí být podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče

- ostatní údaje a dokumenty dle uvážení uchazeče

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel uvede nabídkovou cenu jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky.

Cena bude zpracována jako smluvní, pevná a nejvýše přípustná.

Cena musí zahrnovat veškeré náklady dodavatele spojené s plněním veřejné zakázky.  

Nabídková cena bude uvedena jako cena bez DPH, sazba DPH, částka DPH a cena včetně DPH. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě, a to v řádně uzavřené obálce, na níž bude uveden název, identifikační číslo a sídlo dodavatele, a která bude výrazně označena „NABÍDKA - Metodické školení Helios: ekonomika, účetnictví, správa a specializovaný modul RSV – řízení stavební výroby – NEOTEVÍRAT!“ Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele s doložením plné moci. Nabídka bude předložena v jednom originále a v jedné kopii.Elektronické podání nabídky se nepřipouští.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.
  • Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavateli bude probíhat výhradě v písemné formě nebo prostřednictvím elektronické pošty, a to prostřednictvím kontaktní osoby zadavatele.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): First information systems, s.r.o., Kalvodova 2, 709 00 Ostrava, IČ: 49608754, Ing. Boris Kalisch

    Datum podpisu smlouvy: 26. 4. 2017

Datum ukončení: 26. 4. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 1. 3. 2017
 
Aktualizováno: 5. 5. 2017