Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Mistr v pozemním a dopravním stavitelství

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11703

Název zakázky: Mistr v pozemním a dopravním stavitelství

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 10. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: SILNICE MORAVA s.r.o.

Sídlo zadavatele: Revoluční 904/30, 794 01 Krnov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Martin Kenis
  • Telefon: +420603571033
  • E-mail: kenis@silnicemorava.cz

IČ zadavatele: 25357352

DIČ zadavatele: CZ25357352

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Martin Kenis
  • Telefon: +420603571033
  • E-mail: kenis@silnicemorava.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 10. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
SILNICE MORAVA s.r.o., Revoluční 904/30, 794 01 Krnov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem výběrového řízení je realizace vzdělávacích aktivit popsaných v Zadávací dokumentaci, a to za závazně stanovených podmínek. Obecným cílem vzdělávací aktivity Mistr v pozemním
a dopravním stavitelství je prohloubit a zvýšit odbornou znalost zaměstnanců společnosti SILNICE MORAVA s.r.o.

 

Detailní vymezení předmětu zakázky je v Zadávací dokumentaci (Příloha č. 1)

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 216800,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Realizace vzdělávacích aktivit v termínu 1.1.2018 – 28.2.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Území obce Krnov

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Cena v Kč bez DPH – 60 % (nejvhodnější nabídka má minimální hodnotu)

    Kvalita nabízeného plnění – 40 % (nejvhodnější nabídka má maximální hodnotu)


    V rámci kritéria č. 2 budou hodnocena tato subkritéria:

    Harmonogram realizace jednotlivých kurzů

    Organizační zajištění kurzů

    Způsob výuky – použité vzdělávací metody

    Velikost učebny a její technické vybavení, sociální zázemí

    Způsob komunikace a SW podpora organizace kurzů (e-learning)

    Evaluace – způsob monitorování a hodnocení vzdělávacích aktivit

    Organizační zajištění zkoušek, osvědčení

     

    Pro číselně vyjádřená kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem váhy kritéria v % a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce.

     

    Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka maximální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem váhy kritéria v % a poměru hodnocené nabídky k hodnotě nejvýhodnější nabídky.

     

    Hodnocení nabídek provede hodnotící komise tak, že na základě součtu výsledných hodnot jednotlivých nabídek stanoví pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty, v případě rovnosti je rozhodující počet bodů u kritéria č. 2 – Kvalita nabízeného plnění.

     

    Podrobnosti k hodnocení uchazečů a vyhodnocení kritérií v Zadávací dokumentaci (Příloha č. 1).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka a veškeré doklady musí být vyhotoveny v českém jazyce.

Nabídku a doklady k prokázání splnění kvalifikace je Uchazeč povinen podat písemně ve dvou vyhotoveních – v originále a v kopii, které takto viditelně označí na titulní stránce a dále v elektronické podobě na CD (skeny dokumentů v PDF).

Nabídka včetně dokladů prokazujících splnění kvalifikace musí být společně s veškerými požadovanými doklady a přílohami svázány do jednoho svazku, který musí být na první straně označen názvem svazku, názvem zakázky, názvem a sídlem Uchazeče. Ve svazku označeném jako „Originál“ budou doloženy originály, případně úředně ověřené kopie dokladů, ve svazku označeném jako „Kopie“ jsou dostačující běžné neověřené kopie dokladů.

Každý svazek musí být dostatečně zajištěn proti manipulaci s jednotlivými listy, a to opatřením, které vyloučí možnost neoprávněného zásahu do řazení stran, anebo jejich nahrazení, například kroužkovou vazbou či přelepkou opatřeným razítkem a podpisem apod.

Doporučené uspořádání písemné nabídky:

1)        Krycí list nabídky a identifikační údaje o Uchazeči

2)        Obsah nabídky

3)        Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů (čestné prohlášení)

4)        Doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů

5)        Doklady prokazující splnění technických kvalifikačních předpokladů

6)        Vlastní nabídka včetně harmonogramu plnění

7)        Podepsaný návrh smlouvy

8)        Další doklady a dokumenty

 

Podrobnosti v Zadávací dokumentaci (Příloha č. 1).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné k organizačnímu zajištění vzdělávací aktivity, zejména náklady na mzdu lektora, jeho dopravu, ubytování, zajištění výukových materiálů, výstupů a kompletní dokumentace.

 

Celková cena bude uvedena v českých korunách, dodavatel uvede cenu bez DPH, DPH (%) a cenu včetně DPH.

 

Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravena podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Všechny požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, která je přílohou č. 1 této Výzvy.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 214800.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): EDUCO CENTRUM s.r.o., Revoluční 955/45, 794 01 Krnov, IČ 26869250, Ing. Roman Butora

    Datum podpisu smlouvy: 23. 10. 2017

Datum ukončení: 23. 10. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 10. 10. 2017
 
Aktualizováno: 30. 10. 2017