- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
MODYNAS – firemní vzdělávání
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11164
Název zakázky: MODYNAS – firemní vzdělávání
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 5. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004235 MODYNAS - firemní vzdělávání příjemce: MODYNAS, s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: MODYNAS, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Hruškové Dvory 131, 586 01 Jihlava
- Jméno: Petr Musil
- Telefon: +420730181386
- E-mail: petr.musil@modynas.cz
IČ zadavatele: 25193813
- Jméno: Mgr. Milan Schagerer, advokát
- Telefon: +420605839977
- E-mail: schagerer@akschagerer.cz
Lhůta pro podání nabídek: 31. 5. 2017 18:00
Místo pro podání nabídek: AK Schagerer, Plzeňská 276/298, 150 00 Praha 5 – Motol (recepce hotelu Energie)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblasti: obecné IT, měkké a manažerské dovednosti, účetní, ekonomické a právní kurzy, technické a jiné odborné vzdělávání.
- V oblasti obecné IT se jedná o kurzy: MS Excel, MS Powerpoint, MS Access.
- V oblasti měkkých a manažerských dovedností: Projektové řízení I. a II., Týmová spolupráce, Motivace zaměstnanců, Jednání a vyjednávání, Pokročilé vyjednávací techniky, Snižování nákladů, Efektivní komunikace.
- V oblasti účetní, ekonomické a právní kurzy: Právní minimum, Občanský zákoník, Pracovně právní vztahy, Smlouva o dílo, Zajištění závazků, Novinky v daních a účetnictví, Smluvní vztahy, Právní odpovědnost zaměstnance a zaměstnavatele, Správní právo a správní řízení, Kalkulace nákladů, Incoterms.
- V oblasti technické a jiné odborné vzdělávání: Obsluha CNC obráběcích strojů – 3 osých, Obsluha CNC obráběcích strojů – 5 osých, Obsluha CNC obráběcích strojů – EDM stroje.
Podrobný rozpis jednotlivých oblastí a vzdělávacích aktivit včetně počtu účastníků je uvedený v příloze č. 2 této výzvy.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1758333,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: V období do 31. 1. 2019. Termín zahájení plnění počíná do 14 dnů po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: V prostorech zadavatele v obci Hruškové Dvory, 586 01 Jihlava, popř. v jiném místě dle potřeb zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena bez DPH (40%) – číselné kritérium
Metodika organizace kurzů (60%) – nečíselné kritérium
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout dodavatelům dodatečné informacek zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.zip (17. 5. 2017 09:58)
- oznámení o výsledku hodnocení a výběru.pdf (13. 6. 2017 09:13)
- oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (13. 6. 2017 09:13)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Zlepšovatelé s.r.o., IČ: 05011761, se sídlem Čelakovského 1074/18, 430 01 Chomutov
Datum podpisu smlouvy: 6. 6. 2017
Datum ukončení: 6. 6. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.