Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

MODYNAS – firemní vzdělávání

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11164

Název zakázky: MODYNAS – firemní vzdělávání

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 5. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: MODYNAS, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Hruškové Dvory 131, 586 01 Jihlava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Petr Musil
  • Telefon: +420730181386
  • E-mail: petr.musil@modynas.cz

IČ zadavatele: 25193813

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Milan Schagerer, advokát
  • Telefon: +420605839977
  • E-mail: schagerer@akschagerer.cz

Lhůta pro podání nabídek: 31. 5. 2017 18:00

Místo pro podání nabídek:
AK Schagerer, Plzeňská 276/298, 150 00 Praha 5 – Motol (recepce hotelu Energie)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblasti: obecné IT, měkké a manažerské dovednosti, účetní, ekonomické a právní kurzy, technické a jiné odborné vzdělávání.

  • V oblasti obecné IT se jedná o kurzy: MS Excel, MS Powerpoint, MS Access.
  • V oblasti měkkých a manažerských dovedností: Projektové řízení I. a II., Týmová spolupráce, Motivace zaměstnanců, Jednání a vyjednávání, Pokročilé vyjednávací techniky, Snižování nákladů, Efektivní komunikace.
  • V oblasti účetní, ekonomické a právní kurzy: Právní minimum, Občanský zákoník, Pracovně právní vztahy, Smlouva o dílo, Zajištění závazků, Novinky v daních a účetnictví, Smluvní vztahy, Právní odpovědnost zaměstnance a zaměstnavatele, Správní právo a správní řízení, Kalkulace nákladů, Incoterms.
  • V oblasti technické a jiné odborné vzdělávání: Obsluha CNC obráběcích strojů – 3 osých, Obsluha CNC obráběcích strojů – 5 osých, Obsluha CNC obráběcích strojů – EDM stroje.

Podrobný rozpis jednotlivých oblastí a vzdělávacích aktivit včetně počtu účastníků je uvedený v příloze č. 2 této výzvy. 

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1758333,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
V období do 31. 1. 2019. Termín zahájení plnění počíná do 14 dnů po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
V prostorech zadavatele v obci Hruškové Dvory, 586 01 Jihlava, popř. v jiném místě dle potřeb zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH (40%) – číselné kritérium
  • Metodika organizace kurzů (60%) – nečíselné kritérium

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout dodavatelům dodatečné informacek zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Zlepšovatelé s.r.o., IČ: 05011761, se sídlem Čelakovského 1074/18, 430 01 Chomutov

    Datum podpisu smlouvy: 6. 6. 2017

Datum ukončení: 6. 6. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 17. 5. 2017
 
Aktualizováno: 13. 6. 2017