Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Montér strojů a zařízení – rekvalifikační kurz se závěrečnou zkouškou u autorizované osoby dle profesní kvalifikace

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10745

Název zakázky: Montér strojů a zařízení – rekvalifikační kurz se závěrečnou zkouškou u autorizované osoby dle profesní kvalifikace

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 6. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Robert Bosch, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Roberta Bosche 2678, 370 04 České Budějovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jan Holoubek, tel.: 725 855 445, e-mail: Jan.Holoubek@cz.bosch.com

IČ zadavatele: 46678735

DIČ zadavatele: CZ46678735

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jan Holoubek
  • Telefon: 725 855 445
  • E-mail: Jan.Holoubek@cz.bosch.com

Lhůta pro podání nabídek: 20. 6. 2016 10:00

Místo pro podání nabídek:
Robert Bosch, spol. s r.o., Roberta Bosche 2678, 370 04 České Budějovice, k rukám pana Jana Holoubka

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 837000,00 bez DPH

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: Vybraný dodavatel: V-Studio s.r.o., IČO 251 87 856, sídlo: Žižkova třída 1, 370 01 České Budějovice, jednatel PhDr. Luděk Vlček

Datum ukončení: 24. 6. 2016

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka rekvalifikačního kurzu „Montér strojů a zařízení“ se závěrečnou zkouškou z profesní kvalifikace dle zákona č.179/2006 Sb. u autorizované osoby. Jeho absolvováním by mělo dojít k  prohloubení a rozšíření odborné kvalifikace zaměstnanců výroby a servisu o orientaci v oblasti montáže, servisu, měření, provádění zkoušek apod. Navržení pracovníci se naučí orientovat ve strojírenských normách a v technické dokumentaci strojů, přístrojů a zařízení a jejich součástí. Nově získané poznatky z teorie a praxe budou mít pozitivní vliv na poskytované služby firmy Robert Bosch, spol. s r.o. a v konečném důsledku i na větší konkurenceschopnost uvedené společnosti nejen na tuzemském, ale i světovém trhu.

Celkem 31 zaměstnanců, navržených pro účast na vzdělávací aktivitě bude rozděleno do 2 skupin po 15 a 16 účastnících.

Každá skupina bude absolvovat akreditovaný rekvalifikační kurz „Montér strojů a zařízení“ v minimálním celkovém rozsahu 262 hodin. Z této celkové hodinové dotace zadavatel požaduje, aby na praktickou výuku bylo vyčleněno minimálně 150 hodin.

 

Obsah rekvalifikačního kurzu musí být zaměřen na

-  bezpečnost při práci a používání ochranných pomůcek při manipulaci se stroji a zařízeními

- orientaci ve strojírenských normách a v technické dokumentaci strojů, přístrojů a zařízení a jejich součástí

            - čtení různých druhů technické dokumentace (výkresy sestav, výkresy součástí apod.)

            - používání strojírenských norem dle platné ISO

- sestavování částí strojů, zařízení a výrobních linek a jejich montáž a oživování

            - sestavení strojních zařízení v celek tak, jak to vyžaduje jejich vzájemná poloha vzhledem k jejich funkci

            - provedení montáže a demontáže jednoduchého strojního zařízení a ověření funkčnosti

            - manipulaci se stroji a strojním zařízením a dodržování zásad BOZP

            - používání pomůcek (např. prizmata, úhelníky, svěrky, klíny, šroubové podpěrky apod.) k dosažení žádoucí polohy součásti či polotovaru a provedení fixace součásti, polotovaru

            - kontrolu dosažení žádoucí polohy strojního zařízení, jeho součásti (např. úhelníkem, vodováhou, číselníkovým úchylkoměrem apod.)

- měření a kontrolu délkových rozměrů, geometrických tvarů, vzájemné polohy prvků a jakosti povrchu

            -  určování vhodných měřicích a kontrolních prostředků dle technické dokumentace

            - měření správnosti délkových rozměrů a rozměrů geometrického tvaru pomocí posuvného měřítka, mikrometru

- údržbu

- práci s počítačem pro dělníky

 

Rekvalifikační kurz ( teoretickou i praktickou výuku) nesmí dodavatel realizovat prostřednictvím subdodavatele.

 

Po absolvování rekvalifikačního kurzu proběhne u každého účastníka z obou skupin závěrečné ověření znalostí a dovedností v celkové délce 10 hodin. Tato závěrečná zkouška probíhá před autorizovanou osobou; zkoušejícím musí být jedna autorizovaná fyzická osoba s autorizací pro příslušnou profesní kvalifikaci anebo jeden autorizovaný zástupce autorizované podnikající fyzické nebo právnické osoby s autorizací pro příslušnou profesní kvalifikaci – Montér strojů a zařízení.

Každý účastník bude před konáním zkoušky seznámen se znalostmi a dovednostmi, které budou požadovány ke zkoušce a současně i se způsobem ověřování těchto znalostí. 

 

Po absolvování rekvalifikačního kurzu a vykonání závěrečné zkoušky účastníci získají

- Doklad (certifikát) o úspěšném vykonání zkoušky z profesní kvalifikace „Montér strojů a zařízení“,  potvrzený autorizovaným zástupcem autorizované osoby.

              

Tato závěrečná zkouška může být zajištěna subdodavatelským způsobem.

 

Firma Robert Bosch, spol. s r.o. nemůže zastavit výrobu na více jak jeden měsíc a z tohoto důvodu budou kurzy konány převážně jako přesčasové aktivity o víkendu. Dodavatel vzdělávací aktivity bude muset být schopen realizovat uvedený vzdělávací kurz dle závazného časového harmonogramu plnění, připraveného v tuto chvíli pro rok 2016 a uvedeného jako příloha č. 3 této výzvy. Termíny pro rok 2017 budou ustanoveny následně po dohodě se zadavatelem.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Červenec 2016 – Duben 2017

Závazný časový harmonogram plnění pro rok 2016 je přílohou číslo 3 této výzvy

Místo dodání / převzetí plnění

Místem plnění zakázky jsou České Budějovice

Hodnotící kritéria

Všechny nabídky, které byly podány kvalifikovanými dodavateli  v řádné lhůtě a byly zpracovány v souladu se zadávacími podmínkami, budou posouzeny a hodnoceny. 

Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky. Jako nejlepší bude hodnocena ta nabídka, která získá nejvyšší počet bodů po vyhodnocení dílčích kritérií (součet dílčích kritérií).

 

Dílčí hodnotící kritéria:

  1. Nabídková cena v Kč bez DPH – váha 40 %
  2. Kvalita nabízených služeb – váha 30%
  3. Organizační zajištění služeb – váha 30%

Způsob výpočtu a hodnocení jednotlivých kritérií:

Ad 1) Nabídková cena

Nejvýhodnější nabídkou je ta, která nabídne pro dané dílčí hodnotící kritérium nejnižší hodnotu          (tzn. nejnižší cenu).

Počet bodů se zjistí dle níže uvedeného vzorce:

 

                                Nejnižší nabídková cena

        100 x  ------------------------------------------------------------   x váha kritéria vyjádřená v %

                       Nabídková cena u hodnocené nabídky

Ad 2) Kvalita nabízených služeb

Pro toto dílčí hodnotící kritérium bude stanovena bodová stupnice od 1 do 100, přičemž hodnota 100 bude přiřazena nejvhodnější (tj. nejvýhodnější nabídce) .Ostatním nabídkám jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s nejvhodnější nabídkou v daném dílčím kritériu.

     Počet bodů, které hodnocená nabídka získala v daném kritériu   x   váha kritéria vyjádřená v %

 

V rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria bude posuzována nastavená metodika realizace zakázky,  konkrétní obsahová náplň kurzu, kvalita a efektivita výuky a praxe, přizpůsobení návrhu realizace konkrétním specifickým potřebám zadavatele a práce s cílovou skupinou.

Uchazeč předloží maximálně 3 normostrany textu v oblasti způsobu zajištění kvality nabízených služeb. V rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria bude lépe hodnocena ta nabídka, která

  • bude obsahovat konkrétní a podrobný popis obsahové náplně vzdělávacího kurzu, vycházejícího z aktuálně platného kvalifikačního standardu, včetně plánovaných časových dotací na jednotlivá témata a to s maximálním přihlédnutím ke specifickým výrobním potřebám zadavatele
  • která vhodně tematicky v rámci zadané časové dotace doplní povinnou obsahovou část kurzu o doplňující témata související s konkrétní praxí zadavatele
  • která bude v rámci praktické výukové části zohledňovat konkrétní příklady a postupy z výroby zadavatele
  • která prokáže zajištění monitoringu výuky
  • která prokáže vyšší míru individuálního přístupu k účastníkům vzdělávání ve vazbě na jejich dosavadní úroveň znalostí i věk

 

Ad 3) Organizační zajištění služeb

Pro toto dílčí hodnotící kritérium bude stanovena bodová stupnice od 1 do 100, přičemž hodnota 100 bude přiřazena nejvhodnější (tj. nejvýhodnější nabídce) .Ostatním nabídkám jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s nejvhodnější nabídkou v daném dílčím kritériu.

     Počet bodů, které hodnocená nabídka získala v daném kritériu   x   váha kritéria vyjádřená v %

 

V rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria bude posuzována administrace poskytované služby a součinnost se zadavatelem. 

Uchazeč předloží maximálně 3 normostrany textu v oblasti způsobu organizačního zajištění nabízených služeb. V rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria bude lépe hodnocena ta nabídka,

která

  • bude pro zadavatele obsahovat popis komplexního organizační zajištění vzdělávacích aktivit a bude z ní vyplývat jasná a flexibilní komunikace se zadavatelem
  • ze které bude vyplývat připravenost a schopnost uchazeče realizovat výuku i mimo pracovní dny (tzn.i o sobotách a nedělích) v návaznosti na potřeby zadavatele
  • ze které bude vyplývat schopnost uchazeče pružně reagovat na změnu termínu v rámci vzdělávací aktivity vyvolanou ze strany zadavatele v návaznosti na nepředvídatelné překážky ve výrobě
  • konkrétněji popíše, jaké aktivity a činnosti bude od zadavatele vyžadovat k hladkému zajištění plnění této veřejné zakázky.
  • specifikuje možná rizika realizace služeb včetně opatření k jejich eliminaci nebo alespoň omezení

        

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

K prokázání kvalifikace v rámci tohoto řízení požaduje zadavatel předložit následující dokumenty:

ZÁKLADNÍ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY:  

Originál čestného prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů ve smyslu      § 53 zákona o veřejných zakázkách (odstavec 1 písm. a) až k) ).- příloha č. 1

PROFESNÍ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY:

Výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence, pokud je v ní zapsán podle zvláštních právních předpisů, ne starší než 90 dnů.

Oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů (živnostenský zákon apod.) v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky.

Doklady osvědčující odbornou způsobilost uchazeče prokazující, že je oprávněným subjektem k provedení akreditovaného rekvalifikačního kurzu „Montér strojů a zařízení“.

Uchazeč doloží:

- prostou kopii rozhodnutí o udělení předmětné akreditace Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy rekvalifikačnímu programu „Montér strojů a zařízení“

 

Doklady osvědčující odbornou způsobilost uchazeče prokazující, že je oprávněným subjektem (autorizovanou osobou)  dle zákona 179/2006 Sb.k provedení zkoušky dle profesní kvalifikace „Montér strojů a zařízení“  

- rozhodnutí o autorizaci pro profesní kvalifikaci „Montér strojů a zařízení“ (je – li toto rozhodnutí vydáno jiné osobě než uchazeči, je třeba uvést tuto osobu do přílohy č.2  Seznam subdodavatelů Začátek formulářeKonec formuláře

TECHNICKÉ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY:

Seznam významných obdobných zakázek realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech v oblasti dodávek vzdělávacích aktivit. V seznamu bude uveden název a popis předmětu zakázky, její finanční objem, doba plnění, název a kontakt na objednavatele. Tento kvalifikační předpoklad splní dodavatel, který předloží seznam alespoň 3 obdobných zakázek, s finančním objemem každé z nich min. 100 000 Kč bez DPH.

 • Nájemní smlouvu, smlouvu o smlouvě budoucí, předběžnou smlouvu apod. nebo jiný doklad prokazující zajištění prostor v požadovaném místě realizace zakázky. Dále popis technického  vybavení pro výkon vzdělávací aktivity. Před podpisem smlouvy je povinen předložit originál dokladu a umožnit kontrolu na místě zadavatelem. V případě nedoložení dokladu, nemožnosti prohlídky, nebo nedostatečného technického a technologického vybavení bude toto hodnoceno jako nesplnění resp. porušení podmínek VŘ a zadavatel uchazeče vyloučí.

SPOLEČNÉ PODMÍNKY PROKAZOVÁNÍ KVALIFIKACE:

Veškeré požadované doklady mohou být doloženy v prosté kopii, není-li u jednotlivých bodů uvedeno jinak. Nejsou-li doklady vydány v českém jazyce, musí být přiložen jejich úředně ověřený překlad do českého jazyka.

Výpis z obchodního rejstříku nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší než 90 kalendářních dnů.

Dodavatel zapsaný v seznamu kvalifikovaných dodavatelů může prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 zákona v plném rozsahu a dalších kvalifikačních předpokladů, v rozsahu ve výpisu uvedeném, výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne starším než 90 dnů od posledního dne, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace.

Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění určité části kvalifikace v plném rozsahu, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím subdodavatele (jedná se pouze o provedení závěrečné zkoušky dle profesní kvalifikace). V takovém případě musí předložit smlouvu uzavřenou se subdodavatelem, z níž vyplývá závazek subdodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění příslušné části veřejné zakázky či k poskytnutí věci či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém subdodavatel prokázal splnění kvalifikace. Dodavatel není oprávněn prostřednictvím subdodavatele prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů.

Zadavatel si vyhrazuje právo uchazeče, který nesplní kvalifikaci v požadovaném rozsahu nebo uvede neúplné či nepravdivé informace z části v poptávkovém řízení vyloučit.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídka musí být zpracována v listinné podobě v českém jazyce.

Požadovaný obsah nabídky:

  1. Titulní list nabídky, obsahující identifikační údaje uchazeče, celkovou nabídkovou cenu  bez DPH a nabídkovou cenu za 1 osobu bez DPH
  2. Historie organizace
  3. Doklady k prokázání kvalifikace
  4. Zpracované údaje pro hodnocení dílčího hodnotícího kritéria č. 2 Kvalita nabízených služeb
  5. Zpracované údaje pro hodnocení dílčího hodnotícího kritéria č.3 Organizační zajištění služeb
  6. Seznam subdodavatelů, pokud uchazeč plánuje využití subdodávky pro závěrečnou zkoušku
  7. Smlouva uzavřená se subdodavatelem, vykonávající závěrečnou zkoušku

8.Další přílohy  

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

1. Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako nejvýše přístupnou celkovou cenu za celý vymezený předmět veřejné zakázky v souladu s touto ZD, a to absolutní částkou v české měně v členění:

  •  nabídková cena za 1 osobu bez DPH 
  •  nabídková cena celkem bez DPH

2. Nabídková cena musí být zpracována jako nejvýše přípustná, platná po celou dobu realizace veřejné zakázky. Do nabídkové ceny musí být zakalkulována vzdělávací aktivita včetně provedení závěrečné zkoušky autorizovanou osobou. Nabídková cena tedy musí zahrnovat veškeré náklady související se splněním předmětu veřejné zakázky, včetně všech předvídatelných rizik a vlivů.  

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče, a to doporučenou poštou, kurýrem nebo osobně na adresu sídla zadavatele. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.[1]

Rozhodující je čas a datum doručení, nikoli datum odeslání nabídky. Nabídky, které budou doručeny po vypršení lhůty pro podávání nabídek, nebudou hodnoceny.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky, a to písemně na adresu: Robert  Bosch, spol. s r.o., Roberta Bosche 2678, 370 04 České Budějovice, k rukám pana Jana Holoubka  nebo elektronicky e – mailem na adrese Jan.Holoubek@cz.bosch.com . Písemná nebo elektronická žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.  

Další požadavky na zpracování nabídky

  • Dodavatel je povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky.
  • Dodavatel se zavazuje řádně uchovat originály účetních záznamů po dobu stanovenou podmínkami pro archivaci v rámci OPZ, tj. min. do konce roku 2026
  • Uchazeč nesmí použít při realizaci předmětu zakázky subdodavatele
  • Výše uvedená podmínka se nevztahuje na provedení závěrečné zkoušky prostřednictvím autorizované osoby

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.4, datum účinnosti 1.6.2016). Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

[1] Osobou oprávněnou jednat za dodavatele se rozumí osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.  

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 7. 6. 2016
 
Aktualizováno: 29. 6. 2016