Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Nákup cateringového vozidla

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10791

Název zakázky: Nákup cateringového vozidla

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 8. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Twin Catering s.r.o.

Sídlo zadavatele: Dělnická 235, PSČ: 272 01, Kladno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Jakub Knězů, Email: jakub.knezu@etincelle.cz, Telefon: +420 602 344 009

IČ zadavatele: 04562275

DIČ zadavatele: ---

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jakub Knězů
  • Telefon: jakub.knezu@etincelle.cz
  • E-mail: +420 602 344 009

Lhůta pro podání nabídek: 19. 8. 2016 07:30

Místo pro podání nabídek:
Dělnická 235, PSČ: 272 01, Kladno, kontaktní osoby: Mgr. Jakub Knězů, Irena Bartošková

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 790000,00 bez DPH

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz zadávací dokumentace.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz zadávací dokumentace.

Požadavek na jednu nabídku:
Viz zadávací dokumentace.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Viz zadávací dokumentace.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Viz rozhodnutí o zrušení

Datum ukončení: 19. 12. 2016

Registrační číslo projektu

CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_015/0001636

Název projektu

Twin Catering - rozvoj nového sociálního podniku na 100 %

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka jednoho (1) ks víceúčelového /i použitého/ automobilu pro zajištění cateringových služeb (cateringového vozidla) dle technické specifikace uvedené v Příloze č. 1 Výzvy

Náklady na kompletní dodávku předmětu plnění veřejné zakázky odpovídající veškerým výše uvedeným požadavkům musí být součástí nabídkové ceny uchazeče.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Zadavatel požaduje dodávku vybraného vozu do 10 dnů od uzavření smlouvy.

 

Místo dodání / převzetí plnění

Místem plnění je sídlo zadavatele, vozidlo bude protokolárně převzato.

Hodnotící kritéria

  • základním a jediným hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH. Vybrána bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. V případě rovnosti cen bude vybrána nabídka losováním.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele[1]

Kvalifikaci splní dodavatel, který prokáže splnění:

a) základních kvalifikačních předpokladů předložením originálu čestného prohlášení, které tvoří Přílohu č. 3 této zadávací dokumentace. Prohlášení musí být podepsáno statutárním orgánem dodavatele; v případě podpisu jinou osobou musí být originál nebo úředně ověřená kopie zmocnění této osoby součástí dokladů, kterými dodavatel prokazuje splnění kvalifikace.

b) profesních kvalifikačních předpokladů doložením dokladů prokázání kvalifikace v prosté kopii. Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, který předloží: (i) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; (ii) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu Veřejné zakázky.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídka bude předložena písemně v listinné podobě, v českém jazyce, v 1 originále a 1 kopii na datovém nosiči CD/DVD. Nabídka bude vytištěna tak, aby byla dobře čitelná, a bude svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy. Uchazeč společně s nabídkou předloží návrh smlouvy (ve dvou vyhotoveních), podepsaný statutárním orgánem uchazeče či osobou k tomu zmocněnou na základě plné moci či interního předpisu. Posledním listem nabídky bude prohlášení uchazeče potvrzené statutárním zástupcem uchazeče, které stanoví celkový počet listů v nabídce, a to včetně listů neočíslovaných.

Zadavatel doporučuje, aby nabídka byla předložena v následující struktuře:

  1. Krycí list nabídky zpracovaný v souladu se vzorem uvedeným v Příloze č. 2 Výzvy.
  2. Celková nabídková cena zpracovaná v souladu s touto Výzvou.
  3. Dokumenty a prohlášení k prokázání kvalifikace.
  1. Obsah nabídky - technický popis nabízeného plnění (kompletní technickou dokumentaci nabízeného vozidla).
  2. Jedná-li za uchazeče zmocněnec na základě plné moci nebo jinak pověřená osoba, platná plná moc, a to v originále nebo v úředně ověřené kopii nebo příslušné pověření, ze které bude vyplývat oprávnění návrh kupní smlouvy za uchazeče uzavřít.
  3. Návrh kupní smlouvy /ve dvou vyhotoveních/ na plnění veřejné zakázky, který bude odpovídat návrhu kupní smlouvy obsaženému v Příloze č. 3 Výzvy, podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče; zadavatel zdůrazňuje, že uchazeč není oprávněn měnit a doplňovat návrh kupní smlouvy na jiných, než výslovně označených místech pro doplnění.
  4. Prohlášení uchazeče o celkovém počtu listů.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Uchazeč je povinen stanovit nabídkovou cenu za celý předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění bez DPH, výše DPH a cena včetně DPH. Nabídková cena musí být stanovena jako cena nejvýše přípustná, kterou nelze překročit nebo měnit. Nabídková cena bude uvedena na Krycím listu (Příloha č. 2 Výzvy).

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Nákup cateringového vozidla“ a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.[2]

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku. Jestliže uchazeč předloží více variant nabídky, bude to mít za následek vyloučení dodavatele z další účasti ve výběrovém řízení.

Informace o poskytování dodatečných informací

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.  Zadavatel odešle dodatečné informace spolu se zněním dotazu nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti a tyto informace současně uveřejní na všech místech, kde byla tato zakázka uveřejněna, tj. např. na portálu www.esfcr.cz,

Další požadavky na zpracování nabídky

Viz zadávací dokumentace včetně příloh.

Zadávací řízení se řídí

Tato veřejná zakázka malého rozsahu je zadávána mimo režim zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZVZ“ nebo „zákon“) v souladu s ustanovením § 18 odst. 5 zákona, podle zásad § 6 zákona, a v souladu s příslušnými ustanoveními metodického pokynu pro zadávání zakázek v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ (vydání č. 4).

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

[1] Další požadavky mohou být zadavatelem specifikovány v závěrečné části výzvy k podání nabídek.

[2] Osobou oprávněnou jednat za dodavatele se rozumí osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.  

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 8. 8. 2016
 
Aktualizováno: 19. 1. 2017