- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Nákup cateringového vozidla
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10791
Název zakázky: Nákup cateringového vozidla
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 8. 2016
Název/obchodní firma zadavatele: Twin Catering s.r.o.
Sídlo zadavatele: Dělnická 235, PSČ: 272 01, Kladno
- Jméno: Mgr. Jakub Knězů, Email: jakub.knezu@etincelle.cz, Telefon: +420 602 344 009
IČ zadavatele: 04562275
DIČ zadavatele: ---
- Jméno: Mgr. Jakub Knězů
- Telefon: jakub.knezu@etincelle.cz
- E-mail: +420 602 344 009
Lhůta pro podání nabídek: 19. 8. 2016 07:30
Místo pro podání nabídek: Dělnická 235, PSČ: 272 01, Kladno, kontaktní osoby: Mgr. Jakub Knězů, Irena Bartošková
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 790000,00 bez DPH
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na jednu nabídku: Viz zadávací dokumentace.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz zadávací dokumentace.
Soubory ke stažení:
- Zadávací dokumentace.zip (8. 8. 2016 15:37)
- Výzva k podání nabídek.pdf (8. 8. 2016 15:37)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (24. 8. 2016 17:36)
- Rozhodnutí o zrušení (19. 1. 2017 11:02)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Viz rozhodnutí o zrušení
Datum ukončení: 19. 12. 2016
Registrační číslo projektu |
CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_015/0001636 |
Název projektu |
Twin Catering - rozvoj nového sociálního podniku na 100 % |
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka jednoho (1) ks víceúčelového /i použitého/ automobilu pro zajištění cateringových služeb (cateringového vozidla) dle technické specifikace uvedené v Příloze č. 1 Výzvy Náklady na kompletní dodávku předmětu plnění veřejné zakázky odpovídající veškerým výše uvedeným požadavkům musí být součástí nabídkové ceny uchazeče. |
|
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Zadavatel požaduje dodávku vybraného vozu do 10 dnů od uzavření smlouvy.
|
Místo dodání / převzetí plnění |
Místem plnění je sídlo zadavatele, vozidlo bude protokolárně převzato. |
Hodnotící kritéria |
|
|
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele[1] |
|
Kvalifikaci splní dodavatel, který prokáže splnění: a) základních kvalifikačních předpokladů předložením originálu čestného prohlášení, které tvoří Přílohu č. 3 této zadávací dokumentace. Prohlášení musí být podepsáno statutárním orgánem dodavatele; v případě podpisu jinou osobou musí být originál nebo úředně ověřená kopie zmocnění této osoby součástí dokladů, kterými dodavatel prokazuje splnění kvalifikace. b) profesních kvalifikačních předpokladů doložením dokladů prokázání kvalifikace v prosté kopii. Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, který předloží: (i) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; (ii) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu Veřejné zakázky. |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Nabídka bude předložena písemně v listinné podobě, v českém jazyce, v 1 originále a 1 kopii na datovém nosiči CD/DVD. Nabídka bude vytištěna tak, aby byla dobře čitelná, a bude svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy. Uchazeč společně s nabídkou předloží návrh smlouvy (ve dvou vyhotoveních), podepsaný statutárním orgánem uchazeče či osobou k tomu zmocněnou na základě plné moci či interního předpisu. Posledním listem nabídky bude prohlášení uchazeče potvrzené statutárním zástupcem uchazeče, které stanoví celkový počet listů v nabídce, a to včetně listů neočíslovaných. Zadavatel doporučuje, aby nabídka byla předložena v následující struktuře:
|
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Uchazeč je povinen stanovit nabídkovou cenu za celý předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění bez DPH, výše DPH a cena včetně DPH. Nabídková cena musí být stanovena jako cena nejvýše přípustná, kterou nelze překročit nebo měnit. Nabídková cena bude uvedena na Krycím listu (Příloha č. 2 Výzvy). |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Nákup cateringového vozidla“ a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.[2] |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku. Jestliže uchazeč předloží více variant nabídky, bude to mít za následek vyloučení dodavatele z další účasti ve výběrovém řízení. |
Informace o poskytování dodatečných informací |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle dodatečné informace spolu se zněním dotazu nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti a tyto informace současně uveřejní na všech místech, kde byla tato zakázka uveřejněna, tj. např. na portálu www.esfcr.cz, |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Viz zadávací dokumentace včetně příloh. |
|
Zadávací řízení se řídí |
Tato veřejná zakázka malého rozsahu je zadávána mimo režim zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZVZ“ nebo „zákon“) v souladu s ustanovením § 18 odst. 5 zákona, podle zásad § 6 zákona, a v souladu s příslušnými ustanoveními metodického pokynu pro zadávání zakázek v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ (vydání č. 4). |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.