Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Nové technologie, postupy a procesy ve stavebnictví

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12322

Název zakázky: Nové technologie, postupy a procesy ve stavebnictví

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 5. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: AF Stav Krnov s.r.o.

Sídlo zadavatele: Čsl. armády 835/36, 794 01 Krnov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Aleš Fousek
  • Telefon: +420777786685
  • E-mail: afstav@email.cz

IČ zadavatele: 05091632

DIČ zadavatele: CZ05091632

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Kateřina Šobrová
  • Telefon: +420724783210
  • E-mail: afstav@email.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 6. 2018 13:00

Místo pro podání nabídek:
Čsl. armády 835/36, 794 01 Krnov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem výběrového řízení je realizace vzdělávacích aktivit popsaných v Zadávací dokumentaci, a to za závazně stanovených podmínek. Obecným cílem vzdělávací aktivity Nové technologie, postupy a procesy ve stavebnictví je prohloubit a zvýšit odbornou znalost zaměstnanců společnosti AF Stav Krnov s.r.o.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 438900,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Realizace vzdělávacích aktivit v termínu 1.10. 2018 – 30.4.2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Území okresu Bruntál

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Cena v Kč bez DPH – 60 % (nejvhodnější nabídka má minimální hodnotu)
    Kvalita nabízeného plnění – 40 % (nejvhodnější nabídka má maximální hodnotu)

  • V rámci kritéria č. 2 budou hodnocena tato subkritéria:

    Harmonogram realizace jednotlivých kurzů
    Organizační zajištění kurzů
    Způsob výuky – použité vzdělávací metody
    Velikost učebny a její technické vybavení, sociální zázemí
    Způsob komunikace a SW podpora organizace kurzů (e-learning)
    Evaluace – způsob monitorování a hodnocení vzdělávacích aktivit
    Organizační zajištění zkoušek, osvědčení

     

    Pro číselně vyjádřená kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem váhy kritéria v % a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce.

     

    Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka maximální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem váhy kritéria v % a poměru hodnocené nabídky k hodnotě nejvýhodnější nabídky.

     

    Hodnocení nabídek provede hodnotící komise tak, že na základě součtu výsledných hodnot jednotlivých nabídek stanoví pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty, v případě rovnosti je rozhodující počet bodů u kritéria č. 2 – Kvalita nabízeného plnění.

  • Podrobnosti k hodnocení uchazečů a vyhodnocení kritérií v Zadávací dokumentaci (Příloha č. 1).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

a)Základní kvalifikační předpoklady

-Čestné prohlášení prokazující splnění základní způsobilosti

b)Profesní kvalifikační předpoklady

-Výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence

-Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštní právních předpisů – živnostenské oprávnění/licence v oblasti veřejné zakázky

c)Technické kvalifikační předpoklady

-Seznam významných služeb/zakázek poskytnutých za poslední 3 roky v souhrnné hodnotě min. 500 000 Kč bez DPH v oblasti totožném či shodném jako je předmět VZ

-Životopis garanta a další doklady prokazující jeho splnění požadovaných kvalifikačních předpokladů (min. středoškolské vzdělání v oboru stavebnictví a min. 5 let praxe v oblasti pedagogické/lektorské činnosti)

Životopisy min. 2 lektorů a další doklady prokazující jejich splnění požadovaných kvalifikačních předpokladů (min. středoškolské vzdělání v oboru stavebnictví, u tématu Bezpečnost a ochrana zdraví při práci na staveništi min. středoškolské vzdělání a absolvování kurzu první pomoci min. v rozsahu 24 hodin a dále u všech lektorů min. 2 roky praxe v oblasti pedagogické/lektorské činnosti). Podrobnosti k požadavkům v Zadávací dokumentaci (Příloha č. 1).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka a veškeré doklady musí být vyhotoveny v českém jazyce.

Nabídku a doklady k prokázání splnění kvalifikace je Uchazeč povinen podat písemně ve dvou vyhotoveních – v originále a v kopii, které takto viditelně označí na titulní stránce a dále v elektronické podobě na CD (skeny dokumentů v PDF).

Nabídka včetně dokladů prokazujících splnění kvalifikace musí být společně s veškerými požadovanými doklady a přílohami svázány do jednoho svazku, který musí být na první straně označen názvem svazku, názvem zakázky, názvem a sídlem Uchazeče. Ve svazku označeném jako „Originál“ budou doloženy originály, případně úředně ověřené kopie dokladů, ve svazku označeném jako „Kopie“ jsou dostačující běžné neověřené kopie dokladů.

Každý svazek musí být dostatečně zajištěn proti manipulaci s jednotlivými listy, a to opatřením, které vyloučí možnost neoprávněného zásahu do řazení stran, anebo jejich nahrazení, například kroužkovou vazbou či přelepkou opatřeným razítkem a podpisem apod.

Doporučené uspořádání písemné nabídky:

1)        Krycí list nabídky a identifikační údaje o Uchazeči

2)        Obsah nabídky

3)        Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů (čestné prohlášení)

4)        Doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů

5)        Doklady prokazující splnění technických kvalifikačních předpokladů

6)        Vlastní nabídka včetně harmonogramu plnění

7)        Podepsaný návrh smlouvy

8)        Další doklady a dokumenty

 

Podrobnosti v Zadávací dokumentaci (Příloha č. 1).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné k organizačnímu zajištění vzdělávací aktivity, zejména náklady na mzdu lektora, jeho dopravu, ubytování, zajištění výukových materiálů, výstupů a kompletní dokumentace.

 

Celková cena bude uvedena v českých korunách, dodavatel uvede cenu bez DPH, DPH (%) a cenu včetně DPH.

 

Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravena podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Všechny požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, která je přílohou č. 1 této Výzvy.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 404820.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): EDUCO CENTRUM s.r.o. Revoluční 955/45, Pod Bezručovým vrchem, 794 01 Krnov IČ: 26869250

    Datum podpisu smlouvy: 25. 6. 2018

Datum ukončení: 25. 6. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 25. 5. 2018
 
Aktualizováno: 25. 6. 2018