Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Odborné a jazykové vzdělávání zaměstnanců SKR stav, s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10937

Název zakázky: Odborné a jazykové vzdělávání zaměstnanců SKR stav, s.r.o.

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 1. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: SKR stav, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Nováčkova 233/18, 614 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Ivo Skřivánek
  • Telefon: +420545249000
  • E-mail: ivo.skrivanek@skrstav.cz

IČ zadavatele: 26961474

DIČ zadavatele: CZ26961474

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Petr Skřivánek
  • Telefon: +420602538083
  • E-mail: petr.skrivanek@skrstav.cz

Lhůta pro podání nabídek: 1. 2. 2017 00:00

Místo pro podání nabídek:
Nováčkova 233/18, 614 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je realizace vzdělávacích aktivit (VA) pro zaměstnance zadavatele, více viz Výzva v příloze.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 165750,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Viz Výzva v příloze

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele pro všechny vzdělávací aktivity.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Viz Výzva v příloze.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz Výzva v příloze.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva v příloze.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz Výzva v příloze.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele či jednat jménem dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Požadavky na formu nabídky:

Zadavatel požaduje předložení nabídku v počtu jednoho výtisku v listinné podobě a současně doporučuje přiložení plné verze nabídky na elektronickém médiu.

Varianty nabídky:

Zadavatel nepřipouští předložení variantních nabídek.

Využití poddodavatele:

V případě využití poddodavatele požaduje zadavatel v nabídce uvést specifikaci případných poddodavatelů včetně jejich identifikačních údajů a vymezení části předmětu plnění veřejné zakázky, které bude poddodavatel plnit. 

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AQE advisors, a.s., sídlo: Tř. Kpt. Jaroše 1944/31, 602 00 Brno, IČ: 26954770, Ing. Jan Obrovský, statutární ředitel

    Datum podpisu smlouvy: 13. 3. 2017

Datum ukončení: 13. 3. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 17. 1. 2017
 
Aktualizováno: 21. 3. 2017