Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Odborné školení IATF 16949:2016 zaměstnanců FORSCHNER, spol.s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11492

Název zakázky: Odborné školení IATF 16949:2016 zaměstnanců FORSCHNER, spol.s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 8. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: FORSCHNER, spol.s.r.o.

Sídlo zadavatele: Jaktáře č.p. 1752, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Janoušková Marie
  • Telefon: +420571894616
  • E-mail: janouskova.marie@forschner.cz

IČ zadavatele: 60721871

DIČ zadavatele: CZ60721871

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Pavlína Machová
  • Telefon: +420773233723
  • E-mail: machova@dilucidum.cz

Lhůta pro podání nabídek: 25. 8. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
DILUCIDUM, s.r.o. Perucká 2482/7, 120 00 Praha 2 – Vinohrady

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Odborné školení IATF 16949:2016. Cílem kurzu je, aby proškolení pracovníci získali klíčové znalosti, s jejichž pomocí budou schopni provádět interní audit firemních procesů, a naučili se zvládat základní techniky, které se týkají řízení procesů v automobilovém průmyslu, tzv. core tools (FMEA, MSA, SPC, APQP, PPAP). 
Realizace školení probíhá v provozovně společnosti FORSCHNER, spol.s.r.o., Jaktáře č.p. 1752, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště. 
Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka výběrového řízení (dále jen „účastník“) spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné lektora, stravné lektora a ubytování lektora, školící pomůcky, materiály apod. 
Prezentační technika (dataprojektor, flipchart) poskytne zadavatel. 
Součástí nabídkové ceny není občerstvení pro školené osoby.
Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:
- Dodavatel poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý okruh kurzu výukové podpůrné materiály
PLÁNOVANÝ HARMONOGRAM REALIZACE VZDĚLÁVACÍ AKTIVITY bude navržen účastníkem v předložené nabídce tak, aby byl dodržen termín začátku a konce realizace zakázky a dále bude před podpisem smlouvy s vybraným dodavatelem přizpůsoben dle potřeb zadavatele dle SMLOUVY S DODAVATELEM na realizaci vzdělávacích aktivit realizovaných v rámci národního individuálního projektu Operačního programu Zaměstnanost „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“. 
- Vzhledem k tomu, že jednotlivé okruhy kurzu budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele, je nezbytné, aby dodavatel byl schopen realizovat konkrétní okruh kurzu do 14 dnů od doručení požadavku zadavatele.
- U jednotlivých okruhů kurzu budou dodrženy uvedené počty hodin výuky
- Součástí plnění je dodání dokumentace ke vzdělání, a to prezenčních listin, záznamů o školení a vydání certifikátu o úspěšném absolvování kurzu po závěrečném pohovoru (zkoušce) 2hod u každé skupiny. 
- Výukové hodiny jsou v délce 60min. u všech plánovaných okruhů
- Školící den je v délce maximálně 8 hodin školení, bez přestávek. Přestávky účastník navrhne nad výše uvedený rozsah včetně pauzy na oběd.
- Maximální počet osob ve skupině je 12.
- Plnění této zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob, přičemž dodavatel je povinen vždy zajistit aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci byla vykonávána vždy takovými fyzickými osobami, které kvalifikaci či specializaci mají. Zadavatel je oprávněn si danou skutečnost na místě ověřit a dodavatel je povinen v takovém případě poskytnout účinnou součinnost.
Nabídka účastníka musí obsahovat všechna uvedená školení v celém svém rozsahu, není přípustné nabídnout pouze některá školení nebo pouze části.
Součástí plnění dodavatele budou veškeré dodávky a činnosti, které nejsou detailně specifikovány, ale které jsou nutné pro službu a její funkci.
Požadovaná specifikace jednotlivých okruhů kurzu je uvedena v příloze č. 4 Detailní vymezení předmětu zakázky, která je nedílnou součástí této výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 464000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění je srpen 2017 bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, termín ukončení plnění je duben 2018.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění jsou prostory v provozovně společnosti FORSCHNER, spol.s.r.o., Jaktáře č.p. 1752, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny totožně a to dle jejich ekonomické výhodnosti v níže uvedených dílčích hodnotících kritériích.
Základním kritériem hodnocení je ekonomická výhodnost nabídky. Zadavatel stanovil následující kritéria hodnocení (dle jejich důležitosti ve vztahu k charakteru, rozsahu a složitosti předmětu plnění veřejné zakázky):
1) Celková nabídková cena 60%  
2) Kvalita poskytovaného plnění 40% 
Pro hodnocení nabídek použije zadavatel/hodnotící komise v každém dílčím hodnotícím kritériu bodovací stupnici v rozsahu 1 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího hodnotícího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího hodnotícího kritéria. Podrobný způsob hodnocení je uveden níže u jednotlivých kritérií.
1. Celková nabídková cena (60%)  
Hodnocena bude celková nabídková cena za splnění celého předmětu veřejné zakázky. Cena je počítána jako násobek ceny za 1 den školení a počtu dnů. Pro hodnocení v rámci tohoto kritéria bude použita celková nabídková cena bez DPH, přičemž nejvýhodnější nabídce (s nejnižší cenou) bude přiřazen počet bodů 100 a ostatním nabídkám body podle následujícího vzorce:  
100 x Nejvýhodnější nabídka / Hodnocená nabídka
Získané bodové hodnocení bude následně redukováno vahou daného kritéria, tedy x 0,6.
2. Kvalita poskytovaného plnění (40%)  
Uchazeč předloží v nabídce svůj návrh vyjadřující kvalitativní vlastnosti nabízených služeb v následujících subkritériích:
a) Obsahová náplň a struktura vzdělávacích aktivit
b) Metody a formy výuky v propojení na praxi
c) Způsob hodnocení výsledků výuky
Vzhledem ke skutečnosti, že toto dílčí kritérium ani subkritéria nelze vyjádřit číselně, sestaví hodnotící komise pořadí nabídek v každém níže uvedeném subkritériu od nejvhodnější k nejméně vhodné vč. podrobného slovního hodnocení míry naplnění v rámci naplnění tohoto kritéria, a přidělí body tak, že nejvhodnější přidělí plný počet bodů uvedený u subkritéria a ostatním tolik bodů, kolik odpovídá poměru kvality této nabídky v daném subkritériu vůči nejlepší v daném subkritériu. Hodnotit se bude dle níže uvedeného.
Ad a) Soulad (pozitivní poměr) obsahu a struktury kurzu ve vztahu k cílům zadavatele a k očekávané odborné náplni – 33 bodů.
Ad b) Efektivnost navrhovaných metod výuky, využitelnost a uplatnitelnost vzdělávání při výkonu práce u zaměstnavatele a rozvoji profesních kompetencí -  33bodů.
Ad c) Užitečnost hodnocení pro zaměstnance a zadavatele. Efektivita hodnocení a zpětné vazby ve vztahu k ověření schopností zaměstnanců využít nabytých znalostí a dovedností v praxi – 34 bodů. 
Zadavatel při hodnocení sečte body získané uchazeči v rámci všech shora uvedených pomocných subkritérií.
Nabídce, která získá nejvyšší počet bodů, přidělí bodovou hodnotu v rámci kritéria 100, ostatní nabídky získají body dle vzorce:
  100 x Hodnocená nabídka / Nejvýhodnější nabídka
Získané bodové hodnocení bude následně redukováno vahou daného kritéria, tedy x 0,40.
Celkové hodnocení: 
Součet redukovaných bodových hodnot z uvedených dílčích hodnotících kritérií určí výslednou bodovou hodnotu nabídky.   Celkové pořadí nabídek je dáno výslednou bodovou hodnotou nabídky tak, že nejvýhodnější je ta nabídka, která získá nejvyšší celkový počet bodů. V případě rovnosti bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí nabídek pořadí v kritériu “Kvalita poskytovaného plnění“.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavky zadavatele na kvalifikaci
Předpokladem posouzení a hodnocení nabídky je splnění kvalifikace. V případě nesplnění kteréhokoliv kvalifikačního kritéria nebo nesplnění povinnosti oznámení změn v kvalifikaci (viz níže) bude účastník vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo předložení dalších dodatečných informací či dokladů a/nebo písemného vysvětlení nabídky.
Není-li stanoveno jinak, doklady k prokázání splnění kvalifikace postačí předložit v prosté kopii. 
V případě, že byla kvalifikace získána v zahraničí, prokazuje se doklady vydanými podle právního řádu země, ve které byla získána, a to v rozsahu požadovaném zadavatelem.
V případě společné účasti dodavatelů prokazuje základní způsobilost a profesní způsobilost každý dodavatel samostatně.
Základní způsobilost a profesní způsobilost dle bodu 2.1a) nemohou být prokázány prostřednictvím poddodavatele.
Dodavatel nemůže nahradit požadované doklady čestným prohlášením.
Dodavatel může nahradit požadované doklady jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky.
Pokud po předložení dokladů nebo prohlášení o kvalifikaci dojde v průběhu zadávacího řízení ke změně kvalifikace účastníka zadávacího řízení, je účastník zadávacího řízení povinen tuto změnu zadavateli do 5 pracovních dnů od oznámení této změny předložit nové doklady nebo prohlášení ke kvalifikaci, zadavatel může tyto lhůty prodloužit nebo prominout jejich zmeškání. Povinnost podle věty první účastníku zadávacího řízení nevzniká, pokud je kvalifikace změněna takovým způsobem, že a) podmínky kvalifikace jsou nadále splněny, b) nedošlo k ovlivnění kritérií pro snížení počtu účastníků zadávacího řízení nebo nabídek a c) nedošlo k ovlivnění kritérií hodnocená nabídek. 
Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).
Před uzavřením smlouvy si zadavatel od vybraného dodavatele může vyžádat předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů o kvalifikaci, pokud již nebyly v zadávacím řízení předloženy.
Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit údaje a informace uvedené v nabídce účastníka u třetích osob, účastník je povinen zadavateli v tomto poskytnout potřebnou součinnost.
Doklady prokazující profesní způsobilost (výpis z obchodního rejstříku) musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení zadávacího řízení.
1 Základní způsobilost
1.1 Kvalifikační předpoklad splní dodavatel, který nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží.  Splnění tohoto předpokladu prokáže dodavatel předložením: 
a) výpis z evidence Rejstříku trestů FO dodavatele. Je-li dodavatelem právnická osoba, pak výpis z evidence Rejstříku trestů PO a výpis z evidence Rejstříku trestů FO každého člena statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele PO také právnická osoba, musí být doložen také výpis z evidence Rejstříku trestů PO této právnické osoby a výpis z evidence Rejstříku trestů FO všech členů statutárních orgánů a osoba zastupující tuto právnickou osobu ve statutárním orgánu dodavatele.   
1.2 Kvalifikační předpoklad splní dodavatel, který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek.  Splnění tohoto předpokladu prokáže dodavatel předložením: 
a) potvrzení příslušného finančního úřadu   
b) čestné prohlášení ve vztahu k spotřební dani   
1.3 Kvalifikační předpoklad splní dodavatel, který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění.  Splnění tohoto předpokladu prokáže dodavatel předložením: 
a) písemné čestné prohlášení   
1.4 Kvalifikační předpoklad splní dodavatel, který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.  Splnění tohoto předpokladu prokáže dodavatel předložením: 
a) potvrzení příslušné okresní správy sociálního zabezpečení   
1.5 Kvalifikační předpoklad splní dodavatel, který není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo není v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.  Splnění tohoto předpokladu prokáže dodavatel předložením: 
a) výpis z obchodního rejstříku, nebo čestné prohlášení, není-li v obchodním rejstříku zapsán   
2 Profesní způsobilost
2.1 Zadavatel stanovuje kvalifikační předpoklad – Zápis v obchodním nebo jiné obdobné evidenci, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence požaduje., za současného vymezení minimální úrovně kvalifikačního předpokladu a způsobu prokázání takto: 
a) výpis z příslušné evidence 
2.2 Zadavatel stanovuje kvalifikační předpoklad – Oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění požadují, za současného vymezení minimální úrovně kvalifikačního předpokladu a způsobu prokázání takto: 
a) Výpis z živnostenského rejstříku na obory živnosti: 
•  Mimoškolní výchova a vzdělání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti 
3 Technická kvalifikace
3.1 Zadavatel stanovuje kvalifikační předpoklad – Předložení seznamu služeb obdobného charakteru realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech před zahájením zadávacího řízení. Služby se považují za poskytnuté v době podle předchozí věty, pokud byly v průběhu této doby dokončeny. Dodavatel může k prokázání tohoto kritéria použít služby, které poskytl společně s jinými dodavateli, a to v rozsahu, v jakém se na plnění zakázky podílel, nebo jako poddodavatel, a to v rozsahu, v jakém se na plnění zakázky podílel. Rovnocenným dokladem s dokladem podle věty první je rovněž smlouva s objednatelem a doklad o uskutečnění plnění dodavatele. Zadavatel vymezuje minimální úroveň tohoto kvalifikačního předpokladu takto, 
v seznamu služeb uvede dodavatel zejména:
•  identifikace služby 
•  doba realizace služby (měsíc a rok) 
•  uvedení obchodní firmy zákazníka včetně telefonu a e-mailu na kontaktní osobu 
3.2 Zadavatel stanovuje kvalifikační předpoklad – Seznam techniků (realizační tým), kteří se budou podílet na plnění zakázky, a to zejména těch, které zajišťují kontrolu kvality, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli. Seznam bude zahrnovat člena realizačního týmu v postavení vedoucího týmu - projektového manažera, který bude odpovědný zejména za řádné plnění zakázky a za komunikaci se zadavatelem. Členové realizačního týmu uvedení v tomto seznamu budou tvořit realizační tým, který bude odpovědný za plnění zakázky jednotlivých okruhů kurzu specifikovaných v detailním vymezení předmětu zakázky. Minimální úroveň tohoto kvalifikačního předpokladu je vymezena seznamem požadavků na osoby, které budou v rámci zakázky plnit specifické úkoly (vyučovat) v bodech níže. Více úkolů (podbodů) může být prokázáno jednou osobou s patřičnou způsobilostí. Není tedy stanoven požadavek na minimální počet osob.  Dodavatel tento kvalifikační předpoklad prokáže předložením vlastnoručně podepsaného profesního životopisu, který bude zpracován v minimálním rozsahu a členění: označení pozice v realizačním týmu, nejvyšší dosažené vzdělání, přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru. Komunikační jazyk v rámci poskytování poradenských služeb bude český jazyk. Zadavatel ke splnění tohoto kvalifikačního předpokladu dále požaduje následující požadavky pro každou z osob: Zadavatel vymezuje minimální úroveň tohoto kvalifikačního předpokladu takto: 
Realizační tým účastníka zakázky bude složen z nejméně 3 osob, přičemž všechny budou mít dokončené vysokoškolské vzdělání.
a) Jeden člen realizačního týmu v postavení vedoucího týmu - projektového manažera (garant zakázky), bude mít praxi ve vedení projektů v oblasti vzdělávání dospělých v délce nejméně 5 let  
b) Druhý z členů realizačního týmu, hlavní lektor, zodpovědný za vedení učebního plánu, bude mít praxi ve vedení projektů v oblasti vzdělávání jako lektor/školitel/přednášející v délce nejméně 5 let  
c) Třetí člen realizačního týmu, bude mít praxi ve školení v oblasti vzdělávání v délce nejméně 3 roky 
3.3 Výměna člena realizačního týmu v době plnění zakázky bude možná pouze se souhlasem zadavatele a za podmínky, že nový člen bude plnit shora uvedené požadavky.
3.4 Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit si pravdivost předložených potvrzení u jejich výstavců.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel upozorňuje dodavatele, že zadávací podmínky této výzvy jsou souhrnem požadavků zadavatele, nikoliv však souhrnem veškerých požadavků vyplývajících z obecně závazných předpisů a dalších norem, které se vztahují k předmětu zakázky a jeho realizaci, kterými se dodavatel při zpracování nabídky musí rovněž řídit.
Dodavatel je povinen prostudovat si veškeré pokyny a podmínky stanovené zadavatelem za účelem vyjasnění případných nesrovnalostí či sporných ustanovení ještě před podáním své nabídky.
Podáním nabídky přijímá dodavatel plně a bez výhrad veškeré podmínky a povinnosti uvedené v této výzvě včetně příloh.
Dodavatel podá svou nabídku k celému rozsahu zakázky, jak to vyžaduje tato výzva. Nabídky k částem zakázky budou vyřazeny.
Účastník, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný účastník v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.
Pokud účastník podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími účastníky, nebo je poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný účastník v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci, zadavatel všechny nabídky podané takovým účastníkem vyřadí. Vyloučení účastníka včetně důvodu zadavatel bezodkladně písemně oznámí účastníkovi.
Zadavatel požaduje, aby dodavatelé zpracovali nabídku v následujícím členění:
a) krycí list nabídky; 
b) čestná prohlášení či případné doklady, jimiž dodavatel prokazuje splnění kvalifikace;
c) případné další doklady, požadované touto zadávací dokumentací;
d) případné ostatní doklady vztahující se k předmětu plnění zakázky;
e) návrh smlouvy, včetně požadovaných příloh;
Podepsaný návrh smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka (v počtu vyhotovení dle návrhu smlouvy)
Za obsahovou úplnost nabídky odpovídá výhradně dodavatel, výše uvedený výčet dokumentů slouží pouze pro usnadnění orientace dodavatele při kompletaci nabídky. Pokud v tomto výčtu nebude uveden dokument, povinnost, jehož doložení do nabídky by event. vyplývala ze zadávacích podmínek nebo ze zákone, nemůže se dodavatel zbavit odpovědnosti za obsahovou neúplnost nabídky poukazem na tento výčet dokumentů.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní realizaci zakázky v souladu s touto výzvou. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH.
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění (zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravu apod.).
Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou DPH, V tomto případě bude nabídková cena upravenou podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.
Účastník je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy.   

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být podána v listinné podoběa) bude předložena v jednom (1) originále, jedné (1) kopii, v českém jazyce;b) bude podána v řádně uzavřené obálce označené nápisem „NABÍDKA DO VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ - Odborné školení IATF 16949:2016 zaměstnanců FORSCHNER, spol.s.r.o. – NEOTEVÍRAT“.c) bude obsahovat dodavatelem nabízené hodnoty hodnotících kritérií, ty budou doplněné na vyznačených místech v předložených dokumentech (krycí list, smlouva). d) musí obsahovat identifikační údaje dodavatele, včetně kontaktních údajů;e) nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl;f) bude obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou za dodavatele jednat;g) bude obsahovat čestná prohlášení podepsaná osobou oprávněnou za dodavatele jednat či případně příslušné doklady, jimiž dodavatel prokazuje splnění kvalifikace, v prosté kopii; Zadavatel doporučuje dodavatelům, aby:a) své nabídky zabezpečili proti manipulaci;b) všechny listy nabídky byly navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky;c) všechny stránky nabídky byly očíslovány vzestupnou kontinuální řadou;d) označili ty části nabídky, které považují za obchodní tajemství podle zvláštního právního předpisu nebo duševní vlastnictví, případně předložili seznam takových částí.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle účastníkům písemné vyhotovení vysvětlení, případně související dokumenty, a to do 2 pracovních dnů od doručení žádosti.Zadavatel je oprávněn poskytnout účastníkům vysvětlení k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.Vysvětlení včetně přesného znění žádosti bude vždy uveřejněno stejným způsobem, jako je uveřejněna tato zadávací dokumentace.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve výzvě.
Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou soutěží o nejvhodnější nabídku ani veřejným příslibem.
Veškerá komunikace bude probíhat pouze písemnou formou (vč. komunikace mailem) prostřednictvím kontaktní osoby zástupce zadavatele ve věci zakázky, a to pouze v českém jazyce.
Zadávací lhůta, po kterou účastník nesmí ze zadávacího řízení odstoupit je 60 dnů, přičemž počátkem zadávací lhůty je konec lhůty pro podání nabídek.
Předložením nabídky v tomto výběrovém řízení berou účastníci bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení výběrového řízení, či neuzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, nevzniká žádnému z účastníků nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí účastníků v tomto výběrovém řízení a ustanovení § 1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s ustanovením § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikuje.
Zadavatel požaduje, aby dodavatel ve své nabídce uvedl, jakou část zakázky má v úmyslu zadat jiným osobám. 
Dodavatel uvede v nabídce seznam poddodavatelů, se kterými uvažuje při plnění zakázky, s uvedením jejich identifikačních údajů a věcné specifikace každé poddodavatelů.
Části zakázky, které může plnit pouze vybraný dodavatel: nejsou stanoveny.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, datum účinnosti od 1. 5. 2017), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadavatel ruší zadávací řízení podle § 127 odst. 2 písm. d) v průběhu zadávacího řízení se vyskytly důvody hodné zvláštního zřetele, včetně důvodů ekonomických, pro které nelze po zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení pokračoval, bez ohledu na to, zda tyto důvody zadavatel způsobil či nikoliv. Úřad práce ČR shledal rozpor mezi provedeným výběrem vzdělávacího zařízení a Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, respektive zákonem č. 134/2016 Sb..

Datum ukončení: 31. 10. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 14. 8. 2017
 
Aktualizováno: 6. 11. 2017