- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Odborné školení IATF 16949:2016 zaměstnanců ve společnosti FORSCHNER, spol. s r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11890
Název zakázky: Odborné školení IATF 16949:2016 zaměstnanců ve společnosti FORSCHNER, spol. s r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 11. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: FORSCHNER, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Jaktáře č.p. 1752, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště
- Jméno: Ing. Janoušková Marie, prokura
- Telefon: +420571894616
- E-mail: janouskova.marie@forschner.cz
IČ zadavatele: 60721871
DIČ zadavatele: CZ60721871
- Jméno: Ing. Janoušková Marie, prokura
- Telefon: +420571894616
- E-mail: janouskova.marie@forschner.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 12. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: FORSCHNER, spol. s r.o., Jaktáře č.p. 1752, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem školení je odborné školení IATF 16949:2016. Cílem kurzu je, aby proškolení pracovníci získali klíčové znalosti, s jejichž pomocí budou schopni provádět interní audit firemních procesů, a naučili se zvládat základní techniky, které se týkají řízení procesů v automobilovém průmyslu, tzv. core tools (FMEA, MSA SPC, APQP, PPAP).
Vzdělávací aktivita je určena pro 29 zaměstnanců společnosti (2 skupiny), pro každého v rozsahu 64 hodin (62 hodin výuka + 2 hodiny závěrečný pohovor). 1 vyučovací hodina = 60 minut.
Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka výběrového řízení spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné lektora, stravné lektora a ubytování lektora, školící pomůcky, materiály apod. Prezentační techniku (dataprojektor, flipchart) poskytne zadavatel. Součástí nabídkové ceny není občerstvení pro školené osoby.
Podrobná specifikace předmětu zakázky je obsažena v příloze s názvem Výzva k podání nabídek - FORSCHNER.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 464000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: leden 2018 – červenec 2018
Místo dodání / převzetí plnění: FORSCHNER, spol. s r.o., Jaktáře č.p. 1752, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Posuzovány a hodnoceny budou nabídky doručené v řádné lhůtě, které budou zpracovány v souladu se zadávacími podmínkami a podány kvalifikovanými dodavateli. Základním kritériem hodnocení je ekonomická výhodnost nabídky.
Celková nabídková cena bez DPH – váha 100 %
V rámci hodnotícího kritéria Celková nabídková cena bez DPH budou nabídky hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH za celý předmět plnění zakázky. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. Nejvýhodnější nabídce bude přiřazen počet bodů 100 a ostatním nabídkám body podle následujícího vzorce:
100 * (Nejnižší celková nabídková cena bez DPH/celková nabídková cena bez DPH hodnocené nabídky) * váha kritéria 100 %
V případě, že je uchazeč neplátce DPH uvede cenu bez DPH za kurz a cenu s DPH za kurz stejnou, do pole DPH uvede 0.
V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí, v jakém byly doručeny.Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- viz Výzva k podání nabídek - FORSCHNER ke stažení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka uchazeče bude obsahovat:
Vrchní stranu nabídky obsahující identifikační údaje o uchazeči: Firma, IČO, sídlo a kontaktní osoba ve věci nabídky
Krycí list nabídky (příloha č. 1) – Krycí list nabídky bude podepsaný statutárním orgánem nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče na základě plné moci – vyplní uchazeč.
-Doklady o prokázání Základních kvalifikačních předpokladů (Příloha č. 2 Čestné prohlášení)
-Doklady o prokázání Profesních kvalifikačních předpokladů
-Doklady o prokázání Technických kvalifikačních předpokladů
-Plná moc – Uchazeč doloží plnou moc pouze v případě, že budou Doklady o prokázání kvalifikace podepsány osobou oprávněnou jednat za dodavatele na základě plné moci
Uchazeč může k nabídce předložit i další dokumenty jako je např. ukázka vzdělávacích materiálů atp.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek - FORSCHNER ke stažení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek - FORSCHNER ke stažení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek - FORSCHNER ke stažení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva_k_podani_nabidek_FORSCHNER.pdf (21. 11. 2017 14:41)
- Příloha 1 - Krycí list nabídky.docx (21. 11. 2017 14:41)
- Příloha 2 - Čestné prohlášení - Základní kvalifikační předpoklady.doc (21. 11. 2017 14:41)
- Vysvětlení zadávacích podmínek_FORSCHNER.PDF (30. 11. 2017 10:19)
- Oznameni o vysledku hodnoceni Forschner.pdf (8. 12. 2017 14:29)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (12. 12. 2017 11:22)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CE-PA, spol. s r.o., Trojická 1910/7, 12800 Praha 2 - Nové Město, IČ:02229919, Jaroslav Škývara, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 12. 12. 2017
Datum ukončení: 12. 12. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.