- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Odborné školení TPV2000
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12065
Název zakázky: Odborné školení TPV2000
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 1. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: TEROM s.r.o.
Sídlo zadavatele: Kladruby 74, Chlumec nad Cidlinou 503 51
IČ zadavatele: 64826848
- Jméno: Karolína Kvasničková DiS.
- Telefon: +420734150954
- E-mail: personal@terom.cz
Lhůta pro podání nabídek: 23. 2. 2018 13:00
Místo pro podání nabídek: TEROM s.r.o., Kladruby 74, Chlumec nad Cidlinou
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Odborné školení TPV2000. Cílem tohoto školení je zdokonalení, zrychlení a zkvalitnění samostatného vytváření pracovních příkazů, technologických postupů a kusovníků,výrobní příkazy, workflow a nabídky. Tím dojde k zrychlení předání pracovních postupů a příkazů mezi přípravou výroby a výrobou, odpadnou ztrátové časy a zvýší se produktivita práce ve firmě.
Vzdělávací aktivita je určena pro 8 zaměstnanců společnosti, pro každého v rozsahu 80 hodin + 2 hodiny závěrečná zkouška (1 hodina = 60 min)
Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka výběrového řízení spojená se zajištěním předmětu plnění.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 320000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: duben 2018 – leden 2019 Jednotlivé termíny školení mohou být upraveny dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Vzdělání bude probíhat v prostorách firmy TEROM s. r. o.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Odborné školení TPV2000. Cílem tohoto školení je zdokonalení, zrychlení a zkvalitnění samostatného vytváření pracovních příkazů, technologických postupů a kusovníků,výrobní příkazy, workflow a nabídky. Tím dojde k zrychlení předání pracovních postupů a příkazů mezi přípravou výroby a výrobou, odpadnou ztrátové časy a zvýší se produktivita práce ve firmě.
Vzdělávací aktivita je určena pro 8 zaměstnanců společnosti, pro každého v rozsahu 80 hodin + 2 hodiny závěrečná zkouška (1 hodina = 60 min)
Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka výběrového řízení spojená se zajištěním předmětu plnění.
Hodinový rozpis výuky:
1. Poučení BOZP 1
2. Kusovníky 15
3. Technologické postupy 24
4. Výrobní příkazy 16
5. Workflow 12
6. Nabídky 12
Počet hodin celkem 80
Závěrečná zkouška +2
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Vybraný uchazeč musí dodat:
a) čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky či penále na pojistném na veřejném zdravotním pojištění nebo na sociálním zabezpečení nebo na příspěvku na státní sociální politiku zaměstnanosti.
b) výpis z obchodního a živnostenského listu, doklad kvalifikace dodavatele
c) Lektor dodá doklad o vzdělání, doklad o oprávnění ke školení (certifikát) nebo profesní životopis
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka uchazeče bude obsahovat:
Identifikační údaje o uchazeči: firma, IČO, sídlo, a kontaktní osoba ve věci nabídky
Krycí list nabídky (příloha č. 1) – krycí list nabídky bude podepsaný statutárním orgánem nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče na základně plné moc – vyplní uchazeč
Doklady o prokázání základních kvalifikačních předpokladů ( příloha č. 2 čestné prohlášení )
Doklady o prokázání profesních kvalifikačních předpokladů
Doklady o prokázání technických kvalifikačních předpokladů
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Celková nabídková cena bude dodavatelem uvedena ve členění Cena bez DPH, DPH a cena včetně DPH, dle zadání v krycím listu. V případě, že je uchazeč neplátce DPH uvede cenu bez DPH za kurz a cenu z DPH za kurz stejnou. Do pole DPH uvede 0.V případě rovnosti celkových bodových hodnot 2 či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí v jakém byly doručeny.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha+č.+1+-+Krycí+list+nabídky - TPV výběrové řízení.docx (24. 1. 2018 14:17)
- Příloha+č.+2-+Čestné+prohlášení_o_splnění_základních_kvalifikačních_kritérií (1) TPV, výběrové řízení.docx (24. 1. 2018 14:17)
- SKMBT_C28018012411500.pdf (24. 1. 2018 14:17)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: byly zjištěny vážné nesrovnalosti a chyby v zadávací dokumentaci
Datum ukončení: 1. 2. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.