Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Odborné školení TPV2000

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12065

Název zakázky: Odborné školení TPV2000

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 1. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: TEROM s.r.o.

Sídlo zadavatele: Kladruby 74, Chlumec nad Cidlinou 503 51

IČ zadavatele: 64826848

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Karolína Kvasničková DiS.
  • Telefon: +420734150954
  • E-mail: personal@terom.cz

Lhůta pro podání nabídek: 23. 2. 2018 13:00

Místo pro podání nabídek:
TEROM s.r.o., Kladruby 74, Chlumec nad Cidlinou

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Odborné školení TPV2000. Cílem tohoto školení je zdokonalení, zrychlení a zkvalitnění samostatného vytváření pracovních příkazů, technologických postupů a kusovníků,výrobní příkazy, workflow a nabídky. Tím dojde k zrychlení předání pracovních postupů a příkazů mezi přípravou výroby a výrobou, odpadnou ztrátové časy a zvýší se produktivita práce ve firmě.


 

Vzdělávací aktivita je určena pro 8 zaměstnanců společnosti, pro každého v rozsahu 80 hodin + 2 hodiny závěrečná zkouška (1 hodina = 60 min)


 

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka výběrového řízení spojená se zajištěním předmětu plnění.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 320000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
duben 2018 – leden 2019 Jednotlivé termíny školení mohou být upraveny dle potřeb zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Vzdělání bude probíhat v prostorách firmy TEROM s. r. o.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Odborné školení TPV2000. Cílem tohoto školení je zdokonalení, zrychlení a zkvalitnění samostatného vytváření pracovních příkazů, technologických postupů a kusovníků,výrobní příkazy, workflow a nabídky. Tím dojde k zrychlení předání pracovních postupů a příkazů mezi přípravou výroby a výrobou, odpadnou ztrátové časy a zvýší se produktivita práce ve firmě.


 

Vzdělávací aktivita je určena pro 8 zaměstnanců společnosti, pro každého v rozsahu 80 hodin + 2 hodiny závěrečná zkouška (1 hodina = 60 min)


 

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka výběrového řízení spojená se zajištěním předmětu plnění.

 

Hodinový rozpis výuky:
1. Poučení BOZP 1
2. Kusovníky 15
3. Technologické postupy 24
4. Výrobní příkazy 16
5. Workflow 12
6. Nabídky 12
Počet hodin celkem 80
Závěrečná zkouška +2

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Vybraný uchazeč musí dodat:

a) čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky či penále na pojistném na veřejném zdravotním pojištění nebo na sociálním zabezpečení nebo na příspěvku na státní sociální politiku zaměstnanosti.

 

b) výpis z obchodního a živnostenského listu, doklad kvalifikace dodavatele 

 

c) Lektor dodá doklad o vzdělání, doklad o oprávnění ke školení (certifikát) nebo profesní životopis 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka uchazeče bude obsahovat:

Identifikační údaje o uchazeči: firma, IČO, sídlo, a kontaktní osoba ve věci nabídky

Krycí list nabídky (příloha č. 1) – krycí list nabídky bude podepsaný statutárním orgánem nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče na základně plné moc – vyplní uchazeč

Doklady o prokázání základních kvalifikačních předpokladů ( příloha č. 2 čestné prohlášení )

Doklady o prokázání profesních kvalifikačních předpokladů

Doklady o prokázání technických kvalifikačních předpokladů

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celková nabídková cena bude dodavatelem uvedena ve členění Cena bez DPH, DPH a cena včetně DPH, dle zadání v krycím listu. V případě, že je uchazeč neplátce DPH uvede cenu bez DPH za kurz a cenu z DPH za kurz stejnou. Do pole DPH uvede 0.V případě rovnosti celkových bodových hodnot 2 či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí v jakém byly doručeny.


 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: byly zjištěny vážné nesrovnalosti a chyby v zadávací dokumentaci

Datum ukončení: 1. 2. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 24. 1. 2018
 
Aktualizováno: 1. 2. 2018