Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Odborné služby v oblasti rovných příležitostí II

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11054

Název zakázky: Odborné služby v oblasti rovných příležitostí II

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 3. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Kraj Vysočina

Sídlo zadavatele: Žižkova 57/1882, 587 33 Jihlava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: MUDr. Jiří Běhounek, hejtman kraje, Mgr. Pavel Pacal, náměstek hejtmana

IČ zadavatele: 70890749

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Lenka Matoušková
  • Telefon: +420564602549
  • E-mail: matouskova.l@kr-vysocina.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 4. 2017 11:00

Místo pro podání nabídek:
způsob a místo podání nabídek viz zadávací dokumentace

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této veřejné zakázky je poskytnutí odborných služeb v oblasti rovných příležitostí, jejichž výsledkem bude:

  1. zpracování globálního auditu rovných příležitostí a oblastí vytváření příležitostí pro slaďování osobního a pracovního života zaměstnankyň a zaměstnanců v podmínkách Krajského úřadu Kraje Vysočina,
  2. zpracování metodiky provádění auditů rovných příležitostí a v oblasti vytváření příležitostí pro slaďování osobního a pracovního života zaměstnankyň a zaměstnanců v podmínkách Krajského úřadu Kraje Vysočina,
  3. zpracování Evaluace Strategie rovných příležitostí v podmínkách Krajského úřadu Kraje Vysočina,
  4. zpracování metodiky pro implementaci přístupů rovných příležitostí do praxe organizace veřejné správy a služeb.

Bližší specifikace je uvedena v zadávací dokumentaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 256000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
viz zadávací dokumentace

Místo dodání / převzetí plnění:
viz zadávací dokumentace

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Základním kritériem pro hodnocení veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena včetně DPH za celý rozsah předmětu veřejné zakázky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz zadávací dokumentace

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz zadávací dokumentace

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz zadávací dokumentace

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
viz zadávací dokumentace

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
viz zadávací dokumentace

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): BDO Audit s.r.o., se sídlem Olbrachtova 1980/5, 140 00 Praha 4, IČO: 45314381

    Datum podpisu smlouvy: 19. 5. 2017

Datum ukončení: 19. 5. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 30. 3. 2017
 
Aktualizováno: 22. 5. 2017