- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Odborné služby v oblasti rovných příležitostí II
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11054
Název zakázky: Odborné služby v oblasti rovných příležitostí II
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 3. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Kraj Vysočina
Sídlo zadavatele: Žižkova 57/1882, 587 33 Jihlava
- Jméno: MUDr. Jiří Běhounek, hejtman kraje, Mgr. Pavel Pacal, náměstek hejtmana
IČ zadavatele: 70890749
- Jméno: Ing. Lenka Matoušková
- Telefon: +420564602549
- E-mail: matouskova.l@kr-vysocina.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 4. 2017 11:00
Místo pro podání nabídek: způsob a místo podání nabídek viz zadávací dokumentace
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky je poskytnutí odborných služeb v oblasti rovných příležitostí, jejichž výsledkem bude:
- zpracování globálního auditu rovných příležitostí a oblastí vytváření příležitostí pro slaďování osobního a pracovního života zaměstnankyň a zaměstnanců v podmínkách Krajského úřadu Kraje Vysočina,
- zpracování metodiky provádění auditů rovných příležitostí a v oblasti vytváření příležitostí pro slaďování osobního a pracovního života zaměstnankyň a zaměstnanců v podmínkách Krajského úřadu Kraje Vysočina,
- zpracování Evaluace Strategie rovných příležitostí v podmínkách Krajského úřadu Kraje Vysočina,
- zpracování metodiky pro implementaci přístupů rovných příležitostí do praxe organizace veřejné správy a služeb.
Bližší specifikace je uvedena v zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 256000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz zadávací dokumentace
Místo dodání / převzetí plnění: viz zadávací dokumentace
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem pro hodnocení veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena včetně DPH za celý rozsah předmětu veřejné zakázky.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz zadávací dokumentace
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz zadávací dokumentace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz zadávací dokumentace
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz zadávací dokumentace
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz zadávací dokumentace
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Zadávací dokumentace.pdf (29. 3. 2017 16:38)
- Oznámení o výsledku hodnocení, výběru.pdf (3. 5. 2017 13:20)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): BDO Audit s.r.o., se sídlem Olbrachtova 1980/5, 140 00 Praha 4, IČO: 45314381
Datum podpisu smlouvy: 19. 5. 2017
Datum ukončení: 19. 5. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.