Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Odborné služby v oblasti rovných příležitostí III – akční plán, nástroje zavedení a vzdělávání

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12111

Název zakázky: Odborné služby v oblasti rovných příležitostí III – akční plán, nástroje zavedení a vzdělávání

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 2. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Kraj Vysočina

Sídlo zadavatele: Žižkova 1882/57, 587 33 Jihlava

IČ zadavatele: 70890749

DIČ zadavatele: CZ70890749

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Lenka Matoušková
  • Telefon: +420564602549
  • E-mail: matouskova.l@kr-vysocina.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 3. 2018 11:00

Místo pro podání nabídek:
Kraj Vysočina, Žižkova 1882/57, 587 33 Jihlava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této veřejné zakázky je poskytnutí odborných služeb v oblasti rovných příležitostí, jejichž výsledkem bude:

  1. zpracování akčního plánu pro vyrovnané zastoupení žen a mužů nejen ve vedoucích a rozhodovacích pozicích,
  2. systémové zavedení nástrojů na vyrovnání zastoupení žen a mužů nejen ve vedoucích a rozhodovacích pozicích,
  3. zpracování metodiky posuzování dopadů návrhů v materiálech (návrhů usnesení) předkládaných Radě Kraje Vysočina a Zastupitelstvu Kraje Vysočina na rovné příležitosti, slaďování pracovního a osobního života,
  4. implementace metodiky o možnostech optimalizace sběru dat z oblasti rovných příležitostí v podmínkách Krajského úřadu Kraje Vysočina.

Bližší specifikace viz zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 161157,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termíny pro jednotlivá dílčí plnění: 30. 9. 2018, 28. 2. 2019, 30. 6. 2019, 30. 6. 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Kraj Vysočina, Žižkova 1882/57, 587 33 Jihlava

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Základním kritériem pro hodnocení veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena včetně DPH za celý rozsah předmětu veřejné zakázky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje splnění kvalifikačních předpokladů v následujícím rozsahu:

  1. Základní způsobilost v rozsahu uvedeném v příloze č. 3 zadávací dokumentace, a to formou čestného prohlášení podepsaného osobou oprávněnou jednat za účastníka řízení;

  2. Profesní způsobilost předložením prosté kopie:

  • výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (nesmí být starší 90 kalendářních dnů k poslednímu dni lhůty k podání nabídky);

  • dokladu o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (např. výpis z živnostenského rejstříku prokazující provozování volné živnosti s předmětem podnikání „Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona“);

 

3. Technické kvalifikační předpoklady předložením:

a) seznamu minimálně 2 významných služeb, jejichž předmětem bylo zpracování auditů, metodik nebo evaluací na úseku personálních politik zaměstnavatelů vůči zaměstnancům se zaměřením na uplatňování rovných příležitostí a slaďování osobního a pracovního života, případně nastavení jejich implementace, realizovaných v posledních 3 letech v rozsahu každé minimálně 100 000 Kč včetně DPH, s uvedením jejich rozsahu, stručného popisu obsahu zakázky, doby poskytnutí, ceny a kontaktní osoby objednatele pro každou referenční zakázku samostatně.

 

b) seznamu řešitelského týmu, který se bude podílet na realizaci zakázky

Řešitelský tým musí tvořit minimálně 3 osoby splňující následující požadavky:

  1. vedoucí týmu - VŠ vzdělání a minimálně 3 letá praxe v oblasti obdobných služeb, které jsou předmětem zakázky, z toho alespoň 2 letá praxe jako vedoucí řešitelských týmů. Za obdobné služby považuje zadavatel zpracování auditů, metodik, vzdělávání (lektorství) nebo evaluací na úseku personálních politik zaměstnavatelů vůči zaměstnancům se zaměřením na uplatňování rovných příležitostí a slaďování osobního a pracovního života, případně nastavení jejich implementace;

  2. min. další 2 spolupracovníci/e - SŠ/VŠ a minimálně 2 letá praxe v oblasti obdobných služeb, které jsou předmětem zakázky. Za obdobné služby považuje zadavatel zpracování auditů, metodik, vzdělávání (lektorství) nebo evaluací na úseku personálních politik zaměstnavatelů vůči zaměstnancům se zaměřením na uplatňování rovných příležitostí a slaďování osobního a pracovního života, případně nastavení jejich implementace.

     

Seznam musí být podepsán osobou oprávněnou jednat za účastníka řízení a jeho přílohou budou profesní životopisy obsahující minimálně:

  • jméno a příjmení osoby,

  • označení pozice v řešitelském týmu,

  • dosažené vzdělání, včetně uvedení univerzity - instituce, certifikáty,

  • přehled pouze profesní praxe relevantní pro posouzení výše uvedeného kvalifikačního požadavku (tj. uvedení let v jakých se podílel na zpracování auditů, metodik, vzdělávání (lektorství) nebo evaluací na úseku personálních politik zaměstnavatelů vůči zaměstnancům se zaměřením na uplatňování rovných příležitostí a slaďování osobního a pracovního života, případně nastavení jejich implementace);

  • přehled nejdůležitějších služeb, na jejichž plnění se osoba podílela, včetně uvedení její pozice a rozsah práce a odpovědnosti, název zadavatele, popř. číslo projektu,

  • prosté kopie osvědčení o dosaženém vzdělání.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Účastník řízení ve své nabídce uvede své identifikační údaje, a to v rozsahu – název obchodní firmy, datum zapsání v obchodním rejstříku, sídlo, jméno osoby oprávněné jednat za účastníka, IČO, DIČ, telefon, e-mail (pro komunikaci v průběhu procesu zadávání zakázky).

Účastník řízení ve své nabídce předloží návrh smlouvy o dílo, podepsaný osobou oprávněnou jednat za účastníka. Pokud návrh smlouvy podepíše zmocněná osoba, musí být součástí nabídky uchazeče též příslušná platná plná moc. Od obchodních podmínek, které jsou součástí zadávací dokumentace, se nelze odchýlit. Jiné úpravy či zásahy do obchodních podmínek než doplnění údajů v označených částech (v textu zvýrazněno), budou považovány za nesplnění zadávacích podmínek a v případě jejich zjištění budou důvodem pro vyřazení nabídky účastníka řízení ze zadávacího řízení. Údaje uvedené v návrhu smlouvy se nesmí lišit od údajů uvedených v jiné části nabídky uchazeče. V případě rozporů je pak vždy rozhodující písemný návrh smlouvy.

Součástí nabídky budou rovněž další dokumenty požadované zákonem a zadavatelem, zejména doklady a informace prokazující splnění kvalifikace.

Účastník řízení předloží v nabídce následující dokumenty:

  • Krycí list nabídky.
  • Prokázání splnění kvalifikačních předpokladů (dle čl. 7 zadávací dokumentace).
  • Návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat za účastníka řízení.

Nabídka bude předložena v českém jazyce v jednom originále v listinné podobě.

Nabídka účastníka řízení nesmí obsahovat přepisy nebo opravy, které by mohly uvést zadavatele v omyl. Zadavatel z důvodu právní jistoty doporučuje, aby nabídka uchazeče byla zajištěna způsobem znemožňujícím manipulaci s jednotlivými listy a všechny listy nabídky včetně příloh byly řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou.

Pro sestavení a vyplnění krycího listu se účastníku řízení doporučuje použít přílohu zadávací dokumentace č. 2 – Krycí list nabídky (vzor).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník řízení stanoví nabídkovou cenu jako celkovou za plnění veřejné zakázky.

Nabídková cena bude stanovena jako cena „nejvýše přípustná“ a musí v ní být zahrnuty veškeré náklady spojené s realizací předmětu veřejné zakázky.

Všechny případné náklady a výdaje s vypracováním a předložením nabídky nese účastník řízení.

Zadavatel stanoví, že při hodnocení rozhoduje pro plátce DPH i pro neplátce DPH cena s DPH.

Nejvýše přípustná nabídková cena dle bodu 4. 1 zadávací dokumentace činí 195 000 Kč včetně DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v samostatné obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Účastník řízení je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace k zadávacím podmínkám kdykoli v průběhu lhůty pro podání nabídek nejpozději však 4 pracovní dny před uplynutí lhůty pro podání nabídek. Písemná žádost (i e-mailem) o dodatečné informace musí být zadavateli doručena na adresu Krajský úřad Kraje Vysočina, odbor regionálního rozvoje, Žižkova 57, 587 33 Jihlava, k rukám kontaktní osoby: Ing. Lenky Matouškové, tel.: 564 602 549, e-mail: matouskova.l@kr-vysocina.cz. Zadavatel poskytne doplňující informace nejpozději do 2 pracovních dnů od doručení žádosti, a to všem účastníkům řízení.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel může poskytnout účastníkům řízení dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.

Zadavatel nehradí uchazečům náklady vzniklé z účasti v řízení.

Pokud dojde k nesouladu údajů uvedených v zadávací dokumentaci a v obchodních podmínkách, platí to, co je uvedeno v obchodních podmínkách.

Nejedná se o zadávací řízení v režimu  zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů. Zadavatel si vyhrazuje právo upravit zadávací podmínky nebo zrušit soutěž z důvodu uvedených v Obecné částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, verze 7. Žádný z účastníků řízení nemá ani v tomto případě nárok na náhradu nákladů spojených s vypracováním a podáním nabídky.

Účastník řízení spolu s podáním nabídky uděluje zadavateli svůj výslovný souhlas se zveřejněním smluvních podmínek v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů).

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, verze 7, a Pravidly Rady Kraje Vysočina pro zadávání veřejných zakázek ze dne 15. 5. 2017.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: V rámci zadávacího řízení nebyla předložena žádná nabídka, která by splňovala veškeré zadávací podmínky.

Datum ukončení: 19. 3. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 16. 2. 2018
 
Aktualizováno: 20. 3. 2018