Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Odborné vzdělávání Pražských služeb, a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12230

Název zakázky: Odborné vzdělávání Pražských služeb, a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 4. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Pražské služby, a.s.

Sídlo zadavatele: Pod Šancemi 444/1, 190 00 Praha 9

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. Patrik Roman
  • Telefon: +420737273847
  • E-mail: petrzilkovae@psas.cz

IČ zadavatele: 60194120

DIČ zadavatele: CZ60194120

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Daša Petríková
  • Telefon: +420284091112
  • E-mail: dasa.petrikova@psas.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 4. 2018 13:00

Místo pro podání nabídek:
Polytechna Consulting, a.s., Thámova 20/181, 186 00 Praha 8 – Karlín, 3. patro – sekretariát B. Tuháčková Nabídky možno podávat i osobně v pracovní dny po-čt od 9.00 do 16.00 hod., v pátek od 9.00 do 13.00 hodin.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem výběrového řízení je zakázka na vzdělávací služby s dílčím plněním.

Dílčí plnění A: Obecné IT školení

Dílčí plnění B: Školení Helios Green

Dílčí plnění C: Účetní, ekonomické a právní kurzy

Každé dílčí plnění (část zakázky) se chová jako samostatná zakázka. Uchazeč může podat nabídku na jednu, dvě nebo všechny tři části zakázky.

Přesný popis poptávaných vzdělávacích kurzů včetně cílové skupiny je uveden v Příloze č. 1.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1441440,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dílčí plnění A: 5/2018 - 12/2018 Dílčí plnění B: 6/2018 - 12/2018 Dílčí plnění C: 9/2018 - 6/2019

Místo dodání / převzetí plnění:
školící prostory v dosahu max. 30 km od sídla Pražských služeb a.s. (adresa Pod Šancemi 444/1, Praha 9), avšak mimo hl. m. Prahy

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny pro každé dílčí plnění uvedené v Příloze č. 1 zvlášť.

 

Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií:

- Celková nabídková cena za jednotlivá dílčí plnění bez DPH (váha 50%)

- Kvalita nabízených služeb za každé dílčí plnění (váha 50%)

 

Hodnotící kritérium Celková nabídková cena za každé dílčí plnění bez DPH:

Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny u každého dílčího plnění podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH za dílčí plnění.

 

Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu za dílčí plnění obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100.

 

100 x (nejnižší cena/cena posuzované nabídky) x váha vyjádřená v procentech

 

Hodnotící kritérium Kvalita nabízených služeb za každé dílčí plnění bez DPH:

 

V rámci tohoto hodnotícího kritéria se dle předložené nabídky účastníka v rámci dílčího
plnění A bude hodnotit:

a)obsah, struktura a náplň nabízených vzdělávacích aktivit, způsob hodnocení vstupů/výsledků školení, návrh zpětné vazby

b)metody a formy výuky s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe

c)ukázky studijních materiálů (ke dvěma vzdělávacím kurzům v nabízeném dílčím plnění), doporučený rozsah cca 1 – 10 stran pro jeden kurz.

 

V rámci tohoto hodnotícího kritéria se dle předložené nabídky účastníka v rámci dílčího
plnění B bude hodnotit:

a)obsah, struktura a náplň nabízených vzdělávacích aktivit, způsob hodnocení výsledků školení, návrh zpětné vazby

b)metody a formy výuky s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe

c)ukázky studijních materiálů k nabízenému dílčímu plnění, doporučený rozsah cca 1 – 10 stran

 

V rámci tohoto hodnotícího kritéria se dle předložené nabídky účastníka v rámci dílčího
plnění C bude hodnotit:

a)obsah, struktura a náplň nabízených vzdělávacích aktivit, způsob hodnocení výsledků školení, návrh zpětné vazby

b)metody a formy výuky s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe

c)ukázky studijních materiálů (ke dvěma vzdělávacím kurzům v nabízeném dílčím plnění), doporučený rozsah cca 1 – 10 stran pro jeden kurz.

 

 

Jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka účastníka, jež bude v rámci tohoto hodnotícího kritéria obsahovat ve vztahu k předmětu veřejné zakázky komplexněji, podrobněji a vhodněji zpracované požadavky dle písm. a) až c) tohoto hodnotícího kritéria.

 

 


Hlavními aspekty hodnocení dle písm. a) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou pro dílčí plnění A:

obsah nabízených vzdělávacích (školících) aktivit s ohledem na cílovou skupinu zadavatele (mistři specialisté a mistři) (0 až 10 bodů)
struktura těchto aktivit, jejich náplň (0 až 10 bodů)
způsob vypracovaní vstupního rozřazovacího testu pro Obecné IT a způsob hodnocení výsledků školení (0 až 10 bodů),
návrh zpětné vazby (0 až 10 bodů),

kdy hodnotící komise přidělí nabídce účastníka 0 až maximálně 40 pomocných bodů.

 

Hlavními aspekty hodnocení dle písm. a) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou pro dílčí plnění
B a C:

obsah nabízených vzdělávacích (školících) aktivit s ohledem na cílovou skupinu zadavatele (mistři specialisté a mistři) (0 až 10 bodů)
struktura těchto aktivit, jejich náplň (0 až 10 bodů)
způsob hodnocení výsledků školení (0 až 10 bodů),
návrh zpětné vazby (0 až 10 bodů),

kdy hodnotící komise přidělí nabídce účastníka 0 až maximálně 40 pomocných bodů.

 

Hlavními aspekty hodnocení dle písm. b) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou pro všechna dílčí plnění A, B i C:

návrh metod výuky (školení) s ohledem na cílovou skupinu zadavatele (mistři specialisté a mistři) (0 až 20 bodů),
návrh forem výuky (školení), a to s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe (0 až 20 bodů),

kdy hodnotící komise přidělí nabídce účastníka 0 až maximálně 40 pomocných bodů.

 

Hlavními aspekty hodnocení dle písm. c) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou pro všechna dílčí plnění A, B i C:

interaktivní zapojení účastníka (0 až 5 bodů),
shrnutí látky (0 až 5 bodů),
praktická použitelnost (0 až 5 bodů),
strukturovanost testu (0 až 5 bodů),
odkazy na další zdroje (0 až 5 bodů).

Studijní materiály mají znaky vycházející z didaktických doporučení při práci s cílovou skupinou.  Hodnotící komise přidělí nabídce účastníka 0 až maximálně 20 pomocných bodů.

 

Způsob hodnocení:

 

Nabídce, která získá v rámci tohoto hodnotícího kritéria nejvíce pomocných bodů, tzn. nejlépe splňuje požadavky zadavatele stanovené tímto hodnotícím kritériem, bude přiřazena hodnota 100 bodů. Dalším nabídkám jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s nejvhodnější nabídkou.

 

Počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech.





Sestavení celkového pořadí

 

Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek v každém dílčím plnění hodnotící komise stanoví výsledné pořadí. Vítěznou se stane ta nabídka, která dostane nejvyšší počet bodů v každém dílčím plnění.

 

V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí v prvním hodnotícím kritériu – nabídková cena. 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

1.Základní kvalifikační předpoklady

 

Uchazeč podepíše Čestné prohlášení o tom, že nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Čestné prohlášení je Přílohou č. 3. Výzvy. Čestné prohlášení nesmí být starší víc než 90 dní ke dni podání nabídky. Prohlášení bude opatřeno podpisem osoby oprávněné jednat za dodavatele.

 

2. Profesní kvalifikační předpoklady:

 

Uchazeč prokáže splnění profesních kvalifikačních předpokladů doložením následujících dokladů:

Kopie výpisu z Obchodního rejstříku (internetový výpis) nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.

V případě zahraničních účastníků výpisem z evidence, která toto nahrazuje v dané zemi (internetový výpis).

 

3.Technické kvalifikační předpoklady

 

Prokázání dostatečné kvalifikace v oblasti vzdělávání dospělých a firemních zaměstnanců:

a)Předložení seznamu min. 3 významných služeb (ve formě čestného prohlášení) poskytnutým za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny bez DPH, doby jejich poskytnutí a v oblasti, která je podobného charakteru, jako je předmět veřejné zakázky. Pro tyto účely je uvedené období 3 let počítáno zpětně od 31. 12. 2017. Dodavatel doloží, že ve stanoveném období realizoval školení obdobného charakteru pro dílčí plnění A a C v minimální hodnotě 200.000 Kč bez DPH (součet hodnot uváděných významných služeb), pro dílčí plnění B v minimální hodnotě 50.000 Kč bez DPH (součet hodnot uváděných významných služeb). Čestné prohlášení nesmí být starší více než 90 dnů ke dni podání nabídky. Prohlášení bude opatřeno podpisem osoby oprávněné jednat za dodavatele.

b)Dodavatel doloží pro každou oblast vzdělávání (pro jím nabízenou část plnění zakázky) uvedenou v Přesném popisu poptávaných vzdělávacích kurzů (Příloha č. 1) profesní CV minimálně 1 lektora. Požadujeme minimálně středoškolské vzdělání a 5 let praxe v oblasti, v níž budou školit. Postačující jsou prosté kopie CV lektorů.

 

Společná ustanovení ke kvalifikaci

 

Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky účastníka je splnění kvalifikace. V případě nesplnění kteréhokoliv kvalifikačního kritéria bude účastník vyloučen ze zadávacího řízení.

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Uchazeč předloží tyto doklady:

1) Krycí list nabídky (viz příloha č. 2 )

2) Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů – podepsané Čestné prohlášení (viz Příloha 3 )

3) Doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů

4) Doklady prokazující splnění technických kvalifikačních předpokladů

5) Doplněný a podepsaný Návrh smlouvy (viz Přílohy č. 4, 5, 6 )

6) Ostatní dokumenty uchazeče vztahující se k plnění hodnotících kritérií kvality a) – c)

 

Každý účastník výběrového řízení ponese veškeré náklady související s účastí a podáním nabídky, bez ohledu na výsledek VŘ. Nabídky nebudou vráceny – zůstávají v majetku zadavatele a dokumentaci projektu.

 

Výše uvedené dokumenty 1) 2) 4) 5) musí být podepsány statutárním zástupcem nebo osobou k tomu statutárním zástupcem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování uchazeče. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude pro každé dílčí plnění (tj. A, B, C) zpracována na Krycím listu (Příloha č. 2) ve struktuře:

 

- Cena celkem bez DPH

- DPH

- Cena celkem včetně DPH

 

Nabídková cena bude zpracována v CZK a bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky.

Cena bude obsahovat:

Zajištění a pronájem školících prostor v dosahu max. 30 km od sídla Pražských služeb a.s. (adresa Pod Šancemi 444/1, Praha 9), avšak mimo hl. m. Prahu
Zajištění školící techniky

(u dílčího plnění A bude zajištěno technické zabezpečení kurzů prostřednictvím počítačů zapojených v síti (LAN nebo WAN), přičemž zadavatel vyžaduje kromě standardní instalace programů (které budou předmětem školení) i aktivní a plnohodnotné připojení k serveru MS Exchange a připravené studentské účty, na kterých si budou moci účastnící školení zkoušet různá nastavení bez rizika poškození jejich skutečných uživatelských profilů)

(u dílčího plnění B bude dodavatel splňovat podmínky pro provoz cvičné verze softwaru Helios Green. V rámci učebny LAN nebo WAN dodavatel zajistí připojení k potřebné infrastruktuře pro provoz systému Helios Green).

Konzultace s Pražskými službami a.s.
Zpracování dokumentace k obsahu kurzů
Vstupní audit účastníků u dílčího plnění A a zaměření programu školení s přihlédnutím k úrovni jejich IT znalostí
Školení
Přípravu a tisk školících materiálů
Závěrečný test a jeho vyhodnocení
Zpětnou vazbu
Vedení prezenčních listin
Vystavení osvědčení o absolvování kurzu (pro osoby, které absolvovaly min. 70% kurzu)

Nabídková cena je konečná a nebude v průběhu realizace projektu navyšována.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Dodavatel doplní celkovou nabídkovou cenu bez DPH za každé dílčí plnění A, B, C zvlášť do Krycího listu (Příloha č. 2 Výzvy). Každé dílčí plnění bude hodnoceno zvlášť.Nabídka bude předložena v 2 vyhotoveních a 1x elektronická kopie (scan) originálu nabídky včetně podpisů na USB flash disku.Zadavatel nepřipouští variantní nabídky.Nabídka bude podána v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky.Název zakázky: Odborné vzdělávání Pražských služeb, a.s.Na obálce bude uvedena adresa Polytechna Consulting, a.s., Thámova 20/181, 186 00 Praha 8 – Karlín.Dále bude na obálce označení NEOTVÍRAT.Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce.Nabídková cena a plnění kritéria Kvalita nabízených služeb a) – c) bude zpracováno pro každé dílčí plnění A, B, C zvlášť. Není podmínkou, že uchazeč musí podat nabídky do všech částí A, B, C.Nabídka musí být na Krycím listě podepsána uchazečem či osobou oprávněnou uchazeče zastupovat.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na každé dílčí plnění (část zakázky).Podává-li dodavatel nabídku na více dílčích plnění, může tak učinit v jedné obálce, společné dokumenty pro jednotlivá dílčí plnění (např. výpis z obchodního rejstříku) postačí předložit jen jednou.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Uchazeč doplní do návrhu smlouvy Identifikační údaje dodavatele, dále bod 3.1 Cena a bod 7.2 Kontaktní osoby za objednatele.
Nabídka musí být zpracována v souladu s aktuálními pravidly pro informování, komunikaci a vizuální identitu OPZ  dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ.
Otevírání obálek bude neveřejné, zadavatel nebude vracet přijaté nabídky.
Zadávací lhůta (lhůta, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán) činí 60 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Po skončení lhůty pro podání nabídek až po uplynutí zadávací lhůty, jsou nabídky podané účastníky ve lhůtě pro podání nabídek, ve smyslu ustanovení par. 1736 občanského zákazníku, neodvolatelnými.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění A:bit cz training, s.r.o.Vinohradská 29/93120 00 Praha 2 - Vinohrady IČ: 27371891

    Datum podpisu smlouvy: 31. 5. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění B: Asseco Solutions, a.s., Zelený pruh 1560/99, 140 02 Praha 4, IČ: 64949541

    Datum podpisu smlouvy: 30. 6. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 9. 4. 2018
 
Aktualizováno: 17. 7. 2018