- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
ODBORNÉ VZDĚLÁVÁNÍ ŘIDIČŮ BUSLINE
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10995
Název zakázky: ODBORNÉ VZDĚLÁVÁNÍ ŘIDIČŮ BUSLINE
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 3. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: BusLine a.s.
Sídlo zadavatele: Na Rovinkách 211, Semily 513 01
- Jméno: Ing. RADEK CHOBOT, předseda představenstva, Ing. ZDENĚK HAVEL, místo předseda představenstva
IČ zadavatele: 28360010
DIČ zadavatele: CZ28360010
- Jméno: Karolína Rybníčková
- Telefon: +420481368251
- E-mail: karolina.rybnickova@busline.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 3. 2017 09:00
Místo pro podání nabídek: Europ Advisory s.r.o., Nám. Tržní 657/12, 460 01 Liberec
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem výběrového řízení je realizace odborných školení blíže popsaných v příloze č. 3 této zadávací dokumentace, a to za podmínek závazně stanovených v popisu konkrétních školení v souladu s předloženou projektovou žádostí a Vyrozuměním místně příslušného ÚP.
Zakázky je rozdělena na tři části (viz Příloha č. 3) a každý Účastník o veřejnou zakázku se může přihlásit do jedné nebo více libovolných částí veřejné zakázky, v nichž splní požadavky Zadavatele uvedené v zadávací dokumentaci:
Část č. 1 – Školení řidičů: Příprava vozidel a provoz na komunikacích
Část č. 2 – Školení řidičů: Psychologická příprava a řešení krizových situací
Část č.3 – Školení řidičů: Obsluha digitálního tachografuPředpokládaná hodnota zakázky v Kč: 747252,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 50 týdnů
Místo dodání / převzetí plnění: Liberecký, Hradecký a Ústecký kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- 1. Cena v Kč bez DPH – 70%
- 2. Kvalita nabízeného plnění – 30%
Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem váhy kritéria v % a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce.
Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka maximální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou u hodnotu, která vznikne násobkem váhy kritéria v % a poměru hodnocené nabídky k hodnotě nejvhodnější nabídky.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz zadávací dokumentace
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz zadávací dokumentace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídkovou cenou se rozumí cena za jednoho účastníka a jeden den, tzv. „člověkoden“, dle specifikace pro jednotlivé druhy školení. Dále účastník uvede celkovou cenu realizaci každé Části celkem.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Závazné obchodní podmínky jsou formou vzorového znění smlouvy uvedeny v příloze č. 4 této ZD.
- Účastník je povinen tyto respektovat, a návrh smlouvy musí být ze strany Účastníka podepsán osobou oprávněnou jednat za Účastníka nebo osobou příslušně zmocněnou., originál nebo úředně ověřená kopie zmocnění musí být v takovém případě součástí nabídky Účastníka.
- Uzavřený kontrakt resp. případné spory budou posuzovány dle českého práva.
- Při provádění vzdělávací aktivity (teoretické) je Účastník povinen postupovat v souladu s ust. § 51 čl. 1) s výjimkou písm. c) a e) zák. 247/2000 Sb.
Další podrobné informace jsou popsány v Zadávací dokumentaci a jejich přílohách, ke kterým je neomezený a přímý dálkový přístup na webové adrese: https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/busline-a-s.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- zadávací dokumentace.zip (3. 3. 2017 09:23)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (31. 3. 2017 09:34)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.