Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Odborné vzdělávání ve společnosti Hansen Electric

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12136

Název zakázky: Odborné vzdělávání ve společnosti Hansen Electric

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 2. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Hansen Electric, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Těšínská 2977/79c, 746 01 Opava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Josef Šimeček
  • Telefon: +420603180175
  • E-mail: simecekjo@hansen-electric.cz

IČ zadavatele: 47973862

DIČ zadavatele: CZ47973862

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jiří Kadaňka
  • Telefon: +420731444373
  • E-mail: kadanka@hansen-electric.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 3. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Těšínská 2977/79c, 746 01 Opava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem výběrového řízení je nákup služeb na realizaci vzdělávacích kurzů pro zaměstnance společnosti Hansen Electric, spol. s r.o. Předmět plnění veřejné zakázky je rozdělen na 4 dílčí plnění:

I.Svářečské kurzy

II.Obsluha manipulačních vozíků, Vazači

III.Opakovací školení odborné způsobilosti v elektrotechnice

IV.Hornické minimum

 

Účastník výběrového řízení může podat nabídku na jednotlivá dílčí plnění, na více dílčích plnění nebo na všechna plnění tohoto výběrového řízení.

Uchazeč je povinen podat jednu nabídku, která bude obsahovat realizaci všech níže uvedených kurzů daného dílčího plnění. Každá z částí výběrového řízení bude hodnocena odděleně.

 

Dílčí část I. Svářečské kurzy

V dílčí části I. budou realizovány tyto kurzy:

1.Svařování - kurz dle normy ČSN EN 287-1

délka kurzu: 160 hodin (1 hodina = 60 min)

Forma vzdělávání: prezenční

Typ kurzu: otevřený

Maximální počet účastníků ve skupině: 12

Počet skupin: 1

Obsah vzdělávání: dle normy ČSN EN 287-1

 

1.Periodické přezkoušení dle normy ČSN EN 287-1

délka kurzu: 40 hodin (1 hodina = 60 min)

Forma vzdělávání: prezenční

Typ kurzu: otevřený

Maximální počet účastníků ve skupině: 12

Počet skupin: 1

Obsah vzdělávání: dle normy ČSN EN 287-1

 

Všechny kurzy v dílčí části I. budou probíhat v prostorách zabezpečených dodavatelem.

 

Dílčí část II. Obsluha manipulačních vozíků, Vazači

V dílčí části II. budou realizovány tyto kurzy:

1.Opakovací školení obsluhy manipulačních vozíků

délka kurzu: 8 hodin (1 hodina = 60 min)

Forma vzdělávání: prezenční

Typ kurzu: uzavřený

Maximální počet účastníků ve skupině: 12

Počet skupin: 3

Obsah vzdělávání: Pravidla silničního provozu, Bezpečnost práce, Závěrečný test

 

2.Opakovací školení Vazači

délka kurzu: 8 hodin (1 hodina = 60 min)

Forma vzdělávání: prezenční

Typ kurzu: uzavřený

Maximální počet účastníků ve skupině: 12

Počet skupin: 1

Obsah vzdělávání: Opakování, doplnění a prohloubení vědomostí pro výkon profese vazače, Závěrečný test

 

Všechny kurzy v dílčí části II. budou probíhat v provozovně zadavatele na adrese Těšínská 2977/79c, 746 01 Opava pouze pro zaměstnance zadavatele.

 

Dílčí část III. Opakovací školení odborné způsobilosti v elektrotechnice

V dílčí části III. budou realizovány tyto kurzy:

1.Opakovací školení odborné způsobilosti v elektrotechnice dle vyhlášky č. 50/1978 Sb.

délka kurzu: 12 hodin (1 hodina = 60 min)

Forma vzdělávání: prezenční

Typ kurzu: otevřený

Maximální počet účastníků ve skupině: 12

Počet skupin: 10

Obsah vzdělávání: Provozní a bezpečnostní předpisy k získání, provádění a organizování odborné způsobilosti a činností v elektrotechnice, Vyhláška č. 50/1978 Sb., o odborné způsobilosti v elektrotechnice, Závěrečný test

 

1.Opakovací školení Vysoké napětí

délka kurzu: 12 hodin (1 hodina = 60 min)

Forma vzdělávání: prezenční

Typ kurzu: otevřený

Maximální počet účastníků ve skupině: 12

Počet skupin: 10

Obsah vzdělávání: legislativa, technická normalizace a podnikové normy, energetický zákon, pravidla pro provoz distribučních soustav

 

Všechny kurzy v dílčí části III. budou probíhat v prostorách zabezpečených dodavatelem.

 

Dílčí část IV. Hornické minimum

V dílčí části IV. budou realizovány tyto kurzy:

1.Hornické minimum

délka kurzu: 16 hodin (1 hodina = 60 min)

Forma vzdělávání: prezenční

Typ kurzu: uzavřený

Maximální počet účastníků ve skupině: 12

Počet skupin: 4

Obsah vzdělávání: Bezpečnost práce a ochranné pracovní pomůcky, Elektrická a strojní zařízení, Vedení důlních děl

 

Všechny kurzy v dílčí části IV. budou probíhat v provozovně zadavatele na adrese Těšínská 2977/79c, 746 01 Opava pouze pro zaměstnance zadavatele.

 

Společná ustanovení k dílčím částem zakázky:

Zahájení realizace jednotlivých kurzů proběhne na základě výzvy zadavatele nejpozději do 14-ti dnů od doručení požadavku dodavateli.

Dodavatel je povinen akceptovat zrušení naplánované výuky nejpozději 2 hodiny před zahájením výuky.

Účastník ve své nabídce uvede kalkulaci jednotlivých kurzů v dané dílčí části.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaná doba realizace zakázky je od března 2018 do srpna 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Těšínská 2977/79c, 746 01 Opava

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Zadavatel bude hodnotit ekonomickou výhodnost jen na základě kritéria hodnocení nejnižší nabídkové ceny. Toto kritérium bude mít v hodnocení váhu 100%. Jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH.  

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:

-Základní kvalifikace

-Profesní kvalifikace

-Technická kvalifikace

 

Základní kvalifikaci splňuje účastník, který nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Tyto skutečnosti dodavatel prokáže podepsaným čestným prohlášením dle vzoru Přílohy č. 2.

 

V rámci prokázání profesní kvalifikace je uchazeč povinen předložit:

a)doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis z obchodního nebo živnostenského rejstříku)

b)doklad, kterým prokáže oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují

 

Společná ustanovení ke kvalifikaci

-předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky účastníka výběrového řízení je splnění kvalifikace. V případě nesplnění kteréhokoliv kvalifikačního kritéria nebo nesplnění povinností oznámení změn v kvalifikaci, bude účastník vyloučen ze zadávacího řízení.

-zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo předložení dalších dodatečných informací či dokladů nebo písemné vysvětlení nabídky.

-Uchazeč pro splnění kvalifikačních kritérií může předložit všechny výše uvedené doklady v prosté kopii.

Zadavatel může před uzavřením smlouvy požadovat od vybraného účastníka předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být zpracována a podána v českém jazyce. Jednotlivé listy nabídky musí být pevně spojeny a očíslovány vzestupnou kontinuální řadou.

 

Nabídka musí obsahovat:

1. Krycí list nabídky obsahující identifikační údaje účastníka a nabídkovou cenu, krycí list bude zpracován podle vzoru, který je přílohou výzvy k podání nabídek
Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů

2. Čestné prohlášené dle vzoru, který je přílohou výzvy k podání nabídek

3. Doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů

Výpis z obchodního rejstříku
Živnostenský list nebo Výpis z živnostenského rejstříku, příp. jiný doklad prokazující oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky

4. Kalkulaci nabídkové ceny dle vzoru, který je přílohou výzvy k podání nabídek

5. Návrh smlouvy dle vzoru, který je přílohou výzvy k podání nabídek – uchazeč vyplní vyznačená pole, návrh smlouvy musí být podepsán osobou oprávněnou za dodavatele jednat a podepisovat v souladu se způsobem podepisování uvedeným ve výpisu z Obchodního rejstříku, popřípadě zmocněncem účastníka. Návrh smlouvy bude vyplněn a doložen pro každou dílčí část zadávacího řízení samostatně.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude zpracována jako konečná za kompletní plnění předmětu díla.

 

Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Součástí ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění školení, zejména:

-Realizace vzdělávacích kurzů na požadovaném místě pod vedením kvalifikovaného lektora

-Poskytnutí výukových materiálů v tištěné podobě pro všechny účastníky vzdělávání

-Zpracování dokumentace kurzů dle pravidel OPZ

-Zpracování hodnocení vzdělávání

-Provádění evidence poskytovaných služeb dle pravidel OPZ (prezenční listiny, ověření znalostí, aj.)

-Ostatní související náklady (výukové pomůcky, technické vybavení pro výuku, doprava, ubytování a stravování)

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Veškeré součásti nabídky musí být poskytnuty v jedné obálce. Veškeré listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky.Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis uchazeče, musí být podepsány statutárním zástupcem účastníka oprávněným jednat za uchazeče dle obchodního rejstříku nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Pokud bude účastníka zastupovat zmocněnec na základě plné moci, musí být k nabídce přiložená plná moc v originále nebo v úředně ověřené kopii.Nabídku je možné podat osobně na adrese Těšínská 2977/79c, 746 01 Opava, na sekretariát v pracovních dnech, a to pondělí až středa od 9:00 do 11:00 hodin vždy tak, aby byla doručena nejpozději do konce lhůty pro podání nabídek. Uchazeč též může nabídku zaslat prostřednictvím držitele poštovní licence nebo kurýrní poštou – za rozhodující okamžik pro posouzení, zda byla nabídka doručena včas, je vždy okamžik převzetí nabídky kontaktní osobou zástupce zadavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku na každou dílčí část plnění, více dílčích částí nebo případně na celé plnění.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude podána v tištěné podobě v jednom originálním výtisku.
Veškerá komunikace mezi zadavatelem a účastníkem bude probíhat pouze písemnou formou (vč. Komunikace emailem) prostřednictvím kontaktní osoby, a to pouze v českém jazyce.
Uchazeč je povinen v rámci nabídky předložit návrh smlouvy vypracovaný zadavatelem. Návrh smlouvy je závazný, účastník do smlouvy doplní pouze požadované údaje, jinak není oprávněn cokoliv měnit.
Uchazeč nese své náklady na přípravu a podání nabídky v tomto zadávacím řízení samostatně bez nároku na jejich úhradu ze strany zadavatele.

Zadavatel je oprávněn zrušit výběrové řízení v souladu s pravidly OPZ. Zadavatel nenese žádnou odpovědnost za škody, případně ušlý zisk, způsobení zrušením zadávacího řízení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): REVIZE FOJTÍK s.r.o.Růžová 231, 747 75 Velké HeralticeIČ: 06271472Miroslav Fojtík, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 17. 4. 2018

Zrušené části zakázky: Zadavatel neobdržel žádné nabídky na dílčí části:I. Svářečské kurzyII. Obsluha manipulačních vozíků, VazačiIV. Hornické minimumVýše uvedené části zakázky byly zrušeny.

Datum ukončení: 17. 4. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 26. 2. 2018
 
Aktualizováno: 17. 4. 2018