Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti STORAGE ONE, a.s. – oblast Microsoft

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10879

Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti STORAGE ONE, a.s. – oblast Microsoft

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 11. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: STORAGE ONE, a.s.

Sídlo zadavatele: Západní 488/21, 162 00 Praha 6 – Střešovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Milan Hliňák, Email: info@storageone.cz

IČ zadavatele: 02301245

DIČ zadavatele: CZ02301245

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Kateřina Štěrbová
  • Telefon: 602 167 640
  • E-mail: katerina.sterbova@storageone.cz

Lhůta pro podání nabídek: 23. 11. 2016 12:00

Místo pro podání nabídek:
Západní 488/21, 162 00 Praha 6 – Střešovice. V případě osobního doručení nabídek je nutné kontaktovat paní Janu Kozlovou na sekretariátu (tel.: + 420 730 528 583, email: jana.kozlova@storageone.cz). Osobní doručení je možné: PO – ČT – 8:00 – 16:00, PÁ – 8:00 – 12:00.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 27250,00 bez DPH

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: GOPAS, a.s., Kodaňská 1441/46, 101 00 Praha 10, IČ: 63911035, Ing. Petr Daniel

Datum ukončení: 28. 11. 2016

Soubory ke stažení:

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Závazné požadavky zadavatele:

Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této výzvy a v přílohách výzvy vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění zakázky.

Tyto požadavky je uchazeč povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této výzvě a v jejích přílohách či změny obchodních podmínek budou považovány za nesplnění výzvy k následkem vyloučení uchazeče z další účasti na zadávacím řízení.

Předmět zakázky a požadavky zadavatele:

Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacího kurzu v oblasti specializovaného IT.

Náklady na školící místnost, prezentační techniku jsou součástí nabídkové ceny. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady uchazeče spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné lektora, stravné lektora, školicí pomůcky a materiály apod.

Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:

-Uchazeč poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro kurz výukové materiály.

-Termín kurzu bude uchazečem uveden ve smlouvě.

-U kurzu bude dodržen minimální počet hodin výuky uvedených níže u popisu kurzu.

-Získané znalosti budou ověřeny uchazečem prostřednictvím závěrečného testu.

-Součástí plnění je vydání certifikátu o úspěšném absolvování kurzu.

-Výukové hodiny jsou myšleny v délce minimálně 45 min.

-Uchazeč je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty.

 

Popis kurzu:

MOC 20409 – Virtualizace serverů pomocí Windows Server Hyper-V a Systém Center VMM

 

Minimální rozsah:                                            40 hodin

Z toho

Výuka                                                  39

Praxe                                                  0

Ověření znalostí                                  1

Maximální počet účastníků:                              1

Místo realizace vzdělávací aktivity:                  dle podmínek dodavatele

 

Osnova vzdělávací aktivity:

  • Zhodnocení prostředí pro virtualizaci.
  • Instalace a nastavení role Hyper-V.
  • Vytvoření a správa virtuálních disků, virtuálních počítačů a kontrolních bodů.
  • Vytvoření a správa sítí virtuálních počítačů.
  • Přesouvání virtuálních počítačů a replikace Hyper-V.
  • Implementace funkce clusteru s převzetím služeb při selhání pro Hyper-V.
  • Instalace a konfigurace System Center 2012 R2 Virtual Machine Manager.
  • Správa infrastruktury sítě a úložiště ve System Center 2012 R2 Virtual Machine Manager.
  • Vytvoření a správa virtuálních počítačů pomocí Microsoft System Center 2012 R2 Virtual Machine Manager.
  • Konfigurace a správa knihoven v Microsoft System Center 2012 R2 Virtual Machine Manager.
  • Správa cloudů v Microsoft System Center 2012 R2 Virtual Machine Manager.
  • Správa služeb v Microsoft System Center 2012 R2 Virtual Machine Manager.
  • Ochrana a monitorování infrastruktury virtualizace.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Celková maximální cena 27 250 Kč (bez DPH).

 

Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou.

Překročení stanovené ceny povede k vyřazení nabídky.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Předpokládanou dobou realizace celé zakázky je prosinec 2016březen 2017.

Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění

Místem plnění jsou prostory vybraného uchazeče. Realizace kurzů bude probíhat v Ostravě nebo v Praze.

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

  • Nabídková cena bez DPH (100 %) – číselné kritérium

Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:

-Základní kvalifikační předpoklady,

-Profesní kvalifikační předpoklady,

-Technické kvalifikační předpoklady.

Nabídka uchazeče nesplňujícího kvalifikační předpoklady bude vyloučena.

 

1.Základní kvalifikační předpoklady

Základní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč:

  1. vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení,
    v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo  insolvenční  návrh nebyl zamítnut proto,
    že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů,
  2. který není v likvidaci,
  3. který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště uchazeče,
  4. který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak
    v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště uchazeče,
  5. který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště uchazeče,
  6. který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek.

 

Uchazeč prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů čestným prohlášením uchazeče, ve kterém bude uvedeno, že uchazeč všechny výše uvedené základní kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Uchazeč může použít vzor čestného prohlášení, který je Přílohou č. 1 této zadávací dokumentace. Toto čestné prohlášení musí být opatřeno podpisem uchazeče nebo osoby oprávněné jednat za uchazeče.

 

2.Profesní kvalifikační předpoklady

Uchazeč musí dále předložit:

-Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;

-Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licencí;

 

Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.

 

3.Technické kvalifikační předpoklady

Dodavatelé, kteří předloží nabídku, musí být držitelem oprávnění (autorizace, certifikace, apod.) pro provádění školení v požadovaných technologiích.

Potřebná oprávnění doloží dodavatel jako součást nabídky. Oprávnění je možné doložit čestným prohlášením.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídka bude zpracována v českém jazyce. Návrh smlouvy bude předložen v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, uchazeč předloží úředně ověřený překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem.

Nabídka bude obsahovat Krycí list (Příloha č. 3) s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku.

Součástí nabídky bude vyplněný návrh smlouvy zadavatele (Příloha č. 2), který bude obsahovat platební a obchodní podmínky.

Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Uchazeč stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní realizaci zakázky v souladu se zadávací dokumentací.

Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH.

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění školení (zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, případné ubytování, stravu apod.).

Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravena podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka bude podána v 1 (jednom) originále.

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy.

Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listu očíslovány nepřerušovanou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně.

Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:

  • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč.
  • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče
  • Návrh smlouvy
  • Ostatní dokumenty
  • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Dodavatel může podat jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.

V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 11. 11. 2016
 
Aktualizováno: 29. 11. 2016