- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti STORAGE ONE, a.s. – oblast Microsoft
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10879
Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti STORAGE ONE, a.s. – oblast Microsoft
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 11. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: STORAGE ONE, a.s.
Sídlo zadavatele: Západní 488/21, 162 00 Praha 6 – Střešovice
- Jméno: Milan Hliňák, Email: info@storageone.cz
IČ zadavatele: 02301245
DIČ zadavatele: CZ02301245
- Jméno: Ing. Kateřina Štěrbová
- Telefon: 602 167 640
- E-mail: katerina.sterbova@storageone.cz
Lhůta pro podání nabídek: 23. 11. 2016 12:00
Místo pro podání nabídek: Západní 488/21, 162 00 Praha 6 – Střešovice. V případě osobního doručení nabídek je nutné kontaktovat paní Janu Kozlovou na sekretariátu (tel.: + 420 730 528 583, email: jana.kozlova@storageone.cz). Osobní doručení je možné: PO – ČT – 8:00 – 16:00, PÁ – 8:00 – 12:00.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 27250,00 bez DPH
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: GOPAS, a.s., Kodaňská 1441/46, 101 00 Praha 10, IČ: 63911035, Ing. Petr Daniel
Datum ukončení: 28. 11. 2016
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh
- Oznámení o výsledku hodnocení/výběru
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Závazné požadavky zadavatele: Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této výzvy a v přílohách výzvy vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění zakázky. Tyto požadavky je uchazeč povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této výzvě a v jejích přílohách či změny obchodních podmínek budou považovány za nesplnění výzvy k následkem vyloučení uchazeče z další účasti na zadávacím řízení. Předmět zakázky a požadavky zadavatele: Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacího kurzu v oblasti specializovaného IT. Náklady na školící místnost, prezentační techniku jsou součástí nabídkové ceny. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady uchazeče spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné lektora, stravné lektora, školicí pomůcky a materiály apod. Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek: -Uchazeč poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro kurz výukové materiály. -Termín kurzu bude uchazečem uveden ve smlouvě. -U kurzu bude dodržen minimální počet hodin výuky uvedených níže u popisu kurzu. -Získané znalosti budou ověřeny uchazečem prostřednictvím závěrečného testu. -Součástí plnění je vydání certifikátu o úspěšném absolvování kurzu. -Výukové hodiny jsou myšleny v délce minimálně 45 min. -Uchazeč je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty.
Popis kurzu: MOC 20409 – Virtualizace serverů pomocí Windows Server Hyper-V a Systém Center VMM
Minimální rozsah: 40 hodin Z toho Výuka 39 Praxe 0 Ověření znalostí 1 Maximální počet účastníků: 1 Místo realizace vzdělávací aktivity: dle podmínek dodavatele
Osnova vzdělávací aktivity:
|
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Celková maximální cena 27 250 Kč (bez DPH).
Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Překročení stanovené ceny povede k vyřazení nabídky. |
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Předpokládanou dobou realizace celé zakázky je prosinec 2016 – březen 2017. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele. |
Místo dodání / převzetí plnění |
Místem plnění jsou prostory vybraného uchazeče. Realizace kurzů bude probíhat v Ostravě nebo v Praze. |
Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii |
|
Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu: -Základní kvalifikační předpoklady, -Profesní kvalifikační předpoklady, -Technické kvalifikační předpoklady. Nabídka uchazeče nesplňujícího kvalifikační předpoklady bude vyloučena.
1.Základní kvalifikační předpoklady Základní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč:
Uchazeč prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů čestným prohlášením uchazeče, ve kterém bude uvedeno, že uchazeč všechny výše uvedené základní kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Uchazeč může použít vzor čestného prohlášení, který je Přílohou č. 1 této zadávací dokumentace. Toto čestné prohlášení musí být opatřeno podpisem uchazeče nebo osoby oprávněné jednat za uchazeče.
2.Profesní kvalifikační předpoklady Uchazeč musí dále předložit: -Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; -Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licencí;
Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.
3.Technické kvalifikační předpoklady Dodavatelé, kteří předloží nabídku, musí být držitelem oprávnění (autorizace, certifikace, apod.) pro provádění školení v požadovaných technologiích. Potřebná oprávnění doloží dodavatel jako součást nabídky. Oprávnění je možné doložit čestným prohlášením. |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Nabídka bude zpracována v českém jazyce. Návrh smlouvy bude předložen v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, uchazeč předloží úředně ověřený překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem. Nabídka bude obsahovat Krycí list (Příloha č. 3) s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku. Součástí nabídky bude vyplněný návrh smlouvy zadavatele (Příloha č. 2), který bude obsahovat platební a obchodní podmínky. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. |
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Uchazeč stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní realizaci zakázky v souladu se zadávací dokumentací. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH. Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění školení (zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, případné ubytování, stravu apod.). Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat. Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravena podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění. Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originále. Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listu očíslovány nepřerušovanou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:
|
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Dodavatel může podat jednu nabídku. |
Vysvětlení zadávacích podmínek |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. |
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.