Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Odborné vzdělávání zaměstnanců ve společnosti EMONIX elektric s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11269

Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců ve společnosti EMONIX elektric s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 6. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: EMONIX elektric s.r.o.

Sídlo zadavatele: Za nádražím 214, 742 01 Suchdol nad Odrou

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Milan Vašíček
  • Telefon: +420734153458
  • E-mail: vasicek@emonix.cz

IČ zadavatele: 28586247

DIČ zadavatele: CZ28586247

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Marie Hurtová
  • Telefon: +420734153457
  • E-mail: hurtova@emonix.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 7. 2017 08:00

Místo pro podání nabídek:
Za nádražím 214, 742 01 Suchdol nad Odrou

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí služeb spočívajících ve školení a vzdělávání zaměstnanců zadavatele. Předmět zakázky je rozdělen na 5 částí:

Část I. Obecné IT kurzy

Předmětem této části jsou školení software MS Excel, Powerpoint.

Část II. Specializované IT

Předmětem této části je školení XML.

Část III. Měkké dovednosti

Předmětem této části je komplexní školení v oblasti tzv. soft skills, zejména: Time management, Kurz vedení lidí a motivace, Komunikační dovednosti, Delegování, Štíhlá výroba apod.

Část IV. Technická a odborná školení

Předmětem této části jsou školení technického a odborného charakteru – Vibrodiagnostika, Diagnostika SS elektrických motorů, Školení SKF - ložiska, mazací tuky, Svařování základní kurz, Vazač břemen apod.

Část V. Účetní, ekonomické a právní kurzy

Předmětem této části je školení Změny DPH.

Přesný popis předmětu veřejné zakázky včetně rozsahu je uveden v Příloze č. 1 zadávací dokumentace.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 845000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Červenec 2017 – únor 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
EMONIX elektric s.r.o., Za nádražím 214, 742 01 Suchdol nad Odrou, případně školící prostory dle kurzu a dohody s dodavatelem

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Podané nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti dle následujících kritérií kvality:

  • Celková nabídková cena bez DPH (váha 60 %)
  • Kvalita nabízených služeb (váha 40 %)

Více podrobností viz. příloha Zadávací dokumentace.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku, výpis z obchodního rejstříku)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Dodavatel předloží seznam lektorů a jejich profesní způsobilost.

Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií, nestanoví-li zadavatel ve výzvě k podání nabídek jinak.

Více podrobností viz. příloha Zadávací dokumentace

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel požaduje, aby nabídka účastníka byla předložena v následující struktuře:

Krycí list nabídky dle přílohy nabídky;

Dokumenty prokazující splnění základní způsobilosti, profesní způsobilosti a technické kvalifikace;

Popis předmětu plnění v takovém rozsahu, který umožňuje jeho posouzení z toho hlediska, zda splňuje všechny požadavky na předmět zadavatele;

Podklady pro vyhodnocení nabídky dle hodnotícího kritéria Kvalita nabízených služeb ve struktuře uvedené výše v tomto bodě výzvy;

Ostatní údaje a dokumenty (řazení dle uvážení účastníka).

Podepsaný návrh smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka (v počtu vyhotovení dle návrhu smlouvy).

Předložení nabídkové ceny. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Další požadavky jsou uvedeny v příloze Zadávací dokumentace.  

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 710000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Modo Agency s.r.o.

    Datum podpisu smlouvy: 13. 7. 2017

Datum ukončení: 13. 7. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 21. 6. 2017
 
Aktualizováno: 11. 7. 2017