- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Odborný rozvoj pracovníků společnosti LUKO STROJÍRNY s.r.o. v oblasti kvality
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11198
Název zakázky: Odborný rozvoj pracovníků společnosti LUKO STROJÍRNY s.r.o. v oblasti kvality
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 6. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: LUKO STROJÍRNY s.r.o.
Sídlo zadavatele: Jablůnka 626, 756 23 Jablůnka
- Jméno: Jan Uhřík
- Telefon: +420732218114
- E-mail: jan.uhrik@lukos.cz
IČ zadavatele: 25879103
DIČ zadavatele: CZ25879103
- Jméno: Jan Uhřík
- Telefon: +420732218114
- E-mail: jan.uhrik@lukos.cz
Lhůta pro podání nabídek: 15. 6. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: Jablůnka 626, 756 23 Jablůnka
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zvýšení a prohloubení profesní kvalifikace vybraných 10 zaměstnanců v oblasti kvality, u kterých potřebujeme zajistit toto komplexní odborné vzdělávání. Vzděláváním daných zaměstnanců chceme dosáhnout eliminace počtu chyb ve výrobě.
Rozsah: 10 účastníků v 1 skupině, 62 vyučovacích hodin a 2 hodiny zkoušky (1 vyučovací hodina = 60 minut)
Zařazení zaměstnanci se potřebují naučit orientovat v normách jakosti a kvality, znát systém řízení jakosti a kvality ve výrobním procesu, zpracovat plány řízení jakosti nových výrobků a procesů ve výrobě, sestavovat plány řízení jakosti nových výrobků a procesů (různé podoby – diagramy, tabulky, textové verze…), zvládat metodické řízení vstupní, výstupní a mezioperační kontroly, zajišťovat kontrolu kompletnosti a funkčnosti výrobků dle dokumentace, ovládat měření a kontrolu délkových rozměrů, geometrických tvarů, vzájemné polohy prvků a jakosti povrchu, umět vyhotovovat záznamy a vystavovat osvědčení o výsledcích kontrol výrobků, zjišťovat příčiny snížené kvality výrobků a návrhy opatření k dosažení předepsané jakosti a kvality, znát metody sloužící k prevenci vzniku snížené kvality .
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 115000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Červenec – říjen 2017
Místo dodání / převzetí plnění: LUKO STROJÍRNY s.r.o., č.p. 626, 756 23 Jablůnka
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Výše nabídkové ceny bez DPH – váha 60%
- Kvalita nabízeného plnění – váha 40%
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.zip (31. 5. 2017 08:29)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (29. 6. 2017 14:41)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CE-PA, spol. s r.o., Trojická 1910/7, Nové Město, 128 Praha 2, IČ 022 29 919, Jaroslav Škývara, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 29. 6. 2017
Datum ukončení: 29. 6. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.