Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Odborný rozvoj pracovníků společnosti LUKO STROJÍRNY s.r.o. v oblasti kvality

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11198

Název zakázky: Odborný rozvoj pracovníků společnosti LUKO STROJÍRNY s.r.o. v oblasti kvality

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 6. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: LUKO STROJÍRNY s.r.o.

Sídlo zadavatele: Jablůnka 626, 756 23 Jablůnka

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jan Uhřík
  • Telefon: +420732218114
  • E-mail: jan.uhrik@lukos.cz

IČ zadavatele: 25879103

DIČ zadavatele: CZ25879103

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jan Uhřík
  • Telefon: +420732218114
  • E-mail: jan.uhrik@lukos.cz

Lhůta pro podání nabídek: 15. 6. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Jablůnka 626, 756 23 Jablůnka

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zvýšení a prohloubení profesní kvalifikace vybraných 10 zaměstnanců v oblasti kvality, u kterých potřebujeme zajistit toto komplexní odborné vzdělávání. Vzděláváním daných zaměstnanců chceme dosáhnout eliminace počtu chyb ve výrobě.

Rozsah: 10 účastníků v 1 skupině, 62 vyučovacích hodin a 2 hodiny zkoušky (1 vyučovací hodina = 60 minut)

Zařazení zaměstnanci se potřebují naučit orientovat v normách jakosti a kvality, znát systém řízení jakosti a kvality ve výrobním procesu, zpracovat plány řízení jakosti nových výrobků a procesů ve výrobě, sestavovat plány řízení jakosti nových výrobků a procesů (různé podoby – diagramy, tabulky, textové verze…), zvládat metodické řízení vstupní, výstupní a mezioperační kontroly, zajišťovat kontrolu kompletnosti a funkčnosti výrobků dle dokumentace, ovládat měření a kontrolu délkových rozměrů, geometrických tvarů, vzájemné polohy prvků a jakosti povrchu, umět vyhotovovat záznamy a vystavovat osvědčení o výsledcích kontrol výrobků, zjišťovat příčiny snížené kvality výrobků a návrhy opatření k dosažení předepsané jakosti a kvality, znát metody sloužící k prevenci vzniku snížené kvality .

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 115000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Červenec – říjen 2017

Místo dodání / převzetí plnění:
LUKO STROJÍRNY s.r.o., č.p. 626, 756 23 Jablůnka

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Výše nabídkové ceny bez DPH – váha 60%
  • Kvalita nabízeného plnění – váha 40%

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CE-PA, spol. s r.o., Trojická 1910/7, Nové Město, 128 Praha 2, IČ 022 29 919, Jaroslav Škývara, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 29. 6. 2017

Datum ukončení: 29. 6. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 2. 6. 2017
 
Aktualizováno: 3. 7. 2017