- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Odborný rozvoj pracovníků společnosti PHARMIX, s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11335
Název zakázky: Odborný rozvoj pracovníků společnosti PHARMIX, s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 7. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: PHARMIX, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Na Sádkách 2798/9, 767 01 Kroměříž
- Jméno: František Hrabal
- Telefon: +420602523528
- E-mail: frantisek.hrabal@pharmix.cz
IČ zadavatele: 25591983
DIČ zadavatele: CZ25591983
- Jméno: Bc. Eva Hermanová
- Telefon: +420602524980
- E-mail: eva.hermanova@pharmix.cz
Lhůta pro podání nabídek: 25. 7. 2017 14:00
Místo pro podání nabídek: PHARMIX, s.r.o., Na Sádkách 2798/9, 767 01 Kroměříž
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace odborných školení v několika oblastech. Celá zakázka je rozdělena na 2 dílčí plnění:
Dílčí plnění č. 1 – Odborný rozvoj pracovníků společnosti PHARMIX, s.r.o. v oblasti kvality
Dílčí plnění č. 2 – Odborné školení zaměřené na práci s technickou dokumentací pro výrobu
Dodavatel může podat svoji nabídku na jednu nebo obě dílčí plnění zakázky. Vždy je však nutné podat nabídku na celou Zadavatelem specifikovanou část zakázky (dílčí plnění).
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 243500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 8–10/2017
Místo dodání / převzetí plnění: PHARMIX, s.r.o., Na Sádkách 2798/9, 767 01 Kroměříž
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek je stejné pro každé dílčí plnění. Hodnocení nabídek bude provedeno podle základního hodnotícího kritéria nejnižší nabídková cena. Hodnocena bude nabídková cena bez DPH v Kč.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (11. 7. 2017 14:53)
- Příloha č. 1 Obsah školení – dílčí plnění č. 1.pdf (11. 7. 2017 14:53)
- Příloha č. 2 Obsah školení – dílčí plnění č. 2.pdf (11. 7. 2017 14:53)
- Příloha č. 3 Čestné prohlášení.DOCX (11. 7. 2017 14:53)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (28. 7. 2017 14:06)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (17. 8. 2017 12:57)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CE-PA, spol. s r.o., Trojická 1910/7, Nové Město, 128 00 Praha 2, IČ: 02229919, Jaroslav Škývara, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 16. 8. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CE-PA, spol. s r.o., Trojická 1910/7, Nové Město, 128 00 Praha 2, IČ: 02229919, Jaroslav Škývara, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 4. 8. 2017
Datum ukončení: 16. 8. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.