- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Odborný rozvoj pracovníků v oblasti kvality
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11275
Název zakázky: Odborný rozvoj pracovníků v oblasti kvality
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 6. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: EKOFILTR spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Divnice 134, 763 21 Slavičín
- Jméno: Jaromír Münster
- Telefon: +420603521649
- E-mail: jaromir@ekofiltr.cz
IČ zadavatele: 45467587
DIČ zadavatele: CZ45467587
- Jméno: Jaromír Münster
- Telefon: +420603521649
- E-mail: jaromir@ekofiltr.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2017 13:00
Místo pro podání nabídek: EKOFILTR spol. s r.o., Divnice 134, 763 21 Slavičín
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zvýšení a prohloubení profesní kvalifikace 10 pracovníků společnosti EKOFILTR spol. s r.o. v oblasti řízení kvality. Vzděláváním vybraných zaměstnanců chceme dosáhnout zvýšení výkonnosti jejich práce a současně snížit počet vadných výrobků.
Zařazení zaměstnanci se potřebují naučit orientovat v normách jakosti a kvality, znát systém řízení jakosti a kvality ve výrobním procesu, zpracovat plány řízení jakosti nových výrobků a procesů ve výrobě, sestavovat plány řízení jakosti nových výrobků a procesů (různé podoby – diagramy, tabulky, textové verze…), zvládat metodické řízení vstupní, výstupní a mezioperační kontroly, zajišťovat kontrolu kompletnosti a funkčnosti výrobků dle dokumentace, umět vyhotovovat záznamy a vystavovat osvědčení o výsledcích kontrol výrobků, zjišťovat příčiny snížené kvality výrobků a návrhy opatření k dosažení předepsané jakosti a kvality, práce s metodami sloužícími k prevenci vzniku zmetků nebo použití metody FMEA.
Výstupem vzdělávání je proškolení 10 vybraných zaměstnanců, kteří budou důkladně znát problematiku kvality ve výrobě a budou schopni nabyté zkušenosti aplikovat v praxi.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 115000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Červenec – říjen 2017
Místo dodání / převzetí plnění: EKOFILTR spol. s r.o., Divnice 134, 763 21 Slavičín
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Celková nabídková cena bez DPH – váha 100%
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (22. 6. 2017 12:21)
- Příloha č. 1 – Základní kvalifikační předpoklady.doc (22. 6. 2017 12:21)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (11. 7. 2017 13:28)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (19. 7. 2017 08:33)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Ing. et Ing. Josef Ulrich, Kvasiny 330, IČ: 05342040
Datum podpisu smlouvy: 17. 7. 2017
Datum ukončení: 17. 7. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.