Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Online nástroje pro zlepšení komunikace s veřejností v Táboře

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13809

Název zakázky: Online nástroje pro zlepšení komunikace s veřejností v Táboře

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 5. 2021

Název/obchodní firma zadavatele: Město Tábor

Sídlo zadavatele: Žižkovo nám. 2, 390 01 Tábor

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Václav Klecanda
  • Telefon: +420381486133
  • E-mail: vaclav.klecanda@mutabor.cz

IČ zadavatele: 00253014

DIČ zadavatele: CZ00253014

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Ladislav Renč
  • Telefon: +420605205420
  • E-mail: renc-eler@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 6. 2021 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky (včetně dokladů o kvalifikaci a ostatních požadovaných dokladů) budou podány pouze elektronicky prostřednictvím certifikovaného nástroje E-zakazky přes webovou stránku https://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/980f29ec-5398-44b7-bbb5-f2d6a600699c

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je dodávka, instalace a zprovoznění elektronické úřední desky, poskytnutí uživatelských licencí, zajištění všech nezbytných zkoušek, atestů a revizí, poskytování softwarové podpory a servisu po dobu záruky.

Předmět veřejné zakázky je detailně vymezen v příloze č. 1 – Technická specifikace a příloze č. 3 - Kupní smlouva - vzor.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 206000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba plnění veřejné zakázky (díla) je vymezena těmito termíny: - zahájení plnění bez odkladu po uzavření smlouvy na plnění zakázky -termín dodání do 6 týdnů ode dne uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem.

Místo dodání / převzetí plnění:
MěÚ Tábor, Žižkovo náměstí č.p. 11.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny. Hodnocena bude celková nabídková cena uvedená v návrhu smlouvy v Kč bez DPH.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

a) kritéria hodnocení - jediným kritériem hodnocení je celková nabídková cena v Kč bez DPH,

b) metoda vyhodnocení nabídek v daném kritériu - nabídky budou seřazeny podle výše nabídkové ceny vzestupně od nejnižší nabídkové ceny po nejvyšší, přičemž ekonomicky nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH,

c) váha nebo jiný matematický vztah mezi kritérii - kritérium nabídkové ceny v Kč bez DPH je jediným kritériem hodnocení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

1) Zadavatel požaduje k prokázání splnění základní způsobilosti předložit čestné prohlášení o splnění způsobilosti v rozsahu přílohy č. 2 výzvy.

2) K prokázání splnění profesní způsobilosti zadavatel požaduje předložit

- výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Výpis nesmí být starší 3 měsíce ode dne zahájení výběrového řízení,

- doklad prokazující oprávnění k podnikání (tj. výpis ze živnostenského rejstříku, popř. živnostenský list) a to pro živnost pokrývající předmět veřejné zakázky (např. živnosti zprostředkování obchodu a služeb, velkoobchod a maloobchod, výroba elektronických součástek, elektrických zařízení a výroba a opravy elektrických strojů, přístrojů a elektronických zařízení pracujících na malém napětí, poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií a zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály, poskytování technických služeb, výroba, obchod a služby jinde nezařazené).

   Uvedené doklady k prokázání splnění profesní způsobilosti může dodavatel předložit i v neověřené kopii resp. může předložit výpisy pořízené z evidencí informačního systému veřejné správy (např. https://or.justice.cz/ias/ui/rejstřík, https://or.justice.cz, http://www.rzp.cz).

3) K prokázání splnění technické kvalifikace zadavatel požaduje předložit formou čestného prohlášení seznam dodávek provedených dodavatelem za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení s uvedením doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele. Doba posledních 3 let se považuje za splněnou v případě, kdy dodávka uvedená v seznamu byla v průběhu této doby dokončena. Zadavatel stanovuje tuto minimální úroveň daného kvalifikačního předpokladu - dodavatel doloží 3 dodávky obdobného charakteru (dále jen „referenční zakázka“), za které jsou považovány dodávky spočívající v dodávce, instalaci a zprovoznění elektronické úřední, nebo obdobné informační desky.

Podrobně viz příloha „Výzva k podání nabídky“.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být zpracována v českém nebo slovenském jazyce. K cizojazyčným dokumentům je dodavatel povinen přiložit alespoň prostý překlad do českého resp. slovenského jazyka.

Certifikáty, licence, názvy a označení užitá v odborné (technické) specifikaci, kdy se jedná o standardně používanou terminologii, katalogové informace, popisy a produktové listy a případně jinou odbornou dokumentaci je možné předkládat v anglickém jazyce bez jejich překladu. K veškerým ostatním cizojazyčným dokumentům je dodavatel povinen přiložit alespoň prostý překlad do českého resp. slovenského jazyka. Překlad dokladů do českého jazyka se řídí § 45 odst. 3 zákona.

Součástí nabídky musí být úplně vyplněná příloha č. 1 - Technická specifikace

Nabídka musí dále obsahovat alespoň:

a) návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele. Návrh smlouvy musí obsahovat smluvní úpravu všech obchodních podmínek, které bude dodavatel požadovat zakotvit do smlouvy uzavírané na plnění této veřejné zakázky;

b) identifikační údaje dodavatele minimálně v rozsahu uvedeném v příloze č. 5 - Krycí list nabídky;

c) čestné prohlášení k prokázání způsobilosti a kvalifikace v rozsahu přílohy č. 2 podepsané osobou oprávněnou jednat za dodavatele;

d) prohlášení dodavatele, že neuzavřel a neuzavře zakázanou dohodu podle zvláštního právního předpisu v souvislosti se zadávanou veřejnou zakázkou - vzor prohlášení je součástí přílohy č. 2;

e) prohlášení dodavatele, že dodavatel nemá žádné neuspokojené závazky vůči zadavateli a že pojištění odpovědnosti dodavatele za škodu vůči třetím osobám pokrývá celý rozsah plnění veřejné zakázky  - vzor prohlášení je součástí přílohy č. 2 výzvy;

f) prohlášení dodavatele o střetu zájmů  - vzor prohlášení je součástí přílohy č. 2;

g) veškeré doklady k prokázání splnění kvalifikace;

h) seznam poddodavatelů;

i) případně další dokumenty požadované zadavatelem (doklady prokazující závazkový vztah v případě, kdy nabídku podává více dodavatelů společně apod.).

Čestné prohlášení k prokázání splnění kvalifikace (příloha č. 2 výzvy) a návrh smlouvy musí být podepsány osobou oprávněnou jednat za dodavatele.

Další podmínky a požadavky podrobněji viz příloha „Výzva k podání nabídky“.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena musí být zpracována jako cena nejvýše přípustná za splnění specifikovaného předmětu veřejné zakázky v nabízeném termínu a kvalitě při dohodnutém způsobu úhrady.

Nabídková cena musí zahrnovat dodávku a instalaci elektronické úřední desky, včetně dopravy na místo instalace a veškeré náklady na splnění veřejné zakázky v rozsahu stanoveném zadávacími podmínkami veřejné zakázky a podle specifikace předmětu veřejné zakázky, tj. zejména zprovoznění elektronické úřední desky, poskytnutí uživatelských licencí, zajištění všech nezbytných zkoušek, atestů a revizí, poskytování softwarové podpory díla a servisu díla po dobu záruky, zpracování potřebných dokumentací, pojištění, bankovní poplatky, zajištění všech potřebných dokladů, cestovné atd. Dodavatel odpovídá za úplnost ocenění zakázky.

Celková nabídková cena za splnění veřejné zakázky bude uvedena v návrhu smlouvy v Kč s vyčíslením ceny bez DPH, výše DPH a ceny včetně DPH.

Nabídková cena je platná až do termínu dokončení plnění sjednaného podle smlouvy. Ceny uvedené ve smlouvě jsou ceny pevné po celou dobu plnění smlouvy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky (včetně dokladů o kvalifikaci a ostatních požadovaných dokladů) budou podány pouze elektronicky prostřednictvím certifikovaného nástroje E-zakazky přes webovou stránkuhttps://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/980f29ec-5398-44b7-bbb5-f2d6a600699c (dále jen „profil zadavatele).Dodavatel odešle (podá nabídku) prostřednictvím svého uživatelského účtu v elektronickém nástroji E-zakazky. Podmínkou podání nabídky je bezplatná registrace dodavatele v systému, kterou lze provést na adrese:https://www.e-zakazky.cz/registrace-dodavatelPodání nabídek v listinné podobě není přípustné.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. .

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Zadavatel může zadávací dokumentaci vysvětlit, změnit nebo doplnit, přičemž je povinen vysvětlení, změnu nebo doplnění zadávací dokumentace, případně související dokumenty, uveřejnit na profilu zadavatele nejméně 2 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávací dokumentace, a to na základě písemné žádosti doručené zadavateli. Zadavatel uveřejní vysvětlení zadávací dokumentace do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti na profilu zadavatele, ale nejméně 2 pracovní dny před skončením lhůty pro podání nabídek. Nebude-li žádost o vysvětlení zadávací dokumentace doručena zadavateli nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek, není zadavatel povinen vysvětlení zadávací dokumentace poskytnout.Žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace se doručují zadavateli prostřednictvím elektronického nástroje E-zakazky. Vysvětlení zadávací dokumentace, změny nebo doplnění zadávací dokumentace (zadávacích podmínek) zadavatel uveřejní na profilu zadavatele a též na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Obchodní podmínky

1) Smluvní (obchodní) podmínky zadavatele jsou uvedeny ve vzorovém návrhu kupní smlouvy (dále jen „vzorová smlouva“), který tvoří přílohu č. 3.

2) Zadavatel neposkytuje zálohy. Cena za dodávku bude uhrazena po předání dodávky k užívání. Splatnost faktury je 30 dnů. Podrobně viz vzorová smlouva.

3) Zadavatel požaduje záruku v délce 24 měsíců ode dne převzetí dodávky objednatelem dle předávacího protokolu.

4) Pokud dodavatel předpokládá plnit veřejnou zakázku nebo její část prostřednictvím poddodavatele, zadavatel požaduje, aby dodavatel v nabídce předložil seznam všech těchto poddodavatelů a uvedl, kterou část veřejné zakázky bude každý z poddodavatelů plnit.

5) Zadavatel požaduje, aby dodavatel předložil čestné prohlášení, ve kterém prohlásí, že nemá žádné finanční závazky po lhůtě splatnosti ani jiné závazky vůči Městskému úřadu Tábor, městu Tábor a společnostem a organizacím městem Tábor zřízených nebo založených a prohlášení, že pojištění odpovědnosti dodavatele za škodu vůči třetím osobám pokrývá celý rozsah plnění veřejné zakázky a že není ve střetu zájmů ve smyslu zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů. Vzor čestného prohlášení je uveden v příloze č. 2 výzvy.

Lhůta, po kterou jsou účastníci svými nabídkami vázáni, se stanovuje do 30. 6. 2021.

Další požadavky zadavatele a ostatní podmínky výběrového řízení jsou podrobně uvedeny ve výzvě (viz příloha) a její příloze č. 3 - Návrh smlouvy o dílo.

Varianty nabídek ani dílčí plnění veřejné zakázky zadavatel nepřipouští.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 174632

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): emam s.r.o.Sídlo: Poříčí 2466/30, 678 01 BlanskoIČO: 29284414

    Datum podpisu smlouvy: 25. 6. 2021

Zrušené části zakázky: nebyly zrušené žádné části VZ

Datum ukončení: 25. 6. 2021

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 19. 5. 2021
 
Aktualizováno: 27. 7. 2021