Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Organizační a technické zajištění diskusních fór „Efektivní naplňování střednědobého plánu v podmínkách MSK“ II

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10781

Název zakázky: Organizační a technické zajištění diskusních fór „Efektivní naplňování střednědobého plánu v podmínkách MSK“ II

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 7. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj

Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Miroslav Novák, hejtman kraje, kontakty viz Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky

IČ zadavatele: 70890692

DIČ zadavatele: CZ70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Eva Cholevová, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení veřejných zakázek
  • Telefon: 595 622 484
  • E-mail: eva.cholevova@msk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 8. 8. 2016 12:00

Místo pro podání nabídek:
Krajský úřad Moravskoslezského kraje, 28. října 117, 702 18 Ostrava

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 872727,00 bez DPH

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: DTO CZ, s.r.o. se sídlem: Mariánské náměstí 480/5, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava, IČ: 47666439 Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Alan Vápeníček, jednatel.

Datum ukončení: 13. 9. 2016

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je zajištění prostor pro diskusní fóra, vč. technického vybavení, a zajištění občerstvení pro účastníky diskusních fór v rámci projektu „Efektivní naplňování střednědobého plánu v podmínkách MSK“ spolufinancovaného z Operačního programu Zaměstnanost („OPZ“), registrační číslo CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0000969

Podrobná popis předmětu veřejné zakázky je uvedena v příloze č. 1 Obchodních podmínek – Specifikace poskytovaných služeb.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

 

Vybraný poskytovatel zahájí realizaci předmětu veřejné zakázky bezprostředně po nabytí účinnosti smlouvy.

Poskytovatel se zavazuje splnit předmět smlouvy v termínech uvedených v příloze č. 3 Obchodních podmínek - Časový harmonogram zasedání diskusních fór.

Místo dodání / převzetí plnění

Místo plnění uchazeč navrhne a doplní dle Obchodních podmínek, čl. V. Místo a doba plnění (místo plnění se musí nacházet v blízkém okolí sídla zadavatele (tj. Krajský úřad Moravskoslezského kraje, ul. 28. října 117, 702 18 Ostrava), tzn. v docházkové vzdálenosti max. 30 minut.

Místem plnění bude budova na území města Ostrava s jednacími prostory odpovídajícími požadavkům dle přílohy č. 1 Obchodních podmínek - Specifikace poskytovaných služeb, a v požadované a v požadované maximální vzdálenosti.

Hodnotící kritéria

Základní hodnotící kritérium: nejnižší celková nabídková cena v Kč bez DPH (váha 100 %).

Hodnocena bude celková výše nabídkové ceny uvedená uchazečem v návrhu smlouvy, a to cena za služby bez DPH (v případě plátce DPH) a cena za služby (v případě neplátce DPH) dle čl. IV. odst. 1 obchodních podmínek.

Výsledné pořadí hodnocených nabídek bude určeno seřazením nabídek od nejnižší nabídkové ceny bez DPH po nejvyšší.  

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Požadovaná kvalifikace:

  1. Uchazeč předloží prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (např. prostou kopii živnostenského listu) a rovněž prostou kopii aktuálního výpisu z obchodního rejstříku (nesmí být starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky), pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, je-li v ní zapsán. Nevztahuje-li se oprávnění k podnikání na celý rozsah zakázky, musí prokázat oprávnění k podnikání i subdodavatelé.
  2. Uchazeč, který není zapsán do obchodního rejstříku, doloží prostou kopii oprávnění k podnikání či jiného dokumentu, z něhož bude zřejmé, že je oprávněn jednat za smluvní stranu (např. zřizovací listina, stanovy, doklad o přidělení IČ apod.). Nevyplývá-li toto oprávnění přímo z výše uvedených dokladů, doloží doklady, ze kterých toto oprávnění bude zřejmé (např. plná moc, jmenovací dekret, podpisový řád, organizační řád, stanovy apod.).
  3. Uchazeč předloží analogicky dle § 53 odst. 1 zákona splnění základních kvalifikačních předpokladů formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel požadované základní kvalifikační předpoklady splňuje. Vzor čestného prohlášení je součástí zadávací dokumentace – čestné prohlášení nesmí být starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky.
  4. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem výše je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopii výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů, dále jen „zákon“) nebo prostou kopii certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona).
  5. Uchazeč ve své nabídce dále doloží seznam min. 3 významných realizovaných (ukončených) zakázek obdobného charakteru (tj. zakázky spojené s organizačním a technickým zajištěním konferencí, diskusních fór, workshopů apod.) za posledních 5 let, ve finančním objemu min. 100.000 Kč bez DPH za každou zakázku. Uchazeč splní tento požadavek doložením referenčních listů obsahujících tyto údaje:
  • název objednatele,
  • předmět významné služby a její rozsah,
  • doba realizace významné služby,
  • kontaktní osoba objednatele, u které bude možné realizaci významné služby ověřit,

nebo čestným prohlášením o realizaci obsahujícím výše uvedené údaje potřebné pro ověření referencí.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Uchazeč předloží písemný návrh smlouvy respektující požadavky uvedené v obchodních podmínkách (viz zadávací dokumentace) podepsaný osobou oprávněnou podepisovat za uchazeče, a to stanoveným způsobem.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná, uvedena v české měně, a ve struktuře uvedené v obchodních podmínkách (viz zadávací dokumentace), tedy cena bez DPH, DPH a cena celkem včetně DPH. Tato cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací předmětu plnění této veřejné zakázky.

Nabídková cena bude zpracována rovněž ve struktuře dle přílohy č. 2 Obchodních podmínek - Podrobný rozpis ceny poskytovaných služeb.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám veřejné zakázky. Písemná žádost (e-mail) musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Platební podmínky jsou podrobně popsány v Obchodních podmínkách (viz Zadávací dokumentace).

Bližší informace viz Výzva k podání nabídky.

Kompletní dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele: https://nen.nipez.cz/profil/MSK 

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 3), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 27. 7. 2016
 
Aktualizováno: 14. 9. 2016