Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Pasportizace VO, kanalizace a veřejné zeleně v obci Hulice a Rýzmburk

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13192

Název zakázky: Pasportizace VO, kanalizace a veřejné zeleně v obci Hulice a Rýzmburk

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 12. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: Obec Hulice

Sídlo zadavatele: Hulice 33, 257 63 Trhový Štěpánov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Martin Kapek
  • Telefon: +420724652040
  • E-mail: starosta@hulice.cz

IČ zadavatele: 00231801

DIČ zadavatele: CZ00231801

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Filip Kolář
  • Telefon: +420608377035
  • E-mail: info@iora.cz

Lhůta pro podání nabídek: 13. 1. 2020 11:00

Místo pro podání nabídek:
iora legal, advokátní kancelář s.r.o. Sámova 410/28, 101 00 Praha 10 - Vršovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je zpracování pasportu veřejného osvětlení, veřejné zeleně a pasportu vodovodů a kanalizací v obci Hulice a obci Rýzmburk. Veřejná zakázka je rozdělena na 3 části:

část I Pasport veřejného osvětlení

část II Pasport veřejné zeleně

část III Pasport vodovodů a kanalizací

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 670000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky: ihned po nabytí účinnosti smlouvy. Termín dokončení: dílčí části 1 a 2 do 30. 9. 2020, dílčí část 3 do 30. 4. 2020

Místo dodání / převzetí plnění:
obec Hulice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena
  • Hodnocení ekonomické výhodnosti nabídek bude provedeno podle jediného kritéria hodnocení – nejnižší nabídkové ceny v Kč bez DPH (váha kritéria 100%).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Zadavatel požaduje v rámci všech částí veřejné zakázky prokázání splnění minimální úrovně základní a profesní způsobilosti a technické kvalifikace analogicky dle ZZVZ uvedených dále v této zadávací dokumentaci.
  • Dodavatel prokáže splnění základní a profesní způsobilosti a technické kvalifikace předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že příslušný dodavatel splňuje způsobilost a kvalifikaci dle požadavků zadavatele. Prohlášení musí být učiněno osobou oprávněnou; není-li v daném případě oprávněnou osobou statutární orgán dodavatele, doporučuje zadavatel, aby přílohou nabídky byla platná plná moc udělená oprávněné osobě a podepsaná statutárním orgánem dodavatele. Z prohlášení musí vyplývat, že dodavatel:
  • - splňuje podmínky základní způsobilosti analogicky dle § 74ZZVZ (viz znění Čestného prohlášení v příloze této dokumentace),
  • - disponuje výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, čí výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán,
  • - disponuje dokladem o oprávnění k podnikání dle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky o Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků, nebo o Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy, (shora uvedené požadavky se vztahují na všechny části veřejné zakázky)
  • - v posledních 3 letech před zahájení řízení realizoval min. 1 zakázku, jejímž předmětem bylo zpracování nového pasportu/aktualizace stávajícího pasportu, resp. evidence majetku obce či města/analýza stavu majetku obce či města, konkrétně
  • část I veřejné zakázky o veřejného osvětlení v rozsahu min. 30 světelných míst,
  • část II veřejné zakázky o veřejné zeleně pro obec o minimálním počtu 170 obyvatel.
  • část III veřejné zakázky o kanalizací a vodovodu pro obec o minimálním počtu 170 obyvatel. 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel zpracuje pro každou/příslušnou část veřejné zakázky samostatnou nabídku. Dodavatel zpracuje nabídku v písemné formě, v českém jazyce, v listinné podobě. Zadavatel doporučuje, aby nabídka byla členěna následovně:

- krycí list nabídky (viz vzor uvedené v této ZD), v rámci něhož je dodavatel povinen uvést kontaktní osobu vč. kontaktní adresy a emailové adresy,

- příp. plná moc,

- čestné prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů,

- návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele,

- specifikace předmětu nabízeného plnění. Dodavatel předloží nabídku v jednom originále, zadavatel doporučuje zpracovat a podat nabídku též v i CD s elektronickou verzí nabídky a návrhem smlouvy ve formátu umožňujícím změny.

Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, že bude dobře čitelná a včetně příloh svázána. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Nabídku podá dodavatel v předepsaném počtu vyhotovení v jedné neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené obálce 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel stanoví celkovou nabídkovou cenu za realizaci předmětu plnění příslušné části veřejné zakázky v souladu s touto zadávací dokumentací, a to absolutní částkou v korunách českých (CZK) bez DPH. Do jednotkových složek nabídkové ceny musí být zahrnuty veškeré náklady na realizaci předmětu plnění veřejné zakázky. Celková nabídková cena za realizaci předmětu plnění příslušné části veřejné zakázky bude stanovena jako nejvýše přípustná a musí zahrnovat veškeré náklady a poplatky, které dodavateli vzniknou v souvislosti s plněním příslušné části veřejné zakázky. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek. Písemnážádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podánínabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení,která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Zadavatel může poskytnout dodavatelům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bezpředchozí žádosti.Zadavatel může změnit nebo doplnit zadávací podmínky obsažené v zadávací dokumentaci předuplynutím lhůty pro podání nabídek. Změna nebo doplnění zadávací dokumentace/zadávacíchpodmínek musí být uveřejněna nebo oznámena dodavatelům stejným způsobem jako zadávacípodmínka, která byla změněna nebo doplněna.Pokud to povaha doplnění nebo změny zadávací dokumentace vyžaduje, zadavatel současněpřiměřeně prodlouží lhůtu pro podání nabídek. V případě takové změny nebo doplnění zadávacídokumentace, která může rozšířit okruh možných účastníků výběrového řízení, prodlouží zadavatel lhůtu tak, aby od odeslání změny nebo doplnění zadávací dokumentace činila nejméně celou svou původní délku.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel si vyhrazuje níže uvedená práva:

 Výběrové řízení může být ukončeno i bez uvedení důvodu.

 Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet podané nabídky.

 Zadavatel nebude poskytovat náhradu jakýchkoliv nákladů, které dodavatelé vynaloží v souvislosti se svou účastí ve výběrovém řízení.

 Zadavatel nepřipouští varianty nabídky.  Dodavatel je oprávněn podat v rámci každé části veřejné zakázky pouze jednu nabídku.

 Dodavatel, který podal nabídku pro příslušnou část veřejné zakázky, nesmí být současně poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v rámci téže části veřejné zakázky prokazuje kvalifikaci. Pokud dodavatel podá v rámci příslušné části veřejné zakázky více nabídek samostatně nebo společně s dalšími dodavateli, nebo je poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v rámci téže části veřejné zakázky prokazuje kvalifikaci, zadavatel všechny nabídky podané takovým dodavatelem vyřadí.

 Zadavatel i dodavatelé jsou povinni nakládat se všemi informacemi, které jim budou poskytnuty v průběhu výběrového řízení, jako s důvěrnými (s výjimkou informací, které jsou veřejně dostupné). Dodavatelé jsou povinni zdržet se jakýchkoliv jednání, která by mohla narušit transparentní a nediskriminační průběh výběrového řízení na veřejnou zakázku, zejména pak jednání, v jejichž důsledku by mohlo dojít k narušení soutěže mezi dodavateli v rámci zadání veřejné zakázky.

 Dodavatel, jehož nabídka nesplňuje zadávací podmínky, bude z řízení vyloučen.

 O výsledku výběrového řízení, resp. o jeho zrušení, příp. o vyloučení nabídky dodavatele z účasti ve výběrovém řízení, budou dodavatelé informováni prostřednictvím uveřejnění příslušné informace na portálu www.esfcr.cz. Délka lhůty, po kterou účastníci řízení nesmí z řízení odstoupit a jsou vázáni svými nabídkami je stanovena v délce 60 kalendářních dnů; počátkem zadávací lhůty je konec lhůty pro podání nabídek

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 12. 2019
 
Aktualizováno: 3. 4. 2020