- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Plán udržitelné městské mobility Statutárního města Kladna
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11111
Název zakázky: Plán udržitelné městské mobility Statutárního města Kladna
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Kladno
Sídlo zadavatele: náměstí Starosty Pavla 44, 272 52 Kladno
- Jméno: Mgr. Milan Volf
- Telefon: +420312604121
- E-mail: primator@mestokladno.cz
IČ zadavatele: 00234516
DIČ zadavatele: CZ00234516
- Jméno: Ing. Petr Dubravský
- Telefon: +420312604111
- E-mail: petr.dubravsky@mestokladno.cz
Lhůta pro podání nabídek: 24. 5. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky mohou účastníci doručit osobně do podatelny úřadu nebo doporučeně poštou na adresu: Magistrát města Kladna, náměstí Starosty Pavla 44, 272 52 Kladno, na podatelnu v zapečetěné obálce s označením „VEŘEJNÁ ZAKÁZKA – Plán udržitelné městské mobility Statutárního města Kladna - NEOTVÍRAT“
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování Plánu udržitelné městské mobility Statutárního města Kladna zahrnující následující aktivity:
- Aktivita 1 - Analýza současného stavu
Aktivita 2 - Dohoda o prioritách (analytická část, návrhová část, SEA, tvorba akčního plánu a rozpočtu)
- Aktivita 3 - Zajištění monitorování a evaluace
- Aktivita 4 - Komunikační strategie
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3055000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Časový harmonogram plnění – viz příloha č. 4, nejpozději však do 30.11.2018
Místo dodání / převzetí plnění: Magistrát města Kladna
Pravidla pro hodnocení nabídek: Viz zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na jednu nabídku: Viz zadávací dokumentace.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz zadávací dokumentace.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázekObecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5)
Soubory ke stažení:
- výzva k podání nabídky a zadávací dokumentace.zip (27. 4. 2017 09:32)
- vysvětlení zadávacíh podmínek č. 1 ze dne 12.5.2017.pdf (15. 5. 2017 11:13)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.