Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Platforma pro tvorbu kurzů informační a kybernetické bezpečnosti

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13873

Název zakázky: Platforma pro tvorbu kurzů informační a kybernetické bezpečnosti

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 8. 2021

Název/obchodní firma zadavatele: Kraj Vysočina

Sídlo zadavatele: Žižkova 1882/57, 58601 Jihlava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Dana Buřičová
  • Telefon: +420564602331
  • E-mail: buricova.d@kr-vysocina.cz

IČ zadavatele: 70890749

DIČ zadavatele: CZ70890749

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Robert Páleník
  • Telefon: +420732679907
  • E-mail: palenik@pkkv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 30. 8. 2021 10:00

Místo pro podání nabídek:
https://ezak.kr-vysocina.cz/contract_display_9289.html

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je dodání platformy formou služby, která bude sloužit pro tvorbu vzdělávacích kurzů v oblasti rozvoje povědomí o informační a kybernetické bezpečnosti koncových uživatelů ICT prostředků. Cílem veřejné zakázky není dodávka ucelených kurzů, ale knihovny témat a školicích materiálů, ze kterých lze vytvářet, sestavovat a různě modifikovat ucelené kurzy dle uvážení zadavatele.
Podrobnější informace o předmětu a podmínkách plnění jsou uvedeny dále v této Výzvě a jejích přílohách.
Klasifikace předmětu zakázky dle hlavního slovníku jednotného klasifikačního systému – klasifikace kódů Common Procurement Vocabulary (společného slovníku pro veřejné zakázky):
92312212-0 Služby vztahující se k přípravě vzdělávacích příruček
48190000-6 Balík programů pro oblast vzdělávání
79632000-3 Vzdělávání zaměstnanců
80420000-4 Elektronické vzdělávání
80510000-2 Odborná školení
80511000-9 Školení zaměstnanců
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 1 000 000,- Kč bez DPH.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1000000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
dodání platformy: do 6 týdnů od účinnosti smlouvy licenční podmínky: Licence dle obchodních a smluvních podmínek veřejné zakázky platná minimálně do 28. 2. 2023.

Místo dodání / převzetí plnění:
sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti, a to podle kritéria nejnižší nabídková cena. Předmětem hodnocení bude nabídková cena stanovená dodavatelem dle čl. 9 této Výzvy. Pořadí nabídek bude sestaveno vzestupným seřazením nabídek podle výše jejich nabídkové ceny. Ekonomicky nejvýhodnější nabídkou je nabídka, která obsahuje nejnižší nabídkovou cenu, a umístila se tak na prvním místě v pořadí hodnocených nabídek.
    V případě, že budou podány dvě či více nabídek, jejichž nabídková cena bude zcela shodná, bude o umístění takových nabídek v konečném pořadí hodnocení rozhodnuto losováním. Účastnit se losování mají právo dodavatelé, kteří takové nabídky podali. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 3 dny před losováním.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

V podrobnostech viz text Výzvy v příloze.

  • 1.1Základní způsobilost a způsob jejího prokázání

    Zadavatel požaduje prokázání základní způsobilosti. Dodavatel doloží splnění základní způsobilosti předložením čestného prohlášení dodavatele, z něhož bude zřejmé, že dodavatel:

    nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona nebo obdobný trestný čin dle právního řádu země svého sídla, přičemž tuto podmínku v případě dodavatele, který je právnickou osobou, splňuje tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu; v případě, je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, tuto podmínku splňuje i tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.
    nemá v České republice nebo v zemi sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
    nemá v České republice nebo v zemi sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
    nemá v České republice nebo v zemi sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociálním zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
    není v likvidaci,
    nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku a
    nebyla vůči němu nařízena nucená správa.

    Pro zpracování čestného prohlášení o základní způsobilosti dodavatel použije přílohu č. 3 této Výzvy.

    1.2Profesní způsobilost a způsob jejího prokázání

    Zadavatel požaduje prokázání profesní způsobilosti. Profesní způsobilost prokáže dodavatel, který předloží:

    prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje. Výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence nesmí být ke dni podání nabídky starší 3 měsíců. Kritérium kvalifikace lze splnit i uvedením URL adresy výpisu z obchodního rejstříku – viz krycí list.

    1.3Technická kvalifikace a způsob jejího prokázání

    Zadavatel požaduje prokázání technické kvalifikace. Technickou kvalifikaci prokáže dodavatel, který předloží:

    seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele (včetně kontaktní osoby, u které je možno poskytnutí služby ověřit).

    Pro prokázání kvalifikace dodavatele musí ze seznamu významných služeb jednoznačně vyplývat, že dodavatel v uvedeném období již poskytl nejméně 3 služby obdobného plnění, přičemž obdobným plněním se rozumí dodávka služby spočívající v dodání katalogu kurzů informační a kybernetické bezpečnosti pro min. 500 uživatelů (účastníků kurzů) v každé zakázce.

    Poskytnutou službou se rozumí služba, jejíž poskytování již bylo dokončeno, tj. nikoliv služba, jejíž poskytování dosud probíhá.

    Pro zpracování čestného prohlášení o technické kvalifikaci dodavatel použije přílohu č. 3 této Výzvy.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

V podrobnostech viz Výzva v příloze.

Nabídka bude podána prostřednictvím elektronického nástroje (viz čl. 2 této Výzvy).
Nabídka bude obsahovat následující doklady a informace:
- krycí list nabídky zpracovaný dle podmínek uvedených v čl. 9 této Výzvy (příloha č. 2 Výzvy),
- doklady prokazující splnění kvalifikace dle čl. 6 této Výzvy,
- splnění technických podmínek / specifikace předmětu plnění a to vyplněním přílohy č. 1 Výzvy,
- přehled školicích materiálů reflektující technické podmínky zadavatele (příloha č. 1 Výzvy), a to formou jmenného seznamu (vzor přílohy není stanoven),
- údaje o obchodním tajemství, jak je uvedeno níže v tomto článku této Výzvy,
- seznam poddodavatelů, jejichž pomocí dodavatel v nabídce prokazuje část kvalifikace (je-li relevantní),
Pokud není uvedeno jinak, dodavatel předkládá jednotlivé dokumenty v jejich el. kopiích (scanech). Čestné prohlášení pro prokázání kvalifikace a krycí list nabídky podané prostřednictvím elektronického nástroje a označené osobou oprávněnou jednat za dodavatele se považují za originální dokumenty.

Zadavatel stanoví, že pokud v této Výzvě není uvedeno jinak, dodavatel v nabídce použije obecně dostupné datové formáty souborů, zejm. PDF, JPG, DOCX, XLSX, ZIP, apod.
Maximální velikost jednotlivých souborů vkládaných do elektronického nástroje je omezena (přesnou max. velikost jednotlivých souborů si lze ověřit v detailu veřejné zakázky po stisknutí tlačítka „Poslat nabídku“). Počet souborů, které se vkládají jako součást nabídky, není omezen.
Podmínkou pro podání nabídky je dokončená registrace a přihlášení v elektronickém nástroji, resp. Centrální databázi dodavatelů (viz čl. 2 této Výzvy).
Obchodní tajemství
Zadavatel upozorňuje dodavatele, že v rámci výběrového řízení budou či mohou být zveřejněny doklady a dokumenty, kterými dodavatel prokazuje v nabídce kvalifikaci, a žádá dodavatele, aby pokud dodavatel považuje některé údaje obsažené v nabídce dle § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů, za své obchodní tajemství, takové údaje konkrétně označil (např. na předložené kopii dokumentu s předmětnými údaji začerněnými či jinak anonymizovanými). Pokud tak dodavatel neučiní, má se za to, že údaje obsažené v nabídce obchodním tajemstvím nejsou.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

V podrobnostech viz Výzva v příloze.

Nabídková cena bude dodavatelem uvedena v korunách českých a za podmínek stanovených v zadávací dokumentaci, zejm. obchodních a smluvních podmínkách dle přílohy č. 4 této Výzvy.
Nabídková cena zahrnuje veškeré náklady dodavatele nutné k řádné realizaci veřejné zakázky, zejm. veškeré služby, práce, činnosti a výkony, licence, veškeré poplatky, dopravné a další náklady dodavatele nutné pro řádné plnění veřejné zakázky. V případě software je předmětem plnění vždy i licence, která je dodavatelem poskytována ke všem známým způsobům užití, bez územního omezení a na dobu minimálně do 28. 2. 2023 (podrobněji viz příloha č. 1 Výzvy)
Cenu za plnění veřejné zakázky dodavatel uvede v krycím listu nabídky, jehož vzor tvoří přílohu č. 2 této Výzvy, v tomto členění: cena v Kč bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatně DPH v Kč a cena v Kč včetně DPH, a předloží ve své nabídce.
Nabídkovou cenou je cena uvedená dodavatelem v krycím listu nabídky v Kč bez DPH.
V případě, že dodavatel není plátcem DPH, uvede tuto skutečnost ve své nabídce a jeho nabídkovou cenou bude cena celkem v Kč bez DPH, přičemž tato cena bude posléze ve smlouvě uvedena jako cena konečná. V případě, že dodavatel, který není plátcem DPH, se do uzavření smlouvy nebo v průběhu plnění veřejné zakázky stane plátcem DPH, platí, že ceny uvedené ve smlouvě, v krycím listu nabídky vzniklém vyplněním přílohy č. 2 této Výzvy jsou cenami konečnými.
V případě, že dodavatel ve své nabídce nepředloží krycí list nabídky, nebo v něm neuvede nabídkovou cenu, jeho nabídka nemůže být doplněna. Taková nabídka nebude hodnocena a zadavatel takového dodavatele z výběrového řízení veřejné zakázky vyloučí (!).
Ceny uvedené dodavatelem v jeho nabídce jsou cenami nejvýše přípustnými – lze je překročit pouze za podmínek uvedených v této Výzvě a v závazných obchodních a smluvních podmínkách dle přílohy č. 4 této Výzvy.
Maximální výše nabídkové ceny
Zadavatel stanovil maximálně možnou výši nabídkové ceny dodavatele částkou ve výši 1 000 000,- Kč bez DPH.
Účastník řízení, jehož nabídka bude obsahovat nabídkovou cenu vyšší, než je zadavatelem stanovená maximálně možná výše nabídkové ceny, bude vyloučen pro nesplnění zadávacích podmínek.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být podána ve lhůtě pro podání nabídek, která končí dne 30. 8. 2021 v 10:00 hod., a to výhradně prostřednictvím elektronického nástroje.Zadavatel nepřijímá listinné nabídky, ani elektronické nabídky nepodané prostřednictvím elektronického nástroje či podané jiným způsobem, než je uvedeno v zadávací dokumentaci.Zadavatel nepřipouští podání více variant nabídky.Dodavatel nabídku na veřejnou zakázku podá na internetové stránce vymezené v elektronickém nástroji této konkrétní veřejné zakázce, tj. na stránce https://ezak.kr-vysocina.cz/contract_display_9289.html, a to způsobem, který je popsán v uživatelské příručce pro dodavatele dostupné na adrese https://ezak.kr-vysocina.cz/data/manual/EZAK-Manual-Dodavatele.pdf.Pokud nabídka nebude podána ve lhůtě nebo způsobem stanoveným v této Výzvě, nepovažuje se za podanou a v průběhu výběrového řízení se k ní nepřihlíží.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel v nabídce uvede své základní identifikační údaje, tj.:- obchodní firmu či název právnické osoby nebo jméno a příjmení fyzické osoby – podnikatele a sídlo,- identifikační číslo a daňové identifikační číslo,- jména, příjmení a funkce členů statutárního orgánu či jiných fyzických osob oprávněných zastupovat dodavatele dle občanského zákoníku (v takovém případě dodavatel doloží kopii dokladu o takovém oprávnění – např. plné moci),- internetovou adresu výpisu z obchodního rejstříku (popř. jiného veřejného rejstříku, v němž je dodavatel zapsán),- kontaktní telefon a e-mail, to vyplněním krycího listu nabídky dle přílohy č. 2 této Výzvy.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Žádná osoba se nesmí zúčastnit tohoto výběrového řízení jako dodavatel více než jednou, a to ani ve sdružení dodavatelů podávajících společnou nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatelé mohou písemně požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí dodavatel doručit nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Žádost musí být písemná a musí být podána elektronickou formou způsobem uvedeným v čl. 2 této Výzvy nebo na e-mailovou adresu palenik@pkkv.cz.Zadavatel poskytne vysvětlení zadávací dokumentace vč. přesného znění žádosti uveřejněním na profilu zadavatele do dvou pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Zadavatel je oprávněn poskytnout vysvětlení zadávací dokumentace uveřejněním na profilu zadavatele i bez předchozí žádosti dodavatele.Při změně nebo doplnění zadávací dokumentace bude zadavatel postupovat obdobně jako při vysvětlení zadávací dokumentace.Z tohoto důvodu zadavatel dodavatelům doporučuje v případě zájmu o účast v tomto výběrovém řízení provést rovněž na profilu zadavatele aktivaci odběru upozornění na změny v zadávací dokumentaci, resp. vysvětlení zadávací dokumentace k tomuto výběrovému řízení, a to zadáním kontaktní e-mailové adresy v sekci „Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace“.Vysvětlení, doplnění a změny zadávací dokumentace uveřejněné na profilu zadavatele se okamžikem jejich uveřejnění stávají nedílnou součástí zadávací dokumentace a jsou pro dodavatele závazné. Zadavatel uveřejní vysvětlení zadávacích podmínek včetně přesného znění žádosti také na www.esfcr.cz.Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení výběrového řízení, a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz text Výzvy v příloze.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 679797.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ICZ a.s., IČO: 25145444, sídlo: Na hřebenech II 1718/10, 14700 Praha

    Datum podpisu smlouvy: 10. 12. 2021

Datum ukončení: 10. 12. 2021

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 9. 8. 2021
 
Aktualizováno: 7. 1. 2022