Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Pneumatika PN111-2, PN121

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12057

Název zakázky: Pneumatika PN111-2, PN121

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 1. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Metal Produkt Servis Praha s.r.o.

Sídlo zadavatele: Davídkova 692/30, Praha 8, 180 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Martin Jeníček
  • Telefon: +420724007299
  • E-mail: jenicek@mpservis.cz

IČ zadavatele: 26708159

DIČ zadavatele: CZ26708159

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Michaela Jeníčková
  • Telefon: +420469669340
  • E-mail: michaela.jenickova@mpservis.cz

Lhůta pro podání nabídek: 2. 2. 2018 08:00

Místo pro podání nabídek:
Provozovna: Boženy Němcové 255, Chrast U Chrudimi, 538 51

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Cílem této výzvy je zajištění odborného vzdělávání zaměstnanců společnosti Metal Produkt Servis Praha s.r.o.. Tato výzva je vypracována jako podklad pro podání nabídek.

Předmětem zakázky je provedení služby tj.: školení Pneumatika PN111-2, PN121. V rámci názvosloví je irelevantní, zda bude školení nazýváno školením či kurzem.

Školení Pneumatika PN111-2, PN121 bude obsahovat:

  • dvě části PN (pneumatika) 111-2 a PN121
  • Počet proškolených lidí: 4 lidi x každý min. 40 hodin
  • Min. počet hodin školení: 160 osobohodin

Aktivita školení:

 Aktivita školení Pneumatika PN111-2 je určena pro specializované pracovníky, pro kvalifikované dělníky, konstruktéry, projektanty se všeobecným technickým vzděláním, a PN121 je určena zejména pro personál, který bude pneumatická zařízení instalovat, provozovat a udržovat. V části kurzu PN111-2 má jít o pochopení jednoduchých systémů pneumatického řízení. Naučení se navrhovat zapojení, prakticky jej sestavovat a uvádět do provozu.  Po druhé části kurzu PN121 má účastník umět pneumatické obvody sestavovat, modifikovat a uvádět do provozu. Naučit se systematicky analyzovat chyby a odstraňovat je.

Obsah školení, úroveň školení, forma výuky:

Školení budou realizována formou prezenčních skupinových / individuálních tréninků. Tréninky budou vedeny interaktivní formou s co nejvyšším aktivním zapojením účastníků. V rámci probíraných témat bude kladen důraz na provázání s praxí, účastníci budou mít možnost si vše vyzkoušet při praktických modelových situacích. Školení bude obsahovat výklad, diskuze, praktické nácviky, modelové situace, připadové studie, cvičení, testy, individuální práci i práci ve skupinách. Úroveň školení bude vždy přizpůsobena konkrétní cílové skupině účastníků.

Obsah školení – část PN111-2 – úvod do pneumatiky:

  • Bezpečnost práce
  • Vlastnosti stlačeného vzduchu, úprava stlačeného vzduchu
  • Konstrukce a principy činností pneumatických prvků
  • Pneumotory; ventily – vícecestné, vícepolohové, škrticí, redukční, zpětné, pojistné
  • Pomocná zařízení – tlumiče, kapacity, filtry, maznice
  • Schématické značky, základní zapojení, návrh jednoduchých schémat zapojení
  • Praktická cvičení

Obsah školení – část PN121 – pneumatika – diagnostika:

  • Bezpečnost práce
  • Čtení a interpretace rozsáhlých schémat zapojení
  • Modulární akompaktní řešení obvodů
  • Instalace doplňkových funkcí
  • Systematická analýza chyb
  • Samostatné vyhledávání a odstraňování závad
  • Opotřebení dílů a jejich výměna
  • Preventivní údržba
  • Praktická cvičení

 Obecná ustanovení školení:

Jako jednotka byla byla zvolena účast zaměstnance na dalším vzdělávání (vzdělávacím kurzu) v délce 60 minut (tedy osobohodina). Pro potřeby školení je hodina nastavena takto (1 hodina školení je 60 min.)

Účastník musí obdržet potvrzení o absolvování.

Před započetí každého kurzu se musí účastník podepsat na docházku (výkaz evidence docházky).

Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů výhradně pro zaměstnance zadavatele v prostorách nacházejících se v provozovně společnosti anebo v prostorách dodavatele školení.

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka výběrového řízení spojené se zajištěním předmětu plnění zakázky, převážně odměna, potřebné a vhodné školící pomůcky a materiály apod.

Zadavatel požaduje splněních těchto podmínek:

  • Dodavatel poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové a podpůrné materiály.
  • Harmonogram kurzu bude navržen  účastníkem v předložené nabídce tak, aby byl dodržen termín konce realizace zakázky.
  • U kurzů budou dodrženy počty hodin výuky dle jednotlivých požadavků.
  • Součástí plnění je vydání certifikátu o úspěšném absolvování kurzu.
  • Plnění zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných, specializovaných a akreditovaných osob, přičemž dodavatel je vždy povinen zajistit, aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci, specializaci či akreditaci byla vykonávána vždy takovými fyzickými osobami, které tyto náležitosti mají. Zadavatel je oprávněn tuto skutečnost ověřovat na místě školení a dodavatel poskytne k tomuto dostatečnou součinnost.
  • Dodavatel zajistí součinnost v rámci vyplňování požadavků plynoucí z dotace POVEZ II.

 Součástí realizace kurzu vedle samotné realizace výuky je:

  • Kompletní příprava kurzu, včetně konzultací se zadavatelem k zabezpečení kvalitní přípravfy a průběhu školení.
  • Zajištění veškerých potřebných školících materiálů infividuálně připravovaných pro daný kurz/školení. 
  • Zajištění odpovídající didaktické techniky a didaktických pomůcek.
  • Zajištění evidence realizace kurzu na základě prezenčních listin v souladu s publicitou, pravidly a vzory POVEZ II.
  • Vyhodnocení kurzu a poskytnutí zpětné vazby zadavateli v souladu s publicitou, pravidly a vzory POVEZ II.
  • Závěrečné ověření znalostí každého účastníka písemnou, ústní či dovední zkouškou.
  • Příprava a předání certifikátů o absolvování okruhů každému účastníkovi zpracované v souladu s pravidly publicity a vzory POVEZ II.

Součástí služby je i splnění dodávek a činností, které nejsou detailně specifikovány, ale které jsou nutné pro zhotovení a ukončení školení. 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 50000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Realizace školení bude probíhat od data podpisu smlouvy do půl roku vždy v termínu PO až PÁ (v pracovních dnech) v rozmezí od 8:00 do 16:30 hod.

Místo dodání / převzetí plnění:
V prostorách dodavatele školení

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle nejnižší nabídkové ceny.

Hodnocena bude nabídková cena bez DPH v CZK. Nabídky budou seřazeny podle nabídkové ceny od nejnižší po nejvyšší. Nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bude vítězná.

V případě mimořádně nízké nabídkové ceny bude uchazeč vyzván k vysvětlení této skutečnosti.

Jestliže nabídka bude shledána jako nejasná nebo neúplná, může hodnotící komise vyzvat účastníka k jejímu doplnění nebo objasnění.

Nabídky podané v EUR budou při hodnocení přepočítány na CZK kurzem ČNB v poslední den lhůty pro podávání nabídek, v okamžik ukončení prijmu nabídek.

Zadavatel je oprávněn provést posouzení splnění podmínek výběrového řízení před hodnocením nabídek nebo až po hodnocení nabídek. U vybraného dodavatele zadavatel provede posouzení splnění podmínek výběrového řízení a hodnocení jeho nabídky vždy. V případě, že dojde po hodnocení k vyloučení vybraného účastníka, bude provedeno nového hodnocení zbývajících nabídek.

Zadavatel může vyloučit účastníka pro nezpůsobilost, pokud prokáže, že došlo k naplnění § 48 odst. 2 - 6 a 8 Zákonu o zadávání veřejných zakázek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost

Účastník prokáže základní způsobilost doložením čestného prohlášení podepsaného osobou oprávněnou jednat za účastníka v originále či úředně ověřené kopii – viz příloha č.1 Zadávací dokumentace.

Profesní způsobilost

Profesní způsobilost ve vztahu k České republice doloží účastník výpisem z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje (např. výpis ze živnostenského rejstříku). Dokládá se formou čestného prohlášení viz příloha č. 1 Zadávací dokumentace.

Je-li účastník zapsán v systému certifikovaných dodavatelů podle ZZVZ může prokázat splnění kvalifikace platným certifikátem – tento certifikát nahrazuje prokázání kvalifikace účastníka v rozsahu v něm uvedených údajů. Je-li účastník zapsán v seznamu kvalifikovaných dodavatelů podle ZZVZ, může prokázat splnění kvalifikace výpisem ze seznamu – výpis ze seznamu nahrazuje prokázání kvalifikace účastníka v rozsahu v něm uvedených údajů.

V souladu s § 53 odst. 4 ZZVZ může dodavatel nahradit doklady prokazující splnění kvalifikace (základní i profesní způsobilost) čestným prohlášením nebo jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky podle § 87 ZZVZ.

Technická kvalifikace

Splnění technických kvalifikačních předpokladů v oblasti vzdělání lektorů prokáže uchazeč předložením dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání (postačující je předložení v prosté kopii).

Splnění technických kvalifikačních předpokladů v oblasti praxe lektorů prokáže uchazeč předložením:

  • strukturovaných životopisů (v českém jazyce). Z životopisů musí být zřejmé, že tyto osoby splňují požadavky školení a z životopisů musí být jasně zřetelná 2 - letá lektorská praxe v oblasti daného kurzu.

       NEBO

  • certifikáty lektorů, týjící se zvdělávání v dané oblasti s praxí odpovídající požadavkům na praxi lektorů, je-li součástí školení praxe.

Ostatní informace:

Zadavatel si vyhrazuje právo vyžádat si předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů, kterými vybraný dodavatel prokazoval kvalifikaci, před uzavřením smlouvy.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude předložena písemně v jednom vyhotovení - 1x originál.

Nabídka bude seřazena dle následujícího popisu:

  • Krycí list (viz příloha č.2)
  • Kvalifikační předpoklady  - doložení příslušných dokumentů (vzor viz. příloha č.1)
  • Vlastní cenová nabídka
  • Návrh harmonogramu školení
  • Podepsaný návrh smlouvy případně objednávky, zohledňující platební a obchodní podmínky

Ostatní náležitosti nabídky:

  • Nabídka bude zpracována písemně v českém jazyce
  • Zadavatel nepřipouští dílčí plnění
  • Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat za účastníka

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude uvedena v CZK nebo EUR bez DPH, samostatně vyčíslené DPH a celková cena včetně DPH dle zadání v krycím listu.

Variantní nabídky nejsou přípustné.

Nabídkovou cenu lze překročit pouze za podmínek níže uvedenách:

  • Výši nabídkové ceny je možno překročit za podmínky, že dojde před zahájením nebo v průběhu doby plnění ke změně předpisů upravujících sazbu DPH pro služby, které jsou předmětem této zakázky.
  • Překročení výše nabídkové ceny bude připuštěno pouze ve výši odpovídající nárůstu cen za dotčené části předmětu zakázky, který byl způsoben změnou sazeb na základě změny právních předpisů upravujících hladinu DPH. Uvedené překročení ceny musí být předem odsouhlasené zadavatelem.
Jiné podmínky pro překročení nabídkové ceny zadavatel nepřipouští.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky se podávají na adrese provozovny zadavatele: Boženy Němcové 255, Chrast U Chrudimi, 538 51. Nabídky lze podávat písemně prostřednictvím držitele poštovní licence, prostřednictvím osoby, která provádí přepravu zásilek (kurýrní služba), nebo osobně v pracovní dny od 8:00 hodin do 15:00 hodin. Rozhodující pro přijetí nabídky je datum doručení, nikoliv odeslání. Obálka s nabídkou musí být dobře uzavřena a zabezpečena proti změnám jejího obsahu a proti předčasnému seznámení se s jejím obsahem. Obálka bude viditelně označena nápisem: "Pneumatika PN111-2, PN121 – NEOTVÍRAT".

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Možno uvést do krycího listu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 2 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě. Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Místo plnění:

  • V prostorách dodavatele školení

Termín/doba plnění:

Nejzazší termín plnění zakázky je do půl roku od data podepsání smlouvy. Výstupem projektu bude závěřečný protokol, jehož součást bude podepsaná prezenční listina (evidence docházky) všemi účastníky školení za celou dobu školení.

Platební podmínky

  • Fakturace proběhne na konci školení a vydání osvědčení všem účastníkům školení.
  • Splatnost všech faktur vč. zálohových min. 30 dní.
  • Fakturace je požadována v CZK nebo EUR.
  • Faktury budou vystaveny na adresu kupujícího/zadavatele. 

Ostatní: 

Dle § 2 e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.

Návrh smlouvy či objednávky:

Účastník předloží jako součást nabídky podepsaný vlastní návrh smlouvy či objednávky, která bude po obsahové stránce odpovídat zadávacím podmínkám. Návrh smlouvy musí být podepsán statutárním zástupcem účastníka nebo osobou pověřenou zastupováním osoby oprávněné jednat za účastníka.

V případě podpisu osobou pověřenou k zastupování osoby oprávněné jednat za účastníka musí být zmocnění této osoby přílohou návrhu smlouvy.

Pokud návrh smlouvy nebude odpovídat zadávacím podmínkám, může být tato skutečnost důvodem vyřazení nabídky a vyloučení účastníka z hodnocení.

Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou soutěží o nejvhodnější nabídku ani veřejným příslibem. Výběrové řízení se neřídí Zákonem 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek.

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. emailové komunikace) a to v Českém jazyce.

Zadávací lhůta činní 90 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podávání nabídek. Po skončení lhůty pro podávání nabídek až do uplynutí zadávací lhůty, jsou nabídky podané dodavateli ve lhůtě pro podávání nabídek, ve smyslu ustanovení § 1736 občanského zákoníku, neodvolatelnými.

Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení v jeho průběhu zrušit bez dalšího, či si nevybrat žádnou z obdržených nabídek.

Náklady účasti ve výběrovém řízení nese dodavatel.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 96000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): název: Festo, s.r.o., sídlo: Modřanská 543/76, 147 00 Praha 4, IČ: 00564737, osoba oprávněná jednat: Ing. Jiří Petránek, MBA

    Datum podpisu smlouvy: 2. 2. 2018

Datum ukončení: 5. 2. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 1. 2018
 
Aktualizováno: 12. 2. 2018