- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání řídících pracovníků společnosti ZENOVA services s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11199
Název zakázky: Podnikové vzdělávání řídících pracovníků společnosti ZENOVA services s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 5. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005015 Podnikové vzdělávání řídících pracovníků společnosti ZENOVA services s.r.o. příjemce: ZENOVA services s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: ZENOVA services s.r.o.
Sídlo zadavatele: Purkyňova 2121/3, 110 00 Praha
- Jméno: Tomáš Zeman, jednatel společnosti
- Telefon: +420224223116
- E-mail: zenova@zenova.cz
IČ zadavatele: 25051865
DIČ zadavatele: CZ25051865
- Jméno: Michal Šula
- Telefon: +420606264678
- E-mail: sula@zenova.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 6. 2017 15:00
Místo pro podání nabídek: ZENOVA services s.r.o., Purkyňova 2121/3, 110 00 Praha. Nabídky je možné doručit v pracovní den vždy od 9:00 do 16:00 hodin do sídla zadavatele (poslední den lhůty pro podání nabídek do 15:00 hodin). V případě doručení nabídky prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb je rozhodující okamžik doručení a převzetí nabídky v sídle zadavatele.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění zakázky je poskytnutí lektorských služeb pro realizaci manažerského vzdělávání řídících pracovníků společnosti ZENOVA services s.r.o. v celkovém rozsahu 5 120 školících osobohodin. Celkem bude vzděláváno 32 řídících pracovníků zadavatele ve třech školících skupinách. Součástí poskytovaných služeb jsou zejména tyto služby:
- Příprava a zpracování dokumentace k požadovaným vzdělávacím kurzům v souladu s Pravidly OPZ a touto ZD a součinnost uchazeče pro schválení její finální verze zadavatelem.
- Příprava a zpracování veškerých výukových materiálů dle dokumentace k vzdělávacím kurzům v tištěné podobě pro všechny účastníky a v elektronické podobě pro zadavatele.
- Realizace vzdělávacích kurzů, které jsou předmětem této zakázky v požadovaném místě realizace, a to pod vedením kvalifikovaných lektorů uchazeče (realizační tým uchazeče).
- Zajištění zpětné vazby a evaluace všech vzdělávacích kurzů dle vypracované a zadavatelem schválené dokumentace k vzdělávacím kurzům.
- Provádění evidence poskytovaných služeb v souladu s Pravidly OPZ (evidence účasti do prezenčních listin jednotlivých vzdělávacích kurzů, příprava, zpracování a vyhodnocení závěrečných testů pro ověření znalostí účastníků/absolventů vzdělávání, zpracování a předání certifikátů o absolvování kurzu pro všechny účastníky, kteří naplní podmínky pro jejich udělení).
- Veškeré další náklady uchazeče související s realizací vzdělávacích kurzů (doprava, ubytování a stravování lektorů v místě výuky, technické a výukové pomůcky).
Podrobná specifikace předmětu plnění je uvedena v Příloze č. 1 této ZD.
Místem realizace této zakázky je Středočeský kraj (dvě školící skupiny, každá po 12-ti účastnících) a Jihomoravský kraj (jedna školící skupina v počtu 8 účastníků).
Součástí předmětu této zakázky není zajištění školících prostor, ubytování a stravování účastníků vzdělávání ani jejich doprava na místo školení. Interní organizace školení bude zajištěna na vlastní náklady zadavatele.
Kód hlavního předmětu veřejné zakázky dle klasifikace CPV: 80511000-9 - školení zaměstnanců
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1792000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín plnění zakázky: od 07/2017 do 10/2018. Podrobný předpokládaný časový harmonogram plnění zakázky je součástí Přílohy č. 1 této ZD.
Místo dodání / převzetí plnění: Středočeský kraj - vlastní školící prostory zadavatele vč. interní organizace školení zadavatelem; Jihomoravský kraj - vlastní školící prostory zadavatele vč. interní organizace školení zadavatelem
Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Výše nabídkové ceny bez DPH 40%
2. Kvalita návrhu obsahové struktury vzdělávacího kurzu a způsobu ověřování znalostí/dovedností 30%
3. Kvalita realizace vzdělávacího kurzu - využívané formy vzdělávání v rámci vzdělávacího kurzu 30%
Více viz zadávací dokumentace ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz zadávací dokumentace ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz zadávací dokumentace ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz zadávací dokumentace ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz zadávací dokumentace ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz zadávací dokumentace ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: viz zadávací dokumentace ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz zadávací dokumentace ke stažení
Další požadavky na zpracování nabídky: viz zadávací dokumentace ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 01_ZD_Vyzva a ZD_ZENOVA.zip (31. 5. 2017 08:51)
- Vysvětlení_zadávacích_podmínek_ZENOVA_1.pdf (7. 6. 2017 10:40)
- 06_ZD_Příloha č 5_Tabulka pro výpočet nabídkové ceny_ZENOVA_verze 2.xlsx (7. 6. 2017 10:40)
- Vysvětlení_zadávacích_podmínek_ZENOVA_2.pdf (8. 6. 2017 15:33)
- Oznámení o zrušení výběrového řízení.pdf-1 (26. 6. 2017 07:57)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: viz Oznámení o zrušení ke stažení
Datum ukončení: 26. 6. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.