Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podnikové vzdělávání řídících pracovníků společnosti ZENOVA services s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11280

Název zakázky: Podnikové vzdělávání řídících pracovníků společnosti ZENOVA services s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 6. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: ZENOVA services s.r.o.

Sídlo zadavatele: Purkyňova 2121/3, 110 00 Praha

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Tomáš Zeman
  • Telefon: +420224223226
  • E-mail: zenova@zenova.cz

IČ zadavatele: 25051865

DIČ zadavatele: CZ25051865

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Michal Šula
  • Telefon: +420606264678
  • E-mail: sula@zenova.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2017 15:00

Místo pro podání nabídek:
ZENOVA services s.r.o., Purkyňova 2121/3, 110 00 Praha. Nabídky je možné doručit v pracovní den vždy od 9:00 do 16:00 hodin do sídla zadavatele (poslední den lhůty pro podání nabídek do 15:00 hodin). V případě doručení nabídky prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb je rozhodující okamžik doručení a převzetí nabídky v sídle zadavatele.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění zakázky je poskytnutí lektorských služeb pro realizaci manažerského vzdělávání řídících pracovníků společnosti ZENOVA services s.r.o. v celkovém rozsahu 5 120 školících osobohodin. Celkem bude vzděláváno 32 řídících pracovníků zadavatele ve třech školících skupinách. Součástí poskytovaných služeb jsou zejména tyto služby:

  • Příprava a zpracování dokumentace k požadovaným vzdělávacím kurzům v souladu s Pravidly OPZ a touto ZD a součinnost uchazeče pro schválení její finální verze zadavatelem.
  • Příprava a zpracování veškerých výukových materiálů dle dokumentace k vzdělávacím kurzům v tištěné podobě pro všechny účastníky a v elektronické podobě pro zadavatele.
  • Realizace vzdělávacích kurzů, které jsou předmětem této zakázky v požadovaném místě realizace, a to pod vedením kvalifikovaných lektorů uchazeče (realizační tým uchazeče).
  • Zajištění zpětné vazby a evaluace všech vzdělávacích kurzů dle vypracované a zadavatelem schválené dokumentace k vzdělávacím kurzům.
  • Provádění evidence poskytovaných služeb v souladu s Pravidly OPZ (evidence účasti do prezenčních listin jednotlivých vzdělávacích kurzů, příprava, zpracování a vyhodnocení závěrečných testů pro ověření znalostí účastníků/absolventů vzdělávání, zpracování a předání certifikátů o absolvování kurzu pro všechny účastníky, kteří naplní podmínky pro jejich udělení).
  • Veškeré další náklady uchazeče související s realizací vzdělávacích kurzů (doprava, ubytování a stravování lektorů v místě výuky, technické a výukové pomůcky).

Podrobná specifikace předmětu plnění je uvedena v Příloze č. 1 ZD.

Místem realizace této zakázky je Středočeský kraj (dvě školící skupiny, každá po 12-ti účastnících) a Jihomoravský kraj (jedna školící skupina v počtu 8 účastníků).

Součástí předmětu této zakázky není zajištění školících prostor, ubytování a stravování účastníků vzdělávání ani jejich doprava na místo školení. Interní organizace školení bude zajištěna na vlastní náklady zadavatele. 

Kód hlavního předmětu veřejné zakázky dle klasifikace CPV: 80511000-9 - školení zaměstnanců

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1792000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín plnění zakázky: od 08/2017 do 10/2018. Podrobný předpokládaný časový harmonogram plnění zakázky je součástí Přílohy č. 1 ZD.

Místo dodání / převzetí plnění:
Středočeský kraj - vlastní školící prostory zadavatele vč. interní organizace školení zadavatelem; Jihomoravský kraj - vlastní školící prostory zadavatele vč. interní organizace školení zadavatelem

Pravidla pro hodnocení nabídek:

1.  Výše nabídkové ceny bez DPH 40%

2. Kvalita návrhu obsahové struktury vzdělávacího kurzu a způsobu ověřování znalostí/dovedností 30%

3. Kvalita realizace vzdělávacího kurzu - využívané formy vzdělávání v rámci vzdělávacího kurzu 30%

Více viz zadávací dokumentace ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

viz zadávací dokumentace ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Požadavek na jednu nabídku:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Vysvětlení zadávacích podmínek:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz zadávací dokumentace ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 832000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CONEO, s.r.o., Tuřanka 1519/115a, 627 00 Brno, IČ: 25574990

    Datum podpisu smlouvy: 7. 8. 2017

Datum ukončení: 7. 8. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 26. 6. 2017
 
Aktualizováno: 7. 8. 2017